Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet met geld om kunnen gaan........

+15
TNMN
Lejow
Moezie
SuperGrover
rapa nui
Susan
Arwyn
Atelier Madame
Zonnetje
Spring
Sterre
Melis_je
Caroow
Dikkie Dik
Puk
19 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Niet met geld om kunnen gaan........ - Pagina 6 Empty Re: Niet met geld om kunnen gaan........

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:31

SuperGrover schreef:8 euro over 800 euro? Dat is 1% rente... Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, gezien het rentepercentage dat je betaald over rood staan en lenen in het algemeen. Zou het niet kunnen dat diegene daar niet eerlijk over is, om zijn problemen te bagatelliseren?

Ik betaalde toen ik -1000 stond ook 'maar' €10 rente hoor.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet met geld om kunnen gaan........ - Pagina 6 Empty Re: Niet met geld om kunnen gaan........

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:32

Giacomo schreef:
SuperGrover schreef:8 euro over 800 euro? Dat is 1% rente... Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, gezien het rentepercentage dat je betaald over rood staan en lenen in het algemeen. Zou het niet kunnen dat diegene daar niet eerlijk over is, om zijn problemen te bagatelliseren?

Ik betaalde toen ik -1000 stond ook 'maar' €10 rente hoor.

Dat valt inderdaad wel mee met die rente.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:33

Lejow schreef:Wat je ook kunt doen, is als je bijv 10 over hebt, de week erna maar 40 pinnen. Zo heb je weer 50euro e blijft de rest op je rekening staan!

Zo doen wij dat bijv met boodschappen doen nu! Wij pinnen een betaald bedrag (35euro!) en wat er overblijft gaat na die week erop, nu denk je vast 35euro PER week? Ja met een kleine..op de markt halen we goedkoop groente en fruit enz! Het kan dus wel degelijk :-) en gewoon opschrijven wat je daadwerkelijk ECHT op is en nodig hebt en we halen geen onnodige dingen in huis zoals koekjes en chips want dat eten we AMPER. ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:34

Oeh dat vind ik wel knap Anniej! Respect!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:37

Fauve schreef:Oeh dat vind ik wel knap Anniej! Respect!

Tja..het moet maar Sad kan dr niet veel van maken, we hebben erook best vaak discussie/ruzie om..ik zit nu deze 1 jaar thuis zonder werk en het geld van de uwv(uitkering) wat ik nu krijg is bijna 600 minder als mn salaris wat ik had..dus het is echt idd goed opletten wat we doen!

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 3 mei 2011 - 20:38

Ik vind het heel knap dat je met zo weinig geld toch genoeg kan kopen Aniej_S!

Vroeger haalde ik op de markt brood van gisteren en dat vroor ik in. Kost niks, en het is nog best lekker. Maar, ik ben zo blij dat ik nu zonder na te denken brood kan kopen, zo duur en vers als ik maar wil.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:38

Oh dat is een nare situatie Sad Bah (gebrek aan) geld kan voor veel spanningen zorgen he.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:40

Fauve schreef:Oh dat is een nare situatie Sad Bah (gebrek aan) geld kan voor veel spanningen zorgen he.
Behoorlijk! En als ik dan iets bijv wil kopen en het kan niet word ik soms echt wel gek hoor! Bedoel manlief heeft een vaste baan enz dus ik baal er giga van soms! Tuurlijk krijg ik vaak wat (A)..maar leuk is het totaal NIET.

En dan solliciteer je je een ongeluk ook op banen wat je NIET leuk vind of wilt doen in de hoop dat je wat vind (dus dan meer voor het geld dan voor je plezier) maar nee hoor..het is gewoon KUT! Sorry dak het zo zeg!

Morgen hebben we een afspraak bij de Makelaar in de hoop dat de hypo met 150 verlaagd kan worden (een of andere spaarkwestie kan voor bijv een jaar uit) dan hebben we net even wat meer ruimte om bijv ook rekeningen te betalen, het enige wat 1 maand achterloopt is de Nuon..tja..jammer dan!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:46

Heel erg herkenbaar, Anniej! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:48

Storm schreef:Heel erg herkenbaar, Anniej! hug

Dankje! Nu ik dit net zo schreef heb ik wel ff flink moeten janken omdat het dan opeens zo voor je op papier staat! Het is gewoon KUT momenteel...

Jij ook hug

Maar 1 voordeel is dat ik wel lekker van mn kleine meid kan genieten, als zij lacht, is mijn dag helemaal goed! Ook gister, onze stofzuiger ging kapot, nu hadden we afgelopen zaterag behoorlijk wat op de vrijmarkt verkocht, dus mijn man wou gelijk een duurdere stofzuiger (119,-) maar heb ik juist voor een goedkopere gekozen 75euro; maar wel MET 5jaar garantie Wink Tja..dat soort dingen gebeuren ook altijd op momenten dat het dus NIET kan..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:50

Pff ja ook dat is herkenbaar...als we toch eens de loterij wonnen he...!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:51

Sterkte Annie! Ik denk ook echt niet dat je in deze tijd de enige bent.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:52

Nou idd!! Laat maar komen die eurows..daarom heb ik nu zoiets van, geld maakt niet gelukkig! Het is handig, maar voor de rest! Mijn man vind het wel zwaar, thuis leefde ze altijd boven gemiddeld en nu bivakeren we rond het minimum of daar nog onder..maar het enige wat ik elke x tegen hem, maakt geld je nu echt daadwerkelijk zo gelukkig? Lijkt me niet...bedoel je hebt je gezin nu om je heen? Hij weet zich dan niet echt raad met deze kwestie ook...en dat is te merken hoor! Ik heb me er maar bij neergelegd :-)

Gast
Gast

Giacomo schreef:Sterkte Annie! Ik denk ook echt niet dat je in deze tijd de enige bent.
Dat zal ook heus niet hoor, alleen zijn ze hier niet ver te vinden denk ik...

Gast
Gast

Geld maakt niet gelukkig, maar het heeft er wel invloed op..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:53

_Donnaa schreef:Geld maakt niet gelukkig, maar het heeft er wel invloed op..
En dat weet ik heel zeker....geld an sich maakt niet gelukkig, een mens met veel geld kan ook ongelukkig zijn....maar meer geld hebben kan zeker wel gelukkiger maken!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:55

Dat klopt dames! Het is gewoon handig om zoals in tijden van nu om wat achter de hand te hebben, kon ik maar zeggen ik spaar 50 euro PER maand des noods, mja dat zit er momenteel ook NIET in..mja op een dag komt het zonnetje ook voor mij door en dan zal het vast wel goed komen! Ik blijf er maar positief over, als ik alleen maar negatief zou zijn..nee das ook niet goed haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:57

*

Laatst aangepast door Storm op di 3 mei 2011 - 21:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:59

@Storm: Hoelang zit jij al thuis zonder werk dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:00

Bovendien MOET er wel 1 van ons positief blijven vind ik..ook voor de kleine! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:01

*

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:02

Anniej_S schreef:Bovendien MOET er wel 1 van ons positief blijven vind ik..ook voor de kleine! hug
*

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:02

Oja, niet quoten aub

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:03

Ow ok! Dat wist ik niet! Maar ook balen joh van je vriend! Gelukkig heeft hij wel weer werk, ik heb dan nu wel een uitkering, maar heb ook diverse 0-uren contracten lopen via thuiszorgbureau's, maar tot op heden niks nada 0.
Gister de zoveelste intake bij een bureau gehad die wel zij binnen 2 weken werk te hebben, nou eerst zien dan geloven hoor!

Mja, je krijgt idd tegenwoordig ook bijna alleen maar een 0-uren contract, wel is mij toegezegd, zodra ik start en elke x dat er een nieuwe client bij komt om dit DIRECT in mijn contract aan te passen, dus als ik binnen 1 week 5 clienten krijgen x3uur heb ik wel gelijk 15uur..mja..eerst zien dan geloven!

hug voor jouw!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:05

Ik denk dat geld voor een heel groot deel wel gelukkig maakt. Het neemt heel veel zorgen weg en schept heel wat mogelijkheden.

Laatst aangepast door Giacomo op di 3 mei 2011 - 21:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: