Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 32 van 44 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 32 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  Silver do 2 feb 2012 - 5:33

studie, ben jij niet gek geworden van die 'naakte' whaaaaaaaaaaaaaaa reclames. Postbode op een camping, bezorger in een warenhuis, allemaal over zalando, topmerken en de verzendkosten zijn graaaaatis laughcry

En anders maar even youtuben :P

Klinkt leuk! fotoalbums maken ben ik ook geen held in, het vakantie fotoalbum moet ik ook nog maar eens een keer afmaken, op de 1 of andere manier kan ik wel beginnen, maar maak ik het nooit af. :o
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 5:42

Jaa die reclame ken ik.. maar ik kan me heel goed afsluiten voor dingen.. dus dan hoor ik niet dat de verzendkosten gratis zijn:D

Maar ik ga niet kijken.. want een webwinkel leeg kopen is voldoende......
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Silver do 2 feb 2012 - 5:47

Haha, wat goed van je! Ik wou dat ik me af kon sluiten. Very Happy

Ik zit nu 90210 te kijken, maar als ik echt stukjes wil begrijpen moet ik ook steeds terug spoelen, om het nog een keer te zien... haha...
Ik haal geen webshops leeg. Ik blijf het rustig aan doen, ben benieuwd hoelang ik dat volhoud als ik allemaal leuke kledingstukken hier zie langs zie gaan. :P

Btw, gaan jullie ook nog op de schaats? of doen jullie daar niet aan? Ik kan het niet, anders had ik nu ook even een rondje gedaan, vriendlief is wel even naar de ijsbaan, die schaatst in ieder geval een uurtje...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 2 feb 2012 - 7:02

Mwah, Studie, je mist niet zoveel hoor. Vind Zalando helemaal niet zo leuk eigenlijk.. Ook niet qua kortingen en zo. Enige voordeel is dus dat ze geen verzendkosten hebben, haha.
Dat jurkje staat mij denk ik niet omdat het een vrij wijd model is. Ik heb een buikje, billen en een holle rug dus moet wel een beetje getailleerde dingen hebben, anders word ik echt een blok.. Niet zo charmant, haha Wink
Succes met je foto album! Als je eenmaal klaar bent, is het wel echt leuk!

Ik heb niet echt spannende plannen dit weekend, maar toch best druk. Morgenavond komen twee meiden hier eten en daarna gaan we even de stad in voor een cadeautje. Zaterdagavond ga ik met een vriendin naar de bios en zondagmiddag naar de schoonouders omdat vriendjes vader maandag jarig is. Eigenlijk alweer veel te druk, haha, maar ach, wel gezellig.
Helaas alleen geen tijd om te schaatsen dus! Maar ik heb ook geen schaatsen en volgens mij kan ik dat ook echt niet meer, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 21:52

Arwyn ach spannende plannen of niet het klinkt allemaal wel weer gezellig! En wat zijn nou eigenlijk echt spannende plannen?

Ik heb dus niks aan het fotoboek gedaan.. ik heb zooo veel foto's ik had al eens mapjes gemaakt per maand.. en ik moest weer zoveel foto's onder verdelen dat ik daarna geen zin meer had Very Happy En van wie is de mol wordt ik ook niet vrolijk ik kan dat gewoon echt niet he, ik zie gewoon niet als iemand wat opvallends doet ofzo..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn za 4 feb 2012 - 5:12

Nou, weekend is al een stuk rustiger, want gisteravond is ivm het weer niet door gegaan! 's Middags leek het nog wel redelijk, maar die meiden moesten allebei wel een half uur rijden en bij hen was het 's avonds toch weer behoorlijk glad. Wel zo verstandig dat ze thuis gebleven zijn dus!

Vanavond is ook nog even de vraag. We moeten met de trein en met de NS nu weet je het niet.. Voor het noorden zie ik nog geen vertragingen oid, maar als dat op de terugweg opeens wel zo is, is dat wel heel vervelend.. Hebben nog 2 uurtjes om het te beslissen, dus ik houd de site in de gaten!

Dat uitzoeken van foto's is echt een gedoe hè! Maar als je later terug kijkt is het zo leuk! Elke week een beetje, dan kom je er vast wel doorheen smile Zag dat ik wat dat betreft echt de mama topics beter bij moet houden, daar plaats je tenminste nog eens foto's! Wink

Hoe is jullie weekend verder meiden? Lekker aan het genieten van de sneeuw of vinden jullie het maar niks?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Silver za 4 feb 2012 - 5:35

Begrijpelijk, met die sneeuw en de NS weet je het maar nooit. Maar wel vervelend dat de plannen dan mis lopen.

Hier gaat wel goed, vanmorgen nadat ik mijn h&m bestelling eindelijk heb mogen ontvangen ook even naar buiten geweest, het was heerlijk weer. Even naar de ijsbaan geweest waar vriendlief lekker aan het schaatsen was, paar foto's geknipt en weer naar huis gelopen. Ik moet toch vaker eens naar buiten, vooral met deze droge winter. Embarassed
Dus goede voornemen maar weer oppakken, en vaker een blokje lopen. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 5:37

Ohh Arwyn ja idd het weer daar ben je nu wel afhankelijk van. Ik zelf zou het riscio niet nemen met die gekke NS.. als je op de terugweg niet terug kan, ben je dan ver van huis? Of is een taxi dan eventueel wel een optie?

Oooh ik zal hier nog wel eens een foto plaatsen dan, haha sorry ik vergeet dat ook gewoon omdat hier te doen!

Hier vanmorgen ff op de thee geweest bij die college van mijn vader die zo ziek was. Was wel ff leuk, zij heeft ook een tweeling dus dat is wel grappig die zijn al 6. Het gaat best goed met haar maar ja je leeft wel met de gedachte dat het altijd waar dan ook terug kan komen, dat idee lijkt me vreselijk.

Verder een rustige dag, wat aan de fotoboeken gedaan, lekker met de meisjes geknuffeld en gespeeld. Gisteren was ik lekker uit eten was erg gezellig! en morgen ga ik bij mijn zus eten dus ook wel weer leuk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 1:11

En Arwyn ben je nog weg geweest?

Heb vanmorgen de meiden een jurkje maatje 62 aangedaan en het past.. ze groeien goed. Zal zo ook de foto wel ff hier neer zetten!

Ik ga zo naar mijn zus lekker filmpje kijken, haar man had van alles gedownload dus ik ben benieuwd!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 1:11

*weg*

Laatst aangepast door studiebol op zo 5 feb 2012 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 5 feb 2012 - 5:47

Wat een schatjes zijn het toch I love you
Krijg het alleen spontaan koud van die blote voetjes, haha. Wij zijn net weer thuis en heb nu nog steeds echt koude tenen!!

Gisteravond nog wel weg geweest. Trein had wel vertraging, maar ze reden wel gewoon dus ging allemaal prima. Had die vriendin ook al een hele tijd niet gezien, dus het was echt even tijd!
Vanmiddag naar de schoonouders geweest, was ook wel weer even gezellig. Enige dat jammer is is dat ik niet helemaal fit ben.. Heb het steeds koud, last van m'n keel en hoofdpijn.. Beetje algeheel beroerd eigenlijk, haha. Komt alleen echt niet uit, want moet komende week 5 dagen werken! Hoop dus dat ik me morgen weer wat fitter voel..

Heb je een leuke film gekeken met je zus? Wel fijn dat het met die collega beter gaat! Ze is dus nog niet helemaal schoon? Lijkt me moeilijk hoor, om daar mee te leven, vooral met twee van die kleintjes.. Maar wel reden om extra te genieten van het leven!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 20:39

Voel je je al beter arwyn? Fijn dat de treinen wel gewoon reden gelukkig maar!
Haha die meiden schoppen steeds hun sokken uit dus ze hadden ze wel aan hoor of nou ja ik doe steeds een poging :-)

Ja nou wat ik van haar begreep kan het zomaar ergens in haar lichaam terug komen, is ze nu wel schoon opzich maar dat zegt niks.

Vandaag zitten mijn 16 weken zwangerschapsverlof er gewoon officieel op. Gaat best snel die weken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 6 feb 2012 - 7:07

Nog steeds niet helemaal fit.. Heb nu vooral ook last van m'n rug, heel vervelend..
Op het werk deden ze er gelukkig totaal niet moeilijk over, om 12uur werd ik bijna naar huis geschopt om snel m'n bed in te kruipen, haha. Was daardoor een half uur eerder weg dan normaal. Scheelt wel hoor, heb ook echt de hele middag niks gedaan. Vanavond vroeg naar bed en ik hoop dan weer even goed te slapen! Vannacht echt heel veel wakker geweest..

Die weken gaan inderdaad snel zeg! Maar je hebt gelukkig nog even tot april smile
Kindjes doen dat volgens mij best vaak, hè, haha. Ach, ze zullen dan wel lekker warme voetjes hebben smile En met die haardkachel al helemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 7 feb 2012 - 0:08

En hoe is het vandaag? Wel aardig dat je gisteren op tijd naar huis kon dat is dan wel fijn als je niet fit bent.

Weet je ik had zondag die broek aan die ik hier had laten zien.. dus al een paar keer gebukt enzo, en ik ga op mijn hurken zitten om de luier te verschonen en ik scheur zo uit van mijn billen tot mijn bovenbeen :shock: :shock: Niet normaa joh! Ik heb gisteren meteen gebeld en als het goed is komen ze vandaag een andere brengen en nemen ze de kapotte mee. Het is niet zo dat hij te strak zat ofzo want het is een chino dus die zitten wat losser.. maar ik vond dit wel heel slecht. Als het bij de volgende weer gebeurd dan wil ik mijn geld terug want dan is het gewoon een slechte broek.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 7 feb 2012 - 3:52

:shock: Dat is erg! Wel netjes dat je gelijk een nieuwe bezorgd krijgt en ze daar niet moeilijk over doen, nou maar hopen dat die wel goed is! Had je je spijkerblousje er ook bij aan? smile
En wat ik me afvroeg hè, wat voor schoenen doe je er onder aan? Ik heb een donkerblauwe, maar weet echt niet welke schoenen ik daaronder aan moet.. Draag 'm dus alleen in de zomer met een paar slippertjes!

Vandaag voel ik me gelukkig al een stuk beter smile Nu vooral verkouden en nog best moe omdat ik vannacht weer niet echt geslapen heb.. Sleep
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 7 feb 2012 - 4:54

Ja schoenen is dus hier ook een punt, ik vind eigenlijk dat ik andere schoenen er onder moet doen maar ik weet niet welke dus ik had nu gewoon bruine laarzen aan, die niet super hoog waren..Ik heb ook wel bruine pumps maar ja dat vond ik nu echt te koud. Ik heb ook een zwarte chino, daar doe ik zwarte of grijze pumps onder.. maar dat vind ik nu ook wel wat koud dus ook daar een half hoog laarsje onder.. Maar het is niet helemaal hoe ik het wil maar ja bij gebrek aan beter..

En ja ik had de spijkerblouse er op, vond het wel leuk! De nieuwe broek is net gebracht dus ik zal hem vanavond is ff passen, ga er vanuit dat het gewoon goed is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 8 feb 2012 - 8:29

En, hoe zat de broek? Nu maar hopen dat deze wel heel blijft!
Enkellaarsjes erbij is inderdaad ook wel een idee! Bij deze misschien mooie bruine? Met een hakje denk ik, maakt de boel weer wat vrouwelijker smile Ben stiekem wel benieuwd naar een outfit-foto, haha.

Hier dag 3 van deze week gehad. Nog maar 2 dagen om 6.15uur m'n bedje uit, yay! Kan er echt naar uitkijken om weer eens uit te slapen, haha. Vrijdag moet ik de hele dag. Dan snel naar huis, even opfrissen en omkleden en dan gaan we lekker samen uit eten om ons 5 jarig jubileum te vieren! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 8 feb 2012 - 22:46

Ja broek zat gewoon weer goed, had ik ook wel verwacht, nou ik hoop idd ook dat die goed blijft. Ja enkel laarsjes met hak is ook nog leuk, die heb ik niet, alleen maar platte schoenen. Dus voor de vrouwelijkheid doe ik dan mijn pumps aan, maar met die sneeuw en de koud dit weekend vond ik het maar niks!

Jaa jullie zijn ook al weer 5 dagen bij elkaar leuk hoor! Nog gefeliciteerd! Weet je al waar jullie gaan eten?

Succes met de laatste dagen!

Zou FF zo druk zijn met haar huis te verbouwen dat ze hier al even niet is geweest?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 9 feb 2012 - 7:54

Oh, mooi dat-ie weer goed zit! Lijkt me ook een fijne broek, qua kleur kun je hem heel lang dragen!
Ik heb trouwens toch dat rode jurkje maar besteld.. Wil eens wat meer kleur in mijn kast na die hele zwarte periode bij de C&A en blijf 'm gewoon leuk vinden. Ben benieuwd hoe die staat!

Vandaag laatste dagje in m'n groepje gehad, morgen moet ik voor een andere groep. Kreeg aan het eind van de ochtend een doosje Merci met een klassenfoto van ze, helemaal lief! We gaan morgen trouwens uit eten in een restaurantje waar m'n vriend me mee naartoe genomen heeft voor ons 1jarig jubileum en daar gaan we nu elk jaar heen samen smile

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met FF is! FF??
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 9 feb 2012 - 9:13

Hellow meiden! Hier even korte reactie... Beetje druk met van alles...
Veelal buiten en aan het suporteren en vrijwillig helpen bij toertochten.. Was ook al aangemeld als ehbo'er voor de welbekende 11stedentocht...
Na het weekend heb ik weer wat rust, en kan ik even uitgebreid reageren.. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  TwistedAngel do 9 feb 2012 - 10:02

Ik zal straks alles maar eens gaan lezen, mijn vriend zit in het leger, en is daardoor door de weeks niet thuis. Waarschijnlijk word hij straks dichterbij gestationeerd, en zal hij door de weeks ook thuis zijn... Het is misschien voor onze relatie, zo pril hij nu nog is, beter dat hij niet alle dagen in de buurt woont, volgens mij zouden we dan elkaar elke dag zien, en zou het misschien snel vervelen...
Ben wel blij dat hij niet meer op uitzending gaat / hoeft..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  studiebol do 9 feb 2012 - 22:45

Aah arwyn dat is leuk dat je dan steeds naar het zelfde restaurant gaan. Wij gaan ook nog wel is terug naar het restaurant waar we voor het eerst samen hebben gegeten, erg leuk is dat gewoon! Ben benieuwd hoe het rode jurkje je staat!

Ff helemaal niet aangedacht dat jij natuurlijk druk zou zijn met de elfstedentocht enzo! Sorry! Veel plezier dan nog maar!

TA, hebben jullie allang met elkaar?

Zoo nou ik ben druk geweest met inpakken van alles maar volgens mij hebben we alles, en zo niet dan koop ik het wel hoor, nu zit de auto vol Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 9 feb 2012 - 22:54

Zijn jullie mannen de hele week weg, of 'gewoon' `s avonds vaak?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  VeryCherry do 9 feb 2012 - 23:01

Die van mij doordeweeks smile Hij eet twee keer in de week mee smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Silver do 9 feb 2012 - 23:04

Die van mij heeft een aantal weken (15) in de buurt van Rotterdam gezeten, en was dus van Maandag tot Donderdag weg. En aangezien het nog steeds crisis is in de bouw zal hij na dit project wss weer naar het zuiden toe moeten.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 44 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: