Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:01

_Donnaa schreef:Okee, ik ga even een domme vraag stellen..

Ik heb ergens eind vorig jaar een nagellak gekocht van Catrice, maar dat kwastje is lelijk, flutterig..

Nu heb ik gisteren weer zo`n potje lak gehaald, zou ik die andere met die bon van gisteren om kunnen ruilen? :P

Ja dat kan als de kleur nog in het assortiment is en je 'm dus nog kunt scannen
Op de bon kan je toch niet zien welke kleur je hebt gekocht

Laatst aangepast door Razz_ op wo 27 apr 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:03

Razz_ schreef:
Ja dat kan als de kleur nog in het assortiment is en je 'm dus nog kunt scannen (ik werk in een drogist)
Klopt op de bon staat niks specifieks, zo kwam ik er ook op haha.. Kan je bij de Trekpleister ook een lak van de Kruidvat scannen? Want ik weet niet zeker van welke winkel die komt.. Of is dat gewoon allemaal hetzelfde?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:03

Megara schreef:
Dan gaat het inderdaad mis. Klinkt alsof je overwerkt bent. Heb je niet gewoon teveel projecten lopen voor het aantal uur dat je daar werkt? Dat zal haast wel als je spreekt over onderbezetting. Is het iets voor korte tijd of blijft deze situatie zich voordoen de komende periode? Want dan blijf je natuurlijk in een cirkeltje gaan en kom je telkens op hetzelfde punt.

Precies. We krijgen maandag wederom twee nieuwe mensen op de vloer, maar dat helpt ons de eerste weken nog niet, omdat deze mensen moeten worden ingewerkt.

Wanneer ik gewoon mijn 40u werk, dan heb ik 16 t/m 24u telefoondienst (met weken waarop ik geen enkele telefoondienst draai, maar dat is niet echt het ultieme doel, want ik vind klantcontact soms heerlijk), 8u t/m 16u uitleendienst en 8/16u projectdienst. Mijn collega waarmee ik het tweede project leid heeft 40u telefoondienst en er is totaal geen mogelijkheid om haar 2u (!!!) "uit de lijn" te krijgen. Dus ons project blijft liggen. Ik kan het wel alleen doen, maar dan blijft mijn eigen project dusdanig liggen, dat ik daar alle collega's mee benadeel.

En dan heb ik nog mijn eigen klanten. Ik heb veel uitzoekwerk te verrichten en ben eerste aanspreekpunt. Echter, ik krijg de kans niet om deze inhoudelijk te behandelen. Soms druk ik hier en daar wat door, maar dat zegt ook nog dat ik ergens tijd moet nemen om de klant terug te bellen (meestal weten ze mij eerder te vinden Mad) . Maar nog erger, ik heb nog de luxe dat ik hier en daar wat uitzoekwerk tussen mijn projecten kan doen, mijn collega's hebben 0u per week hiervoor, terwijl ook zij hetzelfde werk (telefoondienst + uitzoekwerk) doen. Dat is toch van de zotte?!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:04

Over het algemeen is dat allemaal hetzelfde. Een streepjescode gaat per product, niet per winkel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:04

_Donnaa schreef:
Razz_ schreef:
Ja dat kan als de kleur nog in het assortiment is en je 'm dus nog kunt scannen (ik werk in een drogist)
Klopt op de bon staat niks specifieks, zo kwam ik er ook op haha.. Kan je bij de Trekpleister ook een lak van de Kruidvat scannen? Want ik weet niet zeker van welke winkel die komt.. Of is dat gewoon allemaal hetzelfde?

Bij de TP en het KV verkopen ze allebei Catrice dus dat kan. Welke kleur is het? Misschien dat ik het zo uit m'n hoofd weet welke kleur het is

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:05

ABE schreef:

Precies. We krijgen maandag wederom twee nieuwe mensen op de vloer, maar dat helpt ons de eerste weken nog niet, omdat deze mensen moeten worden ingewerkt.

Wanneer ik gewoon mijn 40u werk, dan heb ik 16 t/m 24u telefoondienst (met weken waarop ik geen enkele telefoondienst draai, maar dat is niet echt het ultieme doel, want ik vind klantcontact soms heerlijk), 8u t/m 16u uitleendienst en 8/16u projectdienst. Mijn collega waarmee ik het tweede project leid heeft 40u telefoondienst en er is totaal geen mogelijkheid om haar 2u (!!!) "uit de lijn" te krijgen. Dus ons project blijft liggen. Ik kan het wel alleen doen, maar dan blijft mijn eigen project dusdanig liggen, dat ik daar alle collega's mee benadeel.

En dan heb ik nog mijn eigen klanten. Ik heb veel uitzoekwerk te verrichten en ben eerste aanspreekpunt. Echter, ik krijg de kans niet om deze inhoudelijk te behandelen. Soms druk ik hier en daar wat door, maar dat zegt ook nog dat ik ergens tijd moet nemen om de klant terug te bellen (meestal weten ze mij eerder te vinden Mad) . Maar nog erger, ik heb nog de luxe dat ik hier en daar wat uitzoekwerk tussen mijn projecten kan doen, mijn collega's hebben 0u per week hiervoor, terwijl ook zij hetzelfde werk (telefoondienst + uitzoekwerk) doen. Dat is toch van de zotte?!

Behoorlijk van de zotte! Hoe kan iemand worden ingedeeld voor een project als diegene er op de werkvloer geen enkel uur voor heeft. Lijkt me niet helemaal kloppen. Dan is het ook logisch dat jij het niet gaat redden, juist omdat het ergens anders al spaak loopt. Lekker frustrerend.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:06

Razz_ schreef:
_Donnaa schreef:
Razz_ schreef:

Bij de TP en het KV verkopen ze allebei Catrice dus dat kan. Welke kleur is het? Misschien dat ik het zo uit m'n hoofd weet welke kleur het is
London Weather Forecast.. Die antraciet grijze..
Ja zo`n code zit natuurlijk vast op het product :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:07

Die zit geloof ik nog in het assortiment dus je kan 'm dus gewoon gaan ruilen/terugbrengen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:08

Razz_ schreef:Die zit geloof ik nog in het assortiment dus je kan 'm dus gewoon gaan ruilen/terugbrengen smile
Jaa, als het goed is heb ik 'm vandaag ook zien staan, dus dan ga ik het morgen proberen..

Je ziet zo aan het kwastje dat de haren wat gek rond lopen, dus die mag ik vast wel omwisselen voor 1 met een goed kwastje..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:11

Donnaa, oplichter! :P

Ik heb een keer Noa (luchtje) gekocht in Parijs en in Nederland brak na 3 of 4 maanden de dop af, dus ik kon 'm niet meer gebruiken. Toen ben ik naar de Ici Paris gegaan, heb gezegd dat ik 'm voor mijn verjaardag had gekregen dus geen bon had en of ik een nieuwe kon krijgen. En dat kon, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:13

Alex, oplichter!

Gast
Gast

Bericht  Qiara wo 27 apr 2011 - 10:13

*Hoi. Ssssttt, ik ben eigenlijk bezig met mijn scriptie*

Te schattig Ik moet hem weer even delen hoor :-) Mams is er nu ook bij.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:14

Megara schreef:
Behoorlijk van de zotte! Hoe kan iemand worden ingedeeld voor een project als diegene er op de werkvloer geen enkel uur voor heeft. Lijkt me niet helemaal kloppen. Dan is het ook logisch dat jij het niet gaat redden, juist omdat het ergens anders al spaak loopt. Lekker frustrerend.

Het is bijzonder frustrerend. Voor mij, maar ook voor mijn collega's.

Dinsdag heb ik afscheid moeten nemen van één van mijn projecten (Ik had er twee voor mezelf en één met collega). Ik was hiervoor aangesteld, één dag/8u, maar nu bleek dat ze met mij verder wilden. Groot compliment, nog 32u aan een extra project, maar waar moet ik de tijd vandaan halen?

Dat heb ik de projectmanager maar niet verteld en aangegeven dat er mensen met een bepaalde kennis op de vloer lopen, die het wellicht beter kunnen uitvoeren dan ik het kan. Maar eigenlijk snijd ik daarmee mezelf gruwelijk in de vingers. Ach, we kunnen niet alles hebben. :P

Ooit zullen ze zien dat ik goed ben voor een ton per jaar. :P Althans, in mijn dromen doemt er altijd een beeld op dat ik niet meer weet wat ik met mijn geld moet. :P Ooit! :P

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 27 apr 2011 - 10:15

Mocht dat moment ooit komen ABE, moet je maar even een seintje geven.

Ik word echt agressief van die honig reclame!!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:16

Alex oplichter! No

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:17

Reva schreef:Alex, oplichter!

Ben je klaar met Alex boycotten?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:18

Caroow schreef:Mocht dat moment ooit komen ABE, moet je maar even een seintje geven.

Jij komt zeker ook geld te kort voor al je dromen? Dat probleem heb ik namelijk ook altijd. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:18

ABE schreef:
Caroow schreef:Mocht dat moment ooit komen ABE, moet je maar even een seintje geven.

Jij komt zeker ook geld te kort voor al je dromen? Dat probleem heb ik namelijk ook altijd. :P
Daarom licht ik dus gewoon de Trekpleister op, scheelt me toch weer €2,50. angel

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 27 apr 2011 - 10:19

ABE schreef:

Ik wil een huis met een inbouw koffiezetapparaat. En een moederfiets.

Voor het 1 heb ik geen geld, voor t ander geen kind. Jammer. Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:19

Alex schreef:

Ik had me vanmiddag al vergist Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:19

_Donnaa schreef:Alex oplichter! No

Begin jij ook al? Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:20

Ik zoek nog steeds naar een geld boom.

Gast
Gast

Bericht  Qiara wo 27 apr 2011 - 10:20

Hihi, iedereen negeert mijn schattige link, maar ik mag er dan ook niet zijn Suspect
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:21

Caroow schreef:
ABE schreef:

Ik wil een huis met een inbouw koffiezetapparaat. En een moederfiets.

Voor het 1 heb ik geen geld, voor t ander geen kind. Jammer. Neutral

Komt ooit! smile Net als mijn ton, komen jouw ultieme dromen ook uit! smile

Donnnnaaaaa: Dat doe ik wanneer het kan. Maakt me niets. Vandaag moest ik met pijn in mijn hart 30 cent teruggeven aan een collega. Ik zou toch willen dat ik ze allemaal geld toe zou kunnen geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:21

Reva schreef:
Alex schreef:

Ik had me vanmiddag al vergist Sad

Je suckt er dus gewoon in. Logisch, verspilde moeite om mij te willen boycotten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: