Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Okee, ik ga even een domme vraag stellen..
Ik heb ergens eind vorig jaar een nagellak gekocht van Catrice, maar dat kwastje is lelijk, flutterig..
Nu heb ik gisteren weer zo`n potje lak gehaald, zou ik die andere met die bon van gisteren om kunnen ruilen?
Ja dat kan als de kleur nog in het assortiment is en je 'm dus nog kunt scannen
Op de bon kan je toch niet zien welke kleur je hebt gekocht
Laatst aangepast door Razz_ op wo 27 apr 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Klopt op de bon staat niks specifieks, zo kwam ik er ook op haha.. Kan je bij de Trekpleister ook een lak van de Kruidvat scannen? Want ik weet niet zeker van welke winkel die komt.. Of is dat gewoon allemaal hetzelfde?Razz_ schreef:
Ja dat kan als de kleur nog in het assortiment is en je 'm dus nog kunt scannen (ik werk in een drogist)
Gast- Gast
Megara schreef:
Dan gaat het inderdaad mis. Klinkt alsof je overwerkt bent. Heb je niet gewoon teveel projecten lopen voor het aantal uur dat je daar werkt? Dat zal haast wel als je spreekt over onderbezetting. Is het iets voor korte tijd of blijft deze situatie zich voordoen de komende periode? Want dan blijf je natuurlijk in een cirkeltje gaan en kom je telkens op hetzelfde punt.
Precies. We krijgen maandag wederom twee nieuwe mensen op de vloer, maar dat helpt ons de eerste weken nog niet, omdat deze mensen moeten worden ingewerkt.
Wanneer ik gewoon mijn 40u werk, dan heb ik 16 t/m 24u telefoondienst (met weken waarop ik geen enkele telefoondienst draai, maar dat is niet echt het ultieme doel, want ik vind klantcontact soms heerlijk), 8u t/m 16u uitleendienst en 8/16u projectdienst. Mijn collega waarmee ik het tweede project leid heeft 40u telefoondienst en er is totaal geen mogelijkheid om haar 2u (!!!) "uit de lijn" te krijgen. Dus ons project blijft liggen. Ik kan het wel alleen doen, maar dan blijft mijn eigen project dusdanig liggen, dat ik daar alle collega's mee benadeel.
En dan heb ik nog mijn eigen klanten. Ik heb veel uitzoekwerk te verrichten en ben eerste aanspreekpunt. Echter, ik krijg de kans niet om deze inhoudelijk te behandelen. Soms druk ik hier en daar wat door, maar dat zegt ook nog dat ik ergens tijd moet nemen om de klant terug te bellen (meestal weten ze mij eerder te vinden ) . Maar nog erger, ik heb nog de luxe dat ik hier en daar wat uitzoekwerk tussen mijn projecten kan doen, mijn collega's hebben 0u per week hiervoor, terwijl ook zij hetzelfde werk (telefoondienst + uitzoekwerk) doen. Dat is toch van de zotte?!
Gast- Gast
Over het algemeen is dat allemaal hetzelfde. Een streepjescode gaat per product, niet per winkel.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Klopt op de bon staat niks specifieks, zo kwam ik er ook op haha.. Kan je bij de Trekpleister ook een lak van de Kruidvat scannen? Want ik weet niet zeker van welke winkel die komt.. Of is dat gewoon allemaal hetzelfde?Razz_ schreef:
Ja dat kan als de kleur nog in het assortiment is en je 'm dus nog kunt scannen (ik werk in een drogist)
Bij de TP en het KV verkopen ze allebei Catrice dus dat kan. Welke kleur is het? Misschien dat ik het zo uit m'n hoofd weet welke kleur het is
Gast- Gast
ABE schreef:
Precies. We krijgen maandag wederom twee nieuwe mensen op de vloer, maar dat helpt ons de eerste weken nog niet, omdat deze mensen moeten worden ingewerkt.
Wanneer ik gewoon mijn 40u werk, dan heb ik 16 t/m 24u telefoondienst (met weken waarop ik geen enkele telefoondienst draai, maar dat is niet echt het ultieme doel, want ik vind klantcontact soms heerlijk), 8u t/m 16u uitleendienst en 8/16u projectdienst. Mijn collega waarmee ik het tweede project leid heeft 40u telefoondienst en er is totaal geen mogelijkheid om haar 2u (!!!) "uit de lijn" te krijgen. Dus ons project blijft liggen. Ik kan het wel alleen doen, maar dan blijft mijn eigen project dusdanig liggen, dat ik daar alle collega's mee benadeel.
En dan heb ik nog mijn eigen klanten. Ik heb veel uitzoekwerk te verrichten en ben eerste aanspreekpunt. Echter, ik krijg de kans niet om deze inhoudelijk te behandelen. Soms druk ik hier en daar wat door, maar dat zegt ook nog dat ik ergens tijd moet nemen om de klant terug te bellen (meestal weten ze mij eerder te vinden ) . Maar nog erger, ik heb nog de luxe dat ik hier en daar wat uitzoekwerk tussen mijn projecten kan doen, mijn collega's hebben 0u per week hiervoor, terwijl ook zij hetzelfde werk (telefoondienst + uitzoekwerk) doen. Dat is toch van de zotte?!
Behoorlijk van de zotte! Hoe kan iemand worden ingedeeld voor een project als diegene er op de werkvloer geen enkel uur voor heeft. Lijkt me niet helemaal kloppen. Dan is het ook logisch dat jij het niet gaat redden, juist omdat het ergens anders al spaak loopt. Lekker frustrerend.
Gast- Gast
London Weather Forecast.. Die antraciet grijze..Razz_ schreef:_Donnaa schreef:Klopt op de bon staat niks specifieks, zo kwam ik er ook op haha.. Kan je bij de Trekpleister ook een lak van de Kruidvat scannen? Want ik weet niet zeker van welke winkel die komt.. Of is dat gewoon allemaal hetzelfde?Razz_ schreef:
Bij de TP en het KV verkopen ze allebei Catrice dus dat kan. Welke kleur is het? Misschien dat ik het zo uit m'n hoofd weet welke kleur het is
Ja zo`n code zit natuurlijk vast op het product :-)
Gast- Gast
Die zit geloof ik nog in het assortiment dus je kan 'm dus gewoon gaan ruilen/terugbrengen
Gast- Gast
Jaa, als het goed is heb ik 'm vandaag ook zien staan, dus dan ga ik het morgen proberen..Razz_ schreef:Die zit geloof ik nog in het assortiment dus je kan 'm dus gewoon gaan ruilen/terugbrengen
Je ziet zo aan het kwastje dat de haren wat gek rond lopen, dus die mag ik vast wel omwisselen voor 1 met een goed kwastje..
Gast- Gast
Donnaa, oplichter!
Ik heb een keer Noa (luchtje) gekocht in Parijs en in Nederland brak na 3 of 4 maanden de dop af, dus ik kon 'm niet meer gebruiken. Toen ben ik naar de Ici Paris gegaan, heb gezegd dat ik 'm voor mijn verjaardag had gekregen dus geen bon had en of ik een nieuwe kon krijgen. En dat kon, haha.
Ik heb een keer Noa (luchtje) gekocht in Parijs en in Nederland brak na 3 of 4 maanden de dop af, dus ik kon 'm niet meer gebruiken. Toen ben ik naar de Ici Paris gegaan, heb gezegd dat ik 'm voor mijn verjaardag had gekregen dus geen bon had en of ik een nieuwe kon krijgen. En dat kon, haha.
Gast- Gast
*Hoi. Ssssttt, ik ben eigenlijk bezig met mijn scriptie*
Te schattig Ik moet hem weer even delen hoor :-) Mams is er nu ook bij.
Te schattig Ik moet hem weer even delen hoor :-) Mams is er nu ook bij.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Megara schreef:
Behoorlijk van de zotte! Hoe kan iemand worden ingedeeld voor een project als diegene er op de werkvloer geen enkel uur voor heeft. Lijkt me niet helemaal kloppen. Dan is het ook logisch dat jij het niet gaat redden, juist omdat het ergens anders al spaak loopt. Lekker frustrerend.
Het is bijzonder frustrerend. Voor mij, maar ook voor mijn collega's.
Dinsdag heb ik afscheid moeten nemen van één van mijn projecten (Ik had er twee voor mezelf en één met collega). Ik was hiervoor aangesteld, één dag/8u, maar nu bleek dat ze met mij verder wilden. Groot compliment, nog 32u aan een extra project, maar waar moet ik de tijd vandaan halen?
Dat heb ik de projectmanager maar niet verteld en aangegeven dat er mensen met een bepaalde kennis op de vloer lopen, die het wellicht beter kunnen uitvoeren dan ik het kan. Maar eigenlijk snijd ik daarmee mezelf gruwelijk in de vingers. Ach, we kunnen niet alles hebben.
Ooit zullen ze zien dat ik goed ben voor een ton per jaar. Althans, in mijn dromen doemt er altijd een beeld op dat ik niet meer weet wat ik met mijn geld moet. Ooit!
Gast- Gast
Mocht dat moment ooit komen ABE, moet je maar even een seintje geven.
Ik word echt agressief van die honig reclame!!
Ik word echt agressief van die honig reclame!!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Mocht dat moment ooit komen ABE, moet je maar even een seintje geven.
Jij komt zeker ook geld te kort voor al je dromen? Dat probleem heb ik namelijk ook altijd.
Gast- Gast
Daarom licht ik dus gewoon de Trekpleister op, scheelt me toch weer €2,50.ABE schreef:Caroow schreef:Mocht dat moment ooit komen ABE, moet je maar even een seintje geven.
Jij komt zeker ook geld te kort voor al je dromen? Dat probleem heb ik namelijk ook altijd.
Gast- Gast
ABE schreef:Caroow schreef:Mocht dat moment ooit komen ABE, moet je maar even een seintje geven.
Ik wil een huis met een inbouw koffiezetapparaat. En een moederfiets.
Voor het 1 heb ik geen geld, voor t ander geen kind. Jammer.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Alex schreef:Reva schreef:Alex, oplichter!
Ben je klaar met Alex boycotten?
Ik had me vanmiddag al vergist
Gast- Gast
Hihi, iedereen negeert mijn schattige link, maar ik mag er dan ook niet zijn
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Caroow schreef:ABE schreef:Caroow schreef:Mocht dat moment ooit komen ABE, moet je maar even een seintje geven.
Ik wil een huis met een inbouw koffiezetapparaat. En een moederfiets.
Voor het 1 heb ik geen geld, voor t ander geen kind. Jammer.
Komt ooit! Net als mijn ton, komen jouw ultieme dromen ook uit!
Donnnnaaaaa: Dat doe ik wanneer het kan. Maakt me niets. Vandaag moest ik met pijn in mijn hart 30 cent teruggeven aan een collega. Ik zou toch willen dat ik ze allemaal geld toe zou kunnen geven.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex, oplichter!
Ben je klaar met Alex boycotten?
Ik had me vanmiddag al vergist
Je suckt er dus gewoon in. Logisch, verspilde moeite om mij te willen boycotten.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: