Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wacht vanavond nog even af. Maar als je er naar kijkt doet het al pijn. Heb mezelf nu maar volgestouwd met pijnstillers, want ik zal toch door moeten. Maar kut is het wel.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
he bah.. sterkte ermee
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Pussycat schreef:Zwoesj schreef:Misschien nog eerder ja, maar als je je vrouwelijk moet kleden.... (is een salsafeest, dus om daar nou als enige dame met bedekte benen rond te lopen ). Nee denk dat ik me maar over mn jurken 'fobie' heen moet gaan zetten
Een tuniek kan toch ook heel feestelijk zijn? Dan zit je er middenin Of zeg ik nu iets doms?
Als het een salsafeest is kan dat best toch?
Dat vind ik nog wel een goed idee! Ik ga de stad in, zoeken! Toedels!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dankje
Ga me zo maar is voorbereiden op zwemles. Zolang als ik sta gaat het wel, moet alleen niet gaan liggen of zitten of lopen.
Ga me zo maar is voorbereiden op zwemles. Zolang als ik sta gaat het wel, moet alleen niet gaan liggen of zitten of lopen.
zijn er foto's van gemaakt toen? dat die uit de kom ligt lijkt me vrij onwaarschijnlijk want daar is best veel kracht voor nodig. Of je moet een aangeboren heupafwijking hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Er zijn toen wel foto's van gemaakt. Kwam uit dat er een scheurtje zat. Zat ook een scheur bij mijn bekken, dat werd alleen maar verergerd door mn zwangerschap.
De meeste mensen waren aan het eten. Dus ik had geluk. Het was op de weg heel erg druk, maar in de supermarkt vrij rustig. Vervolgens nog even snel het centrum in geweest voor leggings van de Action, foundation van de Hema, poeder van de Hema, zeep (Palmolive) van de Op=Op en schoenzooltjes voor in mijn pumps. Hebben we dat ook weer gehad! Kon zelfs mijn auto nog kwijt waar ik hem kwijt wilde, dus goede keuze om tijdens de lunch de boodschappen te doen.
Gast- Gast
Alex schreef:Dan heb je goed gegokt, ABE!
Ik had echt geen uur later hoeven gaan. Want ze zijn bezig de zooi op te bouwen voor vannacht en eigenlijk kun je je kont niet meer keren.
Trouwens, dit is de tweede keer in korte tijd dat ik op vrijdag vrij ben en ik zie gewoon dat de moeder van mijn buurman (32) weer in haar zoons huis aan het schoonmaken is en zijn kleren aan het wassen is. Dat wil ik nu ook wel elke vrijdag!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Pussycat schreef:Zwoesj schreef:Misschien nog eerder ja, maar als je je vrouwelijk moet kleden.... (is een salsafeest, dus om daar nou als enige dame met bedekte benen rond te lopen ). Nee denk dat ik me maar over mn jurken 'fobie' heen moet gaan zetten
Een tuniek kan toch ook heel feestelijk zijn? Dan zit je er middenin Of zeg ik nu iets doms?
Als het een salsafeest is kan dat best toch?
Dat vind ik nog wel een goed idee! Ik ga de stad in, zoeken! Toedels!
jaa.. das ook leuk! succes zwoesj, ik hoop dat je wat leuks vind!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
ABE schreef:Trouwens, dit is de tweede keer in korte tijd dat ik op vrijdag vrij ben en ik zie gewoon dat de moeder van mijn buurman (32) weer in haar zoons huis aan het schoonmaken is en zijn kleren aan het wassen is. Dat wil ik nu ook wel elke vrijdag!Alex schreef:Dan heb je goed gegokt, ABE!
Wat? Dat de moeder van je buurman jouw huis komt schoonmaken en je kleren komt wassen?
Gast- Gast
Alex schreef:ABE schreef:Trouwens, dit is de tweede keer in korte tijd dat ik op vrijdag vrij ben en ik zie gewoon dat de moeder van mijn buurman (32) weer in haar zoons huis aan het schoonmaken is en zijn kleren aan het wassen is. Dat wil ik nu ook wel elke vrijdag!Alex schreef:Dan heb je goed gegokt, ABE!
Wat? Dat de moeder van je buurman jouw huis komt schoonmaken en je kleren komt wassen?
Als ze het erbij kan doen, waarom niet?
Maar bedoelde dus eigenlijk mijn eigen moeder of stiefmoeder. Maakt me niet uit wie van de twee, als mijn huis, zonder dat ik er ook maar iets voor doe, en dat mijn kleren, zonder dat ik de wasmachine maar heb aangeraakt, schoon zijn als ik op vrijdagavond thuis kom.
Laatst aangepast door ABE op vr 29 apr 2011 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat lijkt mij ook wel wat, Abe!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk dan is geworden zwoesj.
Haha Abe dat wil ik ook wel...
Haha Abe dat wil ik ook wel...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Dat lijkt mij ook wel wat, ja! Ik weet nu al dat dat nooit gaat gebeuren, mijn moeder maakt haar eigen huis niet eens schoon.
Gast- Gast
Het zal trouwens wel een domme vraag zijn... maar wat voor een actie was er dan bij de kruidvat??
Heb ik iets gemist?
Heb ik iets gemist?
Pussycat- Ratel
Alex schreef:Dat lijkt mij ook wel wat, ja! Ik weet nu al dat dat nooit gaat gebeuren, mijn moeder maakt haar eigen huis niet eens schoon.
Lijkt mijn moeder wel. Eens in de zoveel tijd dan gaat de grote bezem erdoor, maar zo schoon als ik ben, is zij absoluut niet. En dat is niet erg, maar ik denk dat als zij elke vrijdag langskomt, dan wil ze aan mijn maatstaven voldoen. Wedden dat dat nooit gaat lukken?
Kijk mijn vader daarentegen........ (Die mag ook wel, als vervanging voor de moeders. Haha)
Gast- Gast
Pussycat schreef:Het zal trouwens wel een domme vraag zijn... maar wat voor een actie was er dan bij de kruidvat??
Heb ik iets gemist?
50% korting op alle make-upsoorten.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:50 % kortng op make-up
oooh niks bijzonders dus (voor mij dan)
Dacht al ik mis iets belangrijks hahaha.
Pussycat- Ratel
Theedoosje schreef:50 % kortng op make-up
Nou, 2 euro 13 (waarvan 99cent al voor flesje cola) vind ik geen 50% van 39 euro!
Ga ik al iemand irriteren?
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:50 % kortng op make-up
Nou, 2 euro 13 (waarvan 99cent al voor flesje cola) vind ik geen 50% van 39 euro!
Ga ik al iemand irriteren?
haha ja maar zo was in eerste instantie toch de aanbieding? Bij jou is het gewoon de helft van de helft van de helft of zo whaha
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: