Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

+5
Rovine
VeryCherry
Moonlight
luenca
Coco
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 8:56

Nog geen jaar geleden heb ik mijn hele huis geverfd. Grijs en donkergrijs. Maar ik ben het alweer zat. Nu wil ik alles weer wit. Ik weet nog niet wanneer het gaat gebeuren, want mijn muren zullen dan gestuct moeten worden. En of ik dat door een vakman laat doen of door iemand uit de omgeving die het kan, dat is nog even de vraag.

Hoe vaak veranderen jullie van kleur in huis? (Van accesoires tot aan kleur op de muur)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Coco zo 19 feb 2012 - 9:03

Ik word onrustig als het te lang hetzelfde blijft. Dus vaak. Wij zijn 2 weken terug verhuisd. Ben nog bezig met het verven. Maar weet nu ook al welke kleuren ik van de zomer op de muren wil Embarassed Mijn man vraagt geregeld of ik niet beter bij een klusbedrijf kan solliciteren. Maar hij vind alles best, zolang hij zelf niets hoeft te doen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 9:07

Nooit. Ik vind alleen spierwitte muren mooi. Alle kozijnen van de deuren zijn donkergrijs, vloer is wit, rest van de meubels ook wit of grijs/zwart, net als alle accessoires, afgezien van de Pip-boom en twee blauwe waxinelichthouders. Heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 9:19

Ik ben meestal wel zo iemand die bijna nooit veranderd van kleur. Wel wil ik straks als we gaan verhuizen een licht bruine kleur muur in huis + bankstel. Nu hebben we 1 antraciet kleurige muur en bankstel. Ik ben er nog niet opuitgekeken maar als we dan toch gaan verhuizen wil ik het toch een beetje anders. En in de slaapkamer hebben we ook een antracietkleurige muur en die wil ik straks licht grijs hebben in ons toekomstige nieuwe huis

Maargoed eerst verhuizen dus Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  luenca zo 19 feb 2012 - 9:28

1 x in de 2 jaar Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 10:10

Ik heb niet echt specifieke kleuren in mijn huis. Verander het dan ook nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Moonlight zo 19 feb 2012 - 10:13

Nois schreef:Ik word onrustig als het te lang hetzelfde blijft. Dus vaak. Wij zijn 2 weken terug verhuisd. Ben nog bezig met het verven. Maar weet nu ook al welke kleuren ik van de zomer op de muren wil Embarassed Mijn man vraagt geregeld of ik niet beter bij een klusbedrijf kan solliciteren. Maar hij vind alles best, zolang hij zelf niets hoeft te doen.

Ik vind die opmerking van hem ook niet zo gek Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  394967 Als ik de kleur in mijn slaapkamer zat ben bel ik je wel, dan ga ik met je kids op pad en mag jij je uitleven...

Maar ik denk dat ik met de huidige kleuren (wit en een mooie zand achtige bruine kleur) op mijn muren in de woonkamer erg lang zal doen. Zit er nu net 1,5 week maar ben niet zo een veranderlijk type. Wat ik wel wil gaan doen is het veranderen van accessoires. Zoals met pasen mooie gele tinten in huis, bloemetjes, kaarsen, hoezen voor kussens etc. Niet over the top, maar wel zodat je een beetje de seizoensveranderingen in je huis kunt meebrengen...
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 10:38

Bij de verhuizing alles RAL9010 gemaakt omdat ik geen idee had wat ik wilde. Nu langzaam wat muren een kleur aan het geven. Decoraties etc. wissel ik eigenlijk niet. Heb sowieso geen idee wat voor stijl het huis nou eigenlijk is. Koop wat ik mooi vind, maar volgens mij past het nooit echt bij elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 11:00

Hier ook alles RAL9010 en geen intentie om dat te veranderen. Ik hou van de Riviera Maison stijl en mijn vriend ook, dus dat blijft t haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 20:43

Wij hebben ook 9010 en 9001 uit mijn hoofd. Ons huis is vrij licht (deuren, kozijnen, balken en trappen). We wonen hier nu ruim een jaar en ik hen het nog niet zat. Ik hou van lichte kleuren in huis. Voor de rest hou ik heel erg van Riverdale, dus dat zie je veel terug. Als ik iets leuks zie, koop ik het en verander ik. Ik hebben kast waar alles in staat en verander regelmatig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  VeryCherry zo 19 feb 2012 - 21:20

Euhm, té vaak Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Rovine zo 19 feb 2012 - 21:22

Nooit, maar ik heb dan ook nooit langer dan 2 jaar op dezelfde plek gewoond sinds ik het huis uit ben. Per huis veranderde ik wel van kleur.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 21:50

Ik heb de laatste jaren nooit echt lang ergens gewoond. In ons vorige huis hebben we 1,5 jaar gewoond en toen na negen maanden 1 muur overgeschilderd. In dit huis wonen we nu ruim 1,5 jaar en hebben we 1 muur vorig jaar lichtroze geschilderd ipv wit, verder is nog alles hetzelfde. Ik heb nu nog geen verfkriebels. Ik zou wel de jongenskamer willen schilderen maar dan moet eigenlijk het hele 'thema' anders en daar wacht ik nog maar even mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Caramba zo 19 feb 2012 - 21:57

Niet vaak. Tijdje terug nieuw plaffond laten zetten, nou laten zetten, zelf gedaan. Daarna hebben wij dus muren in huis ook geverfd. Het is nu spier wit met zacht grijs. Blijft zo tot we een andere huis op het oog hebben.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Makamba zo 19 feb 2012 - 22:29

Één muur in mijn woonkamer is appeltjesgroen! Dat was in mijn vorige woning waar ik 2 jaar heb gewoond zo en hier nu sinds een half jaar. Ben voorlopig nog niet van plan om dit te veranderen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 1:51

Wij wonen hier nu drie jaar, maar begin wel een beetje uitgekeken te raken op de kleuren (en de meubels Embarassed ). Het is van mijn vriend, hij woonde al op zichzelf en alles is meegegaan. We moeten er helaas nog wel een tijdje mee doen i.v.m. de financiën.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Tazz zo 26 feb 2012 - 12:41

Jolee schreef:Bij de verhuizing alles RAL9010 gemaakt omdat ik geen idee had wat ik wilde. Nu langzaam wat muren een kleur aan het geven. Decoraties etc. wissel ik eigenlijk niet. Heb sowieso geen idee wat voor stijl het huis nou eigenlijk is. Koop wat ik mooi vind, maar volgens mij past het nooit echt bij elkaar.

Hier hetzelfde. Al is onze hal beneden dille groen, de keuken mandarijnoranje en een muur in de woonkamer licht blauw/grijs. Ik wil de kinderkamers nog leuk verven in thema maar ik heb nog geen idee. Oh Mn dochter heeft 1paarse muur.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Ooh La La! di 28 feb 2012 - 5:06

Nois schreef:Ik word onrustig als het te lang hetzelfde blijft. Dus vaak. Wij zijn 2 weken terug verhuisd. Ben nog bezig met het verven. Maar weet nu ook al welke kleuren ik van de zomer op de muren wil Embarassed Mijn man vriend vraagt geregeld of ik niet beter bij een klusbedrijf kan solliciteren. Maar hij vind alles best, zolang hij zelf niets hoeft te doen.

+1


Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 5:13

Ik ga over een week of 5 de woonkamer weer eens schilderen.

De muur rond de ramen is nu zwart, die wil ik weer dezelfde kleuren als de rest van de muren. 1 muur zit VT wonen steen behang op maar ik wil 1 lange muur in huis een lichte grijs tint denk ik. Wilde vandaag even staaltjes halen maar geen zin meer gehad haha.

In de kledingkamer is ook 1 muur zwart die wil ik ook een andere tint.. misschien iets van oker ofzo, en de muur achter het bed wil iets mee doen, en dan de muur die ik behangen heb ik de slaapkamer er hopelijk aftrekken zonder dat ik de hele muur meeneem..



Het is trouwens een jaar geleden dat ik het allemaal geschilderd heb etc. (die zwarte muren trouwens alweer 2 jaar! :o )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak veranderen van kleur in huis?  Empty Re: Hoe vaak veranderen van kleur in huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum