Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 44 van 44 Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 44 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  lyke zo 23 sep 2012 - 6:46

Mermaid schreef:Bedenk je dat het erger kan lyke, die van mij is 4 maanden van huis. Nu zie ik hem tussendoor wel, maar dat is toch anders Wink Ah nee ik snap echt wel wat je bedoeld. Ik kan gelukkig wel vrij goed alleen zijn als ik maar genoeg te doen heb. Maar ik vind het ook moeilijk zonder mijn vriend, heel ongezellig vooral. alles kost net wat energie zeg maar.
maar hij wil echt blijven varen?

Hier gaat het wel goed, vriend is nu bijna 2 maanden weg, nog 2 weken en ik ga weer even met hem meevaren, in december is hij eindelijk weer even thuis...

Ik vind het wel fijn dat er hier mensen zijn die mij snappen.. mensen die niet in mijn situatie of vergelijkbare situatie zitten die snappen mij gewoon niet.

Mijn vriend wil blijven varen, hij is blij met het werk dat hij doet dus dat gaat niet veranderen.
Ik weet dat het erger kan :P maar als ik dan zo'n gezellig weekend heb gehad dan voel ik me weer even extra alleen als iedereen weer weg is. Ik kan ook wel vrij goed alleen zijn maar baal er soms gewoon flink van dat ik zo vaak alleen ben.
Hij is in de zomer 2 maanden weg geweest.. toen 3 weken thuis en nu is hij bijna een maand weg geweest.
Er zit bij hem ook geen regelmaat in, misschien vind ik het daardoor nog vervelender omdat je nooit weet waar je aan toe bent.
Maargoed donderdag is hij er weer! smile dus nog even 3 dagen doorzetten en mij niet zo druk maken :P

Wat leuk dat je kan meevaren! Dat kan bij mijn vriend dus echt niet.. dus als hij weg is dan zie ik hem ook echt niet.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mermaid zo 23 sep 2012 - 6:53

IK zei het trouwens niet omdat ik mezelf zieliger vind ofzo, maar zulke dingen helpen bij mij soms om te relativeren.. Ik heb dan inderdaad weer het geluk dat hij nu toevallig in Europa vaart en zelfs zo'n beetje om de 2 weken in Rotterdam is en ik hem dan dus even een paar uurtjes kan zien.
Ach en als hij bijna terug is kan ik me voorstellen dat het even heel lastig is, de laatste dagen vind ik vaak ook het lastigst.
Ook die 'dip' na drukke dagen en dan ineens weer alleen herken ik wel. Hoewel ik nu al een tijdje niet helemaal fit ben dus dan vind ik het wel heerlijk om alleen te zijn.
Als je het fijn vind mag je me ook best mailen of toevoegen op facebook hoor smile
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  lyke zo 23 sep 2012 - 6:59

Mermaid schreef:IK zei het trouwens niet omdat ik mezelf zieliger vind ofzo, maar zulke dingen helpen bij mij soms om te relativeren.. Ik heb dan inderdaad weer het geluk dat hij nu toevallig in Europa vaart en zelfs zo'n beetje om de 2 weken in Rotterdam is en ik hem dan dus even een paar uurtjes kan zien.
Ach en als hij bijna terug is kan ik me voorstellen dat het even heel lastig is, de laatste dagen vind ik vaak ook het lastigst.
Ook die 'dip' na drukke dagen en dan ineens weer alleen herken ik wel. Hoewel ik nu al een tijdje niet helemaal fit ben dus dan vind ik het wel heerlijk om alleen te zijn.
Als je het fijn vind mag je me ook best mailen of toevoegen op facebook hoor smile

Zo kwam je ook niet over hoor alsof je zieliger bent :P Maar vind het fijn dat ik niet de enige ben met een varende vriend :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  studiebol zo 23 sep 2012 - 7:06

Lycke ik herken het wel hoor dat als ik hele gezellig dagen heb gehad dat ik dan baal omdat ik weer alleen ben. Ik kan ook nog steeds balen dat afspreken met stelletjes hier bijna niet gebeurd omdat mijn vriend dus vaak niet duidelijk kan aangeven of hij thuis is of niet. Merk dat we daardoor weinig afspreken met mensen en ik vooral met vriendinnen afspreek. Vind ik erg jammer.

En ik lig hier na dik 5 jaar soms ook nog wel is ff huilend in bed omdat ik er zo van baal.

Hier is verder alles goed, meiden doen het goed, vriend is weer aan het werk dus ik sta er weer alleen voor maar het gaat wel goed.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  lyke zo 23 sep 2012 - 7:17

studiebol schreef:Lycke ik herken het wel hoor dat als ik hele gezellig dagen heb gehad dat ik dan baal omdat ik weer alleen ben. Ik kan ook nog steeds balen dat afspreken met stelletjes hier bijna niet gebeurd omdat mijn vriend dus vaak niet duidelijk kan aangeven of hij thuis is of niet. Merk dat we daardoor weinig afspreken met mensen en ik vooral met vriendinnen afspreek. Vind ik erg jammer.

En ik lig hier na dik 5 jaar soms ook nog wel is ff huilend in bed omdat ik er zo van baal.

Hier is verder alles goed, meiden doen het goed, vriend is weer aan het werk dus ik sta er weer alleen voor maar het gaat wel goed.

Ja afspreken met anderen is hier ook altijd lastig.. omdat het nooit duidelijk is wanneer hij er wel en niet is. En dat af en toe huilend in bed liggen gebeurd hier ook wel eens haha. Maar gelukkig kan ik er wel met mijn vriend over praten dat scheelt een hoop!

Mooi dat het goed gaat met je meiden! Vind je het niet lastig dat je dat dan alleen moet doen?
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  studiebol zo 23 sep 2012 - 8:33

Jawel hoor soms is het heel lastig maar ja. Zo is het nou eenmaal dus ik probeer het zo goed mogelijk te doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl ma 24 sep 2012 - 18:45

Wat ik mij afvraag, vinden jullie het ook wel eens lekker om alleen te zijn?

Mijn vriend is deze week weg (dit is trouwens niet regelmatig) en tuurlijk vind ik ik het saai en stil in huis, maar ik kan er ook wel even van genieten. Gek deze gevoelens of herkenbaar?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  studiebol ma 24 sep 2012 - 20:04

Cheesegirl, heel herkenbaar Vriend die vaak van huis is! - Pagina 44 561177

De eerste dagen dat mijn vriend weg is vind ik het heerlijk, kan ik gewoon in bed tv kijken zonder dat iemand het ongezellig vind omdat hij dan in zijn eentje beneden zit bijvoorbeeld. De eerste week vind ik het prima en red ik me ook goed, geen probleem. De tweede week wordt het al iets lastiger maar nog ok. Bij de derde week denk ik altijd nou kom nu maar terug.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl di 25 sep 2012 - 5:46

Laughing Gelukkig dan ligt het niet aan mij! Ik dacht al "huh, ik hou echt van hem, maar het lijkt alsof ik hem niet mis". Maar ik mis hem nu al wel hoor.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  lyke wo 26 sep 2012 - 8:08

studiebol schreef:Cheesegirl, heel herkenbaar Vriend die vaak van huis is! - Pagina 44 561177

De eerste dagen dat mijn vriend weg is vind ik het heerlijk, kan ik gewoon in bed tv kijken zonder dat iemand het ongezellig vind omdat hij dan in zijn eentje beneden zit bijvoorbeeld. De eerste week vind ik het prima en red ik me ook goed, geen probleem. De tweede week wordt het al iets lastiger maar nog ok. Bij de derde week denk ik altijd nou kom nu maar terug.

Bij mij is het juist andersom! de eerste week voel ik me juist alleen en mis ik hem heel erg. En na een paar dagen dan vind ik het ook wel weer fijn om alleen te zijn en mijn eigen ding te kunnen doen.
Maar dat moet idd niet te lang duren..

Morgen komt hij weer thuis! Very Happy
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Mermaid wo 26 sep 2012 - 9:01

Bij mij is het ook meer zoals bij lyke. Vind het de eerste dagen verschrikkelijk dat hij weg is daarna went het en kan ik er wel weer van genieten in mijn eentje. Maar 4 maanden alleen thuis is wel veel te lang Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  lyke wo 26 sep 2012 - 9:42

Mermaid schreef:Bij mij is het ook meer zoals bij lyke. Vind het de eerste dagen verschrikkelijk dat hij weg is daarna went het en kan ik er wel weer van genieten in mijn eentje. Maar 4 maanden alleen thuis is wel veel te lang Wink

4 maanden :O mijn vriend is vorig jaar 3,5 maand weg geweest.. en dat vond ik echt niet leuk! moest echt heel erg weer aan hem wennen! Dus ik hoop dat dat voorlopig niet weer gaat gebeuren :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Cheesegirl wo 26 sep 2012 - 21:53

Nu heb ik ook wel zoiets van, is weer genoeg geweest alleen kom maar weer thuis haha. Morgenavond is hij er weer, dus het valt allemaal wel mee. Maar je beseft je wel weer even in zo'n periode dat je echt van iemand houdt en ook niet zonder wilt.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Bericht  Jentle vr 19 okt 2012 - 10:20

Ik heb net een nieuw topic geopent en kreeg toen de 'tip' dat er al zo'n zelfde soort Topic was. Hier mijn 'verhaal'.

Ik heb via internet een ontzettend leuke jongen leren kennen! De klik was er vanaf het begin al meteen over de mail en later toen we gingen daten werd dit alleen maar bevestigd! Ik zag hem voor het eerst in real life, en was opslag verliefd!!

Dan vraag je je vast af, wat is het probleem?! Nou... hij vaart in het buitenland! Hierdoor is hij 6 weken op, 6 weken af. We hebben 4 super leuke dates gehad, alleen helaas was het toen voor hem alweer tijd om voor 6 weken aan het werk te gaan. Nu is hij alweer een aantal weken aan het werk en hebben we wekelijks meerdere keren contact, door te bellen, mailen en smsen.

Ik vind hem onwijs leuk, na de 2e date heb ik een week lang niet normaal kunnen eten, dat zegt wel genoeg denk ik;). Het is zeker dat we elkaar als hij terug is weer gaan zien, maar toch vind ik het wel lastig omdat het nog zo pril is en ik nu eigelijk wil voelen en zien hoe de verdere dates zouden zijn.. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van andere meiden, waarvan hun date of vriend voor langere tijd weg is voor werk. Hoe vond jij dit in het begin? En hoe ga je er mee om in de tijd dat hij weg is? Hoe is het contact dan en vind je het lastig dat hij zolang weg is of juist wel fijn? Ik ben heel benieuwd!

Liefs,

Jentle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 26
Registratiedatum : 19-10-12

Bericht  studiebol zo 21 okt 2012 - 6:06

Jentle, persoonlijk lijkt het me best fijn dat er zoveel regelmaat in zit in zijn werk, dat is hier namelijk niet het geval. Ik zou als hij straks 6 weken terug is gewoon zo vaak mogelijk een date proberen af te spreken zodat je elkaar wat beter leert kennen en dat je er achter kan komen of je er wat in ziet om een relatie aan te gaan.

Ik vind het soms best fijn om zonder mijn vriend te zijn, maar kan ook echt wel genieten van de momenten dat hij thuis is, maar ik zit al meer dan 5 jaar in deze relatie dus ik weet niet beter.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  riannuhhhh ma 22 okt 2012 - 6:54

Jentle schreef:Ik heb net een nieuw topic geopent en kreeg toen de 'tip' dat er al zo'n zelfde soort Topic was. Hier mijn 'verhaal'.

Ik heb via internet een ontzettend leuke jongen leren kennen! De klik was er vanaf het begin al meteen over de mail en later toen we gingen daten werd dit alleen maar bevestigd! Ik zag hem voor het eerst in real life, en was opslag verliefd!!

Dan vraag je je vast af, wat is het probleem?! Nou... hij vaart in het buitenland! Hierdoor is hij 6 weken op, 6 weken af. We hebben 4 super leuke dates gehad, alleen helaas was het toen voor hem alweer tijd om voor 6 weken aan het werk te gaan. Nu is hij alweer een aantal weken aan het werk en hebben we wekelijks meerdere keren contact, door te bellen, mailen en smsen.

Ik vind hem onwijs leuk, na de 2e date heb ik een week lang niet normaal kunnen eten, dat zegt wel genoeg denk ik;). Het is zeker dat we elkaar als hij terug is weer gaan zien, maar toch vind ik het wel lastig omdat het nog zo pril is en ik nu eigelijk wil voelen en zien hoe de verdere dates zouden zijn.. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van andere meiden, waarvan hun date of vriend voor langere tijd weg is voor werk. Hoe vond jij dit in het begin? En hoe ga je er mee om in de tijd dat hij weg is? Hoe is het contact dan en vind je het lastig dat hij zolang weg is of juist wel fijn? Ik ben heel benieuwd!

Liefs,

Heey

Mijn vriend doet precies hetzelfde 6 weken op, 6 weken af.

In het begin is het wel erg wennen maar nu vind ik het eerlijk gezegd wel ff lekker als hij dan weer weg is:P

Qua contact hij heeft internet aan boord en kan bijna elke avond msn skype enzo

Gr Rianne
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60

Bericht  Jentle do 1 nov 2012 - 5:46

riannuhhhh schreef:
Jentle schreef:Ik heb net een nieuw topic geopent en kreeg toen de 'tip' dat er al zo'n zelfde soort Topic was. Hier mijn 'verhaal'.

Liefs,

Heey

Mijn vriend doet precies hetzelfde 6 weken op, 6 weken af.

In het begin is het wel erg wennen maar nu vind ik het eerlijk gezegd wel ff lekker als hij dan weer weg is:P

Qua contact hij heeft internet aan boord en kan bijna elke avond msn skype enzo

Gr Rianne

Je hebt een PM!!

Jentle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jentle do 1 nov 2012 - 5:51

studiebol schreef:Jentle, persoonlijk lijkt het me best fijn dat er zoveel regelmaat in zit in zijn werk, dat is hier namelijk niet het geval. Ik zou als hij straks 6 weken terug is gewoon zo vaak mogelijk een date proberen af te spreken zodat je elkaar wat beter leert kennen en dat je er achter kan komen of je er wat in ziet om een relatie aan te gaan.

Ik vind het soms best fijn om zonder mijn vriend te zijn, maar kan ook echt wel genieten van de momenten dat hij thuis is, maar ik zit al meer dan 5 jaar in deze relatie dus ik weet niet beter.

Ik zie je reactie nu pas, sorry! Voor mij is het helemaal nieuw, daarom moet ik er nog wel even aan wennen. Denk dat ik het op langere termijn ook niet zo erg vind dat hij 6 weken weg is, maar nu wil ik hem het liefst zoveel mogelijk zien!

Wat het lastig maakt, is dat als hij in NL is ook vaak onderweg is omdat zijn ouders binnen NL varen en hij dan vaak bij hun is. Hij is nu net weer in NL voor 6 weken, dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Wil indd ook vaak afspreken, zodat we elkaar oo kecht beter kunnen leren kennen. Wil ik het de volgende keer ook ff met hem over hebben, is wel goed om uit te spreken denk ik zoVriend die vaak van huis is! - Pagina 44 561177

Jentle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mermaid vr 2 nov 2012 - 6:29

6 weken op 6 weken af is wel een fijne termijn, maar natuurlijk wel lastig als je elkaar net leert kennen. Het scheelt al als je wel gewoon kan blijven mailen en zo nu en dan bellen.
Ik heb mijn vriend aan boord leren kennen, dat maakt het wel een stuk makkelijker, vooral in het begin natuurlijk.
skypen en msnen lukt aan boord niet voor mijn vriend maar we proberen elke dag te mailen en regelmatig te bellen. en ik heb het geluk dat ik vrij makkelijk mee kan varen en mijn vriend grotendeels in Europa vaart.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  lyke do 22 nov 2012 - 4:42

En wat is het weer rustig hier!

Mijn vriend is vandaag weer voor 2 weken weg gegaan. ( Hij was ook pas net 2 weken thuis)
En vlak voordat hij weg ging werd hij gebeld over een project voor 6 weken in januari.. en dan meerdere keren 6 weken weg.

Pf ik word er echt moe van dat hij steeds weg moet. Het is superfijn als hij thuis is maar toch leef je er elke keer weer naar toe dat hij weg moe.

Voel me op het moment dus ook weer even niet zo fijn Sad

Hoe gaat het met jullie?
lyke
lyke
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 44 van 44 Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: