Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben gewoon niet fit sinds donderdag. en ben er ook nog ongesteld bj geworden dus super fijn allemaal
Gast- Gast
Met mij gaat het wel hoor. Voel me natuurlijk niet ziek ofzo.
Het is alleen een naar idee dat je lichaam dingen aan het doen is wat nog helemaal niet de bedoeling is.
Zit wel heel de dag op mijn buik te letten, daar wordt ik beetje gek van
Hoop gewoon dat het morgen beter is of in elk geval stabiel!!
Het is alleen een naar idee dat je lichaam dingen aan het doen is wat nog helemaal niet de bedoeling is.
Zit wel heel de dag op mijn buik te letten, daar wordt ik beetje gek van
Hoop gewoon dat het morgen beter is of in elk geval stabiel!!
Gast- Gast
PM> ik duim voor je dat het allemaal goed is!
en ja ik ga uitzieken en doe rustig aan Ben net de trap afgelopen naar de voordeur (woon op 1e verdieping) en kwam terug en voel mij gelijk beroerder Dus doe geen deur meer open vandaag
en ja ik ga uitzieken en doe rustig aan Ben net de trap afgelopen naar de voordeur (woon op 1e verdieping) en kwam terug en voel mij gelijk beroerder Dus doe geen deur meer open vandaag
Gast- Gast
Ik kom alleen even gauw vertellen dat ik een klusteam heb dat VANDAAG al begint aan mijn tuin!!!! Weten jullie nog dat ik een paar weken geleden een help-mij topic had geopend over mijn tuin? Het gaat nu écht allemaal gebeuren
Ik heb héél veel kunstgras en héél veel klinkers gekregen, genoeg om mijn tuin precies zó in te richten zoals ik dat zelf wil.
Me so happy!
Mijn klusteam (een vriendin van me en haar buurvrouw, echte bikkels ) is de aanhanger halen maar ik verwacht ze zo wel een keer terug. En dan gaat eindelijk die zooi weg!
Hoe is het met jullie? PM, gaat het niet zo goed met je? Ik heb nog niet teruggelezen ofzo...
Ik heb héél veel kunstgras en héél veel klinkers gekregen, genoeg om mijn tuin precies zó in te richten zoals ik dat zelf wil.
Me so happy!
Mijn klusteam (een vriendin van me en haar buurvrouw, echte bikkels ) is de aanhanger halen maar ik verwacht ze zo wel een keer terug. En dan gaat eindelijk die zooi weg!
Hoe is het met jullie? PM, gaat het niet zo goed met je? Ik heb nog niet teruggelezen ofzo...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan: Klinkt goed! We willen wel voor en na foto's van je tuin he?!
Ik heb het ff in een topic gezet in zwangerschap en mama's.
Ik heb het ff in een topic gezet in zwangerschap en mama's.
Gast- Gast
PM: Ik denk aan je!
Ik ga nu weer aant werk!
Ik ga nu weer aant werk!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
PM, ik heb even je openingspost gelezen, de rest nog niet, maar meissie toch... Wat een rotnieuws... Ik kan helaas niet veel voor je doen, maar ga wel héél hard duimen dat alles goed verloopt en je je ukkies over een tijdje gezond en wel in je armen kan sluiten!
Heb er wel weer een beter gevoel bij, na meerdere verhalen over dat het wel gewoon goed ging.
En meer als rustig aan en afwachten kan ik niet doen, al kijk ik nu bijna uit naar mijn bezoek aan de gyn, dan weet je tenminste weer iets...
Al ben ik nogsteeds geen fan van dat soort bezoeken en onderzoeken
En meer als rustig aan en afwachten kan ik niet doen, al kijk ik nu bijna uit naar mijn bezoek aan de gyn, dan weet je tenminste weer iets...
Al ben ik nogsteeds geen fan van dat soort bezoeken en onderzoeken
Gast- Gast
Lekker van je tuin Sjaantje! Bij ons is de voortuin ook eindelijk af en ik word steeds helemaal vrolijk als ik naar buiten kijk.
Hoe gaat het eigenlijk met je oren?
Hoe gaat het eigenlijk met je oren?
Gast- Gast
Om alvast een idee te krijgen, zo ziet mijn tuin er vandaag uit:
De bedoeling is in bijna heel de tuin kunstgras, dat wordt dan in tweeën verdeeld door een pad schuin door de tuin zodat ik de schuur en poort goed kan blijven bereiken. Op het ene stuk gras komt dan de glijbaan en wipwap voor mijn nichtje en op het andere stuk gras komt een loungeset van nep-wicker (kunststof van het merk allibert). Helaas is de set (hoekbank met tafeltje en fauteuil) die ik het liefst wil, nu uitverkocht bij van Cranenbroek maar we zoeken verder! Heb nog wel een andere optie (2 fauteuils, tafeltje en 2persoonsbankje) maar die is toch minder leuk als de hoekset
Eline, lief dat je ernaar vraagt! Mijn oren doen het goed, met rechts hoor ik 100% maar met links niet, dat komt doordat een gehoorbeentje stuk is (deel van het aambeeld is afgebroken) maar ik vind het heerlijk dat ik weer goed kan horen En hoe is het met jouw oren?
De bedoeling is in bijna heel de tuin kunstgras, dat wordt dan in tweeën verdeeld door een pad schuin door de tuin zodat ik de schuur en poort goed kan blijven bereiken. Op het ene stuk gras komt dan de glijbaan en wipwap voor mijn nichtje en op het andere stuk gras komt een loungeset van nep-wicker (kunststof van het merk allibert). Helaas is de set (hoekbank met tafeltje en fauteuil) die ik het liefst wil, nu uitverkocht bij van Cranenbroek maar we zoeken verder! Heb nog wel een andere optie (2 fauteuils, tafeltje en 2persoonsbankje) maar die is toch minder leuk als de hoekset
Eline, lief dat je ernaar vraagt! Mijn oren doen het goed, met rechts hoor ik 100% maar met links niet, dat komt doordat een gehoorbeentje stuk is (deel van het aambeeld is afgebroken) maar ik vind het heerlijk dat ik weer goed kan horen En hoe is het met jouw oren?
Super van je tuin, Sjaan!
Ik voel me zo dom nu, haha. Kreeg zojuist visite... En ik klapte wederom compleet dicht....
Ik voel me zo dom nu, haha. Kreeg zojuist visite... En ik klapte wederom compleet dicht....
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Hoezo klapte je dicht? Wie was er dan?
Iemand waar ik een beetje verliefd op ben. En ik weet niet hoe het kwam, maar bij hem klap ik sinds ik weet dat ik verliefd ben compleet dicht. Grote bek als ik met hem what's app, maar zodra hij hier binnenstapt.... Ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen.
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:Hoezo klapte je dicht? Wie was er dan?
Iemand waar ik een beetje verliefd op ben. En ik weet niet hoe het kwam, maar bij hem klap ik sinds ik weet dat ik verliefd ben compleet dicht. Grote bek als ik met hem what's app, maar zodra hij hier binnenstapt.... Ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen.
aaah oke. En hoe reageerde hij?
Gast- Gast
Sjaantje, bij mij is ook alles goed hoor! Ik heb een hoortest gehad, en zit nu bij de 0-lijn ipv -3 dus dat is goed. Ik hoef ook niet meer terug te komen, ze groeien er vanzelf uit.
Ben benieuwd naar het resultaat van je tuin!
Ben benieuwd naar het resultaat van je tuin!
Gast- Gast
Oei, ABE, da's dan weer lastig Mijn tip: wees gewoon je lieve zelf... maar da's makkelijk gezegd vanaf mijn veilige plekje
Het klusteam is weer terug, dus ik ben er weer vandoor!
Edit: Eline, wat goed!
Het klusteam is weer terug, dus ik ben er weer vandoor!
Edit: Eline, wat goed!
Laatst aangepast door Sjaantje op za 30 apr 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:Hoezo klapte je dicht? Wie was er dan?
Niet. Volgens mij had hij niet eens door dat ik dichtklapte. Want hij begon heel erg flauw te doen, waardoor ik nog meer niet wist wat ik moest doen. Maar misschien had hij het wel door, maar wilde hij gewoon even vervelend doen. De vorige keer klapte ik ook compleet dicht en ik dacht dat hij het niet doorhad, maar toen kreeg ik niet veel later een sms met:"Waarom klapte je nu dicht?" Dus ja....
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:Hoezo klapte je dicht? Wie was er dan?
Niet. Volgens mij had hij niet eens door dat ik dichtklapte. Want hij begon heel erg flauw te doen, waardoor ik nog meer niet wist wat ik moest doen. Maar misschien had hij het wel door, maar wilde hij gewoon even vervelend doen. De vorige keer klapte ik ook compleet dicht en ik dacht dat hij het niet doorhad, maar toen kreeg ik niet veel later een sms met:"Waarom klapte je nu dicht?" Dus ja....
aah vervelend ABE. Weet hij dat jij verliefd op hem bent of niet?
Gast- Gast
Nee, hij weet dat niet. En ik houd het ook voor mezelf, omdat het geen enkele kans van slagen heeft. Hij heeft namelijk een vriendin thuis.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: