Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Iemand nog leuke plannen voor Koninginnedag?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wij gaan met de complete vriendengroep ( op 1 na, thank god ) bij een vriend zitten en dan halen we altijd voor €300 drank en eten en dan hebben we een bigtime party haha.. Super veel zin inTullow schreef:Iemand nog leuke plannen voor Koninginnedag?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wij gaan met de complete vriendengroep ( op 1 na, thank god ) bij een vriend zitten en dan halen we altijd voor €300 drank en eten en dan hebben we een bigtime party haha.. Super veel zin inTullow schreef:Iemand nog leuke plannen voor Koninginnedag?
Klinkt leuk!
Is die ene toevallig W. ?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
_Donnaa schreef:Wij gaan met de complete vriendengroep ( op 1 na, thank god ) bij een vriend zitten en dan halen we altijd voor €300 drank en eten en dan hebben we een bigtime party haha.. Super veel zin inTullow schreef:Iemand nog leuke plannen voor Koninginnedag?
W.??
Klinkt goed, Donnaa!
Wij gaan naar de braderie lekker burgerlijk.
Gast- Gast
Ik heb werkelijk geen idee wat mij dan te wachten staat..
Sowieso wat mij de dag gaat brengen vandaag.. Broertje moet zo naar het ziekenhuis
Sowieso wat mij de dag gaat brengen vandaag.. Broertje moet zo naar het ziekenhuis
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Ik heb werkelijk geen idee wat mij dan te wachten staat..
wat is er met hem dan?
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Zo de verzuimcoordinator had gebeld (omdat ik dus mij ziek heb gemeld) en ze zei: jij bent ook nooit ziek Nou dat is goed om terug te horen dat dat ook op valt whaha. Dus heb mij ook voor morgen ziek gemeld zodat ik echt goed uit ga zieken. (kwakkel vaak wel een beetje maar het zet bijna nooit door). Heb wel eens met 38,8 koorts gewerkt (wist nog niet dat het zo erg was ) Maar opgegeven moment zei collega ik ga je tempen was het dus gewoon 38,8 Toen zat de dag er bijna op en ja was ik iets eerder naar huis
Gast- Gast
Ja, hij vertrekt `s ochtends voor vakantie!Alex schreef:_Donnaa schreef:Wij gaan met de complete vriendengroep ( op 1 na, thank god ) bij een vriend zitten en dan halen we altijd voor €300 drank en eten en dan hebben we een bigtime party haha.. Super veel zin inTullow schreef:Iemand nog leuke plannen voor Koninginnedag?
W.??
Klinkt goed, Donnaa!
Wij gaan naar de braderie lekker burgerlijk.
Wij gaan ook de markt over hoor.. Die vriend woont in het centrum, 2 meter en we staan tussen de oude troep
Gast- Gast
Ik heb speciaal aan je gedacht..Purple schreef:Goed zo._Donnaa schreef:
vriendengroep
Gast- Gast
klavertje schreef:loontjes-power schreef:Ik heb werkelijk geen idee wat mij dan te wachten staat..
wat is er met hem dan?
Heeft een ziekte waardoor hij vieze blaren krijgt.. Maar zo heftig dat nu zn keel en alles onderzit.. Kan niet eten en niet drinken... En is er enorm down van..
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=7424
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: