Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 40 van 44 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 40 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  Arwyn do 3 mei 2012 - 21:04

Inderdaad rustig!
Was zelf ook helemaal vergeten te reageren.

Studie: Geen werk deze week, het is vakantie! Even gebruik van gemaakt door eindelijk weer eens naar de kapper te gaan, verder niet veel interessants gedaan deze week! Schoongemaakt en zo, haha.
Wat vervelend voor V dat ze verkouden is! Heeft ze de pokken ook gehad? Nou maar hopen dat ze er bij deze dan ook gewoon vanaf zijn en het niet nog een keer krijgen smile

FF: Jij nog iets leuks gedaan deze week?

Wij gaan morgen naar het bevrijdingsfestival hier. Hebben al afgesproken met broertje+vriendin van mijn vriend en vrienden van hem komen ook denk ik. De rest komen we daar dan wel tegen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Silver vr 4 mei 2012 - 0:27

Jaaa wat een rust hier! Haha, nu niet meer.. Cool
Ik heb geen gesprekken gehad, wel een onprofessioneel afbericht gehad. Het laatste gesprek wat ik gehad heb bij een gezin was leuk gesprek, maar ze twijfelden enorm. Nu was ze mijn gegevens kwijt en had ze mij via fb een berichtje gestuurd? Ik heb niets ontvangen maar heb ze alsnog van de week maar even gebeld om te vragen hoe of wat. Helaas ben het niet geworden. En wat de andere sollicitaties betreft. Heb naar 3 huizen is 2 organisaties brieven gestuurd en inschrijfformulieren ingevuld. Nu is het even afwachten.
Wat werk zoeken betreft begint de moed mij nu ook wel erg in de schoenen te zakken. Ik zet door en moet van mezelf. Maar het wordt een steeds hogere berg waar ik overheen wil kijken.. Sad

Ik heb deze week niet veel gedaan, dinsdag bijgekomen van het fietstochtje en toch weer 33km gefietst. Woensdag op de fiets naar mijn schoonzus geweest, totaal 65km. En vandaag even naar de kapper geweest en op dezelfde route even langs mijn moeder voor een bakje thee.. Het is een rustig weekje met weinig nieuws.
Morgen niets bijzonders in de planning, ik dat ik een fietstocht van 100km ga doen. Maar dat kan ik morgenochtend ook nog vaststellen. Very Happy

Studie, fijn dat de pokken weer weg zijn, vervelend dat V heel erg verkouden is. Hopelijk knapt ze zelf snel op. Jij nog plannen het weekend?

Arwyn, haha jij ook naar de kapper geweest dus! Nieuwe look? Of gewoon bijgeknipt? Geniet van je vakantie. Volgende week weer druk met werk? Of is het allemaal afwachten? Have fun morgen!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol vr 4 mei 2012 - 4:05

Arwyn, tuurlijk vakantie! Sorry vergeten! Voor volgende week wel werk op de planning staan?

FF balen dat je het niet bent geworden bij die ene mensen. Kan me voorstellen dat solliciteren niet altijd even leuk is als je geen reacties krijgt of als je steeds wordt afgewezen.

Ik ga morgen denk ik ff de stad in, als ik de meiden bij mijn ouders kan laten.Vind het wel jammer dat het niet echt lekker weer wordt zeg!

Vanmiddag ff de stad in geweest met mijn zus, hebben een moederdag kado gekocht en een paar weken later is mij moeder jarig dus daar ook maar vast voor geshopt! Is alles weer binnen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Silver di 8 mei 2012 - 20:04

Alweer een rust hier!

Nou meiden, ik heb zometeen weer een kennismakingsgesprek bij een bureau dit gaat om 22uur start per sept. Geen idee of het gezin er ook bij zal zijn, maar mijn brief (van de vorige keer over die 32uur) heeft ze denk ik wel aangesproken.
En as vrijdag nog een gesprek, dit is weer bij een gezin thuis, en volgende week woensdag ook nog een gesprek, deze op een kinderopvang. De gesprekken gaan door. Mijn positieve komt langzaam weer terug. smile

Arwyn, weer wat bekomen van je vakantie? Bij jou nog steeds drukte op het werk?
Studie, hoe gaat het daar? Je vriend alweer voor lange tijd weg? Of zijn het allemaal korte klussen. En de meiden, de verkoudheid ook weer de deur uit?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 8 mei 2012 - 22:48

FF wat goed ze dat je 3 gesprekken op de planning hebt staan! nou dan heb je wel een goede indruk met je brief achter gelaten! Ben heel benieuwd ik hoop het voor je!

Hier begin ik weer op te knappen, ik was ziek, had iets verkeerds gegeten, zoo wat voelde ik me daar beroerd van zeg.Maandag de meiden met veel moeite op het dagverblijf gekregen en zo hups mijn bed weer in gegaan. Morgen ga ik weer aan het werk. De meiden hebben vandaag helaas hun ochtend niet, en ze wilde graag door mij vermaakt worden de hele tijd.. die liggen nu met een volle buik in bed dus ik hoop dat ze ff 2 uurtjes pitten ofzo dat zou wel fijn zijn.

Arwyn, hoest met jou en het werk? Al weer gebeld voor wat dagen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 10 mei 2012 - 3:18

FF: Wat heb je veel gesprekken op de planning! Qua brief maak je dus wel een goede indruk!
Hoe ging je gesprek gister? Hoop toch echt dat je snel ergens ook wordt aangenomen.

Studie: Vervelend dat je ziek was.. Vooral als je iets verkeerds gegeten hebt, daar kun je je echt goed beroerd van voelen.
Hebben de meiden gister nog even lekker geslapen en heb je een beetje bij kunnen komen? Dat is wel lastig hè, als ik ziek ben heeft niemand daar last van (behalve misschien als m'n vriend 's avonds dan moet koken), maar jij hebt wel de zorg over je meiden.

Hier alles wel prima. Erg rustig.. Heb in ieder geval de hele maand de woensdag werk en aan het eind nog een vrijdag, maar verder eigenlijk niks.. Afwachten dus! Het is natuurlijk ook net vakantie geweest, dus iedereen heeft weer even bij kunnen tanken. Het komt hopelijk wel weer.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 11 mei 2012 - 7:13

Weeeekend :-)

Jaa ziek zijn met de meiden erbij is niet handig maar ja doe je niks aan. Het gaat nu weer goed heb vandaag en gisteren weer gewerkt.

Ff hoe is je gesprek gegaan?

Arwyn het zijn ook een beetje rare weken met die feestdagen enzo. De kinderen van een collega van mij hebben volgende week weer een week vrij, en die hadden met koninginnedag ook een week vrij. Dus tja ook wat vakanties enzo.

Nog leuke plannen dit weekend? Ik heb net vanavond bij mijn ouders gegeten. En morgenavond heb ik eigenlijk een verjaardag maar nog geen oppas dus ff kijken of ik kan gaan. En zondag ga ik weer bij mijn ouders eten voor moederdag Vriend die vaak van huis is! - Pagina 40 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 14 mei 2012 - 7:28

Hai meiden, leuk weekend gehad?

Hier wel prima. Vrijdagavond onverwacht met vriendinnen wat gaan drinken. Zaterdag lekker rustig aan gedaan en 's avonds naar een verjaardag en nog even de stad in geweest. Gister lekker uitgeslapen, rustig middag gehad en aan het eind van de middag eerst naar mijn ouders gegaan en vanaf daar naar beide beppe's. Met ouders en broer lekker uit eten geweest en toen was het uiteindelijk iets van kwart voor 11 voor we thuis waren..
Vandaag eigenlijk niks gedaan, weer een dag vrij geweest..

Studie: Fijn dat je weer beter bent! En lekker bij je ouders gegeten dus, altijd handig smile
Nog naar die verjaardag geweest zaterdag?
De school van die collega is wel raar met vakantie zeg! Weekje vakantie, 1,5 week naar school en dan alweer vakantie.. Lijkt me helemaal niks!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Silver di 15 mei 2012 - 0:58

Hai meiden,

Hier ook een leuk weekend gehad. Zaterdag voelde ik me niet zo goed, dus maar even gebeld naar de HAP en mocht even langs komen ivm kortademigheid en slijmvorming in de bovenste luchtwegen en misschien longen. Ik had geen koorts, dus geen bronchitis of longontsteking, gevraagd of ik ondanks dat ik nu zo was toch die mooie tocht van 100km de zondags mocht fietsen. Ik kreeg een stootkuur prednison mee, en als ik me goed voelde mocht ik zondag die tocht fietsen.

Zondag kwam ik 6.15 kiplekker uit bed, (ben ook maar weer gestart met alle andere zwaardere medicijnen om mijzelf weer een beetje fitter te krijgen wat longen betreft) En zei tegen mijn vriend, we gaan die 100km gewoon doen! En we hebben hem gedaan, totaal 6 uren met rust over gedaan, en de excacte fietstijd is 4u en 20 min. Very Happy

Het gesprek vrijdag ging niet door, omdat deze ouder andere drukte had. En die wou het een uur uitstellen, en dat paste mij niet. Zaterdags kreeg ik een mailtje van haar dat ik niet flexibel genoeg zou zijn, en ik daarom niet bij hun zou passen. Jammer maar helaas.
Het gesprek woensdag verliep veel beter. Was een werving en selectie en maar de vraag of ik terug mag komen, kans van 1 op 3. Dus een kleine kans.
Verder gaan de gesprekken wel door. Vandaag ook een gesprek gehad op een TSO dit is op vrijwillige basis voor een kleine vergoeding, beter iets dan niets, en de papieren zijn getekend dus heb nu in ieder geval eerst even iets. Gisteravond nog een brief per mail gestuurd naar een zorginstelling hier in de buurt, vanmorgen reactie terug gehad via de mail. Of ik contact wou opnemen om een afspraak te maken. Volgende week maandag hiervoor dus op gesprek. En net keek ik op mijn mail en mijn brief was in goede orde ontvangen bij die andere zorginstelling. Dus de brieven en gesprekken gaan wel door. Nu maar hopen dat er wat goeds uit komt. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 15 mei 2012 - 2:53

FF je bent maar druk met al die brieven en gesprekken ik hoop voor je dat er snel iets vasters uit komt! Wel goed hoor dat je zoveel km gefietst hebt!

Arywn, leuk weekend dus! En heerlijk uiteten geweest lekker hoor! Hoe ziet het er bij jou uit met je werk?

Ja hoor weer helemaal beter! En de werkweek voor deze week zit er weer op, best lekker om nu al weekend te hebben Very Happy Mijn vriend komt vandaag ook weer thuis en ik ga straks de meiden bij mijn ouders ophalen!

Ben nog wel naar de verjaardag geweest zaterdag, had de babyfoon bij de buren neer gezet en dat was goed gegaan!

Jullie nog speciale plannen met hemelvaart ofzo?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 18 mei 2012 - 7:32

Hoest dames??

Hier alles goed! Vandaag met mijn moeder en zus geshopt. Mijn vriend was thuis dus daar waren de kids. Shopt wel makkelijkere. Niks voor mezelf gekocht helaas, kon niks vinden wat ik echt leuk vond. Wel nog broek voor de meiden gekocht, ze kunnen zo langzamerhand weer een maatje groter aan.

Morgen gaan we naar een feestje hier in de buurt, de meiden gaan bij mijn ouders logeren, kunnen wij zondag hopelijk wat uitslapen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 18 mei 2012 - 22:48

Hai!

Hier ook alles prima smile Lekker aan het genieten van de vrije dagen. Donderdag niks gedaan, toen was het hier ook echt geen mooi weer.. Gisteren zijn we samen naar Bremen geweest. Eindje rijden, maar het was wel een leuke dag smile
Vandaag verder lekker rustig. Boodschapjes doen en even de stad in, dat was het wel. Vanavond ook lekker niks, moet morgen weer werken.

FF: Je hebt gelukkig genoeg dingen waar je op kan reageren! Nu hopen dat je snel eens ergens aangenomen wordt smile
Heb je trouwens nog nieuws over het werk van je vriend? Daar al meer duidelijkheid?

Studie: Je hebt weer lekker veel feestjes, haha. Wel fijn dat je de babyfoon dan even bij de buren kunt laten! Scheelt toch weer. En morgen dus lekker uitslapen.. Kan je nu al naar uitkijken zeker, haha. Jammer dat je niks voor jezelf hebt kunnen vinden gister! Ach, daar loop je vanzelf tegenaan.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Silver zo 20 mei 2012 - 2:58

Heey meiden! Hier gaat het ook goed hoor.
Studie, heb je nog een beetje uit kunnen slapen? Je hebt het maar druk met de feestjes, straks ook een maandje rust? Of is het elke maand raak met feestjes? Hier zijn het echte pieken in bepaalde maanden.. En de meiden alweer in een maatje groter, gaat hard? Of vind je het nog meevallen?

Arwyn, wat leuk even naar Bremen geweest dus, gewoon om te shoppen of was er een leuke bezienswaardigheid? Had je een lange dag vandaag? Of alweer vrij ondertussen?

Hier gaat het wel aardig, morgen weer een gesprek in een verzorgingshuis, en aangezien hun staan te springen om mensen zie ik dit wel zittn. Het gaat mij er nu gewoon om om aan het werk te komen en geld te verdienen. En van dat ene gezun nog niets gehoord. Moet nog wachten tot woensdag, hoor ik niets dan ben ik het niet geworden.
Mijn vriend zijn werk is nu ook helemaal van de baan, het bedrijf is overgenomen en er zijn van de 50 26 mensen meegegaan. Dus hij moet nu ook solliciteren.
Vandaag lekker niets in de planning, gewoon luieren in het zonnetje en schaduw op onze nieuwe veranda, heerlijk! Fijne zondag nog!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 20 mei 2012 - 3:58

Ff wat vervelend dat je vriend nu ook ontslagen is! Wat een gedoe zeg! jij veel succes morgen met je gesprek!

Arwyn, heerlijk lekker relaxen dus, wat leuk dat jullie naar bremen zijn geweest. Is dat een leuke stad? Gewoon beetje stad bekeken of hebben jullie ook geshopt?

Hier helaas niet uit kunnen slapen, haha wat balen zeg, waarschijnlijk zijn we er toch wel gewoon aan gewend dat we meestal vroeg er uit moeten. Het valt op zich wel mee met de feestjes, het waren aardig wat verjaardagen, maar gisteren was een dancefeestje hier in de buurt! Was erg gezellig en wat hadden we een geluk met het weer zeg, niet normaal, alles was namelijk buiten Vriend die vaak van huis is! - Pagina 40 561177

De meiden dus weer op tijd opgehaald bij mijn ouders en toen lekker hier in de tuin gezeten genieten van het zonnetje! En mijn vriend gaat morgen voor een week of 2 weer aan het werk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Silver ma 21 mei 2012 - 4:42

Jeej! AANGENOMEN!!! :cheering: Eerst voor 0-uren, en als het van beide kanten goed zit misschien wel uren, maar zover loop ik eerst niet vooruit.. Morgen gelijk beginnen, van 7 tot 15.30 dus ik zal na de tijd wel moe zijn... smile

Studie, wat jammer dat je niet uit kon slapen, zal wel teveel gewend zijn aan het vroege opstaan... smile Dus je vriend weer even weg voor 2 weken? Ook wel weer lekker of niet?
Jaa balen voor mijn vriend zijn werk, hij gaat nu kijken wat voor opties er zijn als ZZP'er. Want aan het werk moet ie gewoon, en hoe dat is nu maar de vraag. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 21 mei 2012 - 6:05

FF: Wat vervelend van je vriend zeg!
Toen je net mee kwam praten zei je nog dat dat wel heel zeker was en dan gebeurd dit. Wel duidelijk dat het echt onzekere tijden zijn! Maar volgens mij is hij wel goed in zijn werk, dus er zal vast snel genoeg iets anders op zijn pad komen.
Wel fijn dat jij vandaag goed nieuws hebt gekregen, gefeliciteerd! Nou heel goed je best doen en snel die vaste uren krijgen! smile

Studie: Haha, vervelend hè, zo'n ritme! Ik ken het, als ik veel gewerkt heb en dan lekker uit wil slapen, kan ik dat ook nooit, haha. Ach, jullie konden in ieder geval lekker rustig samen wakker worden, dat is ook fijn smile
Je vriend is dus weer aan het werk? Dat vindt hij vast wel fijn! En dan extra genieten van de meiden als hij weer thuis is.

Hier vandaag lekker rustig aan gedaan. Beetje in huis bezig geweest, maar verder niet zoveel gedaan. Moet vanaf morgen 6 dagen werken, dus vond dat dat wel mocht haha. Maar mag niet klagen, het zijn allemaal halve dagen :p
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 21 mei 2012 - 7:10

Arwyn lekker hoor dat je weer wat kan werken! Fijn, op een school waar je al een keer bent geweest of weer een nieuwe school?

Ff gefeliciteerd zeg! Super goed!! Fijn dat je meteen aan het werk kan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 22 mei 2012 - 4:15

Zo, dat was me een middagje!
Groep 8 is toch wel heftig soms hoor.. Grote monden! Was gelukkig alleen maar een middagje Wink

Zijn jullie aan het genieten van de warmte?
Ik vind het toch wel een beetje te stiekem hoor.. Heb er ook een beetje hoofdpijn van nu, het is ook 25,5 graden hier in huis!
Morgen is het alweer wat minder warm, dus dat komt helemaal goed Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 23 mei 2012 - 5:01

Stiekem is mij dit ook te, de temperatuur zou best oke zijn maar het is hier meteen van de benauwde drukkende weer he, dat vind ik vervelend. Maar verder vind ik het heerlijk dat we eindelijk weer is een zonnetje hebben enzo, dus daar klaag ik niet over.

Is dit nou op een school waar je al eerder hebt gewerkt of een andere?

Hier wel lekker in de tuin gezeten en gespeeld met de dames, onder de parsol en dat ging goed. Had nog een klein badje gekocht waar ze heerlijk in hebben gespeeld en gebadderd Very Happy leuk om te zien!

Ff hoe was je eerste werkdag gegaan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 23 mei 2012 - 5:13

Haha, het is ook nooit goed met het weer hea! Dan is het te koud, en dan weer ineens te warm. Maar ik moet zeggen gelijk zo extreem had voor mij ook niet gehoeven. Geleidelijk aan is beter. smile
Mijn eerste, en tweede (vandaag) werkdag ging goed! Leuke collega's en bewoners, zitten wel een paar tussen die ik nu al achter het behang kan plakken, maar dat komt omdat ze zo claimend zijn en daar moet je je dan van afsluiten. En dat lukt mij niet altijd even goed. Razz
Nu heb ik gelukkig weekend, ik mocht als ik wou donderdag en vrijdag wel komen, maar ik moet het maar eerst geleidelijk aan opbouwen, en dan langzaam wennen, teveel te snel is ook niet goed, sowieso voor mijn schouders, maar ook voor de rest van mijn lichamelijke conditie. Kan ik morgen mooi de andere dingen op een dag plannen, en daarbij morgen even een uurtje op de TSO werken, is toch weer werk. Very Happy En woensdag wordt ik weer verwacht.
Gaan jullie nog wat leuks met de pinksterdagen doen?

Arwyn, haha wil ik wel geloven dat groep 8 wel pittig is, die hebben al een hele sterke eigen wil, en kunnen zo een grote mond opzetten als ze willen. Moet je verder de hele week?

Studie, heerlijk hea! Vooral het spelen met water is al zo gezellig. I love you
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 24 mei 2012 - 6:47

FF: Dat is het hem ook vooral. In een week van 13 naar 30 graden vind ik nogal wat! Vandaag is het gelukkig al een stuk fijner, zo ongeveer mag het van mij wel blijven!
Fijn dat je werk tot nu toe goed bevalt! En ook dat je nu al weekend hebt, haha. Ik zit pas op de helft van mijn werkweek!
Vandaag ook nog even lekker gewerkt? En nog leuke plannen dit weekend?

Studie: Hebben de meiden genoten van het badje? Met dit weer lijkt het me heerlijk! Beetje afkoeling is wel zo fijn Wink
Ben wat dat betreft ook wel blij dat ik deze week de meeste middagen vrij ben, hier thuis is het iig beter te doen dan op sommige scholen, daar kan het soms zo warm zijn!

Hier verder alles rustig. Morgen nog een dagje naar de kleuters en dit weekend naar m'n andere werk. Maandag waarschijnlijk auto's kijken en dat was het wel weer smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 24 mei 2012 - 7:58

FF fijn dat je eerste dagen leuk waren! Goed begin dus!

Arwyn, ooh ja dat zal dat het behoorlijk warm is op de meeste scholen!

Hier een drukke dag, had bedacht op tijd te beginnen en op tijd naar huis te gaan, maar het was zo druk dus op tijd naar huis werd hem helaas niet.
De meiden vonden het heerlijk in het badje, zooo grappig om te zien, maar je kan echt zien dat ze het leuk vonden:D Hier komt morgen een vriendinnetje smiddags ff langs. Voor de rest van de dagen geen plannen, behalve maandag een bbq bij mijn zus.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Silver vr 25 mei 2012 - 20:56

Ik heb donderdag ook nog even lekker gewerkt, was maar een uurtje maar toch ook wel leuk om met kindjes te werken. Very Happy Verder heb ik de afgelopen 2 dagen even mijn bruine kleurtje bijgewerkt, moest nu natuurlijk ook even van de zon profiteren. Very Happy
Donderdag kreeg ik spontaan bezoek aan de deur, iemand hier in het dorp had gehoord dat ik oppaskindjes zocht. Dus ze vroegen of ik daar nog naar op zoek was, hun zoeken een nieuwe oppas omdat hun oude ermee stopt. Voor 20uur. Ik heb gezegd dat ik wel geïnteresseerd ben, en nu moeten we zeg maar het zakelijke nog bespreken. Hoe gaaf is dat! Zo heb je niets, en zo ineens veel aanbod. :cheering:
Mijn weekend ziet er wel relaxt uit, vandaag niet zoveel, lekker in de zon genieten en een beetje omrommelen in en om huis, ik was van plan de ramen te wassen maar dat kan ik de volgende keer beter op de vroege morgen doen. Vanavond hebben we een bbq bij een vriendin van me, de hele ploeg is daar dus is wel gezellig, zal het in ieder geval niet laat maken. smile Morgen bijkomen, en uitrusten want maandag ga ik samen met mijn vriend een fietstocht van 240km doen. (11stedenfietstocht) Dus uitgerust zijn is wel een pré.

Arwyn, ja die warmte herken ik wel. Op de 2e etage met een plat dak is het ook niet uit te houden. Maar we zetten gewoon door. Cool Dus nu ook lekker aan het werk? En je zegt maandag auto's kijken, is er een auto show? Of gaan jullie uit om een nieuwe auto?

Studie, kan dat zomaar? Dat de dagen uitlopen? Of had je jezelf uitgepland en was je voor jezelf van plan om eerder weg te gaan. En haal je het dan op een andere dag weer in? Hoe moet ik zoiets voor me zien, bij ons kan het ook wel uitlopen maar dan neemt een andere dienst het op den duur wel over natuurlijk. En nu ook lang weekend? BBQ is altijd wel leuk ja! Wij hebben gelukkig niet 1, want anders doen we dat veel te vaak en das niet goed voor de lijn... :P

Nou meiden fijn pinksterweekend! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 25 mei 2012 - 21:16

FF, ik plan mijn eigen tijd in, maak mijn eigen afspraken enzo. Ik moet 24 uur werken en tja wanneer ik dat doe maakt mijn baas niet uit. Mag dat dus ook savonds doen of in het weekend... als ik het maar doe. En daarbij dan de komende rapportage enzo die moet natuurlijk wel up tot date zijn. Dus ik had donderdag geen afspraken buiten de deur.. was op tijd begonnen en wilde zo rond 3 uur weg.. maar kreeg allemaal telefoon en toen was het nog kwart over 4 dat ik weg ging.

Knap hoor dat je zoveel km gaat fietsen, alvast succes! En have fun vanavond met de bbq!

Arywn, lekker aan het werk?

Pfff ik wil graag wat kaartjes bestellen voor het theater, maar ze hebben sinds vorig jaar een nieuw systeem, drama! Dus ik sta echt al vanaf 9 uur in de wacht.. en er zijn nu nog 385 mensen voor me.. nou tegen de tijd dat ik mag dan is alles wel uitverkocht. Erg jammer!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  lyke za 26 mei 2012 - 7:44

Sorry dat ik hier zomaar weer inbreek..
Maar heb vanochtend mijn vriend afgezet op schiphol.. Hij is weer 2 maanden weg voor zijn werk.
Ik voel me echt zo verdrietig en alleen nu Sad
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 44 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: