Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Vanmiddag heeft Theedoosje me heel erg goed geholpen met een dilemma. Nu wil ik mijn niet zo heel erg helder verhaaltje alsnog op het forum posten, maar ik durf niet goed. Allereerst is het snel en belabberd geschreven, daarnaast kan het op weerstand stuiten + ik vertel teveel persoonlijke informatie. Grrr, maar ik wil meer meningen. Ben ik ook een doos, haha!
Gast- Gast
Theedoosje is een ontzettend lieve meid, ik geloof meteen dat zij jou goed geholpen heeft
Ik vind je wel positief veranderd, ABE. Hoe je overkomt op het forum. Ik vind je nu niet zo irritant meer
Ik vind je wel positief veranderd, ABE. Hoe je overkomt op het forum. Ik vind je nu niet zo irritant meer
Gast- Gast
Storm schreef:Theedoosje is een ontzettend lieve meid, ik geloof meteen dat zij jou goed geholpen heeft
Haha, gelukkig. Ik vind jou ook niet meer zo irritant, haha.
Edit; Even serieus. Er is een knopje bij mij omgegaan. Welk knopje weet ik niet, maar ik sta ietwat positiever in het leven. De nieuwe ABE bevalt me in principe wel. En ik merk dat ik door mijn eigen persoonlijke verandering de ander ook meer weet te waarderen. Niemand was irritant, maar ik vond iedereen irritant omdat ik zelf irritant was.
Laatst aangepast door ABE op za 30 apr 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Brennuss schreef:Trisha schreef:Brennuss schreef:Kan ik nu nog stofzuigen? Of is dat te laat?
Doen jouw armen het niet meer na 21:30? Of is je electriciteit dan te duur?
Ja, dat laatste vooral. Friesland hé. Daar hebben we alleen overdag goedkoop stroom, daarna tikt het behoorlijk aan
HAHA gekke Friezen
Ik moet zo m'n bed in Zuchttt
Gast- Gast
Het kan ook dat het aan mij ligt hoor, ik weet het niet. Ik had hetzelfde als jij, ik vond ook veel mensen irritant omdat ik zelf irritant was volg je het nog?ABE schreef:Storm schreef:Theedoosje is een ontzettend lieve meid, ik geloof meteen dat zij jou goed geholpen heeft
Edit; Even serieus. Er is een knopje bij mij omgegaan. Welk knopje weet ik niet, maar ik sta ietwat positiever in het leven. De nieuwe ABE bevalt me in principe wel. En ik merk dat ik door mijn eigen persoonlijke verandering de ander ook meer weet te waarderen. Niemand was irritant, maar ik vond iedereen irritant omdat ik zelf irritant was.
Maar goed, complimenten dus
Gast- Gast
Ik dacht er serieus net nog aan, dat ik ABE ook positief veranderd vind. Je komt sowieso nu duidelijker over.
Jeeej, mn vriendje komt thuis! Hij is heel moe, dus komt lekker bankhangen met mij Ik heb hem niet eens gevraagd!
Jeeej, mn vriendje komt thuis! Hij is heel moe, dus komt lekker bankhangen met mij Ik heb hem niet eens gevraagd!
Gast- Gast
Storm schreef:Het kan ook dat het aan mij ligt hoor, ik weet het niet. Ik had hetzelfde als jij, ik vond ook veel mensen irritant omdat ik zelf irritant was volg je het nog?ABE schreef:Storm schreef:Theedoosje is een ontzettend lieve meid, ik geloof meteen dat zij jou goed geholpen heeft
Maar goed, complimenten dus
Het is koniginnedag, dan moet het kunnen. Die complimenten dan, haha!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik dacht er serieus net nog aan, dat ik ABE ook positief veranderd vind. Je komt sowieso nu duidelijker over.
Dank je wel!
Geniet van je avond met jouw vriend!
Gast- Gast
ABE op mij kom je ook minder negatief over .
Mag ik even zeggen dat ik HEEL moe ben? Pfff wat een nacht...
Mag ik even zeggen dat ik HEEL moe ben? Pfff wat een nacht...
Gast- Gast
Ik voel me ook minder negatief. Al is het wel negatief te noemen dat het dagcafé zo verschrikkelijk rustig is! Ik wil spanning, avontuur etc.
Natuurlijk mag je zeggen dat je ontzettend moe bent. Ik was het ook, dus ik heb al vier uur geslapen vanavond. Ik kon gewoon niet meer rechtop zitten, vanavond. Maar was het leuk? En wat heb je gedaan? Vertel, vertel!
Natuurlijk mag je zeggen dat je ontzettend moe bent. Ik was het ook, dus ik heb al vier uur geslapen vanavond. Ik kon gewoon niet meer rechtop zitten, vanavond. Maar was het leuk? En wat heb je gedaan? Vertel, vertel!
Gast- Gast
Hallooooo! Iedereen een geslaagde Q-night en dag gehad? Ik heb hartstikke dorst de hele tijd. Kan wel een heel pak Crystal Clear op. Jaaaa, dat ga ik doen.
Gast- Gast
Guattari schreef:Hallooooo! Iedereen een geslaagde Q-night en dag gehad? Ik heb hartstikke dorst de hele tijd. Kan wel een heel pak Crystal Clear op. Jaaaa, dat ga ik doen.
Hahaha, succes! Was het leuk?
Gast- Gast
Ja, was erg leuk. Beste vriendin uit buitenland is nu in NL en we hebben ouderwets samen Q-night gevierd. Eerst lekker uit eten gegaan en bijgekletst met veel wijn en daarna met een groepje de stad ingegaan tot diep in de nacht. Toen een gat in de dag geslapen en einde van de middag was ik weer in de stad en had ik volgens de vriend van m'n zus een achterstandje in te halen, dus toen ging het wel hard met de rosé. Ben wel heel moe, maar gewoon niet te laat slapen, zodat ik morgen nog een dagje thuis kan werken.
Jij ook leuk gehad?
Jij ook leuk gehad?
Gast- Gast
ABE schreef:Ik voel me ook minder negatief. Al is het wel negatief te noemen dat het dagcafé zo verschrikkelijk rustig is! Ik wil spanning, avontuur etc.
Ik was uit gister, geen idee tot hoe laat maar ik heb een vriendin over uit het buitenland die, toen ze hier woonde, met mijn beste vriend ging. Beetje gevoelig dus en ze vond het fijn om het kleine overgeblevenstukje nacht te huilen omiets waar ze niet over wilde praten... Was allemaal nogal overdreven. Toen ging ze liggen snurken! Grrrr... Nou ja en de rest zet ik maar niet online Ik heb iig een flinke kater! Het was verder wel erg leuk hoor haha!
Gast- Gast
Hello ZVB!
Ik ben intussen ook beetje teut. En de oude vieze buurmannen zaten alweer maar wat geinteresseerd om me heen tijdens de koniginneborrel in de laan, met m'n lekkere huisjurkje + deco. Wat heb ik toch met oude mannen
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=7534
Ik ben intussen ook beetje teut. En de oude vieze buurmannen zaten alweer maar wat geinteresseerd om me heen tijdens de koniginneborrel in de laan, met m'n lekkere huisjurkje + deco. Wat heb ik toch met oude mannen
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=7534
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: