Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Megara schreef:Ik zoek nog steeds naar een geld boom.
Ik dacht dat ik er één had, maar ze, de blaadjes, worden bruin i.p.v. groen.
Laatst aangepast door ABE op wo 27 apr 2011 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Daarom doen we dat ook..Qiara schreef:Hihi, iedereen negeert mijn schattige link, maar ik mag er dan ook niet zijn
Ik ga nu m`n nagels lakken (oh my, wat klink dat bekakt) en dan Cold Case kijken!
Gast- Gast
Kuu, ik zag geen link bij je post, alleen dat iets te schattig was ofzo..maar ik dacht dat ik gewoon een deel van t gesprek had gemist Geen link gezien.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik zoek nog steeds naar een geld boom.
Ik wil de Koninginnedagloterij winnen, maar weet toch al zeker dat dat hem niet wordt..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Qiara schreef:Hihi, iedereen negeert mijn schattige link, maar ik mag er dan ook niet zijn
Ik reageerde inderdaad bewust niet
Gast- Gast
Ik bedenk me net, ik wil ook nog steeds heel graag een blackberry. Maar ik ben gewoon te gierig om er een te gaan kopen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Alex schreef:Qiara schreef:Hihi, iedereen negeert mijn schattige link, maar ik mag er dan ook niet zijn
Ik reageerde inderdaad bewust niet
Oeeeeh, Kuu-boycot, ik doe mee!
Gast- Gast
Reva schreef:Kuu, ik zag geen link bij je post, alleen dat iets te schattig was ofzo..maar ik dacht dat ik gewoon een deel van t gesprek had gemist Geen link gezien.
'Te schattig' is aanklikbaar
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Caroow schreef:Ik bedenk me net, ik wil ook nog steeds heel graag een blackberry. Maar ik ben gewoon te gierig om er een te gaan kopen.
Dat heb ik dus ook. Niet een telefoon. Maar ik wilde heel graag van mijn laatste spaarcenten rolgordijnen kopen. Maar geen akkoord geven. Dus vandaag had ik het met een collega over iets heel anders en ik pak zo mijn telefoon en geef mijn akkoord.
Edit: Moraal van het verhaal; Ik mag graag op geld zitten en hopen dat het door het broeden het dubbele wordt.
Nog erger; Ik had op de abn site wat zitten zooien, krijg ik vandaag een bevestiging dat ze mijn lening (?????) goedkeuren en graag nog een copie id willen. Ehmz, morgen even bellen, want daar gaat wat mis haha....
Laatst aangepast door ABE op wo 27 apr 2011 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Daarom doen we dat ook..Qiara schreef:Hihi, iedereen negeert mijn schattige link, maar ik mag er dan ook niet zijn
Ik ga nu m`n nagels lakken (oh my, wat klink dat bekakt) en dan Cold Case kijken!
Dit is nu al de tweede dag dat ik me rot schrik en naar de tv ren omdat ik bang ben dat ik Cold Case ga missen. Je bezorgd me nog een goede conditie
Caroow- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Caroow schreef:Ik bedenk me net, ik wil ook nog steeds heel graag een blackberry. Maar ik ben gewoon te gierig om er een te gaan kopen.
Dat heb ik dus ook. Niet een telefoon. Maar ik wilde heel graag van mijn laatste spaarcenten rolgordijnen kopen. Maar geen akkoord geven. Dus vandaag had ik het met een collega over iets heel anders en ik pak zo mijn telefoon en geef mijn akkoord.
Ik weet met heel mijn verstand dat het totaal nutteloos is om er een te kopen, over een half jaar mag ik een nieuwe telefoon gratis uitzoeken en mijn huidige telefoon doet het prima. Dus mijn verstand en mijn gierigheid moeten vechten tegen mijn wil om te kunnen pingen.
Caroow- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Megara schreef:Ik zoek nog steeds naar een geld boom.
Misschien juist wel goed? Tenzij het een plant is die enkel briefjes van 100 moet opbrengen. Daar heb je toch echt wel groen voor nodig. Bruin neigt meer naar muntjes van 1, 2 en 5 cent. Nu ja, wie het kleine niet eert...
Gast- Gast
Megara schreef:ABE schreef:Megara schreef:Ik zoek nog steeds naar een geld boom.
Misschien juist wel goed? Tenzij het een plant is die enkel briefjes van 100 moet opbrengen. Daar heb je toch echt wel groen voor nodig. Bruin neigt meer naar muntjes van 1, 2 en 5 cent. Nu ja, wie het kleine niet eert...
Dit worden geen muntjes, ik jaag op grote bedragen!
Caroow; Nog even zes maanden geduld!
Gast- Gast
Alex schreef:Laten we Revie even uitleggen hoe linkjes werken.
Het heeft een andere kleur dan de rest van de tekst en een streep onder de zin. Wanneer je erop klikt, dan ga je door naar de pagina. Zal ik nu een virus plaatsen?
Gast- Gast
ABE schreef:Alex schreef:Laten we Revie even uitleggen hoe linkjes werken.
Het heeft een andere kleur dan de rest van de tekst en een streep onder de zin. Wanneer je erop klikt, dan ga je door naar de pagina. Zal ik nu een virus plaatsen?
Ooooooh gemenerd!
Gast- Gast
Alex schreef:ABE schreef:Alex schreef:Laten we Revie even uitleggen hoe linkjes werken.
Ooooooh gemenerd!
Gast- Gast
Megara schreef:Wat onaardig.
Dat ben ik soms ook best wel. Het geluk is dat ik geen virussen ken en ze zelf ook niet wil ontdekken. Wat ik wel merk is dat hier iets te makkelijk op linkies wordt geklikt. Ik ben er zelf ook schuldig aan. Het is van een forummer, dus vertrouwt. Maar soms... Denk ik wel eens.... Ooit zullen ze ons allemaal platleggen. (En nee, dan ben ik het niet. Want ik weet nog niet eens hoe ik mijn laptop moet beheren )
Gast- Gast
Vandaag waren onze vliegtijden bekend. 18.45 uur op de heenreis, 23.30 uur in Turkije en dan nog 2 uur met de bus. Nou, dikke doei. Ik heb even geregeld dat we om 06.05 uur vliegen.
Gast- Gast
Alex schreef:Vandaag waren onze vliegtijden bekend. 18.45 uur op de heenreis, 23.30 uur in Turkije en dan nog 2 uur met de bus. Nou, dikke doei. Ik heb even geregeld dat we om 06.05 uur vliegen.
Goed bezig!
Gast- Gast
Cold Case is niet ondertiteld en nu heb ik geen zin meer om te kijken, maar ik heb ook niks beters te doen.
Dat ik nog moet afwassen negeer ik gewoon
Caroow- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Megara schreef:Wat onaardig.
Dat ben ik soms ook best wel. Het geluk is dat ik geen virussen ken en ze zelf ook niet wil ontdekken. Wat ik wel merk is dat hier iets te makkelijk op linkies wordt geklikt. Ik ben er zelf ook schuldig aan. Het is van een forummer, dus vertrouwt. Maar soms... Denk ik wel eens.... Ooit zullen ze ons allemaal platleggen. (En nee, dan ben ik het niet. Want ik weet nog niet eens hoe ik mijn laptop moet beheren )
Dat besef over zomaar allerlei linkjes aanklikken kreeg ik dus net pas. Er hoeft er maar eentje tussen te zitten.
Gast- Gast
Goed he? Kost me helaas wel omboekkosten, maar anders boren ze me gewoon 1 hele vakantiedag door m'n neus! Ain't gonna happen! Nu hopen dat de vliegtijden voor de terugreis gunstig zijn...
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: