Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ai dat is helemaal balen Abe :S Ik heb geen zinnige reactie verder eigenlijk. Vind het vervelend voor je.
Gast- Gast
Mijn vader is een plafond in het toilet aan het zetten, eindelijk!
Nu alleen nog een vloertje en het is af! Jeej!
Nu alleen nog een vloertje en het is af! Jeej!
Gast- Gast
Dat is helemaal niet erg, TD.
Ik durf hier ook niet alles te vertellen, omdat ik bang ben voor de reacties.
Ik durf hier ook niet alles te vertellen, omdat ik bang ben voor de reacties.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ah joh als je wat kwijt wil mijn pm staat altijd open
Zal erover nadenken. Als ik de woorden tenminste kan vinden, stuur ik je een PM.
Gast- Gast
Kijk maar ABE Alleen als jij voelt wat kwijt te willen maar niet hier neer wilt knallen
Gast- Gast
Zo hèhè, m'n vriend is ook eindelijk wakker, komt over 1,5 uur thuis denk ik. Het voordeel is wel dat ik al 4 wasjes heb gedraaid, gedroogd en opgeruimd. De rest heb ik ook al gedaan gelukkig. Morgen ga ik lekker brunchen
Gast- Gast
Mijn moeder, haha. En ze vindt 't helemaal niets, op koninginnedag jarig zijn.Lize schreef:Theedoosje schreef:Lize gefeliciteerd ook jij he! En lekker!
Dankjewel Is er nog iemand jarig hier?
Gast- Gast
TD, vind je het erg als het een uitgebreid verhaal wordt? Merk dat ik het wel graag kwijt wil.....
Gast- Gast
Theedoosje, vervelend is dat hè, het idee dat je nog zoveel moet maar dat het dan niet gaat.
Gast- Gast
Oh dank je wel Ik doe er mijn best ook voor. Als ik het goed heb gezien (topic van afvallen met WW?) wil jij ook afvallen toch?
Gast- Gast
Mijn klusteam is hard aan het werk, 1/3 van alle tegels zijn al uit de tuin en het onkruid is ook al uit de grond. Er bleek een dikke pad in mijn tuin te wonen, zó schattig maar tegelijkertijd zo jakkiebah Inmiddels is een andere kennis van mij ook komen helpen dus het gaat hard ineens Heerlijk!
Ik zit ondertussen even internet af te speuren naar leuke dingen voor in de tuin qua meubels en ik wil ook nog een tuinposter tegen de schuurmuur voor het fleurige effect. Wacht, ik zal wel even een eigen tuinklustopic openen
Ik zit ondertussen even internet af te speuren naar leuke dingen voor in de tuin qua meubels en ik wil ook nog een tuinposter tegen de schuurmuur voor het fleurige effect. Wacht, ik zal wel even een eigen tuinklustopic openen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat klopt Theedoosje! Ik wil het al zolang, maar ik hou het steeds niet vol. Nu ga ik WW maar eens proberen en ben in de eerste week 1kg afgevallen dus ik hoop dat het gaat lukken nu.
Gast- Gast
Eline schreef:Ja dat klopt Theedoosje! Ik wil het al zolang, maar ik hou het steeds niet vol. Nu ga ik WW maar eens proberen en ben in de eerste week 1kg afgevallen dus ik hoop dat het gaat lukken nu.
Super goed! Ga zo door Zo lang de knop maar om is om af te vallen en je echt wilt.
Natuurlijk heb je mindere dagen maar daarna gewoon weer oppakken en verder gaan, dan kom je er wel
Gast- Gast
Inderdaad, en ik ben ook niet van plan om me echt te gaan uithongeren hoor, maar dat hoeft met ww ook niet. Morgen ga ik uitgebrieid brunchen, dan tel ik ook gewoon een dagje geen punten
Maandag ga ik er dan weer tegenaan! Fiets jij nog steeds elke dag op de hometrainer? Dat deed je eerst toch steeds?
Maandag ga ik er dan weer tegenaan! Fiets jij nog steeds elke dag op de hometrainer? Dat deed je eerst toch steeds?
Gast- Gast
Misschien red je het met je punten ook wel met brunchen? Geen idee
En ja ik doe het nog steeds zowat elke dag. Alleen nu dus al 2 dagen niet omdat ik ziek ben.
En ja ik doe het nog steeds zowat elke dag. Alleen nu dus al 2 dagen niet omdat ik ziek ben.
Gast- Gast
Misschien red ik dat wel ja, ben niet van plan me helemaal te gaan volproppen hoor. Maar wil natuurlijk wel gewoon lekker eten Het is gewoon moeilijk om uit te rekenen wat je dan binnenkrijgt, daarom sla ik over.
Gast- Gast
TD, heb je de ellenlange PM verstuurd.
Eline; Jij bent ook al heel erg goed bezig. Ik begin maandag en dan houd ik het vol. Dat weet ik zeker. Ik heb veel goede tips en steun gekregen van het forum en van collega's, dus het moet helemaal goedkomen! Succes voor ons allen!
Eline; Jij bent ook al heel erg goed bezig. Ik begin maandag en dan houd ik het vol. Dat weet ik zeker. Ik heb veel goede tips en steun gekregen van het forum en van collega's, dus het moet helemaal goedkomen! Succes voor ons allen!
Gast- Gast
Dank je ABE! Ik hoop dat ik het kan volhouden. Ben ook van plan om 2 à 3 keer per week naar m'n werk te gaan fietsen, maar er komt steeds wat tussen.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: