Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb ook stage gelopen op de kraamafdeling en verloskamer erg leuk. In juni ben ik klaar en ga ik vakantiewerk doen op de kraamafdeling. Heb gesolliciteerd in het ziekenhuis voor de verkorte opleiding van verpleegkundige, hoop dat ik aangenomen wordt.
Bevalt het je in de thuiszorg? Ik heb er ook stage gelopen en werk er soms nog wel eens voor maar ik vind het niet zo leuk.
Ja sommige bevallingen lopen minder maar daar moet je maar niet teveel bij nadenken, maar ik snap je gevoel wel!
Bevalt het je in de thuiszorg? Ik heb er ook stage gelopen en werk er soms nog wel eens voor maar ik vind het niet zo leuk.
Ja sommige bevallingen lopen minder maar daar moet je maar niet teveel bij nadenken, maar ik snap je gevoel wel!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Tuurlijk, en wat vooral blijft hangen zijn de nachtmerrie- bevallingen. Mocht het bij mij niet gaan zullen ze ook sneller kiezen voor een keizersnee denk ik, de kans dat het per KS moet is best groot natuurlijk.Jordana schreef:PM: Maar je gaat er wel twee hele mooie kindjes voor terug krijgen.
Hoop alleen niet dat ik van de eerste gewoon beval en dat nummer 2 dan zoveel ruimte krijgt dat die gaat draaien en dwars gaat liggen, want dan moet je alsnog ook nog een KS...
Gast- Gast
Sjaantje, om heel eerlijk te zijn zou ik niet weten waar het ig precies voor staat. "vroeger" had je alleen verzorgende. Wat ik er uit begrepen heb mag je als ig meer verpleegtechnische handelingen uitvoeren.
Ik dacht dat ik had uitgezet dat ik geen mailtjes meer ontvang, maar blijf ze toch ontvangen. Erg irritant telefoon piept steeds.
Ik dacht dat ik had uitgezet dat ik geen mailtjes meer ontvang, maar blijf ze toch ontvangen. Erg irritant telefoon piept steeds.
Penélope- Prater
ProudMama schreef:Tuurlijk, en wat vooral blijft hangen zijn de nachtmerrie- bevallingen. Mocht het bij mij niet gaan zullen ze ook sneller kiezen voor een keizersnee denk ik, de kans dat het per KS moet is best groot natuurlijk.Jordana schreef:PM: Maar je gaat er wel twee hele mooie kindjes voor terug krijgen.
Hoop alleen niet dat ik van de eerste gewoon beval en dat nummer 2 dan zoveel ruimte krijgt dat die gaat draaien en dwars gaat liggen, want dan moet je alsnog ook nog een KS...
Ik geloof echt wel dat je je daar druk om maakt. Ik hoop dat het gewoon een KS gaat worden
ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex: Hoe is het?
Jordana- Ratel
Banaantje: Ik vind de thuiszorg heerlijk, is lichamelijk (door mijn FM) ook heel goed te doen. Wij doen veel technische handelingen zoals medicatie, insuline, zwachtelen, stomazorg, wondzorg, sondevoedingen enz, niet hele dagen wassen enz. Dat wisselt echt per instelling wat je aan taken hebt als Vigger.
En de vrijheid die je hebt is gewoon heerlijk!!
En de vrijheid die je hebt is gewoon heerlijk!!
Gast- Gast
Hey Alex!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pm de mindere bevallingen blijven inderdaad beter hangen omdat die meer indruk maken.
Met 2 kindjes heb je groter kans op een keizersnede maar je moet maar zo denken bij 1 kindje kan het ook een mindere bevalling zijn.
Ik heb 2 keer kraamvrouwen gehad met een tweeling waarvan beide een super bevalling hebben gehad.
Met 2 kindjes heb je groter kans op een keizersnede maar je moet maar zo denken bij 1 kindje kan het ook een mindere bevalling zijn.
Ik heb 2 keer kraamvrouwen gehad met een tweeling waarvan beide een super bevalling hebben gehad.
Penélope- Prater
Dankje voor de uitleg, Banaantje! En ik zou toch nog maar even in je profiel kijken, anders is je mailbox binnen no-time vol
Hoi Alex!
Hoi Alex!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ja, en ze zijn kleiner, dus zal makkelijker moeten gaan. Ach, we zien het wel.Banaantje schreef:Pm de mindere bevallingen blijven inderdaad beter hangen omdat die meer indruk maken.
Vind het alleen nogsteeds jammer dat ik niet gewoon thuis is mijn eigen bedje mag bevallen.
Gast- Gast
Hoi Alex!!
edit: Gaan we nog een keer afspreken voor ik de deur niet meer uit kom?
Of heb je daar geen zin/ puf/ tijd voor?
edit: Gaan we nog een keer afspreken voor ik de deur niet meer uit kom?
Of heb je daar geen zin/ puf/ tijd voor?
Gast- Gast
PM, ik dacht dat jij sowieso met 36 weken een keizersnede zou krijgen, is dat van de baan?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ProudMama schreef:Ja, en ze zijn kleiner, dus zal makkelijker moeten gaan. Ach, we zien het wel.Banaantje schreef:Pm de mindere bevallingen blijven inderdaad beter hangen omdat die meer indruk maken.
Vind het alleen nogsteeds jammer dat ik niet gewoon thuis is mijn eigen bedje mag bevallen.
Ja dat is ook zo. Maar mag je niet meteen voor een keizersnede kiezen of wil je het zelf liever eerst natuurlijk proberen?
Leuk dat jij wel veel afwisseling hebt bij de thuiszorg. Ik deed voornamelijk wassen,steunkoussen en medicatie.
Penélope- Prater
Hee, het gaat over bevallen! Hier nog een horrorbevalling. Ik zou gelijk voor een keizersnede gaan, PM bij een volgende ga ik erom vragen (bij voorbaat al!).
Jordana, het gaat goed hoor! En met jou?
Jordana, het gaat goed hoor! En met jou?
Gast- Gast
Nee, alleen als het tussenschotje er niet zou zijn zou het hoe dan ook een KS worden, en dat is er gelukkig wel.Susan schreef:PM, ik dacht dat jij sowieso met 36 weken een keizersnede zou krijgen, is dat van de baan?
Wordt wel ingeleid tussen de 36 en 37 weken, maar als ze goed liggen zal het een zeer waarschijnlijk een gewone bevalling worden.
Gast- Gast
Dat doet bij ons de V- AG en de helpenden. Wij eigenlijk alleen de uitzonderingen die erg ziek zijn of terminaal. Of als hun routes vol zitten en wij plek hebben ook weleens de gewone wasbeurten, maar dat is zelden. Daar zijn wij te duur voorBanaantje schreef:ProudMama schreef:Ja, en ze zijn kleiner, dus zal makkelijker moeten gaan. Ach, we zien het wel.Banaantje schreef:Pm de mindere bevallingen blijven inderdaad beter hangen omdat die meer indruk maken.
Ja dat is ook zo. Maar mag je niet meteen voor een keizersnede kiezen of wil je het zelf liever eerst natuurlijk proberen?
Leuk dat jij wel veel afwisseling hebt bij de thuiszorg. Ik deed voornamelijk wassen,steunkoussen en medicatie.
Gast- Gast
Alex: Ups en downs. Maar het komt wel goed.
Jordana- Ratel
Bij ons in het ziekenhuis ben je niet verplicht om natuurlijk te bevallen bij een tweeling. Maar ik denk ook wel dat ze bij jou sneller ingrijpen mocht er iets dreigen mis te gaan.
Penélope- Prater
Wel fijn dat het tussenschotje er in ieder geval nog is. Ik hoop dat het met de bevalling allemaal gaat waar jij je het fijnste bij voelt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha, dat heb ik tegen de gyn gelijk gezegt toen ze zei dat ik ook gewoon mocht bevallen omdat er een tussenschotje is en ze allebei goed liggen tot nu toe.Alex schreef:Hee, het gaat over bevallen! Hier nog een horrorbevalling. Ik zou gelijk voor een keizersnede gaan, PM bij een volgende ga ik erom vragen (bij voorbaat al!).
Zouden we het nog wel over hebben zei ze...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat doet bij ons de V- AG en de helpenden. Wij eigenlijk alleen de uitzonderingen die erg ziek zijn of terminaal. Of als hun routes vol zitten en wij plek hebben ook weleens de gewone wasbeurten, maar dat is zelden. Daar zijn wij te duur voorBanaantje schreef:ProudMama schreef:Ja, en ze zijn kleiner, dus zal makkelijker moeten gaan. Ach, we zien het wel.Banaantje schreef:Pm de mindere bevallingen blijven inderdaad beter hangen omdat die meer indruk maken.
Dat is wel fijn dan. Zou je wel de opleiding van vp nog eens willen oppakken of vind je het wel prima zo?
Penélope- Prater
Maple schreef:Ik haaaaaaaaaaaaaaaaat mijn tv
Waarom!!
Jordana- Ratel
voor de meiden die het nodig hebben.
Voor mij is het de laatste avond zonder beugel. Morgen om half 2 heb ik een afspraak ik heb normaal eigenlijk een hekel aan de tandarts maar hier heb ik eigenlijk wel zin in. Ik wil het zelf en weet dat ik er een supermooi strak gebit voor terugkrijg geen enkel irritatiepuntje meer straks waarschijnlijk.
Voor mij is het de laatste avond zonder beugel. Morgen om half 2 heb ik een afspraak ik heb normaal eigenlijk een hekel aan de tandarts maar hier heb ik eigenlijk wel zin in. Ik wil het zelf en weet dat ik er een supermooi strak gebit voor terugkrijg geen enkel irritatiepuntje meer straks waarschijnlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: