Hoe vaak... zonder vriend?
+15
studiebol
Parisienne
Hoochie
mzcharlotte
SoGood
Rush
Arwyn
Marin
Atelier Madame
minoessepoes
sanne-84
love
Inge
Roxi3
Beachgirl
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe vaak... zonder vriend?
Hoe vaak doe jij leuke dingen zonder je vriend? Wat doe je dan zoal? Ga je ook weleens een weekend zonder hem weg of op vakantie zonder hem?
Waarom wel/niet?
Waarom wel/niet?
Gast- Gast
Re: Hoe vaak... zonder vriend?
Vaak genoeg met vriendinnen wat drinken, uit, biosje, shoppen... mijn vriend werkt veel en heeft zelf vrienden waar hij vaak dingen mee gaat doen.
Weekendjes weg doe ik ongeveer net zoveel met vriendinnen als met mijn vriend. Op vakantie vaker met vriend.
Waarom wel/niet? Omdat we beide ook onze eigen vrienden hebben en elkaar ook die vrijheid gunnen.
Weekendjes weg doe ik ongeveer net zoveel met vriendinnen als met mijn vriend. Op vakantie vaker met vriend.
Waarom wel/niet? Omdat we beide ook onze eigen vrienden hebben en elkaar ook die vrijheid gunnen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe regelmatig dingen zonder mijn vriend, samen met familie of vriendinnen. Soms doe ik een week niets met andere mensen en soms meerdere keren in één week. Ik ga dan naar de bioscoop, winkelen, naar het strand/park, lunchen, uit eten of iets drinken. Ik ga ook wel eens een weekendje naar mijn ouders zonder hem en ben 4 keer zonder hem op vakantie geweest in de 6 jaar dat we samen zijn. Op vakantie zonder hem ga ik alleen niet meer, ik heb dan de hele tijd het gevoel dat ik alle dingen die ik aan het bekijken of doen ben het liefst met hem samen had gezien/gedaan. Een weekendje of een paar dagen weg, doe ik wel en dat doet hij ook regelmatig.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Maar hoe vaak is dat dan gemiddeld in de maand?Beachgirl_24 schreef:Vaak genoeg met vriendinnen wat drinken, uit, biosje, shoppen... mijn vriend werkt veel en heeft zelf vrienden waar hij vaak dingen mee gaat doen.
Gast- Gast
Ik ben ook regelmatig met vriendinnen weg. In mei ben ik een weekje naar Portugal geweest (dit is wel een uitzondering, vriendinnen studeerden daar voor 6 maanden).
Eind september ga ik een weekendje weg met vriendinnen. In het najaar ga ik een nachtje weg met mijn zus/moeder en in het voorjaar met een vriendin.
Ook ga ik wel 2 keer per maand een avond weg in het weekend zonder hem, doordeweeks is dit bijna elke week. Dit is meestal een avondje film of gewoon bij een vriendin thuis.
Dit doe ik, omdat hij liever thuis blijft en ik graag erop uit trek. Hij wil niet altijd, dus ga ik ook vaak met vriendinnen. Daarnaast vind ik het belangrijk om niet alleen met mijn man een goede relatie te hebben, maar ook met vriendinnen en mijn moeder/zus. Daarmee bespreek je toch andere dingen.
Eind september ga ik een weekendje weg met vriendinnen. In het najaar ga ik een nachtje weg met mijn zus/moeder en in het voorjaar met een vriendin.
Ook ga ik wel 2 keer per maand een avond weg in het weekend zonder hem, doordeweeks is dit bijna elke week. Dit is meestal een avondje film of gewoon bij een vriendin thuis.
Dit doe ik, omdat hij liever thuis blijft en ik graag erop uit trek. Hij wil niet altijd, dus ga ik ook vaak met vriendinnen. Daarnaast vind ik het belangrijk om niet alleen met mijn man een goede relatie te hebben, maar ook met vriendinnen en mijn moeder/zus. Daarmee bespreek je toch andere dingen.
Gast- Gast
pfff geen idee hoe vaak... 6x per maand ofzo?
Bios, uit eten, high tea, shoppen etc
Vorig jaar een weekendje met vriendinnen weg geweest en dit jaar met een vriendin. Vriend gaat ook wel eens een weekend met zijn vrienden weg of doet leuke dingen met zijn vrienden
Bios, uit eten, high tea, shoppen etc
Vorig jaar een weekendje met vriendinnen weg geweest en dit jaar met een vriendin. Vriend gaat ook wel eens een weekend met zijn vrienden weg of doet leuke dingen met zijn vrienden
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Odilia schreef:Maar hoe vaak is dat dan gemiddeld in de maand?Beachgirl_24 schreef:Vaak genoeg met vriendinnen wat drinken, uit, biosje, shoppen... mijn vriend werkt veel en heeft zelf vrienden waar hij vaak dingen mee gaat doen.
Per maand geen idee. Maar ik ga zeker 1 a 2 keer per week met vriendinnen weg. En hij is zeker 2 keer per week bij vrienden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik ga regelmatig wat doen zonder mijn vriend ; bios, terras, naar vriendinnen toe, thee drinken, dagje weg, weekendje weg. Ga begin volgend jaar nog met vriendinnen weekend weg.
Op vakantie gaan doe ik eigenlijk niet zonder mijn vriend, dit omdat ik het liefst met mijn vriend ga plus vriendinnen van mij hebben ook niet dat ze dat willen, zonder vriend op vakantie.
Op vakantie gaan doe ik eigenlijk niet zonder mijn vriend, dit omdat ik het liefst met mijn vriend ga plus vriendinnen van mij hebben ook niet dat ze dat willen, zonder vriend op vakantie.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik ben dan wel getrouwd... Maakt dat iets uit voor je vraag?
Ik ga vaak winkelen of naar vriendinnen zonder mijn man.
Maar op vakantie of weekendjes weg nooit.
We (mijn moeder, zussen en de kleinkinderen) willen binnenkort wel eens een weekendje londen ofzo gaan doen zonder mannen erbij.
Maar normaal gezien ga ik met mijn gezin op vakantie/weekendjes weg.
Ik ga vaak winkelen of naar vriendinnen zonder mijn man.
Maar op vakantie of weekendjes weg nooit.
We (mijn moeder, zussen en de kleinkinderen) willen binnenkort wel eens een weekendje londen ofzo gaan doen zonder mannen erbij.
Maar normaal gezien ga ik met mijn gezin op vakantie/weekendjes weg.
Gast- Gast
tja hier ook erg wisselend.. vind het wel raar om de zaterdagavond of de zondag iets te doen zonder. zal wel komen door de onregelmatige diensten, en dus al 2 weekenden heb dat we niet helemaal samen zijn. hoewel dit meer mijn gevoel is dan dat hij ermee zit
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Regelmatig en soms zegt hij zelfs 'wanneer gaan wij nu eens samen uit eten?'
Ik ga met vriendinnen naar de dierentuin, shoppen, naar de bios, uit eten, high tea, lunchen, gewoon afspreken en bijkletsen. Hoevaak? Gemiddeld 4x per maand denk ik, maar niet op zaterdag- of zondagavond.
Ik ga met vriendinnen naar de dierentuin, shoppen, naar de bios, uit eten, high tea, lunchen, gewoon afspreken en bijkletsen. Hoevaak? Gemiddeld 4x per maand denk ik, maar niet op zaterdag- of zondagavond.
Gast- Gast
Meerdere keren per week, 3 of 4x gemiddeld schat ik. Eten met vriendinnen, bios, terrasje, lunchen, uitgaan, weekendjes weg, wintersport. Allemaal voorbeelden van dingen die ik regelmatig zonder mn vriend doe. Dat geldt andersom precies het zelfde. We zijn trouwens 5.5 jaar samen.
Gast- Gast
Ik ben in februari met mijn vader een weekendje weg geweest en straks in september ga ik een week alleen op vakantie.
(we zijn in juni samen weggeweest trouwens)
Verder ga ik regelmatig (ong. 1 x per 2 maanden) alleen winkelen. Dit doe ik dan meestal op een vrije doordeweekse dag als mijn vriend moet werken.
Uit eten doen mijn vriend en ik eigenlijk nooit samen, maar ik ga dan wel eens met mijn ouders uit eten. Dat gebeurt ongeveer 2 a 3 x per jaar.
Helaas doe ik tegenwoordig niks meer alleen met vriendinnen, omdat die het niet (meer) leuk vinden iets zonder hun man te doen. Maar goed, dat moeten ze zelf weten.
(we zijn in juni samen weggeweest trouwens)
Verder ga ik regelmatig (ong. 1 x per 2 maanden) alleen winkelen. Dit doe ik dan meestal op een vrije doordeweekse dag als mijn vriend moet werken.
Uit eten doen mijn vriend en ik eigenlijk nooit samen, maar ik ga dan wel eens met mijn ouders uit eten. Dat gebeurt ongeveer 2 a 3 x per jaar.
Helaas doe ik tegenwoordig niks meer alleen met vriendinnen, omdat die het niet (meer) leuk vinden iets zonder hun man te doen. Maar goed, dat moeten ze zelf weten.
Gast- Gast
Ik denk gemiddeld zo ongeveer 1 à 2 keer per maand. Dan spreek ik af met een vriend/vriendin/mijn moeder, gewoon bijkletsen, naar de film, een tentoonstelling, uiteten o.i.d. Met één vriend ga ik standaard elk jaar naar de Efteling. Of ik ga in m'n eentje een dag de stad in om te shoppen en te lunchen.
Heel soms als het handiger is (als we gaan stappen), blijf ik een nachtje bij een vriendin slapen, maar dat komt niet vaak voor. Ik ben chronisch vermoeid en vind het fijn om 's avonds laat gewoon weer thuis te zijn.
Zonder mijn man op vakantie ga ik niet, omdat ik dat gewoon het fijnste vind mèt hem. Wel ga ik jaarlijks een week naar Hongarije in m'n up, omdat ik mijn familie wil zien en hij wel wat beters kan doen met z'n vrije dagen.
Heel soms als het handiger is (als we gaan stappen), blijf ik een nachtje bij een vriendin slapen, maar dat komt niet vaak voor. Ik ben chronisch vermoeid en vind het fijn om 's avonds laat gewoon weer thuis te zijn.
Zonder mijn man op vakantie ga ik niet, omdat ik dat gewoon het fijnste vind mèt hem. Wel ga ik jaarlijks een week naar Hongarije in m'n up, omdat ik mijn familie wil zien en hij wel wat beters kan doen met z'n vrije dagen.
Gast- Gast
Ow geregeld, ik ga stappen en shoppen met vriendinnen of vrienden, een wijntje drinken, samen eten, dat soort dingen. Dat gebeurd wel wekelijks, andersom ook trouwens. Ook gaan we elk jaar op meidenweekend bijvoorbeeld en ik ga ook weleens een weekendje naar mijn ouders zonder dat mijn vriend er bij is.
Zonder mijn vriend op vakantie ga ik eigenlijk niet, zoveel vakantie dagen hebben we niet en ook niet zo heel veel tijd samen, dus de vakanties zijn echt een momentje tussen ons tweeen.
Zonder mijn vriend op vakantie ga ik eigenlijk niet, zoveel vakantie dagen hebben we niet en ook niet zo heel veel tijd samen, dus de vakanties zijn echt een momentje tussen ons tweeen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Beachgirl_24 schreef:Vaak genoeg met vriendinnen wat drinken, uit, biosje, shoppen... mijn vriend werkt veel en heeft zelf vrienden waar hij vaak dingen mee gaat doen.
Dit had mijn reactie kunnen zijn. Ik kan ook echt slecht tegen mensen die hun vriend overal mee naartoe slepen en alles samen doen met hun vriend. Ik vind het heel belangrijk om ook een eigen leven te hebben.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben net twee keer op vakantie geweest zonder m'n vriend en hij gaat binnenkort ook op reis zonder mij. Maar die dingen stonden al vast voordat we elkaar kenden. We hebben wel direct tegen elkaar gezegd dat dat moet kunnen, en ik gewoon met familie of vriendinnen op reis kan, en hetzelfde geldt voor hem. En we doen ook wel andere dingen met onze eigen vrienden. Maar.. We zijn pas kort samen dus meestal zijn we toch wel met z'n tweetjes.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Op vakantie ga ik met mijn vriend, maar ik ga wel eens een weekendje weg met een vriendin.
Ook heb ik vriendinnen een paar uur reizen hier vandaan wonen, daar ga ik ook wel eens een dagje heen.
Volgens mij is het alleen maar goed om dingen zonder elkaar te doen. Relaties die ik ken waarin mensen alles samen doen, zijn eigenlijk allemaal stuk gelopen. Je hebt elkaar toch ook niks meer te vertellen als je echt alles samen doet??
Ook heb ik vriendinnen een paar uur reizen hier vandaan wonen, daar ga ik ook wel eens een dagje heen.
Volgens mij is het alleen maar goed om dingen zonder elkaar te doen. Relaties die ik ken waarin mensen alles samen doen, zijn eigenlijk allemaal stuk gelopen. Je hebt elkaar toch ook niks meer te vertellen als je echt alles samen doet??
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Meestal 3/4 x per week bij vrienden/vriendinnen. M`n vriend minder, want die werkt veel over. Hij is 1 of 2 avonden bij vrienden.
Ik ben dus ook wel alleen thuis, dan vermaak ik me ook prima.
Ik ben dus ook wel alleen thuis, dan vermaak ik me ook prima.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn vriend en ik hebben beide een sport waar we veel tijd in steken, afzonderlijk van elkaar.
Verder ondernemen we even veel dingen samen dan zonder elkaar, denk ik.
Verder ondernemen we even veel dingen samen dan zonder elkaar, denk ik.
Gast- Gast
Naast samen leuke dingen doen, doen wij doen (gelukkig!) ook veel dingen apart. Zo heb ik mijn eigen vriendinnen en hij zijn eigen vrienden. Ook hebben we gezamelijke vrienden. Ik vind het belangrijk dat we ook nog een sociaal lezen naast elkaar hebben. Op een gegeven moment had ik het zo druk met andere sociale contacten dat mijn vriend en ik elkaar in het weekend nauwelijk zagen, dat probeer ik te voorkomen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik denk dat ik 1-2x per week van huis ben om verschillende redenen; dansen, vrienden, vrijwilligerswerk. Vakanties doen we het liefst samen, maar ik ben wel apart van hem weekendjes naar mijn vrienden in Londen gegaan, een weekendje weg met mijn zusje en een festival met een vriendin. Hij gaat volgende maand met zijn vrienden naar Frankrijk (ik kon geen vrij meer krijgen).
Met vriendinnen praat het anders dan dat hij erbij is, dus spreek ik af en toe graag alleen met vriendinnen af. Andere bezigheden interesseert hem niet en dan doe ik dat liever alleen dat dat hij met een lang gezicht erbij zit. Ik vind het wel prettig zo.
Met vriendinnen praat het anders dan dat hij erbij is, dus spreek ik af en toe graag alleen met vriendinnen af. Andere bezigheden interesseert hem niet en dan doe ik dat liever alleen dat dat hij met een lang gezicht erbij zit. Ik vind het wel prettig zo.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
1 a 2 per week ga ik alleen sporten, daarnaast lopen we 1 keer per week samen hard, meestal op de zaterdagochtend. Daarnaast ga ik gemiddeld 1 keer per week bij vriendinnen eten of we eten hier of we doen een bakkie thee. Meestal doen we 2 zaterdagavonden wat samen en de andere apart.
Vakantie gaan we samen, maar ik heb er geen probleem mee om nog extra met een vriendin te gaan wel als het in plaats van is. Ook ga ik 1 keer per jaar een week met mijn werk op vakantie en gemiddeld 2 keer per jaar ga ik weekend weg met een vriendin.
Vakantie gaan we samen, maar ik heb er geen probleem mee om nog extra met een vriendin te gaan wel als het in plaats van is. Ook ga ik 1 keer per jaar een week met mijn werk op vakantie en gemiddeld 2 keer per jaar ga ik weekend weg met een vriendin.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Wij gaan vaak afzonderlijk van elkaar met vrienden van ons samen of van ons alleen ergens wat drinken. Ook doen we dit ook genoeg samen, even een paar uurtjes ertussenuit. We spreken dat af met vrienden, gaan samen uit eten, etc. Hebben er beiden geen problemen mee, doen genoeg samen maar ook genoeg afzonderlijk van elkaar. Hij gaat ook wel eens een weekend naar zijn moeder (woont hier 2 uur vandaan) en daar weer even als vanouds uit met vrienden. Ik laat hem dan gewoon lekker alleen gaan, zeker als hij uit wil gaan. Hij heeft het dan waarschijnlijk even wat beter naar zijn zin en kan daar lekker uitslapen e.d. Hebben er beide geen problemen mee.
Ook is hij dit jaar alleen op vakantie geweest, dus zonder N. en mij. Hij ging met zijn moeder en een goede vriend. Heb er zelf voor gekozen niet mee te gaan, voelde er weinig voor om met mijn schoonmoeder op vakantie te gaan. Voor hem was deze vakantie heel bijzonder en belangrijk. Hij is daarom ook alleen gegaan. Natuurlijk hebben we elkaar heel erg gemist, hij miste N. natuurlijk ook heel erg. Echter hebben we beiden niet moeilijk gedaan en elkaar gewoon 'laten gaan'.. hij respecteerde mijn keus om thuis te blijven en ik respecteerde zijn wens om daarheen te gaan. Het waren twee lange weken, dat wel Maar ben blij voor hem dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad!
Ook is hij dit jaar alleen op vakantie geweest, dus zonder N. en mij. Hij ging met zijn moeder en een goede vriend. Heb er zelf voor gekozen niet mee te gaan, voelde er weinig voor om met mijn schoonmoeder op vakantie te gaan. Voor hem was deze vakantie heel bijzonder en belangrijk. Hij is daarom ook alleen gegaan. Natuurlijk hebben we elkaar heel erg gemist, hij miste N. natuurlijk ook heel erg. Echter hebben we beiden niet moeilijk gedaan en elkaar gewoon 'laten gaan'.. hij respecteerde mijn keus om thuis te blijven en ik respecteerde zijn wens om daarheen te gaan. Het waren twee lange weken, dat wel Maar ben blij voor hem dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Onze situatie is natuurlijk iets anders omdat mijn vriend ook vaak weg is en in die periode's doe ik genoeg met vriendinnen van avondjes, tot dagjes tot weekendjes weg.
Als mijn vriend thuis is wil ik eerst altijd ff tijd met hem doorbrengen, zoals nu was hij 5 weken weg geweest en zijn we vlot daarna 8 dagen samen op vakantie gegaan, heerlijk vind ik dat. Echt wij samen. En nu is hij een dagje met zijn broer weg, en we hebben nog anderhalve week vakantie we doen wat apart we doen wat samen en zo is het mooi in balans.
Als mijn vriend thuis is wil ik eerst altijd ff tijd met hem doorbrengen, zoals nu was hij 5 weken weg geweest en zijn we vlot daarna 8 dagen samen op vakantie gegaan, heerlijk vind ik dat. Echt wij samen. En nu is hij een dagje met zijn broer weg, en we hebben nog anderhalve week vakantie we doen wat apart we doen wat samen en zo is het mooi in balans.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verras jij je vriend vaak?
» Vriend die vaak van huis is!
» En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)
» Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?
» Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?
» Vriend die vaak van huis is!
» En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)
» Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?
» Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: