Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 41 van 44 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 41 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 7:49

Twee maanden is ook wel lang. Kan je wel contact met hem hebben als bellen enzo?

Tja het is gewoon niet leuk, ik zit momenteel ook ff in de "ik baal van je werk dip"Very Happy dus kan nu ook niks zinnigs zeggen. Morgen vast wel weer!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  lyke za 26 mei 2012 - 8:12

studiebol schreef:Twee maanden is ook wel lang. Kan je wel contact met hem hebben als bellen enzo?

Tja het is gewoon niet leuk, ik zit momenteel ook ff in de "ik baal van je werk dip"Very Happy dus kan nu ook niks zinnigs zeggen. Morgen vast wel weer!

Bellen kan helaas niet.. hij kan mij alleen heeel af en toe bellen met een satelliet telefoon.
Weet over een aantal dagen pas of hij internet heeft.. en dan kunnen we wel mailen en hopelijk whats appen.

Pff ik voel me echt zo raar en kan me niet voorstellen hoe ik die 2 maanden door ga komen.. ik zit ook alleen maar te huilen haha.
Maar hij is vorig jaar 3 maanden weg geweest en dat hebben we ook overleefd.
Verschil is nu dat ik geen stage loop en daardoor dus minder druk bezig ben en er dus meer bij stil sta en er veel te veel bij nadenk.

lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Arwyn za 26 mei 2012 - 20:21

Lyke: Vervelend! 2 maand is ook gewoon lang, snap dat je daarvan baalt.
Denk dat je weer even in je ritme moet komen en dat het over een weekje of zo al een stuk beter gaat!

FF: Lekker bezig qua werk! Hopelijk kom je eruit met die mensen, volgens mij zitten je dagen dan alweer behoorlijk vol!
De Elfstedentocht is ook leuk smile Mijn moeder heeft hem wel eens gewandeld, gefietst volgens mij niet. Best eens een idee, hoewel 240km voor mijn ongetrainde beentjes wel erg veel is, haha.

Studie: Ook even in een dipje dus gister? Balen zeg.. Maar niet zo gek dat je die af en toe eens hebt natuurlijk.
Is het nog gelukt met de kaartjes bestellen? Wat een wachtrij zeg! Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Verder nog leuke plannen?

Hier rustig. Gister gewerkt, boodschappen gedaan en gisteravond bbq met de vrienden van m'n vriend. Rustige avond. Nu weer aan het werk en vanmiddag waarschijlijk even langs schoonouders.

FF: Morgen is beide. We gaan eerst kijken voor een auto voor onszelf en daarna naar de baan om te kijken wat daar weg komt rijden na een autodag. Weet alleen nog niet zeker of ik daar dan nog zin in heb, anders gaat vriend gewoon alleen met vrienden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  lyke za 26 mei 2012 - 21:52

Arwyn schreef:Lyke: Vervelend! 2 maand is ook gewoon lang, snap dat je daarvan baalt.
Denk dat je weer even in je ritme moet komen en dat het over een weekje of zo al een stuk beter gaat!

FF: Lekker bezig qua werk! Hopelijk kom je eruit met die mensen, volgens mij zitten je dagen dan alweer behoorlijk vol!
De Elfstedentocht is ook leuk smile Mijn moeder heeft hem wel eens gewandeld, gefietst volgens mij niet. Best eens een idee, hoewel 240km voor mijn ongetrainde beentjes wel erg veel is, haha.

Studie: Ook even in een dipje dus gister? Balen zeg.. Maar niet zo gek dat je die af en toe eens hebt natuurlijk.
Is het nog gelukt met de kaartjes bestellen? Wat een wachtrij zeg! Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Verder nog leuke plannen?

Hier rustig. Gister gewerkt, boodschappen gedaan en gisteravond bbq met de vrienden van m'n vriend. Rustige avond. Nu weer aan het werk en vanmiddag waarschijlijk even langs schoonouders.

FF: Morgen is beide. We gaan eerst kijken voor een auto voor onszelf en daarna naar de baan om te kijken wat daar weg komt rijden na een autodag. Weet alleen nog niet zeker of ik daar dan nog zin in heb, anders gaat vriend gewoon alleen met vrienden.

Ja dat is ook zo.. vorig jaar toen hij voor zo lang weg moest heb ik de eerste week lopen huilen alsof hij dood was.. en nu weet ik ook wel dat het geen zin heeft om de hele dag te janken en me kut te voelen.
Dus moet er maar het beste van maken smile

Wat voor werk doet jullie vriend dat hij zo vaak weg is?
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  studiebol zo 27 mei 2012 - 23:05

Arwyn, ja ik had zaterdag een dip. De meiden waren echt heeeeeel vervelend, niks was goed, constant jammeren en huilen en zeuren. Dus ik was er echt even klaar mee.. het vervelende ook was dat ook echt iedereen dit weekend weg was, dus ik kon ook niet even ergens heen om de dag te breken. Plus dat ik op facebook zag dat echt allemaal vriendinnen enzo ook lekker aan het bbqen waren en terrasjes zitten en niemand mij mee had gevraagd, daar baalde ik ook gewoon ff van. Vriend die vaak van huis is! - Pagina 41 561177 En als ze dan op bed liggen dan is het ook niet zo dat ik dan kan zitten, dan moet alles nog opgeruimd worden,de tuin moet gesproeid.. nou ja dat allemaal nog.. en dat dan in mijn eentje...

Maar gisteren heb ik een heerlijk dagje met de meiden en de buren gehad, we zijn naar een meer, met zand en grasveld hier in de buurt geweest. Was erg gezellig en de meiden waren super goed gehumeurd. Dus gelukkig was het genieten.

Arwyn moeten jullie en nieuwe auto? al wat gevonden vandaag?

Ff succes met je fietstoch!

Lycke hoe gaat het vandaag met je?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 29 mei 2012 - 20:19

Oh, dat is ook wel balen Studie! Zo'n dag dat de meiden niet willen en dat verder iedereen lekker weg is.. Ik vind dat ook nooit echt leuk om te zien als ik een baaldag heb, haha Vriend die vaak van huis is! - Pagina 41 394967
Gelukkig zondag dus wel een fijne dag gehad! Wel fijn dat je buren hebt met wie je dat eens kunt doen. Hoeft niet elke week, maar zo en en toe is het wel leuk.
We moeten idd een nieuwe auto, deze wordt helaas echt minder.. Zijn druk op zoek en hebben wel een idee welk model we willen, maar verder nog geen een op het oog.

Lyke: Hoe is het nu?

Ik heb een lekker rustig weekje wel. Gister en vandaag nog vrij, dus hoef maar 2 dagen te werken smile Ben gister even de stad in geweest met m'n moeder en 's avonds met haar naar de bios geweest. Vandaag eigenlijk niks. Beetje schoonmaken en moet eigenlijk eens langs het uitzendbureau.. Morgen hele dag werken en vrijdag alleen de ochtend, 's avonds naar Miss Saigon met m'n moeder smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol wo 30 mei 2012 - 7:35

Wat doe je allemaal leuke dingen met je moeder arwyn! Gezellig! Houd jou vriend niet van musicals? Haha ik moet dat soort dingen echt met mijn moeder,zus of vriendinnen doen:-) Mijn vriend houd er echt niet van.

Het gaat nu wel weer goed met me, ben wel erg moe, lig savonds vroeg in bed. Ben ook echt blij als ik in bed lig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  lyke wo 30 mei 2012 - 8:44

Hey!

Het gaat eigenlijk best wel goed! Heb afgelopen dagen veel bij mijn schoonmoeder gezeten, ze is net verhuisd dus heb geholpen met vanalles smile

Ga morgen naar walibi met mijn broertje en t weekend ga ik naar mijn ouders smile

Mijn vriend heeft gelukkig af en toe Wifi dus dan kunnen we wel whatsappen!
Hij is nu nog in hong kong daar liggen ze in de haven.
Hij ging vanavond op stap daar met collega's.. Ik moet daar maar niet teveel over nadenken en eigenlijk vertrouw ik hem ook wel dat er niks raars gebeurd.. Maar toch :P

Hoe gaat het met jullie?
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  TwistedAngel wo 30 mei 2012 - 9:59

hij zit er weer aan te komen.. vriend lief op oefening. Twee weken :nopompom: , maar gelukkig maar 1 weekend! :cheering:
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  lyke wo 30 mei 2012 - 10:07

TwistedAngel schreef:hij zit er weer aan te komen.. vriend lief op oefening. Twee weken :nopompom: , maar gelukkig maar 1 weekend! :cheering:

Dat is altijd fijn dat het maar 1 weekend in die 2 weken is! dan lijkt het een stuk sneller te gaan smile
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  TwistedAngel wo 30 mei 2012 - 10:20

inderdaad, we zien elkaar alleen in de weekenden door zn werk (mits hij zoals vandaag ineens vrij neemt en voor mn neus staat), dus nu gewoon maar 1 weekendje.... Nu alleen heel hard duimen dat hij daar gewoon bereik zal hebben met zn mobiel. Zit er niet op te wachtten dat we dagen (laat staan 1 dag) geen contact zullen hebben...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  lyke wo 30 mei 2012 - 10:21

TwistedAngel schreef:inderdaad, we zien elkaar alleen in de weekenden door zn werk (mits hij zoals vandaag ineens vrij neemt en voor mn neus staat), dus nu gewoon maar 1 weekendje.... Nu alleen heel hard duimen dat hij daar gewoon bereik zal hebben met zn mobiel. Zit er niet op te wachtten dat we dagen (laat staan 1 dag) geen contact zullen hebben...

Oooh dan valt het helemaal mee smile Is hij vaak weg voor zijn werk?? Ik hoop ook voor je dat hij gewoon bereik heeft.. dat is toch wel het fijnste..
Ik vind het ook superfijn dat ik nog wel af en toe kan whatsappen met mijn vriend.. zo lijkt hij toch wat minder ver weg.
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  TwistedAngel wo 30 mei 2012 - 10:24

het valt gelukkig mee. Ik zie er wel weer heel erg tegen op. De eerste keer dat hij weg moest op oefening heb ik echt twee dagen in bed liggen huilen (en toen waren we nog maar 2 maanden samen). Dit is de tweede keer dat hij weg gaat sinds onze relatie. hij is verder dus altijd door de weeks weg. Ik word nu al vervelend als ik geen goedemorgen sms ontvang Wink
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Silver di 5 jun 2012 - 10:20

Wat een rust hier!
Hier gaat het heel erg goed, ben heel veel aan het werk, en ben ook bezig mij aan te melden bij een wielervereniging hier in de buurt. Wil toch meer bereiken dan die tochten die ik gedaan heb. Ja meiden de 11stedentocht hebben mijn vriend en ik gehaald! Medaile in het fototopic pag 26 geloof ik..
Gister en vandaag weer hele dag gewerkt, vanmiddag op kraamvisite geweest. Vriendin van mij is vorige week woensdag bevallen. Dus allemaal leuke dingen om mij heen. Weinig tijd meer voor het forum. Haha..

Hoe gaat het met jullie?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  riannuhhhh di 5 jun 2012 - 12:30

ik heb ook zo'n vriend :p
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60

Bericht  lyke wo 6 jun 2012 - 0:25

FryskeFlinter schreef:Wat een rust hier!
Hier gaat het heel erg goed, ben heel veel aan het werk, en ben ook bezig mij aan te melden bij een wielervereniging hier in de buurt. Wil toch meer bereiken dan die tochten die ik gedaan heb. Ja meiden de 11stedentocht hebben mijn vriend en ik gehaald! Medaile in het fototopic pag 26 geloof ik..
Gister en vandaag weer hele dag gewerkt, vanmiddag op kraamvisite geweest. Vriendin van mij is vorige week woensdag bevallen. Dus allemaal leuke dingen om mij heen. Weinig tijd meer voor het forum. Haha..

Hoe gaat het met jullie?

*weg*

Laatst aangepast door lyke86 op vr 8 jun 2012 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Silver wo 6 jun 2012 - 0:36

Lyke, vervelend dat je dan nu op afstand om zoiets ruzie gaat maken.. Sad misschien volgende keer niet teveel details geven tijdens een telefoongesprek op afstand. Kan je ook minder ruzie maken en hoef je je nu niet zo kut te voelen. Want je zit op afstand en het liefste wil je het NU uitspreken en dan ist klaar... Nu moet het weg ebben en straks als ie er weer is mag je het weer ophalen. Of niet, dat is aan jou...

Mijn vriend is niet zoveel meer weg, hij heeft een periode (13 wkn) in "de kost" gezeten. In het zuiden aan het werk, en dan kwam ie donderdags weer thuis, dus zolang was ie niet weg, maar doordat ik toen in een ander situatie zat, vond ik het wel fijn om ook hier mijn verhaal te delen. Ondertussen issie allang weer thuis, en moet ie nu zoeken naar ander werk, en ben ik ook weer druk aan het werk. Tijden veranderen en wij veranderen. Maar ik schrijf hier nog steeds mee... :cheering: Sinds ik weer aan het werk ben, wel minder... Wink
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  lyke wo 6 jun 2012 - 0:38

FryskeFlinter schreef:Lyke, vervelend dat je dan nu op afstand om zoiets ruzie gaat maken.. Sad misschien volgende keer niet teveel details geven tijdens een telefoongesprek op afstand. Kan je ook minder ruzie maken en hoef je je nu niet zo kut te voelen. Want je zit op afstand en het liefste wil je het NU uitspreken en dan ist klaar... Nu moet het weg ebben en straks als ie er weer is mag je het weer ophalen. Of niet, dat is aan jou...

Mijn vriend is niet zoveel meer weg, hij heeft een periode (13 wkn) in "de kost" gezeten. In het zuiden aan het werk, en dan kwam ie donderdags weer thuis, dus zolang was ie niet weg, maar doordat ik toen in een ander situatie zat, vond ik het wel fijn om ook hier mijn verhaal te delen. Ondertussen issie allang weer thuis, en moet ie nu zoeken naar ander werk, en ben ik ook weer druk aan het werk. Tijden veranderen en wij veranderen. Maar ik schrijf hier nog steeds mee... :cheering: Sinds ik weer aan het werk ben, wel minder... Wink

*weg*

Laatst aangepast door lyke86 op vr 8 jun 2012 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Silver wo 6 jun 2012 - 0:43

Nou, ik heb van de week wel gezegd dat ie moet zorgen dat ie weer wat vindt, want ik merk dat we beiden op de tenen gaan lopen, en doordat ik veel werk mag hij ook wel eens wat in het huishouden doen, en dat gebeurt niet zo snel 1 2 3. Dus de meningen zijn verschillend over het "thuis" zijn of aan het werk zijn. Laughing

Ja, nou maar eens goeie afspraken met elkaar maken over de zogezegde "huur" en zorgen dat geld niet tussen jullie in gaat staan..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  lyke wo 6 jun 2012 - 0:57

FryskeFlinter schreef:Nou, ik heb van de week wel gezegd dat ie moet zorgen dat ie weer wat vindt, want ik merk dat we beiden op de tenen gaan lopen, en doordat ik veel werk mag hij ook wel eens wat in het huishouden doen, en dat gebeurt niet zo snel 1 2 3. Dus de meningen zijn verschillend over het "thuis" zijn of aan het werk zijn. Laughing

Ja, nou maar eens goeie afspraken met elkaar maken over de zogezegde "huur" en zorgen dat geld niet tussen jullie in gaat staan..

*weg*

Laatst aangepast door lyke86 op vr 8 jun 2012 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Mermaid wo 6 jun 2012 - 7:44

Lyke, ook een zeeman aan de haak geslagen?
Die van mij is gelukkig de komende 2 maanden thuis. Net nog 2 weken met hem mee gevaren. En over 2 weekjes lekker samen op vakantie.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  lyke wo 6 jun 2012 - 8:15

Mermaid schreef:Lyke, ook een zeeman aan de haak geslagen?
Die van mij is gelukkig de komende 2 maanden thuis. Net nog 2 weken met hem mee gevaren. En over 2 weekjes lekker samen op vakantie.

Ja helaas wel :P haha! Wat voor werk doet jou vriend?

Wat fijn! Ik wil ook op vakantie :P Waar gaan jullie heen?
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Mermaid wo 6 jun 2012 - 8:45

wtk op een cruiseschip. wat doet die van jou?
We gaan naar Malta, bijna 2 weekjes. Echt zin in, heb er gewoond dus ga weer mensen zien die ik al veel te lang niet heb gezien.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  lyke wo 6 jun 2012 - 9:01

Mermaid schreef:wtk op een cruiseschip. wat doet die van jou?
We gaan naar Malta, bijna 2 weekjes. Echt zin in, heb er gewoond dus ga weer mensen zien die ik al veel te lang niet heb gezien.

Hij is hydrograaf..
Veel plezier op vakantie dan smile
Wij gaan misschien een weekendje weg als mijn vriend weer thuis is smile
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Mermaid do 7 jun 2012 - 6:36

Grappig, een vriendin van mijn vriend doet dat ook. Heeft je vriend toevallig ook de opleiding op Terschelling gedaan? En waar zit hij nu ergens? En hoe lang is hij weg?

Ja heb superveel zin in de vakantie!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 41 van 44 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: