Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?

+58
iloverose
Parisienne
Snoes
Bolleke
Happydobby
SoGood
Viva
Laced
koNijntje
Roodkapje
Sam
Tania
Shopaholic
Linda
Highway
-Ieniemienie-
Aggi
Ayla
Mida4you
Printje
Fearie
kwak
Aimee
Parel
studiebol
Coco
strawberry
Puggle
Wennes
Luce
Muppetje
Jezzie
PapillonRose
Susan
Floor
Liadan
Pompoen
loesje
mzcharlotte
Didi
Smaragdje
Jade
baboeska
Esperanza
rapa nui
Blond
Jasmine
Shisha
Bluestar
banjer49
Mees
GreenGrass
Exogenesis
SarahKey
Twellie
Silver
luisa
Bazinga
62 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn? Empty Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?

Bericht  Bazinga za 22 dec 2012 - 3:39

Voor vrienden, familie of zelfs voor vreemden?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn? Empty Re: Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 3:40

Nee, ik zou dat niet kunnen.

Gast
Gast

Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn? Empty Re: Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?

Bericht  luisa za 22 dec 2012 - 3:41

Nee, lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Silver za 22 dec 2012 - 3:52

Nee, ik merk nu ook dat ik veel waarde hecht aan wat er in mij groeit. Dus afstaan zou ik verschrikkelijk vinden.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 4:03

Absoluut niet..

Gast
Gast

Bericht  Twellie za 22 dec 2012 - 4:24

Dat zou ik emotioneel gezien niet aan kunnen. Wel ging het kinderen krijgen hier vooral bij de tweede niet bepaald van een leien dakje en ik kan me het nare gevoel uit die periode nog heel goed herinneren. Ik ben er voor mezelf zo goed als uit dat ik over een paar jaar een eiceldonatie ga doen voor een stel dat anders geen kinderen kan krijgen. Ik heb geen mensen daarvoor op het oog, zou dat dan gewoon via een kliniek zoals in Geertgen doen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  SarahKey za 22 dec 2012 - 4:33

nee, ik zou er veel te veel gehecht aan raken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Exogenesis za 22 dec 2012 - 4:37

Nee. Nooit. Ik zou ook teveel gehecht raken aan het kindje.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Bazinga za 22 dec 2012 - 4:41

Exogenesis schreef:Nee. Nooit. Ik zou ook teveel gehecht raken aan het kindje.

En als 't voor je zus is, als zij geen kinderen kan krijgen? Ik weet 't, low blow, maar hoop dat je me goed genoeg 'kent' om te weten dat ik 't niet zo bedoel...

Ik had 't er eerder met mam over, ik zou 't zelf namelijk echt in een heartbeat doen, als 't voor mijn broertje is bijv of m'n beste vriendin. Voor anderen zou ik 't moeilijker vinden, maar vooral voor m'n beste vriendin, geen twijfel mogelijk..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  GreenGrass za 22 dec 2012 - 4:44

Eerst zelf maar eens kinderen krijgen smile
en misschien is het ooit een optie om draagmoeder te zijn voor mijn zusje..
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Mees za 22 dec 2012 - 4:46

Bazinga schreef:

En als 't voor je zus is, als zij geen kinderen kan krijgen? Ik weet 't, low blow, maar hoop dat je me goed genoeg 'kent' om te weten dat ik 't niet zo bedoel...

Ik had 't er eerder met mam over, ik zou 't zelf namelijk echt in een heartbeat doen, als 't voor mijn broertje is bijv of m'n beste vriendin. Voor anderen zou ik 't moeilijker vinden, maar vooral voor m'n beste vriendin, geen twijfel mogelijk..

Dit was ook min eerste gedachte, maar uiteindelijk weet ik het toch niet..ik zou het dus heel graag willen voor vriendinnen of zusje, maar of ik het ook zou kunnen? Ik weet het niet. Voor onbekende niet.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  banjer49 za 22 dec 2012 - 5:00

Ik zou het ook niet kunnen, zou er ook gehecht aan raken
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Bluestar za 22 dec 2012 - 5:11

Ik zou het ook niet kunnen. Vind het wel knap dat er mensen zijn die het wel kunnen!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Shisha za 22 dec 2012 - 5:12

Lijkt mij heel moeilijk en ik denk ook niet dat ik het zou kunnen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jasmine za 22 dec 2012 - 5:13

Nee, ik zou dat niet kunnen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Blond za 22 dec 2012 - 5:16

Ik zou het overwegen. Ik heb een hele goede vriend die homoseksueel is, stel dat hij en zijn partner mij over een paar jaar daarvoor zou vragen dan zou ik niet direct nee zeggen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  rapa nui za 22 dec 2012 - 5:20

Nee, zou ik niet kunnen. Als ik al zwanger zou worden dan alleen voor een eigen kindje.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Esperanza za 22 dec 2012 - 5:25

Ik zou niet direct nee zeggen, maar ik weet niet of ik het zou kunnen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  baboeska za 22 dec 2012 - 5:29

Ik zei en dacht altijd dat ik dit niet zou kunnen. Maar nu mijn zusje erachter is gekomen dat ze een erfelijke ziekte heeft, waardoor het ten eerste al heel moeilijk voor haar zal worden om zwanger te raken, en mocht ze dan al zwanger raken, komen ze ook in de hele medische molen van embryo selectie ivm die erfelijke ziekte.
Ik weet dat mijn zusje heel graag moeder wil worden, dus heb daar de laatste tijd wel over nagedacht. En zoals ik er nu over denk, denk ik wel dat ik eicellen aan haar zou willen doneren en/of draagmoeder zou willen zijn, mocht een zwangerschap bij haar niet lukken.
Ook al denk ik dat het heel moeilijk zal zijn, ik zou dit heel graag voor mijn zusje doen.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Jade za 22 dec 2012 - 5:37

nee, dat zou ik niet kunnen. Voor mijn zusjes zou ik het willen overwegen, maar ik denk niet dat ik dat kan.

eiceldonatie zou ik trouwens wel willen voor mijn zusjes.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Exogenesis za 22 dec 2012 - 5:40

Bazinga schreef:

Nee. Ook dan niet. Eén van ons zou dan hoe dan ook met een raar gevoel blijven zitten. Ik ben daar heel egoïstisch in, denk ik.

Gelukkig speelt deze kwestie bij ons niet, want zowel mijn broer als mijn zus hebben elk twee kinderen, maar ook wanneer mijn zus nu geen kinderen had... dan had ze zo vaak mogelijk mijn kinderen (mochten die ooit komen) mogen zien, en ze mochten zo vaak mogelijk was gaan logeren, maar een kind dragen en het dan afstaan? Nee. Dat zou blijven steken.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis za 22 dec 2012 - 5:41

Jade schreef:nee, dat zou ik niet kunnen. Voor mijn zusjes zou ik het willen overwegen, maar ik denk niet dat ik dat kan.

eiceldonatie zou ik trouwens wel willen voor mijn zusjes.

Ja, dat wel, zonder twijfel.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje za 22 dec 2012 - 5:46

Nee, ik.zou dat niet kunnen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Didi za 22 dec 2012 - 5:49

Ik zou het heel moeilijk vinden maar als een van mijn zusjes me zou vragen zou ik er wel serieus over nadenken.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  mzcharlotte za 22 dec 2012 - 5:55

Uit hele idealistische overwegingen zou ik het wel willen (kunnen) voor naasten, maar ik weet dat ik mijn gevoel niet los kan koppelen van mijn geweten en overtuigingen. Naast het feit dat het ons zelf nog eens niet voor de wind gaat, zou ik dus weloverwogen niet voor draagmoederschap kiezen. Eiceldonatie daarentegen zou ik zeker wel overwegen op het moment dat wij zelf het geluk hebben mogen ervaren.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: