Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 21 van 44 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 21 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  Silver wo 14 sep 2011 - 20:16

Arwyn, Ik heb zodra ik bij de arboarts vandaan kwam gelijk ook mijn werk gebeld. Maar doordat ik 0-uren contract heb, moeten ze kijken of dat wel mogelijk is, therapeutisch werken. Er staat nu een gesprek gepland voor 3 okt. Dus moet nog eventjes geduld hebben.
En wat die foto's betreft ja, hij zei dat die foto's van vóór mijn tijd waren, en er toen eigenlijk al af moesten. Ik heb hier gister een heel erg goed gesprek over gehad met een vriendin. Ik praat normaal niet over gevoelige dingen en helemaal niet over dit soort dingen maar ja moest het wel kwijt. Zij zei, dat ik me totaal geen zorgen moest maken dat die foto's hem nog wat zouden doen, want ze zei erbij. Iedereen ziet dat hij stapelgek op je is. Toen zei ik wel maar hij is eerder vreemd gegaan in een andere relatie. Toen zei ze erbij, maar toen had ie nog niet de ware gevonden! En met die woorden ben ik vanacht ook in slaap gevallen. Stukje bij beetje voelt het toch anders...
Wow, wat werk je veel. Als je het lichamelijk ook aankan alleen maar mooi. En aan het einde van de maand kan je alleen maar tevreden over zijn toch? Is dit nu tijdelijk? Of ga je vanaf nu 5 dgn per week werken?

Studie, Ach het is maar 1 op een groep van 6. Zolang het maar 1 blijft, kan het wel leuk zijn. Zulke mensen zijn er altijd. Die precies hetzelfde als jou hebben, maar nét een beetje erger.
Kan je al zeggen na 1 les dat je er wat aan kan hebben? Of is dat voorbarig?
Is jou vriend dan alleen het weekend thuis, en gaat ie zondagavond weer weg? Of blijft ie nu wat langer? fijn weekend in ieder geval. smile

Mijn plannen voor het weekend zijn, vrijdag boodschappen met vriend, even langs mijn ouders en 's avonds (hopelijk) even een samenfilm avond op de bank.
zaterdag, ga ik met een vriendin een hele dag naar Ecodrome in Zwolle. Ik weet niet precies wat het is soort natruurpark. Maar het is de astmafondsledendag. Kreeg kortingskaarten en ben ook lid, vriendin wou wel mee dus waarom ook niet. Zaterdagavond is hier niet zo ver dorpsfeest en altijd wel gezellig in de tent. Nu denk ik dat mijn vriend daar wel heen wil. Ik moet nog maar even zien, zover wil ik nog niet vooruit kijken.
Zondag, een lazy sunday. Misschien zwemmen, of wandelen of fietsen. Maar niet teveel in ieder geval.

En wat zijn jou plannen Arwyn?

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Silver wo 14 sep 2011 - 22:52

Net bij de fysiotherapie geweest. Voor de echo van mijn schouders. Er is wel degelijk wat aan de hand. Normaal gaat met botten van de kop en de kom normaal over elkaar heen, bij mij werkt het stotterend/stotend. Dit verklaart ook de pijn. Hoe nu verder geen idee.... Maar had stiekem gehoopt dat ze niets zouden vinden. Sad

*edit*
Vanavond een goed gesprek met P. gehad over die foto's. Het was niet een lang gesprek omdat hij nu weer naar de muziek moest. Maar hij heeft mij verzekerd heel erg van mij te houden. En dat ie geen verklaring heeft waarom hij in 2009 gerangschikt heeft. Hij zei ook dat was 2 jr geleden. Hij zei erbij ik hou van je, ik heb sorry gezegd, morgen krijg je nog een bosje bloemen, meer weet ik niet wat ik nog kan doen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 16 sep 2011 - 4:33

FF nu de fysio dat heeft gezegd wat gaan ze dan nu wel doen? Of hebben ze daar helemaal niks over gezegd dat zou ook raar zijn?

Goed dat je nog met je vriend gepraat hebt. Heb jij er ook zelf een beter gevoel over nu?

Pff mijn vriend is weer thuis, ik heb slecht geslapen, halve dag in het ziekenhuis gezeten voor testen en nu te horen gekregen dat ik zwangerschapsdiabetes heb, wat een gedoe zeg. Ben er wel ff naar van, ze hadden het ook al over insuline spuiten enzo, nou euh het gaat allemaal wel heel snel. Ik hoop gewoon dat morgen bij het testen van alles het weer een beetje normale waardes zijn anders moet ik in het weekend het ziekenhuis gaan bellen.. Wat een gedoe zeg, dit had ik vanochtend gewoon echt ff niet bedacht..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Silver vr 16 sep 2011 - 4:54

Wat vervelend dat je zwangerschapsdiabtes hebt, logisch dat je dan moe bent van een hele dag testen. De artsen daar zullen wel weten waar ze het over hebben, en dat het insuline spuiten benoemd is, zal wel een reden voor zijn. Misschien kan jou lever het allemaal op dit moment niet aan, en je hebt wel 2 kindjes te voeden. Hopelijk is het morgenochtend een betere waarde, en valt het allemaal mee, misschien dan nog wel aan de tabletten.... rustig aan...
Voordeel is nu wel dat je vriend thuis is, kan hij dingen uit handen nemen, en kan je ook tegen hem aan "klagen" praten etc.

Over mijn schouder heb ik eerder een topic geopend, daar staan de updates in. Anders blijf ik bezig met verhalen typen. angel
https://yescafe.actieforum.com/t11293-zeer-pijnlijke-schouders

Ik kan het niet zo 1 2 3 vergeven. Ik weet even op dit moment niet meer hoe ik me eronder moet voelen. Ene kant wil ik gewoon doorgaan, andere kant vind ik dit nu ook wel een moment dat ie mij voor zich moet winnen. Of is dat gemeen zo te denken?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 16 sep 2011 - 7:14

Studie: Wat vervelend dat je zwangerschapsdiabetes hebt! Hoop dat het morgen allemaal toch een beetje meevalt..
Wat houdt het anders allemaal voor je in? Echt totaal geen verstand van.. Gelukkig is je vriend weer thuis, dat je nou in ieder geval niet alleen thuis zit! Morgen maar even afwachten dus..

FF: Rot dat er toch iets gevonden is in je schouders! Maar toch ook wel fijn. Bij mijn moeder konden ze niets vinden en er dus niets aan doen, waardoor ze er echt veel te lang mee rondgelopen heeft, dat was echt niet goed. Nu ze weten dat er wat aan de hand is, komen ze er hopelijk snel achter wat het is en wat je er aan kan doen! Heb trouwens het andere topic nog niet gelezen, dus geen idee of er nog wat veranderd is.
Ik snap trouwens wel waarom je het gevoel hebt dat je vriend nou even wat extra's moet doen hoor! Het is gewoon echt niet tof dat hij die foto's nog had. Ook al bedoeld en wil hij er niks mee, voor jou is het gewoon niet leuk en daar mag hij best wat aandacht aan geven. Op een gegeven moment moet je het natuurlijk wel naast je neer leggen, anders wordt het zo'n ding dat maar tussen jullie in blijft staan en op de lange duur is dat echt niet goed voor jullie relatie.

Hier is het eigenlijk weekend! Pff, was er ook wel aan toe hoor. Sinds maandag al een spiertje oid in mijn nek/rug die aanvoelt alsof die verzuurd is of zo, doet gewoon echt pijn soms. Geen rust gehad afgelopen week natuurlijk, dus het wordt ook niet echt beter. Hoop dat het na het weekend wel over is! Ook een drukke dag gehad vandaag, dus vind het nou wel even mooi geweest, haha. Verder ook geen plannen dit weekend, heerlijk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol vr 16 sep 2011 - 19:43

FF, heeft zwangerschapsdiabets te maken met je lever dan? Daar hebben ze niks over gezegd en ook niet over tabletten...

Ik zal je andere topic straks is lezen.

Arywn, lekker toch een weekend zonder plannen ff lekker uitrusten enzo, beetje relaxen! Fijn toch!
Wij hebben vanavond met vrienden afgesproken gaan ff wat drinken, zij vroegen ook om eten, dus ik heb maar ff nee gezegd om die suikers eerst is een beetje onder controle te krijgen, anders zit je ook zo in een restaurant dat je de helft eigenlijk niet wilt nemen dus daar had ik ff geen zin in, ik maak vanavond zelf wel wat klaar Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Silver za 17 sep 2011 - 5:45

studiebol schreef:FF, heeft zwangerschapsdiabets te maken met je lever dan? Daar hebben ze niks over gezegd en ook niet over tabletten...

Nee, in de alvleesklier, sorry verkeerd getypt, hoe zijn de testen gegaan? Viel het mee? Ik reageer maandag weer..

Laatst aangepast door FryskeFlinter op za 17 sep 2011 - 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn za 17 sep 2011 - 6:24

FF: Vervelend.. Weer over die foto's??

Studie: Zo'n weekendje niks is inderdaad wel eens lekker! Blijft alleen nooit langs niks, haha. Vandaag wel trouwens, tot nu toe tenminste geen plannen om vanavond nog weg te gaan. Morgen gaan we waarschijnlijk 's middags zwemmen en 's avonds gaan we eten bij m'n schoonouders. Daarna begint de nieuwe week alweer!

Hoe ging het met het testen van je suikers vandaag? Vanochtend had je een goede meting las ik dacht ik? Hoop dat het allemaal dan toch een beetje meevalt!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 18 sep 2011 - 2:02

FF ja idd de alvleesklier dat is wel vertelt Very Happy Raar he dat als je zwanger bent je en hormoon aanmaakt waar je andere hormonen dan weer op reageren en dit het gevolg is.... apart gedoe Very Happy

Arwyn in mijn ogen gaat het wel goed, morgen heb ik een afspraak en moet ik alles weer doorgeven dus dan zal ik het wel horen. Gisteren zat ik na het avond op 4,2 wat keurig is. Vanmorgen na het ontbijt wel wat hoger maar ik had afbakbroodjes in de oven gedaan en daar zitten toch wel meer suikers in dan in gewoon brood. Dus dat maar ff niet meer doen smile En verder hoef ik er niet veel voor te laten heb ik het gevoel nu dus dat is wel prettig.

En nog lekker gezwommen vandaag?

Wij krijgen zo vrienden ff op de thee/koffie dus dat is wel gezellig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Silver zo 18 sep 2011 - 16:40

Studie, fijn dat de waarden er zaterdag goed uitzagen, en nu gewoon beetje om de natuurlijke suikers denken, en zorgen dat je niet te hoge waarden krijgt. Hoe voel je je nu? Ook extra moe? Of valt het mee? Kan ook door de suikers komen.

Arwyn, dankje wel voor de tips en advies. We hadden idd een behoorlijk meningsverschil door die foto's. En bij hem knapte er ook iets zaterdag denk ik..

Na een raar begin van het weekeinde, moet ik zeggen... Dat we toch met de ups en downs een mooi weekend hebben gehad. Goed gesprek nog gehad. Hij zei dat ik hem beinvloede met mijn humeur, door mijn schouders. En dat het lang geleden is dat ik echt gelachen heb. Wat ook waar was. Maar ik zag het niet zo.
Al met al is het uitgesproken, hebben we gister, voor zover dat kon nog heerlijk gezwommen. En heeft hij lekker voor mij gekookt. We hebben het er niet meer over, en gaan weer vooruit kijken. Hopelijk lukt dat mij ook.....
Hij is eerder vanmorgen alweer vertrokken, en de week gaat weer van start. Deze week wordt een druk weekje, met verschillende acties wbt mijn schouders. En ik moet elke dag in beweging zijn. Ben benieuwd wat er verder uit zal komen!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 19 sep 2011 - 4:31

Nee hoor ik heb geen klachten, ben niet moe, mijn HB en schildklier was ook gewoon goed. Internist en diabetesverpleegkundige vond mijn lijstje ook netjes, deze week nog ff vol houden en als dat goed blijft mag ik volgende week 3 dagen prikken ipv alle dagen dus dat is postief.

Fijn dat jullie ondanks alles toch nog goed gepraat hebben, en idd probeer weer vooruit te kijken en er het beste van te maken!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 19 sep 2011 - 7:08

Studie: Dat valt gelukkig een beetje mee dus! Beetje letten op je voeding, als je maar genoeg binnenkrijgt voor die 2 meiden van je! Maar op deze manier oplossen is natuurlijk een stuk fijner dan dat je aan de medicijnen moet.
Was het nog gezellig afgelopen weekend?

FF: Fijn dat jullie het uitgesproken hebben! Het moet natuurlijk ook niet iets zijn dat tussen jullie in gaat staan. Het zou mij denk ik ook wel even dwars zitten, maar wat gebeurd is is gebeurd en daar kan hij nou niks meer aan veranderen. Punt is nu dat hij er niks meer mee moet doen, haha Wink Nu weer even werken aan je eigen humeur en dan zit het weer helemaal goed daar!

Wij zijn gister uiteindelijk toch niet wezen zwemmen. Had er even niet zo'n zin in. Vriend was zaterdagavond niet achter de pc weg te slaan terwijl ik juist even lekker samen op de bank wou zitten en een filmpje kijken of zo. Voelde me een beetje genegeerd, dus was zondag niet gelijk heel vrolijk.. Embarassed Wel allemaal gewoon weer goed hoor, maar gewoon niet zo in the mood om te zwemmen, haha. Gister bij zijn ouders gegeten en daarna nog even langs mijn ouders geweest. Een goede vriend van hen is gisterochtend overleden aan kanker.. Was wel een goede domper op de avond.. Sad
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 20 sep 2011 - 6:34

Oooh arwyn zoooo herkenbaar, mijn vriend was zaterdag hele dag weg geweest, nou prima hoor zo erg is dat niet. Zaterdagavond met vrienden afgesproken, tja ik klets dan toch veel met mijn vriendin en hij dus met die jongen, kwamen we thuis loopt hij meteen naar boven gewoon zijn bed in zonder iets te zeggen. Haha werd echt ff pissig, echt hallo waar is onze communicatie...
Af en toe he die mannen, die snappen het gewoon ff niet...

Gecondoleerd, vervelend hoor dat nieuws altijd.

Vandaag is niet mijn dag, slecht geslapen, niet helemaal fit. Mijn teamleider gesproken en gevraagd of ze mijn verlofplan al had gecheckt bij personeelszaken, maar dat had ze niet.. kan daar echt boos om worden hoor dan denk ik echt ik werk nog maar een week..

Ik ga gewon vroeg in bed liggen..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Silver di 20 sep 2011 - 7:56

studiebol schreef:Af en toe he die mannen, die snappen het gewoon ff niet...
Haha, heel herkenbaar, en ik ben dan ook onhandelbaar omdat ik dan ook mijn kop stijf houdt... laughcry

Gecondoleerd arwyn... En sterkte....

studie, vervelend dat het vandaag allemaal niet lekker gaat, hopelijk kan je straks wel lekker slapen...

Ik ben net thuis, heb even bij een vriendin gegeten en daarna heerlijk 3 kwartier gewandeld. Vervolgens soap
gekeken... en nu moet zij studeren dus zit ik even thuis.
En dan is het morgen alweer woensdag! De week vliegt gelukkig weer om Very Happy
Vandaag ook bij fysio geweest, dat hebben we nu stopgezet ivm dat ik ook naar een orthopeed moet. Ik heb wel opdrachten mee gekregen van de fysio om thuis te gaan doen, zoals opdrukken en met de fitnessbal oefenen. Die ga ik dus ook braaf doen

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 21 sep 2011 - 7:08

Pff, drukke week weer! Op het werk steeds vrij druk, waardoor je overal achteraan loopt, heel vervelend is dat! Ook al sinds vorige week maandag last van een spiertje bovenin m'n rug en dat wil maar niet over gaan.. Werkt niet echt mee! Was morgen eigenlijk vrij en echt aan toe, maar moet wegens ziekte toch werken.. Ben nou vrijdag wel vrij en dan krijgen ze me ook echt niet heen! Moet het weekend ook werken en een dagje vrij kan ik echt wel gebruiken, al was het maar omdat het hoog tijd wordt dat hier in huis weer wat gebeurd!

FF: Haha, ik ben dus niet als enige koppig dan! Dat heb ik ook hoor, ik ga echt niet doen alsof het mijn fout was terwijl ik gewoon vind dat hij wel iets anders had mogen doen! Het kan hier dan ook heel lang stil zijn, haha, maar op een gegeven moment worden we er allebei zat van dus dan komt het wel weer goed Wink
Ben benieuwd of die oefeningen van de fysio je gaan helpen! Je week is iig alweer bijna voorbij, het is alweer woensdagavond!

Studie: Haha, we hadden allebei dus niet de beste zaterdagavond met onze mannen Wink
Inmiddels alweer wat gehoord van je teamleider? Tsja, het is hun probleem hoor, als ze dat niet regelen, daar moet jij je niet druk over maken! Nog een week dus maar tot je verlof? Woh, wat gaat dat snel!!
Ook alweer wat wakkerder of nog steeds moe? Hier is het iig tijd om vroeg naar bed te gaan, haha. Ben morgen gelukkig wel eerder vrij, heb anders geen tijd om boodschappen te doen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 21 sep 2011 - 19:11

Haha ach die mannen, die snappen het soms ook allemaal niet zo goed. Very Happy
Jaa ik heb wat gehoord van mijn teamleider, heeft gewoon een mail door gestuurd van P&O met informatie die zij gekregen had maar die had ik allang gekregen en op basis daarvan heb ik mijn plan op gesteld. Maar zij hebben het niet over ontslag nemen en mijn teamleider zei er niks over, dus ik heb een mail gestuurd, dat het dus niet waar is wat zij zegt dat ik ontslag moet nemen Twisted Evil Dat was idd niet zo kreeg ik terug... dan denk ik echt wees gewoon ff eerlijk en zeg dat je het niet correct had, ik bedoel geen man overboord ofzo hoor.. dat kan je gewoon ff toegeven toch??

DAs het nadeel van veel werken en dan blijven andere dingen weer heel erg liggen, wel lekker dat je morgen ff vrij bent, ff wat langer in je bed liggen en dan wat in huis doen!

FF, vanavond is je man al weer thuis, hoe bevalt het je tot nu toe? Goed dat je oefeningen mee hebt gekregen van de fysio, wanneer mag je naar de orthopeed?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 21 sep 2011 - 19:50

Arwyn, denk om jezelf hea... Veel werken heeft zo zijn voordeel, maar je moet erzelf niet aan onderdoor gaan. En dat spiertje van je rug, kan je niet een lekkere massage van je vriend eissen? Very Happy Misschien helpt dat al, en anders een warm bad? Gewoon die paar tellen even heerlijk ontspanen. Geniet morgen maar van je vrije dag. smile

Studie, vervelend dat er niet eerlijk tegen je is geweest, en dat je echt zoiets had van wat moet ik nu. Is de lucht nu geklaard? Is het allemaal duidelijk? Maar wil je dan ontslag? Of hadden hun het voorgesteld? Of gaat dit gewoon om de verlofaanvraag en hoe het hierna moet gaan? (heb niet alles mee gekregen denk ik)

Ja hij komt vanavond thuis, en dan zit ik druk in het feest haha Very Happy Er is hier in de buurt J.oustermerke, en ik ben er nog nooit geweest dus wil het in ieder geval 1 keer meemaken Very Happy
En gister kreeg ik zo'n lief smsje dat ik gewoon lag te blozen bed.. haha, normaal zijn wij gewoon heel erg nuchter naar elkaar toe. En gisteravond stuurde ie, hey lieve meid van mij... Nou dat doe ie anders nooit I love you

Opzich went het wel dat hij door de weeks niet thuis is, ik doe gewoon mijn eigen dingen. Zorg dat ik ook goed voor mezelf zorg. Zo heb ik gister lekker 45 min gelopen met muziekje op om toch in beweging te blijven. En 's avonds heerlijk voor de tv. Gisteravond had ik echt zo'n gevoel van ik mis je, wil je nu knuffelen. Maar in princiepe ja is raar gezegd maar mis hem niet sterk. Rolling Eyes Maar toch ik ben wel blij als ie weer thuis is Very Happy
We hebben er nu 3 weken gehad, nog 7 te gaan.... Very Happy

De fysio-opdrachten doe ik even niet, krijg nu steeds een behoorlijke pijnscheut door mijn schouder en arm. Net gebeld, maar kan woensdag pas terrecht, die had ik van de week al gepland, heb nu wel een sterkere pijnstilling gekregen. Dus vanaf woensdag denk ik doorverwijzing naar een orthopeed en dan verder kijken. Maar ik ga nu door de grond van de pijn, ook als ik aan de tafel zit te typen. Houd jullie op de hoogte.

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 22 sep 2011 - 20:04

Fijn dat je de dagen goed doorkomt FF, dat is ook belangrijk en als jij je goed vermaakt gaat de tijd ook sneller.

Nee ik wilde geen ontslag ik wilde ouderschapsverlof opnemen, maar het is nog al een ingewikkeld verhaal om allemaal hier neer te zetten. Maar mijn teamleider vond dat ik ontslag moest nemen van uren als ik 24 uur wilde werken ipv de 34 die ik nu werk. En ik wil 24 uur werken met ouderschapsverlof. En dat laatste mag ook gewoon, mijn teamleider had het niet goed, maar dat is nu geregeld dus ik vind het prima zo.

Pff ik heb de huisarts gebeld heb keelpijn, hoofdpijn, oorpijn en een ontzettende snotkop, haha sorry. Hele week al een beetje last van, maar zo wil ik het weekend niet in gaan het doet me namelijk echt veel pijn. Ik weet niet zo goed wat wel en niet mag ivm de zwangerschap dus daarom maar ff langs de huisarts kan vanochtend al terecht dus dat is fijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 22 sep 2011 - 20:31

Studie: Vervelend dat je je niet zo lekker voelt! Met de zwangerschap inderdaad maar voorzichtig doen, heb ook geen idee wat je wel en niet mag hebben dan!
Wat een gedoe zeg, op je werk! Gelukkig is het nu allemaal goed gekomen. Ook teamleiders kunnen niet alles hè Wink Wel heel raar hoor, dat ze zegt dan je dan ontslag moet nemen terwijl het gewoon kan allemaal..

FF: Zo te lezen gaat het allemaal weer goed tussen jullie! Hij doet dus toch wel een beetje extra zijn best voor je Wink Zo'n smsje kan al heel veel goedmaken! Voel je je zo fijn door dan..
Gisteravond lekker feestje gevierd dus? Ook leuk! En je vriend is alweer thuis! Heerlijk genieten dit weekend smile Hebben jullie nog leuke plannen?

Ik ben vandaag vrij! Heerlijk, was er echt aan toe! Was wel om half8 ofzo al wakker, haha, niet echt uitgeslapen dus! Ach ja, niks aan te doen.. Vandaag maar even in huis bezig. Afwassen, stofzuigen, wc/badkamer schoonmaken, dat soort dingen. Helemaal geen zin in, haha, maar moet nodig gebeuren! Eind van de middag nog even met m'n moeder de stad in. De zoon van die vriend wil graag dat iedereen in pak op de begrafenis komt, m'n moeder moet daar nog even een colbertje voor halen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 22 sep 2011 - 23:16

Jullie hebben helemaal gelijk, als ik maar bezig ben dan gaan de dagen ook veel sneller. Ik ben niet meer weg geweest ivm mijn schouder, maar ik was dus wel lekker thuis toen hij thuis kwam. Hij ging op de bank zitten, en ik ben tegen hem aan gaan zitten, toen vielen we beiden in slaap. Very Happy Hij moest 19.15 weer naar de muziek dus achteraf moest ie alsnog weer snel... laughcry

Studie, vervelend dat het zo'n gedoe is op je werk, maar fijn dat het nu goed is, en jij het prima vind. Geeft ook wel weer een stukje rust, anders stress is ook niet goed voor jou en je kindjes. Verkoudheid/griep etc heerst heel erg. En wat zei de dokter? Wel fijn dat je snel terrecht kon...

Arwyn, toch nog even lekker uitgeslapen? En hoe voel je je? Als je alles aan kant hebt geeft dat ook wel weer rust toch. Tenminste dat heb ik wel, muziekje aan en gaan, voor je het weet ben je klaar. Shopse, misschien kom je nog wat tegen, ennuh heb je die boots btw nog kunnen scoren? Ik zag te laat dat de anwb ze had (andere topic) :P en nu ben ik dus ook te laat... helaas...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 22 sep 2011 - 23:26

Even snel tussendoor, maar welke kleur en maar wil je hebben dan FF? Was gister even bij de ANWB en hier stonden er nog genoeg! Zelf twijfel ik nog steeds een beetje, haha, wil teveel laarzen en kan ze natuurlijk niet allemaal halen! Als je graag een paar wil hebben, wil ik ze ook wel hier voor je halen en dan naar je opsturen hoor!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 22 sep 2011 - 23:27

De zwarte maat 40 Very Happy Maar moet eerst zien of het nu ook betaalbaar is.

Jij woont toch ook in het noorden? Hmm... dan moet ik gewoon eens beter om me heen kijken...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 22 sep 2011 - 23:36

Als je wil, kan ik er zo langs gaan voor je hoor, volgens mij stonden die hier nog wel!
100,- is wel veel hè.. Maar ik moet zeggen, ze zitten echt lekker en heerlijk warm! Zijn echt helemaal gevoerd, ook de hele voet. Heb vorig jaar ook gevoerde laarzen gekocht, maar daarbij is de voet dus niet gevoerd.. Heb ik alsnog koude tenen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 23 sep 2011 - 3:08

Mmm ik mis over welke schoenen jullie het hebben Very Happy

Jaa meestal kan je hier dezelfde dag nog terecht bij de huisarts hoor, als je niet teveel aan een tijd vast zit. Ik weet dus ook niet precies wat je wel en niet mag hebben vandaar dat ik maar naar de huisarts ben gegaan. En tja zij gaf meteen aan dat ze niet wist of ze wel echt iets voor me kon betekenen. Als die neusspray er nou maar een beetje voor zorgt dat ik niet meer zo'n snothoofd heeft wordt ik daar wel blij van.

Arwyn jij bent goed bezig op je vrije dag, haha ik wilde dat ook allemaal doen maar heb maar besloten vandaag nog ff rustig aan te doen, hopelijk voel ik me dan eerder beter en kan ik dat morgen ook nog wel doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Silver vr 23 sep 2011 - 3:36

Gaat over een laars van de anwb met vacht aan de binnenkant die water/sneeuw/wind dicht is. ideaal, als je het mij vraagt, maar nog wel een dilemma... Mijn vriend zei net ook al heb je het nodig? Hahaha euh..... laughcry

Ik had ook weer wat, ga ik een keer met mooi weer te fietsen, 8 km kleine boodschapjes doen, niks aan de hand en op de terugweg kreeg ik een klapband Sad vriendlief maar gebeld, die was zo lief om mij ook op te halen smile

Studie, wat je ook kunt doen is met eucalyptus stomen.... Zoutoplossing op snuiven, uitspugen... Zeg maar alles op natuurlijke wijze, wat niet schadelijk kan zijn voor jou of je kindjes, beterschap
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 44 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: