Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 22:39

Mijn kids zitten als ga wandelen gewoon in de Maxi Cosi, maar voor de winter is dat best fris.

Nu zat ik te zoeken naar voetenzakken, en die van Prenatal schelen de helft met de echte Maxi Cosi voetenzakken. En ik heb er natuurlijk 2 nodig...

Maar is die voetenzak wel goed? En warm genoeg voor de winter?
Ze hebben ook een fleece voetenzak, maar dat is te koud neem ik aan?

Andere tips en suggesties zijn uiteraard ook welkom smile

De gewone:
Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? N_2689669_001

De Fleece versie:
Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? N_2695820_001

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Mamsie zo 16 okt 2011 - 22:50

ja joh die van de prenatal zijn ook goed hoor.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Annie24 zo 16 okt 2011 - 23:00

Wij hebben die van de Prenatal, alleen dan in het turquoise.

Super fijn ding en ik ben zó blij dat ik 'm gekocht heb!

Edit; op mijn hyves staat trouwens een foto als Y. in die voetenzak in de MC ligt....
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 23:15

@Annie: Ziet er lekker warm uit! En wat een klein droppie was het toen nog Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Annie24 zo 16 okt 2011 - 23:16

ProudMama schreef:@Annie: Ziet er lekker warm uit! En wat een klein droppie was het toen nog Very Happy

Ja hé! Echt zo'n kleine baby-frummel! I love you Nu is het al bijna een volwassen kerel :P

Ik vond hem ook erg makkelijk in de auto of als je ging winkelen (Ikea bv) Hup, rits open als je binnen bent en omslaan zodat hij niet binnen heel de tijd ingepakt ligt. Ook al was het héél erg koud. Y. kwam er meestal helemaal klam uit Embarassed Hij had niet eens een winterjasje, had alleen dat blauwe katoenen jasje van Noppies wat ook op die foto staat aan en dat was in combinatie met die voetenzak warm genoeg voor hem.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  PapillonRose zo 16 okt 2011 - 23:45

Ik had een fleece versie, zo'n soort wrapper die ook in de Maxi Cosi kon. Van Red Castle, de Baby Nomade. Vond het een heerlijk ding. Als het echt heel koud was buiten dan deed ik daar nog wel een dekentje overheen. Misschien zijn de gewone voetenzakken warmer en hoeft daar geen dekentje overheen als het echt koud is. Ik vond ze alleen minder handig dan mijn wrapper en heb er geen genomen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 23:49

PR: Heb nu ook zoiets van Bambino, maar daar liggen ze met opgetrokken knieen in omdat die kort zijn. Nu kan het nog wel, maar geen weken meer. Vind het een beetje zielig, al is het wel lekker warm Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  PapillonRose zo 16 okt 2011 - 23:52

Dat lijkt me inderdaad niet zo fijn, met opgetrokken knieën. De mijne was vrij groot, of A. was vrij klein. Ze paste er in elk geval de hele winter in gelukkig. De gewone voetenzakken zijn dacht ik wel wat ruimer, dus dan kunnen ze hopelijk weer lekker de benen strekken smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Spring ma 17 okt 2011 - 0:18

Ik heb de zwarte van de prenatal en bevalt me prima!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 1:07

Krijg net een mail dat ze tassen hebben die je kan vullen voor 15% korting. Nu maar hopen dat die dingen erin passen... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Spring ma 17 okt 2011 - 1:23

Jawel, dat past wel. De voetenzakken zitten in een zakje. (waar je ze zelf nooit meer normaal in krijgt hahaha)
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 1:38

Spring schreef:Jawel, dat past wel. De voetenzakken zitten in een zakje. (waar je ze zelf nooit meer normaal in krijgt hahaha)
Mooi zo! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  studiebol ma 17 okt 2011 - 2:48

Ik heb ook die van de prenatal gekocht. Voelde wel heel lekker warm en niet minder dik dan die van maxicosi!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:54

ProudMama schreef:
Spring schreef:Jawel, dat past wel. De voetenzakken zitten in een zakje. (waar je ze zelf nooit meer normaal in krijgt hahaha)
Mooi zo! Very Happy

Ik ben vanmiddag bij Prenatal geweest en die zakken waar je de spullen in moet doen zijn best behoorlijk groot.
Je mag hem zelfs meerdere keren gebruiken zag ik op de zak staan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 3:15

mama2be schreef:
ProudMama schreef:
Spring schreef:Jawel, dat past wel. De voetenzakken zitten in een zakje. (waar je ze zelf nooit meer normaal in krijgt hahaha)
Mooi zo! Very Happy

Ik ben vanmiddag bij Prenatal geweest en die zakken waar je de spullen in moet doen zijn best behoorlijk groot.
Je mag hem zelfs meerdere keren gebruiken zag ik op de zak staan
Dat komt goed uit, heb alles ook nog een keer dubbel nodig natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)? Empty Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum