Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
@ vc, dan zou ik ook gillend gek worden!
doe je zo veel moeite en dan moeten ze ja tas ook nog controleren
doe je zo veel moeite en dan moeten ze ja tas ook nog controleren
Gast- Gast
Hey hoi!
Ik ben aan het uitzoeken wat zaterdag het handigst is om naar Schiphol te reizen..
We vertrekken om 12.00u richting Pisa..
Maar op de site staan twee routes, alleen begrijp ik niet echt waarom er verschil in zit.
De één stopt vaker, maar is er een kwartier eerder.
De andere stopt minder vaak, maar is dus later.
Hmm..
Ik ben aan het uitzoeken wat zaterdag het handigst is om naar Schiphol te reizen..
We vertrekken om 12.00u richting Pisa..
Maar op de site staan twee routes, alleen begrijp ik niet echt waarom er verschil in zit.
De één stopt vaker, maar is er een kwartier eerder.
De andere stopt minder vaak, maar is dus later.
Hmm..
Gast- Gast
Oh ja, ik heb ook nog bijna een bouvier een rotschop gegeven.
We liepen door het winkelcentrum, liep er voor ons een man met dat beest, liepen we erlangs grijpt ie bijna mijn zoontje.
Zegt die vent doodleuk "ja, hij denkt nou eenmaal dat hij aangevallen wordt als er iemand achter hem loopt" Toen deelde ik hem fijntjes mee dat ik dat beest dood zou schoppen als hij ook maar over mijn zoontje heen zou kwijlen.
We liepen door het winkelcentrum, liep er voor ons een man met dat beest, liepen we erlangs grijpt ie bijna mijn zoontje.
Zegt die vent doodleuk "ja, hij denkt nou eenmaal dat hij aangevallen wordt als er iemand achter hem loopt" Toen deelde ik hem fijntjes mee dat ik dat beest dood zou schoppen als hij ook maar over mijn zoontje heen zou kwijlen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Youandi schreef:Wat stom VC! Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt..
Nja, ik liep zoekend door de winkel en liep er zonder boodschappen weer uit, toen werden we tegengehouden door de bewaking.
Hahaha VC, oprotten met zo`n rotbeest..
Had hij maar een sticker op dat beest z`n kont moeten plakken dat je er niet achter mag lopen..
Had hij maar een sticker op dat beest z`n kont moeten plakken dat je er niet achter mag lopen..
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Youandi schreef:Wat stom VC! Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt..
Nja, ik liep zoekend door de winkel en liep er zonder boodschappen weer uit, toen werden we tegengehouden door de bewaking.
Mjah.. kan gebeuren. Ze hebben in ieder geval wel serieuze bewaking!
Maar goed, daar heb jij op dat moment waarschijnlijk schijt aan
Gast- Gast
youandi welke mogelijkheden heb je?? mag ook via pm. Ik reis redelijk vaak vanaf overijssel richting schiphol dus kan je misschein wel advies geven over welke makkelijker is met koffers ed
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Hahaha VC, oprotten met zo`n rotbeest..
Of een rood lintje. Doen ze ook bij paarden als ze trappen
Gast- Gast
nou ja vc slaat ook nergens op schandalig!
Ik ga me zo even verwennen ga naar de kapper. Heerlijk.
Ik ga me zo even verwennen ga naar de kapper. Heerlijk.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ja, dan neem je je hond toch mee naar het bos ofzo?
En ik snap wel dat ze controleren hoor, zal vaak zat gejat worden, maar net schoot het me in het verkeerde keelgat
En de zin om uitgebreid te koken is alleen maar minder geworden nu. Over een kwartiertje maar is beginnen.
En ik snap wel dat ze controleren hoor, zal vaak zat gejat worden, maar net schoot het me in het verkeerde keelgat
En de zin om uitgebreid te koken is alleen maar minder geworden nu. Over een kwartiertje maar is beginnen.
Fairytale schreef:youandi welke mogelijkheden heb je?? mag ook via pm. Ik reis redelijk vaak vanaf overijssel richting schiphol dus kan je misschein wel advies geven over welke makkelijker is met koffers ed
Ik (wij) vertrek vanaf station Steenwijk.
Gast- Gast
en welke mogelijkheden heb je dan? Vanaf zwolle zeg maar. sneller en korter
Minx- Lady Post-a-lot
Patriesje schreef:*gaat naar boven naar de bult kleding/schoenen*
Ziet er naar uit dat wij een zelfde soort probleem hebben
Gast- Gast
Steenwijk - Zwolle, overstappen naar intercity richting Rotterdam Centraal, overstappen in Utrecht en dan naar Schiphol (2 uren)
Steenwijk - intercity Utrecht, overstappen naar Schiphol (2 uren en 15 minuten)
Steenwijk - intercity Utrecht, overstappen naar Schiphol (2 uren en 15 minuten)
Gast- Gast
Kan je niet naar Amersfoort en daar overstappen? Daar vandaan gaat er een trein rechtstreeks naar Schiphol
Nee, want die route duurt voor ons veel langer en dan moeten we 4 keer overstappen
(Zwolle, Amersfoort, Utrecht, Schiphol) Misschien speciale regeling vanwege Koninginnedag?
Ik dacht namelijk ook dat we altijd via A'foort gingen.
(Zwolle, Amersfoort, Utrecht, Schiphol) Misschien speciale regeling vanwege Koninginnedag?
Ik dacht namelijk ook dat we altijd via A'foort gingen.
Laatst aangepast door Youandi op wo 27 apr 2011 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De ene is via centraal of niet? zelf vind ik utrecht makkelijker om over te stappen dan amsterdam centraal. Utrecht is net wat duidelijker. Centraal is wat groter dus daar moet je de weg wel kennen. Alleen heb je op utrecht dan maar 4 minuten en op centraal 8. Dilemma idd
Minx- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Kan je niet naar Amersfoort en daar overstappen? Daar vandaan gaat er een trein rechtstreeks naar Schiphol
wegwerkzaamheden. Dat was anders makkelijk idd 1 keer overstappen in zwolle en je zit in de goede trein
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:VeryCherry schreef:Kan je niet naar Amersfoort en daar overstappen? Daar vandaan gaat er een trein rechtstreeks naar Schiphol
wegwerkzaamheden. Dat was anders makkelijk idd 1 keer overstappen in zwolle en je zit in de goede trein
Hmmm, das balen zeg!
Fairytale schreef:De ene is via centraal of niet? zelf vind ik utrecht makkelijker om over te stappen dan amsterdam centraal. Utrecht is net wat duidelijker. Centraal is wat groter dus daar moet je de weg wel kennen. Alleen heb je op utrecht dan maar 4 minuten en op centraal 8. Dilemma idd
Beide zijn via Utrecht centraal.
Gast- Gast
Ik denk dat ik optie 2 neem. Scheelt stress van overstappen en qua tijd scheelt het een kwartier.
We komen dan rond half 10 aan en het vliegtuig vertrekt om 12uur, dus dan zijn we wel op tijd.
Helemaal als we even digitaal inchecken
We komen dan rond half 10 aan en het vliegtuig vertrekt om 12uur, dus dan zijn we wel op tijd.
Helemaal als we even digitaal inchecken
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: