Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

+18
Jasmine
Sanne
SoGood
Sugarfall
Oasis
Rush
Chocoholic
Rouxxxe
Lousanne
Silver
Bazinga
M@niek
Caroow
Clapperdie
Océane
Carra
Kowalski
Lejow
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 9:53

Ik zit nu GTST terug te kijken en daarin zie je een stuk van de musical Wicked.

Altijd als ik een musical/theaterstuk kijk, dan zou ik zóo graag zelf goed willen kunnen zingen of dansen en daaraan mee kunnen doen. Als ik daar liedjes van draai dan ga ik ook altijd meedoen en zingen en zie ik mezelf voor me in een musical :cheering:

Vertel, wat zou jij wel willen/kunnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 9:54

Succesvol zijn. Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 9:55

Maura schreef:Succesvol zijn. Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 3079029344

Succesvol in wat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Lejow vr 29 jun 2012 - 9:56

Compleet hetzelfde als jou Pippa.
In musicals kunnen spelen!!!!! I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 9:58

Lejow schreef:Compleet hetzelfde als jou Pippa.
In musicals kunnen spelen!!!!! I love you

Welke musical zou je dan het liefste willen spelen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 9:59

Pippa schreef:
Maura schreef:Succesvol zijn. Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 3079029344

Succesvol in wat?

Ik laat het juist erg open, omdat ik anders denk dat anderen denken dat ik te hoog van de toren blaas. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 10:00

Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!

Ook lijkt het me gaaf als je 'gewoon' goed kan zingen. Ik kan echt absoluut niet zingen, maar wat lijkt het me geweldig om je strot open te kunnen trekken en dat er dan gewoon een zuivere noot uitkomt!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:01

Maura schreef:
Pippa schreef:
Maura schreef:Succesvol zijn. Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 3079029344

Succesvol in wat?

Ik laat het juist erg open, omdat ik anders denk dat anderen denken dat ik te hoog van de toren blaas. Wink

Ik vind het zo breed namelijk, succesvol zijn. Is dat dan in je werk, in je privé leven, succesvol in zingen, of in dansen, of in een sport...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Carra vr 29 jun 2012 - 10:01

Ik zou zo graag gitaar willen kunnen spelen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:02

Kowalski schreef:Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!

Ook lijkt het me gaaf als je 'gewoon' goed kan zingen. Ik kan echt absoluut niet zingen, maar wat lijkt het me geweldig om je strot open te kunnen trekken en dat er dan gewoon een zuivere noot uitkomt!

Topsporter in welke sport? :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:03

Pippa schreef:
Maura schreef:
Pippa schreef:
Maura schreef:Succesvol zijn. Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 3079029344

Succesvol in wat?

Ik laat het juist erg open, omdat ik anders denk dat anderen denken dat ik te hoog van de toren blaas. Wink

Ik vind het zo breed namelijk, succesvol zijn. Is dat dan in je werk, in je privé leven, succesvol in zingen, of in dansen, of in een sport...

In mijn werk en in privéleven.

Natuurlijk heb ik als elk kind de droom gehad uit te blinken in het zingen, dansen of sport. Maar daar bak ik echt niets van. Zelfs als ik in de woonkamer doe alsof ik de perfecte vervanger ben van Ruth Jaccot, dan hoor ik mezelf vals zingen... Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:03

Ik heb vroeger Musical lessen gedaan en in 3 kindermuscials meegespeeld. Heb ik echt met zoveel plezier gedaan. Ik heb toen ook een keer solo moeten zingen.

Zingen heb ik op de middelbare school ook gedaan (Jenaplan). Met feesten en sluitingen zong ik altijd. (meestal voor iets van 300 mensen :shock: )

Achteraf echt eng haha. (Ik zong vaak liedjes van Anouk en Alanes Morissette)

Deed trouwens ook aan streetdancen met een vriendin. Wij verzonnen ons eigen choreografie en dansten dan ook altijd met vieringen etc.

Heb er nog wel een aantal filmpjes van Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:05

Cool Punk'd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 10:05

Pippa schreef:
Kowalski schreef:Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!

Ook lijkt het me gaaf als je 'gewoon' goed kan zingen. Ik kan echt absoluut niet zingen, maar wat lijkt het me geweldig om je strot open te kunnen trekken en dat er dan gewoon een zuivere noot uitkomt!

Topsporter in welke sport? Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 281626781

Ik heb er lang van gedroomd om topturnster te zijn, maar toen ik zelf wat ouder en volwassener werd besefte ik dat dat leventje ook niet alleen maar leuk is. Ten eerste is het (soms te) hard werken en ten tweede heb ik veel problemen van ex-toppers meegekregen, wat je liever niet mee wilt maken! Dus daar ben ik een beetje op terug gekomen.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:08

Pippa schreef:Cool Punk'd!

Ja, het paste echt heel goed bij mij.

Soms vind ik het jammer dat ik niet heb doorgezet. Ik was in die leeftijd nogal iemand die zich door een tegenslag uit het veld liet slaan.

Dus toen ik na 3 jaar musical les (Ik was al 2x een groep omhoog gegaan, dus deed het prima) niet naar de hoogste groep mocht maar nog een jaar in mijn eigen groep moest blijven ben ik gestopt laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Océane vr 29 jun 2012 - 10:09

Een latindanseres in het topsegment... Ik vind dat altijd zo mooi om naar te kijken (en die meiden hebben ook altijd zo'n mooi lichaam).
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Clapperdie vr 29 jun 2012 - 10:12

Ik zou best wel chirurg willen zijn! En dan eentje die heel goed aangeschreven staat waar mensen vanuit de hele wereld voor komen Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 3079029344

Helaas ben ik niet zo slim om dat te wordenWat zou jij wel willen/kunnen doen? 1270000679
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:41

Ik zou willen dat ik zou weten wat ik zou willen. En ik zou willen dat ik zou kunnen kiezen en knopen zou kunnen doorhakken.
Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 253468018 Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 253468018 Wat zou jij wel willen/kunnen doen? 253468018

En verder zou ik graag heel goed piano kunnen spelen. Ooit ga ik nog eens op les! En die musical-/zang-/actreerdroom heb ik ook altijd nog wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Caroow vr 29 jun 2012 - 10:54

Ik zou graag de wereld rond willen zeilen pirat
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 11:00

De hoogste opleiding doen bij de politie. Zou misschien best kunnen, maar is mijn eigen onzekerheid denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  M@niek vr 29 jun 2012 - 11:04

Goed kunnen leren en voornamelijk geen problemen met rekenen (dyscalculie).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Bazinga vr 29 jun 2012 - 11:19

Gitaar spelen! Ik kan wel beetje spelen, maar eigenlijk alleen maar op gehoor, ik kan namelijk geen noten lezen Wink Maar als k een liedje hoor en tijdje blijf klooien, kan ik liedjes naspelen.

Oh en ik zou wel een cabaretshow willen doen/schrijven/dingesen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 19:18

Kowalski schreef:Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!

Ook lijkt het me gaaf als je 'gewoon' goed kan zingen. Ik kan echt absoluut niet zingen, maar wat lijkt het me geweldig om je strot open te kunnen trekken en dat er dan gewoon een zuivere noot uitkomt!
Haha ik ook. Heb vroeger veel geturnt en ik wilde altijd meedoen met de allerbeste, helaas was ik niet goed genoeg met 2 x in de week trainen. Razz Verder dou ik wel zo goed kunnen dansen als de dansers van The danceshows.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Silver vr 29 jun 2012 - 19:41

Ik wou altijd topsporter zijn in de zwemwereld. Ik heb het tot de F.riese Kampioenschappen geschopt daarna werd ik ziek en was het hele zwemmen van de baan.
Nu zou ik wel topsporter in de wielren wereld willen zijn. Maar weet dat ik dat nooit zover kan schoppen als het zwemmen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Lousanne vr 29 jun 2012 - 21:12

Als ik in de winter schaatsen aan het kijken ben op tv wil ik altijd een topschaatser zijn, zoals ireen wust ofzo.. Lijkt me echt heel leuk!
En dan bedenk ik me dat als ik volgende winter op les ga dat ik dan een toptalent blijk te zijn, en zo kan doorstromen naar de echte top..
(NB voor iemand die nooit op les heeft gezeten kan ik aardig schaatsen, maar voor de rest zal het altijd een droom blijven;) )
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum