Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 39 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:33

Zit/ lig/ hang hier ook zielig te zijn. Al ben ik heel blij dat ik in elk geval nog thuis ben.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:34

ProudMama schreef:Zit/ lig/ hang hier ook zielig te zijn. Al ben ik heel blij dat ik in elk geval nog thuis ben.

Hoe is het met je op dit moment?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:34

Haha ABE, herkenbaar!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:37

Ik ben ook thuis! Ben maar aan het schoonmaken geslagen. Ik heb vandaag wel friet gegeten, gister ook al. Embarassed Was wel lekker! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:37

Storm schreef:Haha ABE, herkenbaar!

Elke gek zo zijn gebrek! Very Happy En als we er achteraf zelf om kunnen lachen is er helemaal niets aan de hand. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:39

Brennuss schreef:Ik ben ook thuis! Ben maar aan het schoonmaken geslagen. Ik heb vandaag wel friet gegeten, gister ook al. Embarassed Was wel lekker! :P

Schoonmaken? Kom je hier ook even? :P

Gisteren heb ik met de buurman een Bamischijf en een satekroket gegeten. Althans, hij at een halve kip en vroeg of ik iets wilde, jahhhh! Ik ben gek op vet! Nu wilde ik voor 5 euro shoarma halen, is dat kreng dicht! Grrrr!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:41

Rapunzel is leeeeeuk. Drie keer gekeken in t vliegtuig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:42

ABE schreef:
ProudMama schreef:Zit/ lig/ hang hier ook zielig te zijn. Al ben ik heel blij dat ik in elk geval nog thuis ben.

Best hoor. Voel me natuurlijk niet ziek ofzo. Heb vandaag wel duidelijk minder harde buiken als normaal als ik druk ben, dus heb er wel een goed gevoel bij!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:47

ABE schreef:
Brennuss schreef:Ik ben ook thuis! Ben maar aan het schoonmaken geslagen. Ik heb vandaag wel friet gegeten, gister ook al. Embarassed Was wel lekker! :P

Schoonmaken? Kom je hier ook even? :P

Gisteren heb ik met de buurman een Bamischijf en een satekroket gegeten. Althans, hij at een halve kip en vroeg of ik iets wilde, jahhhh! Ik ben gek op vet! Nu wilde ik voor 5 euro shoarma halen, is dat kreng dicht! Grrrr!

Hahah, ik doe met moeite mn eigen huisje.

Ik vind het stom dat m'n vriend nu al voor de tweede avond weg is. Morgen moet ie er weer vroeg in vanwege z'n werk. Stel ik me aan?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:50

Brennuss schreef:
Ik vind het stom dat m'n vriend nu al voor de tweede avond weg is. Morgen moet ie er weer vroeg in vanwege z'n werk. Stel ik me aan?

Het is jouw gevoel, dus absoluut niet dom. Maar wat zijn twee avonden zonder elkaar op een mensenleven?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:51

ProudMama schreef:
ABE schreef:

Best hoor. Voel me natuurlijk niet ziek ofzo. Heb vandaag wel duidelijk minder harde buiken als normaal als ik druk ben, dus heb er wel een goed gevoel bij!!

Dus je doet het lekker rustig aan als ik het goed begrijp? Goed bezig, gewoon echt doen! Lekker vele stappen minder dan normaal en zorg dragen voor een goede uitdracht (Sjees, wat klinkt dat dom :P).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:51

Mja, je hebt gelijk. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:52

Goeeedeavond luitjes

Gast
Gast

Kan ik nu nog stofzuigen? Of is dat te laat?

Gast
Gast

ABE schreef:
ProudMama schreef:
ABE schreef:

Dus je doet het lekker rustig aan als ik het goed begrijp? Goed bezig, gewoon echt doen! Lekker vele stappen minder dan normaal en zorg dragen voor een goede uitdracht (Sjees, wat klinkt dat dom :P).
Een week of 12 rust klinkt niet echt aantrekkelijk, maar als ik daarmee die 2 goed ter wereld kan brengen doe ik het gelijk!

Gast
Gast

Brennuss schreef:Mja, je hebt gelijk. Rolling Eyes

Daar is het me om te doen. Nee hoor, gekheid. Gaan jullie morgen overdag nog iets leuks met elkaar doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:53

Brennuss schreef:Kan ik nu nog stofzuigen? Of is dat te laat?
Waarom niet?

Gast
Gast

Dit móet een teken van hogerhand zijn: toen ik op de fiets wilde stappen naar de snackbar, lag mijn ketting er op wonderbaarlijke wijze af. Dus nu zit ik aan een bruine boterham met kaas en een glaasje sinaasappelsap. Ook lekker.

Gast
Gast

ABE schreef:
Brennuss schreef:Mja, je hebt gelijk. Rolling Eyes

Daar is het me om te doen. Nee hoor, gekheid. Gaan jullie morgen overdag nog iets leuks met elkaar doen?

Nee, waarschijnlijk niet. Juist omdat hij zo aan vliegen is geweest, zit ie waarschijnlijk de hele dag achter de pc. We zijn vandaag wel naar de Ikea geweest dus ik moet niet zeuren :P Ik voel me gewoon heel snel alleen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:54

Doen jouw armen het niet meer na 21:30? Very Happy Of is je electriciteit dan te duur?

Gast
Gast

Je kan prima stofzuigen nog hoor, Brennuss.

Trisha, hoi!

Gast
Gast

ProudMama schreef:
ABE schreef:
ProudMama schreef:
ABE schreef:

Een week of 12 rust klinkt niet echt aantrekkelijk, maar als ik daarmee die 2 goed ter wereld kan brengen doe ik het gelijk!

Kan ik me heel goed voorstellen. Heb zelf ook geen rust in mijn kont. Ik moet altijd wel van alles doen, maar als ik zwanger zou zijn, en in jouw situatie zitten, dan zou ik opeens heel erg veel op mijn kont zitten. Liever hen gezond op de wereld zetten, dan dat ik mijn eigen ongedurigheid op de eerste plek zet. Het is 'maar' 12 weken. smile

Veel sterkte iig, makkelijk is het namelijk niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:56

ABE schreef:
Kan ik me heel goed voorstellen. Heb zelf ook geen rust in mijn kont. Ik moet altijd wel van alles doen, maar als ik zwanger zou zijn, en in jouw situatie zitten, dan zou ik opeens heel erg veel op mijn kont zitten. Liever hen gezond op de wereld zetten, dan dat ik mijn eigen ongedurigheid op de eerste plek zet. Het is 'maar' 12 weken. smile

Veel sterkte iig, makkelijk is het namelijk niet.
Precies, daar heb je alles voor over!

Dank je wel!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 30 apr 2011 - 8:57

Storm schreef:Dit móet een teken van hogerhand zijn: toen ik op de fiets wilde stappen naar de snackbar, lag mijn ketting er op wonderbaarlijke wijze af. Dus nu zit ik aan een bruine boterham met kaas en een glaasje sinaasappelsap. Ook lekker.
Hahaha ik moest hier wel even om lachen Very Happy Alles gebeurt met een reden, Storm Wink

Ik wens jullie een goede avond, ik duik mijn bed in en morgen om 11u staat mijn klusteam weer op de stoep *jippie*
PM, ik wil je alvast even succes wensen morgen in het ziekenhuis, ik denk aan je hug

Truste!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:57

Trisha schreef:

Doen jouw armen het niet meer na 21:30? Very Happy Of is je electriciteit dan te duur?

Ja, dat laatste vooral. Friesland hé. Daar hebben we alleen overdag goedkoop stroom, daarna tikt het behoorlijk aan :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: