Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?
Mijn kids zitten als ga wandelen gewoon in de Maxi Cosi, maar voor de winter is dat best fris.
Nu zat ik te zoeken naar voetenzakken, en die van Prenatal schelen de helft met de echte Maxi Cosi voetenzakken. En ik heb er natuurlijk 2 nodig...
Maar is die voetenzak wel goed? En warm genoeg voor de winter?
Ze hebben ook een fleece voetenzak, maar dat is te koud neem ik aan?
Andere tips en suggesties zijn uiteraard ook welkom
De gewone:
De Fleece versie:
Nu zat ik te zoeken naar voetenzakken, en die van Prenatal schelen de helft met de echte Maxi Cosi voetenzakken. En ik heb er natuurlijk 2 nodig...
Maar is die voetenzak wel goed? En warm genoeg voor de winter?
Ze hebben ook een fleece voetenzak, maar dat is te koud neem ik aan?
Andere tips en suggesties zijn uiteraard ook welkom
De gewone:
De Fleece versie:
Gast- Gast
Re: Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?
ja joh die van de prenatal zijn ook goed hoor.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben die van de Prenatal, alleen dan in het turquoise.
Super fijn ding en ik ben zó blij dat ik 'm gekocht heb!
Edit; op mijn hyves staat trouwens een foto als Y. in die voetenzak in de MC ligt....
Super fijn ding en ik ben zó blij dat ik 'm gekocht heb!
Edit; op mijn hyves staat trouwens een foto als Y. in die voetenzak in de MC ligt....
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
@Annie: Ziet er lekker warm uit! En wat een klein droppie was het toen nog
Gast- Gast
ProudMama schreef:@Annie: Ziet er lekker warm uit! En wat een klein droppie was het toen nog
Ja hé! Echt zo'n kleine baby-frummel! Nu is het al bijna een volwassen kerel
Ik vond hem ook erg makkelijk in de auto of als je ging winkelen (Ikea bv) Hup, rits open als je binnen bent en omslaan zodat hij niet binnen heel de tijd ingepakt ligt. Ook al was het héél erg koud. Y. kwam er meestal helemaal klam uit Hij had niet eens een winterjasje, had alleen dat blauwe katoenen jasje van Noppies wat ook op die foto staat aan en dat was in combinatie met die voetenzak warm genoeg voor hem.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik had een fleece versie, zo'n soort wrapper die ook in de Maxi Cosi kon. Van Red Castle, de Baby Nomade. Vond het een heerlijk ding. Als het echt heel koud was buiten dan deed ik daar nog wel een dekentje overheen. Misschien zijn de gewone voetenzakken warmer en hoeft daar geen dekentje overheen als het echt koud is. Ik vond ze alleen minder handig dan mijn wrapper en heb er geen genomen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PR: Heb nu ook zoiets van Bambino, maar daar liggen ze met opgetrokken knieen in omdat die kort zijn. Nu kan het nog wel, maar geen weken meer. Vind het een beetje zielig, al is het wel lekker warm
Gast- Gast
Dat lijkt me inderdaad niet zo fijn, met opgetrokken knieën. De mijne was vrij groot, of A. was vrij klein. Ze paste er in elk geval de hele winter in gelukkig. De gewone voetenzakken zijn dacht ik wel wat ruimer, dus dan kunnen ze hopelijk weer lekker de benen strekken
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb de zwarte van de prenatal en bevalt me prima!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Krijg net een mail dat ze tassen hebben die je kan vullen voor 15% korting. Nu maar hopen dat die dingen erin passen...
Gast- Gast
Jawel, dat past wel. De voetenzakken zitten in een zakje. (waar je ze zelf nooit meer normaal in krijgt hahaha)
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Mooi zo!Spring schreef:Jawel, dat past wel. De voetenzakken zitten in een zakje. (waar je ze zelf nooit meer normaal in krijgt hahaha)
Gast- Gast
Ik heb ook die van de prenatal gekocht. Voelde wel heel lekker warm en niet minder dik dan die van maxicosi!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
ProudMama schreef:Mooi zo!Spring schreef:Jawel, dat past wel. De voetenzakken zitten in een zakje. (waar je ze zelf nooit meer normaal in krijgt hahaha)
Ik ben vanmiddag bij Prenatal geweest en die zakken waar je de spullen in moet doen zijn best behoorlijk groot.
Je mag hem zelfs meerdere keren gebruiken zag ik op de zak staan
Gast- Gast
Dat komt goed uit, heb alles ook nog een keer dubbel nodig natuurlijk!mama2be schreef:ProudMama schreef:Mooi zo!Spring schreef:Jawel, dat past wel. De voetenzakken zitten in een zakje. (waar je ze zelf nooit meer normaal in krijgt hahaha)
Ik ben vanmiddag bij Prenatal geweest en die zakken waar je de spullen in moet doen zijn best behoorlijk groot.
Je mag hem zelfs meerdere keren gebruiken zag ik op de zak staan
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» Voetenzak maxi cosi
» Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?
» Koeka maxi cosi voetenzak
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» Voetenzak maxi cosi
» Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?
» Koeka maxi cosi voetenzak