Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

+35
Milamber
_DoI
Monte
Zininzon
mzcharlotte
Tania
Rouxxxe
Poisongirl
Vancity_girl
PapillonRose
Flippin' Bitch
_Lacey_
minoessepoes
Moon
Miss G
Lindsya
Benthe
Prosecco
Polly
Bliss
BJA
Mida4you
nina
Susan
Jente10
Sneeuwwitje
Mari
Ugly Betty
TukTuk
VeryCherry
Oasis
Guus
TNMN
Atelier Madame
Jeanette
39 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 2:57

nee, ik zou dat echt niet kunnen, ik vind de 15 km die ik nu van m'n ouders af woon al te ver eigenlijk nerd Ik ben heel erg gehecht om dicht bij familie en vrienden te wonen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Mari ma 2 mei 2011 - 3:04

Ik zeg nu nog geen nee, ik zie mezelf op een dag misschien wel naar Corfu (griekenland) vertrekken.

Mijn neef en vriendin zijn een maand terug gegaan, mijn ouders gaan er heen als ze met pensioen zijn, en nog een aantal familieleden twijfelen nog. Ik ben vanaf mijn 12e al helemaal gek op dat eiland, we hebben er vrienden en familie, dus wie weet.... mijn vriend lijkt het ook wel wat, maar dan moeten we eerst maar is serieus gaan kijken hoe en wat. De banen liggen nou in Griekenland niet voor het oprapen, maar dat kan over 10 jaar heel anders zijn natuurlijk. We zien wel, voorlopig blijf ik hier in Nederland.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Guus ma 2 mei 2011 - 3:05

Giacomo schreef:Goochempie, waar heb jij gewoond dan?

Marin, stoer van je! Wanneer zou je er dan heen gaan als alles gaat zoals verwacht? In 2012 al?

Ik heb op Curacao gewoond, en vond het zeker wel fijn. Maar het was te ver van vooral mijn Moederdie niet kan vliegen. Nu we hier weer zijn willen we hier wel echt blijven en iets op gaan bouwen (huis kopen gezin starten) en Nederland is voor ons een fijne basis om dat te doen.

Als we met pensioen gaan komt dat huisje in Frankrijk of Italië er nog wel Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Sneeuwwitje ma 2 mei 2011 - 6:37



Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt

Sneeuwwitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Jente10 ma 2 mei 2011 - 6:50

Heel graag! smile Ben op dit moment ook druk bezig om het mogelijk te maken! Het liefst wil ik voor de zomer nog naar Noorwegen verhuizen. Vind het echt een geweldig land en het is al een paar jaar mijn droom om daar naar toe te verhuizen. Heb er tijdens mijn studie al een half jaar gewoond voor stage en daarna wist ik zeker dat ik er later ook wilde wonen. En sinds vorig jaar heb ik ook nog een extra reden, mijn vriend is Noors en woont daar ook. Ben nu net klaar met mijn studie en probeer nu een baan te vinden daar.

Zonder baan gaat het niet lukken om te gaan emigreren, heb niet zo heel veel spaargeld en het leven is duur daar. Met een fulltime baan is het wel prima te doen omdat de lonen ook hoger liggen. Wil dan ook een eigen appartementje, mijn vriend woont nog bij zijn ouders en wil ook niet gelijk van lange afstands relatie naar samenwonen Wink

Ik zal mijn familie en vrienden natuurlijk wel gaan missen maar Noorwegen is nog relatief dichtbij en tegenwoordig met internet kan ik ook nog goed communiceren smile Verder heb ik eigenlijk niet echt iets in Nederland waar ik echt aan gehecht ben.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:00

Wij zouden het op zich wel willen maar vanwege de kinderen (nou ja, 1 kind en 1 kind komst :p ) blijven we hier.

Voor we dit huis kochten stonden we op het punt om naar Duitsland te gaan.
Alleen de afstand naar ons werk hield ons tegen.

Als we echt ver weg zouden gaan dan zouden we naar Isla Margarita gaan.

Zelf heb ik al in België gewoond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Susan ma 2 mei 2011 - 7:10

Fauve schreef:

Edit: ik vind die series van "ik vertrek" ook altijd heel zielig voor de kinderen, die moeten daar dan naar school in zo'n vreemd land en verstaan er helemaal niets van. Ik begrijp niet waarom je met kinderen vertrekt als ze in de leeftijd zijn dat ze naar school gaan, echt niet.

Dat vind ik ook zo zielig inderdaad. Ze zitten ook altijd ergens in the middle of nowhere en dan moeten ze ook nog de hele winter in een stacaravan wonen zonder gas, water en electriciteit omdat iedere cent naar die camping of dat hotel gaat dat die ouders willen beginnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Susan ma 2 mei 2011 - 7:12

Ik zou trouwens niet willen emigreren, er zijn wel landen die ik mooi vind en waar ik misschien wel zou kunnen leven en mijn kinderen zou willen laten opgroeien, maar ik zou nooit mijn kinderen zo ver uit de buurt van mijn ouders willen laten wonen en ik zou zelf trouwens ook niet zo ver van mijn ouders en familie weg willen zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:13

Nee, dat wil ik niet :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  nina ma 2 mei 2011 - 7:16

Ik was acht toen ik van Australië naar Nederland verhuisde met mijn ouders.

Ik zou er wel een paar jaar willen wonen, gewoon om te ervaren hoe het is..

(maar wil mn leuke baan er eigenlijk niet voor opzeggen :P)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:19

Ik zou willen verhuizen naar Amerika, Spanje, Australië.. Als mijn vriend daar werk zou kunnen krijgen, zouden we willen gaan. In mijn baan kan ik overal werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:27

Ik zou het willen, niet kunnen. Daarom spaar ik voor een vakantiehuisje voor in de toekomst smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Mida4you ma 2 mei 2011 - 7:30

Nee ik ook niet, denk ik. Dan moet ik hier teveel achter mij laten....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  BJA ma 2 mei 2011 - 7:30

Ik zou het niet kunnen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:32

Fauve schreef:
Marin schreef:
Fauve schreef:Ik vind nu al dat ik te ver weg van haar woon en dat is zo'n 130 km.


Edit: ik vind die series van "ik vertrek" ook altijd heel zielig voor de kinderen, die moeten daar dan naar school in zo'n vreemd land en verstaan er helemaal niets van. Ik begrijp niet waarom je met kinderen vertrekt als ze in de leeftijd zijn dat ze naar school gaan, echt niet.

Ik spreek uit ervaring dat dat niet altijd zielig hoeft te zijn. Mijn ouders zijn met mij en mijn zusje geëmigreerd en ook weer geremigreerd en wij hebben daar heel snel onze draai kunnen vinden. Ik had het wel iets makkelijker wat betreft taal, want bij mij werd Nederlands gesproken door de leraren op school (onderling echter niet), maar bij mijn zusje niet. Terug hebben we onze draai ook weer gevonden, al vond mijn zusje d'r draai sneller dan ik in Nederland.

Voor mij de reden dat ik nog steeds de optie open hou om ooit weer terug te keren naar Aruba.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:38

Wat VH zegt, sluit ik me aan. Mijn nichtje is meer Italiaans dan NLs, mijn neefjes hadden er een leuke tijd kunnen hebben als mijn tante een moeder voor ze geweest was. Reden voor hun dus om terug te komen naar NL maar ze blijven een band met Italie voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:50

Ja dat wil ik. Waarheen maakt me eigenlijk weinig uit. Australië, Argentinië, Singapore en Kuala Lumpur lijken me wel erg leuk. Ik wil alleen eerst carriere maken, omdat dat toch een stapje moeilijker is in een andere taal. Dus over een jaar of 3 zou ik wel willen gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Bliss ma 2 mei 2011 - 7:58

Ik kan wel met grote zekerheid zeggen dat ik nooit zal emigreren. Ik ben bijna twee jaar geleden van het oosten naar het westen verhuisd en die stap was groot genoeg voor mij. Ik hou van Nederland en kan me niet voorstellen dat ik in een ander land zou wonen.

Mocht ik nou de liefde van mn leven tegenkomen en die woont in het buitenland, dan wordt het natuurlijk lastig, maar ik zie mezelf sowieso niet buiten Europa wonen (ben ook nog nooit buiten Europa geweest haha).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Polly ma 2 mei 2011 - 8:11

Ik heb zolang als ik me kan herinneren de wens gehad om te emigreren. Niet omdat ik denk dat het ergens anders beter is, maar omdat het ergens anders beter bij mij past. Het is een gevoel waar ik mijn leven tot nu toe ook op ingericht heb.

Zolang ik nog jong ben maakt het me niet uit om buiten Europa te wonen, dat vind ik juist leuk, maar als ik uiteindelijk settel dan heb ik dat altijd voor me gezien in Spanje. Ik ben jaren geleden naast de middelbare school begonnen met lessen Spaans, omdat ik natuurlijk wel de taal moest leren. Het beviel me ook erg goed om in Spanje te studeren. Tegenwoordig zie ik mezelf ook wel in --- terechtkomen, omdat mijn vriend daar vandaan komt. Het probleem waar ik wél tegenaan ben gelopen is dat er weinig goedbetaalde banen te vinden zijn. Daarom ben ik nu naar --- vertrokken om een master te doen waarmee de kans op een dergelijke baan een stuk groter wordt. Zo hoop ik uiteindelijk een nieuw leven op te kunnen bouwen in het zuiden.

Ik vind het niet echt een probleem om op een paar uur vliegen afstand te wonen, ik hoop dat mijn familie later ook voor langere periodes bij mij op bezoek kan komen. Dat zouden ze zelf ook wel zien zitten.

Het is zeker niet de makkelijkste weg, en ik heb me vaak afgevraagd of ik wel de juiste keuzes maak, maar ik ga in ieder geval mijn droom achterna en uiteindelijk zal ik daar alleen maar gelukkiger van worden.


Laatst aangepast door Polly op di 3 mei 2011 - 1:35; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Prosecco ma 2 mei 2011 - 18:02

Ik zou er geen problemen mee hebben mits ik daar dan en goede baan zou hebben. Ik zou nooit zomaar op de bonnefooi weg kunnen gaan er daar een baan kunnen zoeken met het risico dat je niks vind.
Wel lijkt het me super leuk om (tijdelijk) in een ander land te wonen, en waar maakt me dan nog niet eens zo veel uit.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Benthe ma 2 mei 2011 - 22:37

Nee absoluut niet. Ik zit ook altijd vol verbazing naar de verhalen van Ik vertrek te zien. Familieleden die huilend achterblijven, kinderen die zich ongelukkig voelen. Dat wil niet zeggen dat het altijd zo is of dat ik het veroordeel, maar ik kan het gewoon niet goed begrijpen. Ook in het geval van Marin; ik vraag me dan echt af waarom je daar zo graag heen wilt. Ja het is vast een mooi land, maar waar leef je dan voor? Dat klinkt misschien gek, maar ik vind mijn familie en vrienden gewoon erg belangrijk. Ik zou niet weten wat ik in mijn eentje (of zelfs met zijn 2-en) in een (redelijk)onbekend land moest. En tuurlijk maak je daar weer nieuwe vriendschappen, maar het past gewoon niet bij de manier waarop ik mijn leven wil leiden.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:47

Benthe schreef:Nee absoluut niet. Ik zit ook altijd vol verbazing naar de verhalen van Ik vertrek te zien. Familieleden die huilend achterblijven, kinderen die zich ongelukkig voelen. Dat wil niet zeggen dat het altijd zo is of dat ik het veroordeel, maar ik kan het gewoon niet goed begrijpen. Ook in het geval van Marin; ik vraag me dan echt af waarom je daar zo graag heen wilt. Ja het is vast een mooi land, maar waar leef je dan voor? Dat klinkt misschien gek, maar ik vind mijn familie en vrienden gewoon erg belangrijk. Ik zou niet weten wat ik in mijn eentje (of zelfs met zijn 2-en) in een (redelijk)onbekend land moest. En tuurlijk maak je daar weer nieuwe vriendschappen, maar het past gewoon niet bij de manier waarop ik mijn leven wil leiden.

Je leeft gewoon voor jezelf. Dat wil niet zeggen dat iemand vrienden/familie niet belangrijk zou vinden, maar dat er naast de liefde voor vrienden/familie ook ruimte is voor je eigen dromen en wensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Lindsya ma 2 mei 2011 - 22:48

ja ik zou het heel graag willen maar dan pas wanneer mijn zoontje volwassen is en het huis uit is. Naar Spanje of Turkije, heel graag zelfs.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Benthe ma 2 mei 2011 - 22:52

vruchtenhagel schreef:
Benthe schreef:Nee absoluut niet. Ik zit ook altijd vol verbazing naar de verhalen van Ik vertrek te zien. Familieleden die huilend achterblijven, kinderen die zich ongelukkig voelen. Dat wil niet zeggen dat het altijd zo is of dat ik het veroordeel, maar ik kan het gewoon niet goed begrijpen. Ook in het geval van Marin; ik vraag me dan echt af waarom je daar zo graag heen wilt. Ja het is vast een mooi land, maar waar leef je dan voor? Dat klinkt misschien gek, maar ik vind mijn familie en vrienden gewoon erg belangrijk. Ik zou niet weten wat ik in mijn eentje (of zelfs met zijn 2-en) in een (redelijk)onbekend land moest. En tuurlijk maak je daar weer nieuwe vriendschappen, maar het past gewoon niet bij de manier waarop ik mijn leven wil leiden.

Je leeft gewoon voor jezelf. Dat wil niet zeggen dat iemand vrienden/familie niet belangrijk zou vinden, maar dat er naast de liefde voor vrienden/familie ook ruimte is voor je eigen dromen en wensen.

Ja, dat begrijp ik. Maar ik snap niet goed waar de dromen en wensen dan op gebaseerd zijn. Nogmaals het is geen verwijt en ik wil ook niet zeggen dat mensen die emigreren hun familie niet belangrijk vinden, maar persoonlijk vind ik dat het belangrijkste. En als je gaat om de liefde van je leven of een fantastische baan kunt krijgen, dan kan ik het nog iets begrijpen. Maar voor een land, zonder te weten naar welk deel of welke stad en zonder dat je er vrienden of zelfs bekenden hebt wonen. Dan zou ik niet weten wat ik er moest.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 23:01

Benthe schreef:
vruchtenhagel schreef:
Benthe schreef:Nee absoluut niet. Ik zit ook altijd vol verbazing naar de verhalen van Ik vertrek te zien. Familieleden die huilend achterblijven, kinderen die zich ongelukkig voelen. Dat wil niet zeggen dat het altijd zo is of dat ik het veroordeel, maar ik kan het gewoon niet goed begrijpen. Ook in het geval van Marin; ik vraag me dan echt af waarom je daar zo graag heen wilt. Ja het is vast een mooi land, maar waar leef je dan voor? Dat klinkt misschien gek, maar ik vind mijn familie en vrienden gewoon erg belangrijk. Ik zou niet weten wat ik in mijn eentje (of zelfs met zijn 2-en) in een (redelijk)onbekend land moest. En tuurlijk maak je daar weer nieuwe vriendschappen, maar het past gewoon niet bij de manier waarop ik mijn leven wil leiden.

Je leeft gewoon voor jezelf. Dat wil niet zeggen dat iemand vrienden/familie niet belangrijk zou vinden, maar dat er naast de liefde voor vrienden/familie ook ruimte is voor je eigen dromen en wensen.

Ja, dat begrijp ik. Maar ik snap niet goed waar de dromen en wensen dan op gebaseerd zijn. Nogmaals het is geen verwijt en ik wil ook niet zeggen dat mensen die emigreren hun familie niet belangrijk vinden, maar persoonlijk vind ik dat het belangrijkste. En als je gaat om de liefde van je leven of een fantastische baan kunt krijgen, dan kan ik het nog iets begrijpen. Maar voor een land, zonder te weten naar welk deel of welke stad en zonder dat je er vrienden of zelfs bekenden hebt wonen. Dan zou ik niet weten wat ik er moest.

Voor je eigen geluk misschien?!

Je droom achterna, een leven starten op een plek die je mooi vind, een echte keuze voor jezelf.

Mijn familie is inderdaad vreselijk belangrijk in mijn leven. Ik hou vreselijk veel van mijn familie en natuurlijk breekt het m'n hart dat ik heel ver weg zou wonen. Maar het gevoel om daar te kunnen wonen en daar mijn eigen geluk te beproeven is groter. Dat zit al sinds m'n kinderjaren diep in mij, dat gevoel kan ik niet goed uitleggen. Zie het als een avontuur. Niet iedereen hoeft zo'n avontuur en daar is niets mis mee.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum