Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb de Green Card Lottery gewonnen (Amerika emigratie)

+47
nina
Tullow
Vancity_girl
mosio
Aziraphale
Zwoesj
Sarah1985
Melis_je
Zininzon
luisa
SuperGrover
Jordana
Lejow
Inge
Alias
studiebol
Champagne
Ilargi
klavertje
Caro
TNMN
_Lacey_
Susan
Carra
Dutchman83
BJA
bolus26
Blond
Polly
SnowWhite
Sterre
Highway
Jente10
Phileine
Chocolate Cookie
NoorA
Verde
Zora
SoezieQ
Suus
TukTuk
Jeanette
Lady4
mzcharlotte
Mermaid
Sjaantje
Fearie
51 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Ik heb de Green Card Lottery gewonnen (Amerika emigratie) - Pagina 7 Empty Re: Ik heb de Green Card Lottery gewonnen (Amerika emigratie)

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:38

Oh wat leuk! Hoe vond je het daar? Ik ben er nog nooit geweest, maar heb er goede dingen over gehoord. Sowieso lijkt de DC area mij leuk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb de Green Card Lottery gewonnen (Amerika emigratie) - Pagina 7 Empty Re: Ik heb de Green Card Lottery gewonnen (Amerika emigratie)

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:41

Annapolis ben ik maar kort geweest. Maar het heeft een hele andere sfeer dan TN bijvoorbeeld, ook wel een prettige sfeer maar wel anders. Maar ik kan daar niet veel over zeggen haha, daarvoor was het echt te kort. DC vond ik leuk, maar ik kreeg wel een beetje de indruk dat het daar vooral om werk draait en om toeristen. Maar opnieuw: misschien ben ik wel niet op de goede plekken geweest in die korte tijd. Ik heb wel een helicoptervlucht gedaan in een politieheli boven DC, 's nachts, en dat was echt vet :P en het is een mooie stad. Het heeft sowieso sfeer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:48

Oh wat vet Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: