Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?

+20
SoGood
Guus
Rush
Urban Naked
sanne-84
flower
Atelier Madame
Nora
Jade
Niekske
Emma_
minoessepoes
Zwerver
Caramba
Marsy28
Roxi3
Curious
Sterre
sanskie
CCC
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend? Empty Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:32

Hoe vaak zijn jullie echt samen en hebben jullie ook tijd voor elkaar, dus niet op bezoek met/bij anderen mensen oid?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend? Empty Re: Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?

5 a 6 avonden per week.

Gast
Gast

Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend? Empty Re: Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?

Ik mis mijn vriend namelijk echt enorm de laatste tijd Embarassed Ik weet waarom hij er maar heel erg weinig is, maar leuk is anders. Vorige week heb ik hem 2x een paar uurtjes in de avond gezien (en samen gegeten) en deze week heb ik hem 3 avonden gezien; maar waren we alle dagen weg om iets te regelen en te doen, of was er visite bij. Nu ben ik het hele weekend vrij, voor het eerst sinds tijden, en nu heb ik hem alleen vrijdag een uurtje met zijn neef samen gezien, verder niet, en hij zal pas vanavond, heel laat, thuis zijn. Bah. Dat is toch niet leuk? Ik hoop ook echt dat het met 2 weken afgelopen is en dat we weer even samen kunnen zijn, tijd voor elkaar hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:33

PrinsesBo schreef:5 a 6 avonden per week.

En dan zijn jullie ook echt thuis?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:34

Wat doet hij dan allemaal dat hij zoveel van huis is?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:34

Ongeveer 3 avonden per week.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:36

Dolcis_ schreef:Wat doet hij dan allemaal dat hij zoveel van huis is?

Doordeweeks werkt hij sowieso, en is hij rond 19.00u/19.30u thuis. Maar momenteel is hij de andere momenten bij zijn ouders helpen, inpakken, spullen verhuizen, dingen regelen, achter de bar staan, etc. (Ze gaan failliet en moeten stoppen met de zaak, en dat moet allemaal binnen een aantal weken geregeld zijn......) En ik snap het wel, maar vind het niet echt leuk meer nu Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:36

Iedere avond.

Wij hebben beide een kansloos sociaal leven :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:37

Pippa schreef:
Dolcis_ schreef:Wat doet hij dan allemaal dat hij zoveel van huis is?

Doordeweeks werkt hij sowieso, en is hij rond 19.00u/19.30u thuis. Maar momenteel is hij de andere momenten bij zijn ouders helpen, inpakken, spullen verhuizen, dingen regelen, achter de bar staan, etc. (Ze gaan failliet en moeten stoppen met de zaak, en dat moet allemaal binnen een aantal weken geregeld zijn......) En ik snap het wel, maar vind het niet echt leuk meer nu Sad

Ahh vervelend zeg hug .. Ook alles op hetzelfde moment.

Hoe was het voorheen dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:38

nee kan ik me voorstellen dat het niet leuk is. Plan anders even een avondje voor jullie samen in. Dat je hem voorstelt om elkaar even wat extra aandacht te geven. Ga je koken, drankje erbij, kaarsjes aan.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 25 maa 2012 - 6:39

Hangt hier echt af van zijn werk, de ene week zie ik hem een paar uurtjes per week en eten we amper samen... Andere week hebben we 1 of 2 avonden samen.. De laatste maanden (sinds december) werkt mijn vriend soms wel 70 uur per week, dit zijn wel de weken dat ik er enorm van baal dat ik hem niet zie... Weet dat het voor een goed doel is, maar toch kan ik er heel erg van balen. Tegenwoordig probeerd hij thuis te werken, maar ook de avonden die we dan samen hebben, is hij bereikbaar voor het werk en zit hij soms mails te versturen. En dan heeft hij natuurlijk ook zijn sociale leven nog, wat ik hem niet wil ontzeggen... maar leuks is soms wel anders. Hopelijk komt het na juni wat meer tot rust bij ons.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:40

Dan waren we toch wel 4/5 avonden samen denk ik, dat we ook echt samen waren en tijd voor elkaar hadden! En de andere dagen zagen we elkaar ook meestal wel, maar waren we weg of hadden we bv. visite.

Gast
Gast

Bericht  sanskie zo 25 maa 2012 - 6:41

Nu elke avond ! eerst 5 avonden maar toen sporte hij nog en op zaterdag zien we elkaar de hele dag
sanskie
sanskie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12

Bericht  Sterre zo 25 maa 2012 - 6:42

Dat is inderdaad niet leuk Pippa, maar gelukkig maar tijdelijk. Hoe veel zien jullie elkaar in een normale situatie?

Door de week zien wij elkaar 2 of 3 avonden (vanaf het eten) en in het weekend doen we ook vaak samen dingen, met of zonder vrienden. Ook af en toe dingen apart van elkaar maar meestal hebben we tenminste 1 dag in het weekend wel samen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:43

Mijn vriend sport trouwens wel 2 avonden per week en in het weekend (samen met mij) en vaak moet hij ook nog even huiswerk maken (of ik). Maar meestal zitten we om half 9 samen op de bank. (lekker burgelijk.. maar vind het best lekker hahaha laughcry )

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 9:26

Iedere avond na 20.00 (behalve op vrijdag, dan pas om 21.00) en donderdag en zondag zijn we altijd samen vrij

Gast
Gast

Bericht  Curious zo 25 maa 2012 - 9:31

Op dinsdag en donderdag sport mijn vriend, en daarom heeft hij op maandag en woensdag bijna altijd een avonddienst.
Ik heb op maandagavond hondentraining en ga op donderdag ook sporten.
Ongeveer om het weekend heeft mijn vriend vrij. Maar meestal hebben we 1 van de avonden in het weekend wel een feestje, bezoekje etc.
Wij hebben dus gemiddeld denk ik 1 avond in de week savonds. En om het weekend de zaterdag samen, want de zondag sporten we ook beide en zijn daar de hele dag vaak mee kwijt.

Ik weet niet beter, vind het ook niet zo erg. Al heb ik de laatste maanden wel veel het gevoel alleen te zijn,vooral ook omdat ikz elf veel thuis ben (zit in de ziektewet) en hij gewoon fulltime werkt. Maar achja, ik heb mn hond al gezelschapSamenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend? 561177
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Roxi3 zo 25 maa 2012 - 10:05

Iedere avond vanaf 19:00 en om het weekend zaterdag en zondag.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marsy28 zo 25 maa 2012 - 10:31

Gewoon elke dag. Mijn vriend studeert en ik werk onregelmatig. Dus soms zie ik hem de hele dag wanneer ik 's avonds werk of als ik overdag werk hebben we de avond samen. Ook heb ik regelmatig een thuiswerkdag en dan zie ik hem sowieso veel. Hij is relatief weinig op school dus best wel veel eigenlijk.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Caramba zo 25 maa 2012 - 10:35

Dat is verschillend. De ene week zie ik mijn vriend alleen 's ochtends en dan pas weer wanneer ik naar bed ga, hij ligt er dan net in.
De andere keer zien wij elkaar de hele dag.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Zwerver zo 25 maa 2012 - 10:37

Wij zagen elkaar elke dag. Ongeveer vanaf 4 uur tot sochtends 9 uur.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 17:40

Dat is heel verschillend soms de hele week alleen 's ochtends omdat hij 's avonds tijdens de vergaderingen in het stadhuis eet. De andere week zie ik hem elke avond.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 17:45

We eten elke dag samen en daarna hangen we even op de bank. Meestal gaan we daarna gewoon onze eigen gang (lees, vriend gaat gamen en ik kijk tv/laptop). We zijn dan wel samen maar echt tijd samen wil ik het niet noemen.. Samen eten is wel gezellig maar ik vind het ook belangrijk dat we af en toe wat ondernemen samen. Meestal is daar in het weekend wel tijd voor als hij niet naar vrienden gaat.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 25 maa 2012 - 18:09

Wel vrij veel maar vaak wel kort aangezien mijn vriend meestal pas tegen 7 uur, half 8 's avonds thuis is uit het werk en ik rond half 10 a 10 uur wel weer in bed moet liggen aangezien ik er om 5 uur weer uit moet en in die tussentijd moeten we dan ook nog eten, afwassen en ga ik douchen.

Meestal hebben we 1 a 2 avonden in de week afspraken met vrienden, soms samen, soms apart. Mijn vriend gaat altijd 's ochtends voor zijn werk al sporten, dus dat hoeft dan in ieder geval niet 's avonds. Deze week gaan we 1 avond uit eten met een vriend en heb ik 1 avond een verjaardag van een vriendin van mij en mijn vriend moet 1 keer nog even terug 's avonds naar beneden (zijn werk) om te kijken of alles goed gaat.

Het weekend is heel wisselend, afgelopen weekend zijn we het hele weekend samen geweest, vrijdag met vrienden en verder lekker met zijn tweeen naar het strand geweest en de bioscoop en over twee weken heb ik een vrijgezellenfeestje en mijn vriend organiseerd een personeelsfeest, ik slaap dan ook niet thuis en dan zien we elkaar dus het hele weekend niet.

Elkaar zo heel weinig zien zou ik ook echt vervelend vinden hoor Pippa, maar goed het is nu een uitzonderlijke situatie, dus dat is gewoon even door de zure appel heen bijten en komt daarna wel weer goed.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 18:11

Pippa schreef:
PrinsesBo schreef:5 a 6 avonden per week.

En dan zijn jullie ook echt thuis?

Ja.. Wij zijn nogal kansloos kwa sociaal leven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: