Wat zou jij wel willen/kunnen doen?
+18
Jasmine
Sanne
SoGood
Sugarfall
Oasis
Rush
Chocoholic
Rouxxxe
Lousanne
Silver
Bazinga
M@niek
Caroow
Clapperdie
Océane
Carra
Kowalski
Lejow
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat zou jij wel willen/kunnen doen?
Ik zit nu GTST terug te kijken en daarin zie je een stuk van de musical Wicked.
Altijd als ik een musical/theaterstuk kijk, dan zou ik zóo graag zelf goed willen kunnen zingen of dansen en daaraan mee kunnen doen. Als ik daar liedjes van draai dan ga ik ook altijd meedoen en zingen en zie ik mezelf voor me in een musical
Vertel, wat zou jij wel willen/kunnen?
Altijd als ik een musical/theaterstuk kijk, dan zou ik zóo graag zelf goed willen kunnen zingen of dansen en daaraan mee kunnen doen. Als ik daar liedjes van draai dan ga ik ook altijd meedoen en zingen en zie ik mezelf voor me in een musical
Vertel, wat zou jij wel willen/kunnen?
Gast- Gast
Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?
Compleet hetzelfde als jou Pippa.
In musicals kunnen spelen!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Compleet hetzelfde als jou Pippa.
Welke musical zou je dan het liefste willen spelen?
Gast- Gast
Pippa schreef:Maura schreef:Succesvol zijn.
Succesvol in wat?
Ik laat het juist erg open, omdat ik anders denk dat anderen denken dat ik te hoog van de toren blaas.
Gast- Gast
Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!
Ook lijkt het me gaaf als je 'gewoon' goed kan zingen. Ik kan echt absoluut niet zingen, maar wat lijkt het me geweldig om je strot open te kunnen trekken en dat er dan gewoon een zuivere noot uitkomt!
Ook lijkt het me gaaf als je 'gewoon' goed kan zingen. Ik kan echt absoluut niet zingen, maar wat lijkt het me geweldig om je strot open te kunnen trekken en dat er dan gewoon een zuivere noot uitkomt!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Maura schreef:Pippa schreef:Maura schreef:Succesvol zijn.
Succesvol in wat?
Ik laat het juist erg open, omdat ik anders denk dat anderen denken dat ik te hoog van de toren blaas.
Ik vind het zo breed namelijk, succesvol zijn. Is dat dan in je werk, in je privé leven, succesvol in zingen, of in dansen, of in een sport...
Gast- Gast
Ik zou zo graag gitaar willen kunnen spelen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Kowalski schreef:Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!
Topsporter in welke sport?
Gast- Gast
Pippa schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Maura schreef:Succesvol zijn.
Succesvol in wat?
Ik vind het zo breed namelijk, succesvol zijn. Is dat dan in je werk, in je privé leven, succesvol in zingen, of in dansen, of in een sport...
In mijn werk en in privéleven.
Natuurlijk heb ik als elk kind de droom gehad uit te blinken in het zingen, dansen of sport. Maar daar bak ik echt niets van. Zelfs als ik in de woonkamer doe alsof ik de perfecte vervanger ben van Ruth Jaccot, dan hoor ik mezelf vals zingen...
Gast- Gast
Ik heb vroeger Musical lessen gedaan en in 3 kindermuscials meegespeeld. Heb ik echt met zoveel plezier gedaan. Ik heb toen ook een keer solo moeten zingen.
Zingen heb ik op de middelbare school ook gedaan (Jenaplan). Met feesten en sluitingen zong ik altijd. (meestal voor iets van 300 mensen )
Achteraf echt eng haha. (Ik zong vaak liedjes van Anouk en Alanes Morissette)
Deed trouwens ook aan streetdancen met een vriendin. Wij verzonnen ons eigen choreografie en dansten dan ook altijd met vieringen etc.
Heb er nog wel een aantal filmpjes van
Zingen heb ik op de middelbare school ook gedaan (Jenaplan). Met feesten en sluitingen zong ik altijd. (meestal voor iets van 300 mensen )
Achteraf echt eng haha. (Ik zong vaak liedjes van Anouk en Alanes Morissette)
Deed trouwens ook aan streetdancen met een vriendin. Wij verzonnen ons eigen choreografie en dansten dan ook altijd met vieringen etc.
Heb er nog wel een aantal filmpjes van
Gast- Gast
Pippa schreef:Kowalski schreef:Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!
Topsporter in welke sport?
Ik heb er lang van gedroomd om topturnster te zijn, maar toen ik zelf wat ouder en volwassener werd besefte ik dat dat leventje ook niet alleen maar leuk is. Ten eerste is het (soms te) hard werken en ten tweede heb ik veel problemen van ex-toppers meegekregen, wat je liever niet mee wilt maken! Dus daar ben ik een beetje op terug gekomen.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pippa schreef:Cool Punk'd!
Ja, het paste echt heel goed bij mij.
Soms vind ik het jammer dat ik niet heb doorgezet. Ik was in die leeftijd nogal iemand die zich door een tegenslag uit het veld liet slaan.
Dus toen ik na 3 jaar musical les (Ik was al 2x een groep omhoog gegaan, dus deed het prima) niet naar de hoogste groep mocht maar nog een jaar in mijn eigen groep moest blijven ben ik gestopt
Gast- Gast
Een latindanseres in het topsegment... Ik vind dat altijd zo mooi om naar te kijken (en die meiden hebben ook altijd zo'n mooi lichaam).
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik zou best wel chirurg willen zijn! En dan eentje die heel goed aangeschreven staat waar mensen vanuit de hele wereld voor komen
Helaas ben ik niet zo slim om dat te worden
Helaas ben ik niet zo slim om dat te worden
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou willen dat ik zou weten wat ik zou willen. En ik zou willen dat ik zou kunnen kiezen en knopen zou kunnen doorhakken.
En verder zou ik graag heel goed piano kunnen spelen. Ooit ga ik nog eens op les! En die musical-/zang-/actreerdroom heb ik ook altijd nog wel.
En verder zou ik graag heel goed piano kunnen spelen. Ooit ga ik nog eens op les! En die musical-/zang-/actreerdroom heb ik ook altijd nog wel.
Gast- Gast
Ik zou graag de wereld rond willen zeilen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
De hoogste opleiding doen bij de politie. Zou misschien best kunnen, maar is mijn eigen onzekerheid denk ik.
Gast- Gast
Goed kunnen leren en voornamelijk geen problemen met rekenen (dyscalculie).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Gitaar spelen! Ik kan wel beetje spelen, maar eigenlijk alleen maar op gehoor, ik kan namelijk geen noten lezen Maar als k een liedje hoor en tijdje blijf klooien, kan ik liedjes naspelen.
Oh en ik zou wel een cabaretshow willen doen/schrijven/dingesen.
Oh en ik zou wel een cabaretshow willen doen/schrijven/dingesen.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Haha ik ook. Heb vroeger veel geturnt en ik wilde altijd meedoen met de allerbeste, helaas was ik niet goed genoeg met 2 x in de week trainen. Verder dou ik wel zo goed kunnen dansen als de dansers van The danceshows.Kowalski schreef:Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!
Gast- Gast
Ik wou altijd topsporter zijn in de zwemwereld. Ik heb het tot de F.riese Kampioenschappen geschopt daarna werd ik ziek en was het hele zwemmen van de baan.
Nu zou ik wel topsporter in de wielren wereld willen zijn. Maar weet dat ik dat nooit zover kan schoppen als het zwemmen.
Nu zou ik wel topsporter in de wielren wereld willen zijn. Maar weet dat ik dat nooit zover kan schoppen als het zwemmen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Als ik in de winter schaatsen aan het kijken ben op tv wil ik altijd een topschaatser zijn, zoals ireen wust ofzo.. Lijkt me echt heel leuk!
En dan bedenk ik me dat als ik volgende winter op les ga dat ik dan een toptalent blijk te zijn, en zo kan doorstromen naar de echte top..
(NB voor iemand die nooit op les heeft gezeten kan ik aardig schaatsen, maar voor de rest zal het altijd een droom blijven;) )
En dan bedenk ik me dat als ik volgende winter op les ga dat ik dan een toptalent blijk te zijn, en zo kan doorstromen naar de echte top..
(NB voor iemand die nooit op les heeft gezeten kan ik aardig schaatsen, maar voor de rest zal het altijd een droom blijven;) )
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zou jij het kunnen? Zou jij het willen?
» Niet willen/kunnen slapen.
» Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?
» N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?
» Niet willen/kunnen slapen
» Niet willen/kunnen slapen.
» Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?
» N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?
» Niet willen/kunnen slapen
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: