Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:ach het valt wel mee, je hoeft maar tot turkije, het had ook verder weg kunnen zijn ... (ik bekijk het aan de positieve kant )
Ook naar Turkije kun je neerstorten.
Gast- Gast
Ik heb je vraag gemist Purple...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb geen idee of ze hier nog komt Purple
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
loontjes-power schreef:Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Leuk 10% salarisverhoging als je daardoor 8% meer belasting gaat betalen..
Nou wij krijgen 1 procent verhoging jeeeej
Gaat daar een half % van naar de belasting ?
haha geeen idee
Gast- Gast
Hahaha.. Ja het is een beetje klote, want ik kreeg nog 4 extra dagen uitbetaald.. Ik kan dus nu niet echt zien wat m`n nieuwe salaris is, omdat de heffing ook hoger is want die 4 extra dagen zitten er bruto bij in. En volgende maand krijg ik vakantiegeld, dus kan ik dat weer niet controleren.. Ik kan dus pas in juni zien wat m`n nieuwe salaris is, handigTheedoosje schreef:_Donnaa schreef:Leuk 10% salarisverhoging als je daardoor 8% meer belasting gaat betalen..
Gast- Gast
Purple schreef:Niemand antwoord op mijn vragen?
Geen iidee of ze nog komt en Donnaa waar haar foto staat geen idee.
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Wat voor huiswerk moet je maken Sannie?
Donnaa je helpt me eraan herinneren dat ik ook nog eens even over mijn salaris moet praten, thnx Maar balen voor jou dat je er eigenlijk niks mee opschiet...
eindevaluatie supervisie, opdrachten voor voorbereiden meesterproef, leertaak voor SLB/BPV
en moet eventjes voorwerken omdat ik aan t einde van dit blok 2 keer mis omdat ik dan op vakantie ben
Gast- Gast
Alex schreef:Lily schreef:ach het valt wel mee, je hoeft maar tot turkije, het had ook verder weg kunnen zijn ... (ik bekijk het aan de positieve kant )
Dat zal dus wel de Dag Des Oordeels zijn
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ja het is een beetje klote, want ik kreeg nog 4 extra dagen uitbetaald.. Ik kan dus nu niet echt zien wat m`n nieuwe salaris is, omdat de heffing ook hoger is want die 4 extra dagen zitten er bruto bij in. En volgende maand krijg ik vakantiegeld, dus kan ik dat weer niet controleren.. Ik kan dus pas in juni zien wat m`n nieuwe salaris is, handigTheedoosje schreef:_Donnaa schreef:Leuk 10% salarisverhoging als je daardoor 8% meer belasting gaat betalen..
Oow ja dat schiet dan ook lekker op ja. Fijn die verhogingen he whaha
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Alex schreef:Lily schreef:ach het valt wel mee, je hoeft maar tot turkije, het had ook verder weg kunnen zijn ... (ik bekijk het aan de positieve kant )
welke dag ga je? Dan blijf ik binnen
Gast- Gast
@ alex dat lijkt me inderdaad wel vervelend. Kon je bij het boeken ook aanvinken dan waar je mee wou vliegen? dat was bij mij wel zo namelijk kon toen zelf kiezen welke vlucht ik wilde.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Purple schreef:Kijk, zo komen we ergens! Gewoon aandacht vragen in dit topic dus.
haha ja zo doe ik het ook
Gast- Gast
Ja heel handig.. Ik weet nu dus wel m`n bruto, maar geen netto.. Hmmpff..Theedoosje schreef:
Gast- Gast
Ja donna ik was ook benieuwd!!
Moezie- Kletskop
VeryCherry schreef:Alex schreef:Lily schreef:ach het valt wel mee, je hoeft maar tot turkije, het had ook verder weg kunnen zijn ... (ik bekijk het aan de positieve kant )
Oh ja! Maar wij komen de 20ste terug. Misschien gaan wij wel een dag eerder, hebben we de primeur.
Maar goed, er gaan die dag geen andere vluchten. Er stond een Transavia vlucht gepland, maar die is komen te vervallen en als alternatief is gekozen voor Pegasus.
Gast- Gast
Alex schreef:VeryCherry schreef:Alex schreef:Lily schreef:ach het valt wel mee, je hoeft maar tot turkije, het had ook verder weg kunnen zijn ... (ik bekijk het aan de positieve kant )
Oh ja! Maar wij komen de 20ste terug. Misschien gaan wij wel een dag eerder, hebben we de primeur.
Maar goed, er gaan die dag geen andere vluchten. Er stond een Transavia vlucht gepland, maar die is komen te vervallen en als alternatief is gekozen voor Pegasus.
das mooi, ik ga de 21ste op vakantie haha
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja heel handig.. Ik weet nu dus wel m`n bruto, maar geen netto.. Hmmpff..Theedoosje schreef:
Noem je bruto maar en ik zoek je netto voor je op...Heb hier een lijstje liggen ivm werk...
Gast- Gast
Nu heb ik toch even zitten kijken.. Bij mijn vlucht staat nu opeens Corendon airlines... Terwijl er eerst transavia stond..
Maar wij vertrekken pas in juli dus duurt nog wel ff
Maar wij vertrekken pas in juli dus duurt nog wel ff
Moezie- Kletskop
Ach, ik lees toch nog wel redelijk positieve ervaringen van reizigers die met Pegasus hebben gevlogen. Ik ga mijn vakantie er niet door laten verpesten.
Gast- Gast
Moet je ook niet doen Alex. en het is je terugreis alleen toch? Dus ja daarna ben je toch lekker weer thuis
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: