Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ja Reev, je hebt gewoon gelijk, dat weet ik ook heus wel. Maar ik wil ook zo graag sjouwen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi!
Sjaan, wat fijn dat er vandaag zoveel gedaan is in je tuin. Niet schuldig voelen omdat je niet kunt helpen, je klusteam weet ook dat je het niet zelf kan!
Sjaan, wat fijn dat er vandaag zoveel gedaan is in je tuin. Niet schuldig voelen omdat je niet kunt helpen, je klusteam weet ook dat je het niet zelf kan!
Gast- Gast
Hoi meiden!
Ik kwam even melden, dat dat mens van dat geld maandag met me af heeft gesproken bij de gemeente...
Zodat ik kan zien dat ze niet liegt en het echt is....
Ik kwam even melden, dat dat mens van dat geld maandag met me af heeft gesproken bij de gemeente...
Zodat ik kan zien dat ze niet liegt en het echt is....
Gast- Gast
Wat zou t heerlijk zijn om over een kwartier, na de trekkingsuitslag, mn baas te bellen om ontslag te nemen.
Gast- Gast
Reva schreef:Wat zou t heerlijk zijn om over een kwartier, na de trekkingsuitslag, mn baas te bellen om ontslag te nemen.
Dat zou ik ook heerlijk vinden om te doen. Klein detail: ik ben al ontslagen. En ik heb geen lot
Gast- Gast
Nou de 10duizend per maand levenslang is wel op mijn zelfgekozen eindcijfer gevallen...daar aar ik hey bij
Gast- Gast
Reva schreef:Nou de 10duizend per maand levenslang is wel op mijn zelfgekozen eindcijfer gevallen...daar aar ik hey bij
Gast- Gast
Ik weet het, ik weet het... maar het blijft een verstand/gevoel-kwestieAlex schreef:Hoi!
Ga zo even naar de verjaardag van de buurvrouw, vanavond vroeg naar bed en morgen om 11u staat het klusteam weer op de stoep
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
ProudMama schreef:Reva schreef:Nou de 10duizend per maand levenslang is wel op mijn zelfgekozen eindcijfer gevallen...daar aar ik hey bij
Daar laat ik het bij????
Gast- Gast
Ja, dat is het enige wat je er van kan maken.Alex schreef:ProudMama schreef:Reva schreef:Nou de 10duizend per maand levenslang is wel op mijn zelfgekozen eindcijfer gevallen...daar aar ik hey bij
Daar laat ik het bij????
Reva heeft het vast geviert met een fles drank
Gast- Gast
Jammer, Storm!
Reva zit al de hele dag aan de sangria, dus die ziet het vast niet helemaal helder meer.
Reva zit al de hele dag aan de sangria, dus die ziet het vast niet helemaal helder meer.
Gast- Gast
Sjeempie, daar ben ik weer. Ze zijn het dorp aan het schoonblazen. Echt, ze hebben anderhalve dag nodig om het op te bouwen, binnen vier uur hebben ze alles afgebouwd en schoon.
Gast- Gast
Heey allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ja gewoon, iedereen is gezellig Q-day aan het vieren en ik zit weer thuis op de bank. Kan wel de stad in gaan maar daar heb ik geen zin in. Gisteravond op stap was het ook al niet echt gezellig. Ik heb honger en wil naar de snackbar, maar heb gister al friet gegeten en ik word te dik. Mijn zoon ligt in bed maar wil niet slapen. God, ik word soms zo moe van mezelf
Gast- Gast
Niet iedereen is Qday aan het vieren. Zie mij hier zitten.
Maar snap je gevoel. Soort tegenstrijdig gevoel. Wel zin/geen zin. Gewoon een pesthumeur en dan hoeft er maar iets te gebeuren of het is echt een bijzondere kutdag. Knuffel voor jou!
Maar snap je gevoel. Soort tegenstrijdig gevoel. Wel zin/geen zin. Gewoon een pesthumeur en dan hoeft er maar iets te gebeuren of het is echt een bijzondere kutdag. Knuffel voor jou!
Gast- Gast
Ja precies ABE. Ik ben me heel erg bewust van het feit dat ik gewoon zit te zeiken. Maar kan het even niet helpen nu.
Gast- Gast
Van mij mag je "zeiken" hoor. Want een topgevoel is het gevoel niet. Het vraagt om erover te zieken. En dat meen ik serieus!
Ik wil altijd wel op stap, maar eigenlijk ook niet. En als ik mezelf erg zielig vind, dan heb ik opeens geen vrienden die met mij willen gaan stappen. Nonsens, maar op de één of andere manier voel ik me zo zielig dat ik denk dat ik het me kan permiteren om mijn vrienden geen vrienden te noemen. Lekkerding vind ik mezelf dan altijd.
Ik wil altijd wel op stap, maar eigenlijk ook niet. En als ik mezelf erg zielig vind, dan heb ik opeens geen vrienden die met mij willen gaan stappen. Nonsens, maar op de één of andere manier voel ik me zo zielig dat ik denk dat ik het me kan permiteren om mijn vrienden geen vrienden te noemen. Lekkerding vind ik mezelf dan altijd.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: