Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

+35
Milamber
_DoI
Monte
Zininzon
mzcharlotte
Tania
Rouxxxe
Poisongirl
Vancity_girl
PapillonRose
Flippin' Bitch
_Lacey_
minoessepoes
Moon
Miss G
Lindsya
Benthe
Prosecco
Polly
Bliss
BJA
Mida4you
nina
Susan
Jente10
Sneeuwwitje
Mari
Ugly Betty
TukTuk
VeryCherry
Oasis
Guus
TNMN
Atelier Madame
Jeanette
39 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:34

En zo ja, welk land?

Zijn er hier meer mensen die die wens hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:35

Nee, nooit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:37

Niet met mijn gezin. Er is geen plek op de wereld waar ik van denk dat ik daar wel mijn kinderen op zou willen voeden. Ik bedoel niet dat het allemaal slecht is maar niks 'trekt' me daarin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:39

Haha ja hoor Very Happy

Maar ik ben de n.a.v. (voelt zich stiekem toch wel stoer)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Jeanette ma 2 mei 2011 - 0:40

Geen flauw idee..

Ligt ook aan de situatie denk ik. Australie lijkt me wel een leuk land om te wonen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Atelier Madame ma 2 mei 2011 - 0:41

-sowieso zou het aan de situatie liggen
ik zou het op zich wel durven, als de belangrijkste persoon, mijn vriend, maar meegaat!
En dan het liefste naar Nieuw Zeeland
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  TNMN ma 2 mei 2011 - 0:43

Ja hoor, absoluut Very Happy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:46

Wij weten het niet, toevallig hadden we het er gisteren over. Mijn vriend zou wel naar Spanje willen en ik naar Zweden of Engeland, maar ik denk dat het in een van de landen een vakantiehuisje wordt. Ik voel me eigenlijk wel goed in Nederland en bovendien wil/kan ik mijn familie en vriendinnen niet missen, zeker niet nu mijn moeder ziek is geweest. Ik vind nu al dat ik te ver weg van haar woon en dat is zo'n 130 km.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:47

Waarheen zouden jullie dan willen emigreren? smile En waarom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:50

Fauve schreef:Ik vind nu al dat ik te ver weg van haar woon en dat is zo'n 130 km.


Hahaha ja ik heb dat zelf ook hoor. Ik vind nu al dat ik zo ver weg van haar woon. En vind het vreselijk als ik echt ver weg zou wonen. Vroeger als tiener kon ik dat nog wel hebben, maar afgelopen jaren had ik in Engeland al heimwee. Maar toch gek genoeg weerhoudt het me er niet van. Ik denk dat ik het als consequentie van emigratie zie, en niet als reden om niet te gaan.
Maar moeilijk blijft het altijd. Ik ben al zo bang voor slecht nieuws berichten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:52

Ik zou het best kunnen/durven, maar wel onder voorbehoud. Ik ben namelijk nog geen land tegengekomen waar ik liever zou wonen dan Nederland. Dus voor een paar jaar zou ik best naar het buitenland willen, maar wel met de mogelijkheid om hier weer terug te keren als blijkt dat ik het toch geen geschikt land vind om mijn kinderen (als ze ons gegund zijn) in op te voeden.

Wat dat betreft zit er voor mij een heel groot verschil tussen met of zonder kinderen emigreren, mijn man en ik kunnen ons met z'n tweeën in een boel landen wel vermaken. Als je kinderen hebt sta je ineens noodgedwongen veel meer in contact met de buitenwereld en dan moet die er wel echt een zijn waar ik grotendeels achter sta.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:52

Marin schreef:
Fauve schreef:Ik vind nu al dat ik te ver weg van haar woon en dat is zo'n 130 km.


Hahaha ja ik heb dat zelf ook hoor. Ik vind nu al dat ik zo ver weg van haar woon. En vind het vreselijk als ik echt ver weg zou wonen. Vroeger als tiener kon ik dat nog wel hebben, maar afgelopen jaren had ik in Engeland al heimwee. Maar toch gek genoeg weerhoudt het me er niet van. Ik denk dat ik het als consequentie van emigratie zie, en niet als reden om niet te gaan.
Maar moeilijk blijft het altijd. Ik ben al zo bang voor slecht nieuws berichten!

Dikgedrukte is mooi gezegd! Bovendien denk ik dat jij toch al veel reislustiger bent als ik, dat dat al in jouw karakter zit. En ik snap je angst hug

Edit: ik vind die series van "ik vertrek" ook altijd heel zielig voor de kinderen, die moeten daar dan naar school in zo'n vreemd land en verstaan er helemaal niets van. Ik begrijp niet waarom je met kinderen vertrekt als ze in de leeftijd zijn dat ze naar school gaan, echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:55

Fauve schreef:

Edit: ik vind die series van "ik vertrek" ook altijd heel zielig voor de kinderen, die moeten daar dan naar school in zo'n vreemd land en verstaan er helemaal niets van. Ik begrijp niet waarom je met kinderen vertrekt als ze in de leeftijd zijn dat ze naar school gaan, echt niet.

Ik moet die serie maar eens gaan kijken smile

Ik zou dat op zich wel met kinderen doen denk ik. Als kind wilde ik dat zo dolgraag haha. Het zat er al jong in :P

Maar ik denk dat ik liever nu echt een leven op ga bouwen in Amerika en dan daar kinderen krijg en daar opvoed, dan ze halverwege hun kindleven mee sleep naar een ander land.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:58

Ben je er echt al wel over uit dat je het wilt Marin? Het lijkt mij eerlijk gezegd doodeng om in je eentje naar een plek te gaan waar je niets of niemand kent en al je vrienden en familie achter te laten. Dan moet je wel heel erg van een land houden haha smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:03

Soms kan het niet anders met kinderen, en dan snap ik het ook wel, maar vaak vind ik het zo sneu. Kijk en stel dat je daar kinderen zou krijgen en je gaat terug naar Nederland, waarschijnlijk kennen ze dan de taal al etc. Maar vaak gaan die mensen van Nederland naar Frankrijk of naar Noorwegen oid en dan vind ik het gewoon sneu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:04

Giacomo schreef:Ben je er echt al wel over uit dat je het wilt Marin? Het lijkt mij eerlijk gezegd doodeng om in je eentje naar een plek te gaan waar je niets of niemand kent en al je vrienden en familie achter te laten. Dan moet je wel heel erg van een land houden haha smile

Ja ik wil 100% zeker. Natuurlijk heb ik veel angsten en zijn er ook negatieve kanten, mensen hier achter laten, m'n huisje achterlaten, etcetera, en daar is het kei en kei hard werken. Maar ja, hoe vaak krijg je nou de kans om je echte droom achterna te gaan? Dit is een soort gouden ticket naar de Wonka fabriek! Iets minder geromantiseerd dan, maar het is het wel, een echte kans.

Oh en dat dood eng in m'n eentje denk ik niet eens over na, dat vind ik totaal niet eng. Eerder het harde leven in het begin enzo.
Edit: Alhoewel er ook genoeg k*t momenten komen waarop ik het zal vervloeken hoor en ook heimwee zal hebben en eenzaam misschien :P Maar ja dat hoort er bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Guus ma 2 mei 2011 - 1:05

Nee, ik heb het geprobeerd maar het was niks voor ons. We willen graag onze toekomstige kinderen *may we be so lucky* in Nederland op laten groeien.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:16

Goochempie, waar heb jij gewoond dan?

Marin, stoer van je! Wanneer zou je er dan heen gaan als alles gaat zoals verwacht? In 2012 al?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:23

Ja ik denk zelf aan augustus 2012. Het hangt er een beetje vanaf hoe snel alles gaat, maar ik heb een heel erg laag casenummer, waardoor ik al heel snel aan de beurt ben. Ik zou dus waarschijnlijk al eerder kunnen, maar je hebt wel wat speling (van een half jaar). Maar waarschijnlijk midden 2012, over een jaar dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Oasis ma 2 mei 2011 - 1:24

Ik vind Engeland en Finland ontzettend mooie landen, maar daar naar toe emigreren zou ik minder snel doen.
Wel hebben mijn vriend en ik het laatst nog gehad over Belgie. Dat zit er misschien wel in voor de toekomst. Waarom? Beter onderwijs, goedkopere huizen, en ik kom al praktisch heel mijn leven in Belgie dus zo veel anders zal het niet voelen. Wel zullen we dicht bij de grens blijven, zodat we onze familie nog redelijk snel kunnen opzoeken.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:31

Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  VeryCherry ma 2 mei 2011 - 1:40

Wij zouden heel graag naar oost Duitsland willen, Leipzig om precies te zijn Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  TukTuk ma 2 mei 2011 - 1:48

Jaa wij zouden het zo doen! Het liefst Thailand Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 1:57

Nee wij zouden dat niet doen. Ik zou nog geen eens in een andere woonplaats gaan wonen, omdat ik zo gehecht ben aan "mijn" stad. En ik vind het heerlijk om mijn familie en vrienden in de buurt te hebben.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 2:48

Eén kant van mij wil het, maar een andere kant van mij wil het niet. Als we zouden emigreren, zou het naar Canada zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?  Empty Re: N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum