Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verras jij je vriend vaak?

+4
Zonnetje
Sweety
studiebol
dolfijntje24
8 plaatsers

Ga naar beneden

Verras jij je vriend vaak?  Empty Verras jij je vriend vaak?

Bericht  dolfijntje24 vr 9 maa 2012 - 5:56

Ik ben benieuwd. Wie verrast zijn vriend wel eens en zo ja, met wat dan? Is dat dan vaak met een uitje (bijv. een etentje) of is dat meer met een cadeautje zo af en toe?

Ik vroeg me dat ineens af. Eigenlijk geven wij elkaar nooit echt een cadeau. Wij doen vaak meer dingen samen. Gaan vaak uiteten of naar de bios.

En hoe vaak word jij door je vriend verrast?
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verras jij je vriend vaak?  Empty Re: Verras jij je vriend vaak?

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:58

Van alles eigenlijk! Uitjes, iets wat ik toevallig tegen kwam en me aan hem deed denken of waarvan ik weet dat hij het graag wilt, etentjes, wat lekkers voor 's avonds op de bank, wijntje, briefje ergens..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:23

Ik wordt veel vaker door mijn vriend verrast dan andersom Embarassed En dan vooral met kleine cadeautjes of een lunch, bioscoopje etc.

Ik verras mijn vriend meer met eten/iets lekkers. Als ik langs de bakker kom haal ik bijv een minitaartje of een paar kaasbroodjes laughcry (is hij altijd heel blij mee gelukkig haha)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:25

Soms wel. Kom ik tijdschrift tegen voor hem; of overhemden, of wat dan ook. En dan neem ik dit als verrassing voor hem mee smile

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 9 maa 2012 - 8:42

Ik verras hem vaker dan hij mij denk ik... als ik boodschappen doe neem ik iets voor hem mee wat hij lekker vind. Of ik kook wat hij lekker vind.

Hij neemt wel vaak iets mee voor me uit het buiteland, vaak parfum, maar dat is niet echt een verrassing meer omdat hij het vaak doet. Maar het is wel erg lief.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sweety vr 9 maa 2012 - 10:10

Ik kocht ook van alles voor mijn ex, spelletje voor de ps3, luchtje, weekendje weg, uit eten, dvd's, tijdschriften.
Vond het juist leuk om het te geven aan hem.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zonnetje vr 9 maa 2012 - 10:35

Regelmatig. Ik neem dan bijvoorbeeld wat lekkers voor hem mee uit de supermarkt of tompoezen van de HEMA. Ik verras hem ook wel eens met een leuk uitje of met een lekker zelfgemaakt dinertje.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Rush zo 11 maa 2012 - 21:00

Pippa schreef:Soms wel. Kom ik tijdschrift tegen voor hem; of overhemden, of wat dan ook. En dan neem ik dit als verrassing voor hem mee Verras jij je vriend vaak?  561177
Ja same here en m`n vriend gebruikt door de week een 'goedkoop geurtje' dus die neem ik ook zo nu en dan mee. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin zo 11 maa 2012 - 21:45

Ik verras 'm wel eens met kleine dingetjes maar niet zo vaak. Ik neem uit het buitenland altijd iets leuks/geks te eten mee, dat kost echt geen moeite om voor 'm uit te zoeken, dat past zo goed bij 'm. Maar intussen weet ie dat wel, dat ie dat krijgt, dus dat is niet echt een verrassing meer. Wel een verrassing wat ie precies krijgt dan. Hij verrast mij niet echt met dat soort cadeautjes maar soms neemt ie me ineens lekker mee uiteten of gaat ie uitgebreid voor me koken.
En af en toe laten we lieve briefjes achter op elkaars kussen ofzo of op het whiteboard. Maar ook niet al te vaak, dan is de lol er vanaf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 0:53

Ik koop vaak zijn lievelingsbroodjes of iets anders wat hij lekker vindt.

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 12 maa 2012 - 1:25

Powerbabe schreef:Van alles eigenlijk! Uitjes, iets wat ik toevallig tegen kwam en me aan hem deed denken of waarvan ik weet dat hij het graag wilt, etentjes, wat lekkers voor 's avonds op de bank, wijntje, briefje ergens..

Dit smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sanne-84 ma 12 maa 2012 - 20:47

Soms wel, als ik iets tegenkom (maar is wel moeilijk ivm smaak haha) qua etenswaren doe ik t wel vaker, of bij lunch of bij avondeten.
Andersom komt dit bijna nooit voor, maar hij komy wat dat betreft ook vaak nergens
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 7:26

Lieve kaartjes, iets lekkers, iets van kleding, een CD waarvan ik weet dat hij hem wil, een heel cheasy hartjeslollie als het géén valentijnsdag is, haha etc. Dat soort dingen koop/geef ik hem wel eens. Overigens is het andersom niet zoveel soeps meer Cry. Hij denkt daar uit zichzelf gewoon niet zo snel aan helaas. Hoewel dat 'vroeger' wel was.... Ohja, en ik verras hem wel eens met een leuk setje aan op bed natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: