Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Caroow schreef:Dat ik nog moet afwassen negeer ik gewoon
Ik negeer het ook dat mijn wekker om 7 uur gaat en dat ik dit keer toch echt eens een college moet bezoeken. Ik ben niet geschikt als student geloof ik.
Gast- Gast
Caroow schreef:Cold Case is niet ondertiteld en nu heb ik geen zin meer om te kijken, maar ik heb ook niks beters te doen.
Zijn het nieuwe afleveringen?
Gast- Gast
Megara schreef:Caroow schreef:Dat ik nog moet afwassen negeer ik gewoon
Ik negeer het ook dat mijn wekker om 7 uur gaat en dat ik dit keer toch echt eens een college moet bezoeken. Ik ben niet geschikt als student geloof ik.
Ik ben niet geschikt als huisvrouw
Het onweert hier trouwens.. En ik vind dat niet heel erg leuk
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Alex schreef:Caroow schreef:Cold Case is niet ondertiteld en nu heb ik geen zin meer om te kijken, maar ik heb ook niks beters te doen.
Zijn het nieuwe afleveringen?
Ik heb geen idee.. Ik kijk het pas sinds deze week
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb mijn portie onweer voor vandaag wel weer gehad. Onweer als je wilt gaan slapen is sowieso geen fijn iets.
Gast- Gast
Slaap lekker meiden!
Ik blijf nog wel even, ondanks dat mijn wekker voor zevenen weer gaat.
Ik blijf nog wel even, ondanks dat mijn wekker voor zevenen weer gaat.
Gast- Gast
Ik heb zo veel trek, dat is niet gezond meer
En de afwas roept nog steeds. Ik heb nog een half uur, dan komt mijn vriend thuis en moet ik het wel klaar hebben.
En de afwas roept nog steeds. Ik heb nog een half uur, dan komt mijn vriend thuis en moet ik het wel klaar hebben.
Caroow- Lady Post-a-lot
Het is zo weinig, echt niet meer dan 5 minuten werk. Maar mijn bureaustoel zit zo fijn..
Caroow- Lady Post-a-lot
Megara schreef:Heb je geen kaboutertjes in huis Caroow?
Alleen kaboutertjes die troep maken, niet die het ook weer opruimen. Misschien kan ik ze kopen, in dezelfde winkel waar ABE haar geldboom vandaan heeft.
Caroow- Lady Post-a-lot
Krijg van mijn scharrel via MSN:"Ben je aan het doen?" Dus ik:"Zitten, hoezo?" Kreeg ik:"Wat doe je online i.p.v. offline weergeven?" Ja ehmz, doe wel eens wat anders?
Gast- Gast
Caroow schreef:Megara schreef:Heb je geen kaboutertjes in huis Caroow?
Alleen kaboutertjes die troep maken, niet die het ook weer opruimen. Misschien kan ik ze kopen, in dezelfde winkel waar ABE haar geldboom vandaan heeft.
Geldboom groeit niet zo goed zo te horen dus kaboutertjes doen vast ook niet wat ze moeten doen.
Gast- Gast
Caroow schreef:Megara schreef:Heb je geen kaboutertjes in huis Caroow?
Ikea, maar nu moet hij nog groen worden i.p.v. bruin.
Gast- Gast
ABE schreef:Krijg van mijn scharrel via MSN:"Ben je aan het doen?" Dus ik:"Zitten, hoezo?" Kreeg ik:"Wat doe je online i.p.v. offline weergeven?" Ja ehmz, doe wel eens wat anders?
Voor sommige mensen is het blijkbaar best lastig als je eens wat anders doet dan normaal.
Gast- Gast
Megara schreef:Is het geen schietstoel? Lekker makkelijk.
Ik weet niet waar jouw afwas staat, maar de mijne staat niet op het dak
Caroow- Lady Post-a-lot
Megara schreef:ABE schreef:Krijg van mijn scharrel via MSN:"Ben je aan het doen?" Dus ik:"Zitten, hoezo?" Kreeg ik:"Wat doe je online i.p.v. offline weergeven?" Ja ehmz, doe wel eens wat anders?
Voor sommige mensen is het blijkbaar best lastig als je eens wat anders doet dan normaal.
Dat blijkt, haha!
Gast- Gast
ABE schreef:Caroow schreef:Megara schreef:Heb je geen kaboutertjes in huis Caroow?
Ikea heeft geen kaboutertjes:
0 resultaten voor "kaboutertjes"
Controleer de spelling van "kaboutertjes" en probeer opnieuw
Je kan ook kijken bij Alle producten
Gast- Gast
Caroow schreef:Megara schreef:Is het geen schietstoel? Lekker makkelijk.
Ik weet niet waar jouw afwas staat, maar de mijne staat niet op het dak
Ik heb op het moment geen afwas. Staat heel netjes schoon in de kast. Nu de jouwe nog.
Gast- Gast
Kom ik Donnaa's haar checken hier, is de foto al weg!
Ik ben even heel blij trouwens. Mijn vriendin mocht mee op haar vlucht! Ze had een standby ticket dus kon alleen mee als er plek was en de vlucht was overboekt met 17 personen! De vlucht van morgen (als ze deze niet kon krijgen) was overboekt met 14 dus ik zag het slecht in... Nu kon ze toch mee en vliegt ze business class. Wat een bofkont . Ik ga lekker slapen en dan haal ik haar morgenochtend op, is ze anderhalve week hier. Heb er erg veel zin in .
Ik ben even heel blij trouwens. Mijn vriendin mocht mee op haar vlucht! Ze had een standby ticket dus kon alleen mee als er plek was en de vlucht was overboekt met 17 personen! De vlucht van morgen (als ze deze niet kon krijgen) was overboekt met 14 dus ik zag het slecht in... Nu kon ze toch mee en vliegt ze business class. Wat een bofkont . Ik ga lekker slapen en dan haal ik haar morgenochtend op, is ze anderhalve week hier. Heb er erg veel zin in .
Gast- Gast
Megara schreef:ABE schreef:Caroow schreef:Megara schreef:Heb je geen kaboutertjes in huis Caroow?
Ikea heeft geen kaboutertjes:
0 resultaten voor "kaboutertjes"
Controleer de spelling van "kaboutertjes" en probeer opnieuw
Je kan ook kijken bij Alle producten
Geldboom aka Arendskelk of hoe je die klereboom ook noemt.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: