En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)
+30
Ooh La La!
Arwyn
Atelier Madame
Punk'd
M-G
Rouxxxe
sanne-84
Bosjesvrouw
Palmyra
SoGood
nina
Zonnetje
Linnie1985
Roxi3
Slakje
Lady4
Reeza
Marsy28
Snoes
Rush
SleepingBeauty
Caramba
Liz
Floor
girli
studiebol
Silver
Aziraphale
Fortissimo
Merai
34 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)
Nou?
Ik merk dat er vaak vanuit wordt gegaan dat je elkaar heel veel ziet als je samenwoont. Omdat mijn vriend muzikant is en ik een fulltime nine to five baan hebt valt dat hier heel erg mee. In het hoogseizoen (voor hem dan) zijn er echt weken bij dat we blij mogen zijn als we een keer samen kunnen eten. We leggen letterlijk de agenda's naast elkaar om tijd samen in te plannen, wat in deze tijd neerkomt op twee avonden per week; een luxe
Ik merk dat er vaak vanuit wordt gegaan dat je elkaar heel veel ziet als je samenwoont. Omdat mijn vriend muzikant is en ik een fulltime nine to five baan hebt valt dat hier heel erg mee. In het hoogseizoen (voor hem dan) zijn er echt weken bij dat we blij mogen zijn als we een keer samen kunnen eten. We leggen letterlijk de agenda's naast elkaar om tijd samen in te plannen, wat in deze tijd neerkomt op twee avonden per week; een luxe
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Re: En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)
Ehm, ik werk 36 uur en mijn vriend 40. Dus we zien elkaar alleen 's avonds een paar uur voor het slapen gaan. 's Morgens ligt hij nog te tukken. In het weekend zie ik hem een paar uur op zaterdag en zondag zijn we gelukkig samen (als hij op zondag geen koopzondag hoeft te draaien).
Eigenlijk best weinig als je het zo opschrijft.
Eigenlijk best weinig als je het zo opschrijft.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Elke dag. We werken allebei 4 dagen en staan tegelijk op en komen bijna tegelijk thuis. We zijn bijna elke vrijdag samen vrij en ook op za/zo.
Toen hij nog studeerde hadden we samen ruim 6 weken zomervakantie (de afgelopen 4 jaar) en dat beviel prima. Wij kunnen heel goed lange periodes samen doorbrengen.
Toen hij nog studeerde hadden we samen ruim 6 weken zomervakantie (de afgelopen 4 jaar) en dat beviel prima. Wij kunnen heel goed lange periodes samen doorbrengen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wij studeren beide, dus we zien elkaar iedere avond en in het weekend (en vakanties ).
Gast- Gast
Mijn vriend heeft erg veel hobby's e.d. dus we zien elkaar zowel door de weeks als weekends erg weinig. Maandag en dinsdagavond zijn we samen, voor de rest is ie druk met andere dingen. Zaterdagavond en zondag (als ie niet druk is)
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Als die thuis is....
Maar vaak ga ik dan wel een keer op een avond weg omdat ik dan makkelijk de mogelijkheid heb.
Maar vaak ga ik dan wel een keer op een avond weg omdat ik dan makkelijk de mogelijkheid heb.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Dat verschilt heel erg. Momenteel zien we elkaar wat minder, omdat ik nu elke dag op school fulltime aan het studeren ben en mijn vriend regelmatig weg is om te helpen bij zijn ouders. Mijn vriend werkt niet zoveel, dus als ik thuis studeer, zien we elkaar wel heel veel.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
We zien elkaar meestal elke dag (mits hij niet in het buitenland zit).
's morgens even met opstaan een minuut of 5. 's avonds als hij gaat eten zie ik hem ook een half uurtje/ 3 kwartier en dat was het eigenlijk wel doordeweeks.
In het weekend is het meestal een uurtje of 2 per dag meer.
's morgens even met opstaan een minuut of 5. 's avonds als hij gaat eten zie ik hem ook een half uurtje/ 3 kwartier en dat was het eigenlijk wel doordeweeks.
In het weekend is het meestal een uurtje of 2 per dag meer.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik werk onregelmatig, vriend studeert nog. Soms zien we elkaar heel veel, soms zien we elkaar dagen alleen in bed. Tot nu toe vind ik het nog goed te doen maar denk dat als mijn vriend straks regelmatig gaat werken, we elkaar meer mis gaan lopen. Ik vind het heerlijk om elkaar veel te zien
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Mijn vriend werkt 40 uur p/w, ik werk 32 uur p/w. toch zien wij elkaar wel iedere dag. Al is dat soms 5 minuten.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Vaak s avonds en om het weekend. We staan altijd samen op.
Eten samen s avonds , daarna doen we soms eigen dingen en soms samen wat.
Eten samen s avonds , daarna doen we soms eigen dingen en soms samen wat.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
We eten samen 's avonds en daarna gaat mn vriend meestal weer aan het werk of is hij iets aan het klussen ofzo. Dus gemiddeld 2 of 3 uurtjes in de avond.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Op doordeweekse dagen elke avond en in het weekend gewoon altijd. Wij zijn/doen heel veel samen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn vriend werkt wisseldiensten en ik werk elke werkdag van 16-18 uur. De ene keer kunnen we samen ontbijten en lunchen, de andere keer avondeten. We eten dus sowieso elke dag een keer samen. En dan heeft hij natuurlijk ook 2 dagen per week vrij dus wij zien elkaar meer dan genoeg, heerlijk!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Snoes schreef:Op doordeweekse dagen elke avond en in het weekend gewoon altijd. Wij zijn/doen heel veel samen.
+1. We zitten wel regelmatig apart, hij zit nu bijvoorbeeld op de playstation en ik zit in de computerkamer. Maar we zijn wel vaak samen thuis en ik vind het heerlijk zo!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Wij werken allebei onregelmatig en zien elkaar daardoor juist best wel veel. Af en toe hebben we eens een week waarin we elkaar maar weinig zien, maar dat komt gelukkig niet zo heel vaak voor. Mijn vriend heeft wel minimaal eens per week een 24uurs dienst. Dan zien we elkaar dus 24 uur niet, tenzij ik ook aan het week ben en we elkaar daar tegenkomen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ongeveer 2 avonden per week en het weekend.
Gast- Gast
Dat valt heel erg te zien van mijn rooster. Als ik het geluk heb dat ik ben ingepland op de momenten dat hij moet werken zien we elkaar veel, anders niet.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Mijn man en ik gaan in de ochtend samen weg rond 7:00 en ik ben meestal om 18:00 weer thuis (behalve woensdag) en hij om 19:00. We zouden elkaar dus iedere avond en in het weekend de hele dag kunnen zien maar ik heb meestal twee keer per week 's avonds een afspraak. Mijn man moet een zaterdag per maand werken en dan zien we elkaar ook pas tegen de avond.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
'S ochtends voor hij weg gaat, en 's avonds als ik thuis kom. Op zaterdag doet hij voetballen, en anders zie ik hem het hele weekend tenzij hij 's ochtends doet klussen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Dinsdag en donderdagavond, vrijdag hele dag, zaterdagavond en de hele zondag, al is hij in het nieuwe voetbalseizoen waarschijnlijk ook zondagochtend weg. Maar dan is hij wel zaterdagmiddag thuis. Ohja en voor de rest elke nacht in bed
En dan heeft ie nog niet eens een baan
En dan heeft ie nog niet eens een baan
Gast- Gast
Elke ochtend ontbijten we samen, behalve vrijdag, dan is mijn vriend vrij en moet ik werken, dus dan staat hij later op.'s Avonds eten we meestal samen.
Hoeveel avonden we elkaar per week zien, dat verschilt heel erg door de baan en het eigen bedrijf van mijn vriend. Op maandagavond gaan we meestal samen sporten. Gemiddeld zijn we denk ik 2-3 van de 7 avonden samen thuis of samen sporten en in het weekend overdag is mijn vriend ook vaak weg, maar als hij niet hoeft te werken, gaan we vaak samen wat doen. Dat kan het huis poetsen zijn, maar ook schaatsen, winkelen, naar vrienden of naar een van onze ouders.
Hoeveel avonden we elkaar per week zien, dat verschilt heel erg door de baan en het eigen bedrijf van mijn vriend. Op maandagavond gaan we meestal samen sporten. Gemiddeld zijn we denk ik 2-3 van de 7 avonden samen thuis of samen sporten en in het weekend overdag is mijn vriend ook vaak weg, maar als hij niet hoeft te werken, gaan we vaak samen wat doen. Dat kan het huis poetsen zijn, maar ook schaatsen, winkelen, naar vrienden of naar een van onze ouders.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Doet jouw vriend hetzelfde werk als jij? Of wel wat anders bij dezelfde werkgever?Lady4 schreef:Wij werken allebei onregelmatig en zien elkaar daardoor juist best wel veel. Af en toe hebben we eens een week waarin we elkaar maar weinig zien, maar dat komt gelukkig niet zo heel vaak voor. Mijn vriend heeft wel minimaal eens per week een 24uurs dienst. Dan zien we elkaar dus 24 uur niet, tenzij ik ook aan het week ben en we elkaar daar tegenkomen.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Iedere dag 's avonds en 's morgens. Mijn vriend sport veel dus soms een avondje niet. Verder zien we elkaar, op wat afspraken na in het weekend. Ik zie hem gelukkig vaak genoeg. Wel vind ik de laatste tijd dat we veel apart doen. Hij is helemaal gek op zijn nieuwe computerspel en daar word ik echt moe van joh. Mijn lekkere man verandert in een computernerd die op gaat in 22 mannetjes die achter een bal rennen. Hoop dat hij het snel beu is, bah. Ben je ook in de 30!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
*
Laatst aangepast door Palmyra op zo 1 sep 2013 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt
Palmyra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 28-01-13
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak zie jij je viend? (niet samenwonend)
» Vriend die vaak van huis is!
» Hoe vaak... zonder vriend?
» Verras jij je vriend vaak?
» Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?
» Vriend die vaak van huis is!
» Hoe vaak... zonder vriend?
» Verras jij je vriend vaak?
» Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: