Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ABE schreef:TD, heb je de ellenlange PM verstuurd.
Eline; Jij bent ook al heel erg goed bezig. Ik begin maandag en dan houd ik het vol. Dat weet ik zeker. Ik heb veel goede tips en steun gekregen van het forum en van collega's, dus het moet helemaal goedkomen! Succes voor ons allen!
Je hebt pm terug
En Abe ga jij ook WW doen?
Gast- Gast
Nee, geen WW. Ik heb bedacht dat ik met Reva mee ga in het brood dat zij eet (spelt). En dat ik daarnaast ga sporten. Als ik nu in de spiegel kijk dan walg ik van mezelf. Dat is echt niet goed. Dus ik ga dieten om mijn oude figuur terug te krijgen. Of althans, zodat ik binnenkort weer een spijkerbroek aankan. Want nu is alles stretch.
Gast- Gast
OKe Abe je kan het! Onwijs veel succes! Hou je doel voor ogen dan gaat het je lukken. En laat je niet tegenhouden als het een weekje niet gaat Je kan het!
Gast- Gast
Ik ben er ff tussenuit...tot straks denk ik wel weer. ABE pm staat altijd open he
Gast- Gast
Me go girl!
Trouwens, ik ben erachter gekomen dat ik niet moet denken voor anderen. Ik wilde geen vrienden benaderen voor gisteren, omdat ik niet echt een vriendin voor ze ben geweest de afgelopen maanden. Maar om 02.00u wilde ik wel graag dat een paar van mijn vrienden, 2 stuks en samen een stelletje, een biertje bij mij kwamen doen. Dus ik smste, maar had al gelijk spijt. Want wil die trut nu die nooit iets van zich laat horen, behalve als ze iemand nodig is?
Maar goed, ik mag nooit meer voor een ander denken. Ik kreeg na mijn vraag gelijk een sms terug:"Ik lig op bed, maar mijn vriend is alweer terug naar het centrum". En vervolgens kreeg ik een sms van die vriend:"Joh, we zijn daar en daar. Kom op, kom naar ons toe! Gezellig". Kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen, want echt zo'n goede vriendin ben ik de afgelopen maanden echt niet geweest.
Trouwens, ik ben erachter gekomen dat ik niet moet denken voor anderen. Ik wilde geen vrienden benaderen voor gisteren, omdat ik niet echt een vriendin voor ze ben geweest de afgelopen maanden. Maar om 02.00u wilde ik wel graag dat een paar van mijn vrienden, 2 stuks en samen een stelletje, een biertje bij mij kwamen doen. Dus ik smste, maar had al gelijk spijt. Want wil die trut nu die nooit iets van zich laat horen, behalve als ze iemand nodig is?
Maar goed, ik mag nooit meer voor een ander denken. Ik kreeg na mijn vraag gelijk een sms terug:"Ik lig op bed, maar mijn vriend is alweer terug naar het centrum". En vervolgens kreeg ik een sms van die vriend:"Joh, we zijn daar en daar. Kom op, kom naar ons toe! Gezellig". Kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen, want echt zo'n goede vriendin ben ik de afgelopen maanden echt niet geweest.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik ben er ff tussenuit...tot straks denk ik wel weer. ABE pm staat altijd open he
Tenk joe!
Veel plezier met wat je gaat doen!
Gast- Gast
Meis, slaap lekker. Ik ga over anderhalf uur ook even. Dan denk ik dat ik de zaterdagavond wel weer aankan. Beterschap met de hoofdpijn iig!
En ja, dat zijn vrienden. Maar dacht niet dat ik ze 'zo' had.
Gast- Gast
Serieus, sta net even op het balkon.... Zie ik een ex van tien jaar geleden en dik geworden. Dan mag ik klagen over mijn gewicht, maar dat ziet er helemaal niet uit. Een pens als heb ik jou daar....
Gast- Gast
ABE schreef:Meis, slaap lekker. Ik ga over anderhalf uur ook even. Dan denk ik dat ik de zaterdagavond wel weer aankan. Beterschap met de hoofdpijn iig!
Heb lekker even gelegen, niet geslapen maar heeft wel iets geholpen.
En goed dat je weet dat je zo'n vrienden hebt. Dat je weet dat ze er voor je zijn ook al heb jij even wat minder van je laten horen
En over je ex> komt misschien dat ie niet meer met jou is Dus dat hij is gaan eten/zuipen of zo?
Gast- Gast
Hoi!
Ik ben bij de Ikea geweest en ben geslaagd! Was een leuk dagje. Mijn vriend is nu paintballen met vrienden, dus ik ben vanavond alleen. Geen plannen verder, lekker bankhangen of gamen of zo.
Ik ben bij de Ikea geweest en ben geslaagd! Was een leuk dagje. Mijn vriend is nu paintballen met vrienden, dus ik ben vanavond alleen. Geen plannen verder, lekker bankhangen of gamen of zo.
Gast- Gast
Brennus was het nog druk? Fijn dat je geslaagd bent
Reva> haha ja maar je kan wel vaker genieten van zon en sangria toch?
Reva> haha ja maar je kan wel vaker genieten van zon en sangria toch?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Brennus was het nog druk? Fijn dat je geslaagd bent
Nee, het viel heel er mee! We waren vrij vroeg, misschien dat het daar aan lag, maar de meeste mensen waren toch echt in de stad Ik heb de kast die ik graag wilde hebben, kunnen kopen met 10 euro korting! Was vandaag in de aanbieding
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Fijn dat je geslaagd bent Brennus, en 10 euro korting is weer heel mooi meegenomen!
Fijn dat je geslaagd bent Brennus, en 10 euro korting is weer heel mooi meegenomen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Maar tis toch anders zonder museumplein
haha dan moet je dat maar in gedachten nemen...of foto maken en die uitvergroten en op hangen
Gast- Gast
Ik ben zo blij, ik ben zo blij, ik ben zo blij!!
Mijn tuin is leeg, alleen één borderrandje en de hortensia staat er nog, dat gaat morgen eruit. We wilden gauw voor sluitingstijd nog even nieuwe opsluitbanden gaan halen maar de Karwei bleek er nog maar 2 te hebben dus dat schoot niet op. Maandag maar verder kijken. Morgen komt het klusteam terug en dan gaan ze verder met spullen afvoeren, tuin egaliseren en weet ik het wat allemaal nog meer.
Het valt me (zoals altijd) zwaar dat ik zit toe te kijken hoe anderen voor me aan het werk zijn. Maar ik weet van deze mensen dat ze dat niet toestaan. En dat ze het leuk vinden om zo intensief bezig te zijn.
Mijn hemel wat is er hard gewerkt vandaag
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjalalaan, gewoon lekker laten galalaan. Jij bent de mental support.
Heeeee, sangria!!!
Heeeee, sangria!!!
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: