Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 12 van 44 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 12 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  studiebol di 19 apr 2011 - 4:35

Dat van die toetsenbord heb ik ook wel eens... ik druk dan altijd.. tja wat druk ik dan altijd in, iets van shift en dan het knopje insert? Volgens mij was dat het, en dat helpt, of alleen de insertknop!

Jaa ik ben toen bij dat concert van Robbie geweest, lagen we om 4 uur s'ochtends al in de rij voor kaartjes! Was wel ontzettend gaaf toen!

Gisteren voelde ik me echt wel slecht ik had de hele dag zo'n ontploft gevoel in mijn buik als of ik veel te veel gegeten had de hele tijd. En vandaag heb ik eigenlijk de hele dag honger! Raar hoor wat zo'n zwangerschap met je kan doen Very Happy
Jep mijn zus gaat in september trouwen in juli hebben we dat vrijgezellenfeest, wel wat verder van te voren maar dat komt door de vakantie periode!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Arwyn di 19 apr 2011 - 20:31

Ja, er moet idd een knopje tegen zijn, maar ik kan nooit onthouden welke, haha. Kan best eens insert zijn! Sinds de laptop uit is geweest, doet-ie gelukkig weer gewoon, maar ik ga het proberen te onthouden voor de volgende keer!

Dat vorige concert is m'n vriend niet heen geweest. Best jammer eigenlijk, want heb niet het idee dat Robbie nog snel weer solo concerten gaat geven! Als, dan zijn wij erbij, haha Wink

Haha, zwanger zijn doet inderdaad rare dingen met je! Heb zelfs wel eens gehoord dat de structuur van je haar kan veranderen, dat het stijler wordt of er juist meer slag in komt.. Vreemd toch??

Lekker drukke dag vandaag! Kom net bij de tandarts vandaan. Nu even thuis om snel wat te drinken en dan door naar college. Dat duurt tot 1uur en dan moet ik eigenlijk ook al beginnen met werken, haha. Snel naar de trein dan dus en door naar het werk en dan vanavond rond half7 weer thuis, pff! Wel de laatste 7 colleges die ik ga volgen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol di 19 apr 2011 - 21:23

Was alles goed bij de tandarts? Je hebt idd een drukke dag, succes ermee! Wat ga je na deze 7 colleges doen dan? Dan stop je met je studie?

Ik werk vandaag thuis, kon ff rustig op starten en dat werkt wel beter zeg! Ik heb al minder last van mijn buik dan gisteren en eergisteren. Maar ja dan start ik ook niet rustig op, dan gaat de wekker en is het hup hu hup alles doen en in de auto Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 20 apr 2011 - 22:21

Pff, gelukkig was alles goed ja! Ben er weer voor een half jaar vanaf!
Na die 7 colleges stop ik er inderdaad mee. Als het goed is heb ik dan m'n propedeuse en dan ga ik aan het werk. Zal wel raar zijn denk ik hoor, om helemaal niet meer te studeren!

Lekker hoor, dat je ook eens een dagje thuis kunt werken, vooral met dit weer! Heerlijk in de tuin zitten in je lunchpauze.. En nu een beetje rustig aan doen is ook niet zo verkeerd! 't Is voor je lichaam ook een hele verandering natuurlijk.

Ik zal zo even boodschappen gaan doen en misschien nog even snel de stad in. Ga morgen met een groep meiden taarten maken en heb beloofd dat ik 4 taarten zal bakken.. Moet ik nog druk mee bezig dus!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 21 apr 2011 - 1:47

Heb je een hekel aan de tandarts ja? Vervelend hoor! Gelukkig dan maar dat alles goed was en je er weer vanaf bent!
Ooh wat goed dat je dan je propedeuse hebt! Nou die 7x dan nog maar ff genieten want daarna ben je geen student meer he Very Happy

Vandaag heb ik me ziek gemeld, ben daar helemaal niet zo snel van maar ik had niet tot bijna niet geslapen vannacht en ik had zoveel krampen echt niet normaal, was ontzettend beroerd, dus ik heb me ziek gemeld en ben weer gaan slapen werd ik om half 1 wakker.. nou en vanaf een uurtje of half 2 gaat het beter, baal er wel van want we zouden vanavond met collega's gaan eten en daar had ik wel zin in, maar goed dat is wel een eindje verder op dus ik heb nu ook zoiets van ik ga dat maar niet doen want als ik me niet goed voel ben ik echt niet snel thuis. Misschien volgende week toch maar mijn teamleider ff inlichten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 21 apr 2011 - 5:59

Ja, de tandarts is echt niet mijn vriend! Ik ben altijd bang dat er iets mis is wat heel erg pijn gaat doen. Mijn ouders hebben allebei geen super goed gebit, al meerdere wortelkanaalbehandelingen ondergaan, dus ben dan echt bang dat is dat ook moet.. Daarnaast is in mijn herinnering mijn tandarts echt een man die het alleen maar grappig vindt dat ik het eng vind..

Je hebt het op je werk nog aan niemand verteld? Als je allemaal kwaaltjes hebt, zou ik het inderdaad wel aan je leidinggevende vertellen! Die kan er dan ook een beetje rekening mee houden en snapt waarom je het misschien even rustig aan zou moeten doen, lijkt me wel handig smile Jammer dat je dat etentjes mist! Ik zou zelf ook niet gaan. Vind het zo raar om wel naar zoiets te gaan, terwijl je je voor de werkdag ziek hebt gemeld..

Ik zal zo nog weer een taart in de oven doen. Heb er nu 1 klaar, zo nog 1 en dan morgen nog 2 denk ik.. De keukenmachine is vandaag binnen gekomen, dus ik hoef iig niet meer per taart 10 minuten te mixen, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 21 apr 2011 - 20:58

Ik heb ook nog nooit iets gehad bij de tandarts, ik zit altijd langer in wachtkamer te wachten dan dat ik in die stoel zit, maar de dag dat ik een keer iets heb zal wel een drama worden want ik houd er niet zo van als ze iets in mijn mond gaan doen ofzo. Bah bah!

En hoe zijn de taarten? Maak je ook vier verschillende smaken dan voor vandaag? Of alleen met andere versieringen? EN hoe bevalt de keukenmachine?

Jaa ik zei gisteren al tegen mijn vriend dat ik het volgende week wel ff met mijn leidinggevende bespreek, want ik houd gewoon echt niet van liegen. Maar ook tegen vriendinnnen ik vind het helemaal niks, krijg een sms van een vriendin of ik mee wil eten, nou hartstikke leuk, zegt ze blijf je slapen das handig kan je ook wat drinken... Shitzooi, nou ja ik heb er maar vangemaakt dat ik me dus gisteren ziek heb gemeld en niet helemaal fit ben dus dat me dat niet verstandig lijkt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 21 apr 2011 - 21:27

Weet je wat ik helemaal niet vertelt heb?! N.is geopereerd, en het lijkt best goed te zijn. Er waren in eerste instantie geen uitzaaingen gevonden. Ze ligt nu al bijna 2 weken in het ziekenhuis en komt dit weekend thuis!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 22 apr 2011 - 21:01

Oh, dat is goed nieuws! Ik dacht dat je aan het begin zei dat er eigenlijk geen hoop meer was, maar dit klinkt al een stuk positiever! Ik hoop dat er echt geen uitzaaiingen zijn.

Zou het inderdaad ook wel aan je baas vertellen hoor. Niet zozeer om het niet liegen (ik kan het niet zien als liegen), maar wel zodat er rekening gehouden mee kan worden. Stel dat je vervelende kwaaltjes krijgt of zo, of er gaat iets mis (even afkloppen), dan hoef je het niet dan nog eens uit te gaan leggen.
Tegen vrienden lijkt het me echt lastig! Die valt het ook veel eerder op dat je bijvoorbeeld niet meer drinkt, dus daar zullen dan wel snel vragen komen, haha. Nog maar een paar weekjes tot je echo, dan kun je het vertellen!

We hebben gisteravond met een groepje de taarten gemaakt. Een meisje en ik hebben samen de basis gemaakt, maar we hebben ze 's avonds pas gevuld en versierd. Was erg gezellig om te doen! Wat een stilte dan zeg, als iedereen bezig is, haha. Zijn wel erg leuke taarten geworden!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 23 apr 2011 - 6:09

Klopt in eerste instantie was iedereen heel negatief, voor deze ziekte staat ook maar 2% overlevingskans. De arts heeft nu wel gezegd dat zij in het meest gevorderde stadium was dus ze zal ook nu nog chemo's en zo krijgen maar ja de operatie is tenminste goed gegaan en dat is al fijn!

Gisteren bij een vriendin gebbqed, ging wel goed! Voelde me ook wel redelijk goed maar kon niet zoveel eten, ach dat geeft ook weer niet!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn za 23 apr 2011 - 23:51

Er zit gelukkig ook niet iets tussen 2% overlevingskans en hoe lang ze nog zal leven. Soms wordt gezegd dat iemand nog maar 2 maand heeft om uiteindelijk nog 10 jaar te leven.. Wat houdt dat stadium verder in dan? Geslaagde operatie is iig zeker positief!

Gister nog iets leuks gedaan? Hier niet zoveel boeiends. Vriend heeft zijn nieuwe computer binnen, dus daar is hij sinds gister alleen maar mee bezig en dat zal vandaag en morgen nog wel doorgaan! Hij was er vanmorgen om 9uur al uit om er mee verder te gaan, terwijl we er rond 2uur in lagen, haha. Gister nog even bij vrienden in de tuin gezeten bij de vuurkorf smile
Vanmiddag geen plannen, vriend is toch alleen maar met de computer bezig Wink Vanavond gaan we eten bij mijn ouders. M'n oma komt ook, dus dat is wel even leuk.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 24 apr 2011 - 1:12

Ik had begrepen dat het vergevorderde stadium betekent dat ze niet helemaal kunnen uitsluiten dat er toch ergens iets zit(uitzaaing) die ze nu niet zien, daarom moet ze nog wel chemo's. Verder snap ik soms ook niet alles vind dit soort dingen maar ingewikkeld! Maar idd een geslaagde operatie is heel erg postief!

Ik heb ook niet veel gedaan hoor(geen energie) beetje in de zon zitten, ff naar het paard, oh en gisteren nog ff met mijn moeder de stad ingeweest die moest wat dingentjes halen en vroeg of ik mee ging dat ging wel goed maar toen was ik smiddags moe :-)

Vandaag lekker relaxen, bij het paard geweest, wat wasjes draaien e mijn vriend komt met 2 uurtjes thuis als het goed is en dan gaan we BBQ-en.

Las idd bij koken dat je vriend zijn computer had, ik had daar al gezegd dat het maar een saaierd is dat hij niet ff met je wilt bbqen :P Maar hij gaat vanavond wel mee bij je ouders eten? Wat is er dan zo speciaal aan zijn nieuwe computer dat hij daar zoveel tijd mee door wil brengen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  FireButterfly zo 24 apr 2011 - 2:58

Arwyn, veel plezier vanavond.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Arwyn ma 25 apr 2011 - 6:51

Wat is er nu precies weggehaald dan Studie? En als er echt geen uitzaaiingen zijn, is het dan verder 'goed' zeg maar? Dat ze alles weg kunnen halen oid, of lukt dat niet?

Snap dat je nu niet zoveel energie hebt. Het is overigens ook veels te mooi weer om iets te doen, haha. We hebben vanmiddag nog even met de beste vriend van mijn vriend op een terrasje gezeten en verder eigenlijk niks gedaan. Oh ja, heerlijk uitgebreid ontbeten! Jammie.. smile Wel heerlijk relaxt zo, nu we er even uit geweest zijn. Daarvoor ging ik me wel een beetje vervelend, maar nu lekker loom van de zon en zo smile

Is je vriend alweer thuis? En lekker ge-bbq't gister? Heerlijk toch hoor, als je zelf een tuin hebt! In de zomer mis ik die toch best wel.. Snel allebei vast werk vinden, dan kunnen we misschien wel op huizenjacht, hihi.

En ach ja, vriendje is een beetje saai zo.. Hij wou al heel lang een nieuwe computer, dus snap ook wel weer dat-ie daar nou lekker veel mee bezig wil! Vanaf morgen gewoon weer werken natuurlijk, dus nu het kan.. En zo af en toe denkt hij nog wel even aan mij hoor Wink

Heb jij trouwens een idee waar ik nu een leuk blousje zou kunnen vinden? We gaan vrijdag met de schoonfamilie op de foto en moeten blijkbaar allemaal een blousje aan. Ik heb alleen een leuke met korte mouw, maar als iedereen lange mouw heeft, staat dat zo raar..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 26 apr 2011 - 6:01

Al een blouse kunnen vinden? Ik ben niet echt meer de stad in geweest voor mezelf maar ik dacht aan de WE of de sting?

Nou ik heb mijn teamleider ingelicht, wel telefonisch maar goed dat was niet anders. Hij kwam deze week niet meer bij ons en volgende week heeft hij vakantie. Hij vond het leuk voor me en zei ook meteen dat ik rustig aan moest doen. Nou dat is natuurlijk hartstikke lief en hij zei ook dat hij het fijn vond dat ik hem heb ingelicht.

jaa de bbq was zondag erg lekker en ik voelde me redelijk goed, gisteren de hele middag op het terras gezeten me er nog mooi uit kunnen lullen waarom ik geen rose nam. Maar goed hoe lang dat nog duurt...

En weet je vriend al hoe zijn computer werkt??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 27 apr 2011 - 6:39

Van de WE hebben we hier alleen een herenafdeling en de Sting hebben we niet helaas.
Denk dat ik maar gewoon voor de korte mouw ga. Even met schoonzusje overlegd en die vond het ook prima! Ga morgen denk ik nog wel even bij de Shoeby kijken. Die is hier verbouwd en opnieuw geopend en je krijgt nou 20% korting op alles, misschien vind ik daar nog een mooie broek.

Goed dat je je teamleider hebt ingelicht. Die moet het toch weten hoor. Fijn ook dat hij positief reageerde smile
Nog maar een paar weekjes te gaan en dan kun je het iedereen vertellen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 27 apr 2011 - 7:37

oooh shoeby heeft soms hele leuke dingen hoor! Misschien ook wel een leuke blouse! is er een reden voor dat jullie op de foto gaan?

Ik heb het gisteren ook aan vriendin vertelt, zij begon over koninginnenacht en zo en we gaan altijd samen stappen mooi aan de rose en cocktails en dan blijf ik daar slapen. Dus tja zij begon daar over. En ik vond het zo niet leuk om weer een smoes te verzinnen dat ik haar heb gebeld(mijn vriend vond het helemaal prima) en weet je wat ze zei? Ze had het al gedacht, nou echt ik kan dus niet liegen! Ja zegt ze je dronk ineens niet meer en al je redenen geloofde ik ook niet zo Very Happy Maar ze vind het heel leuk voor ons en was helemaal enthousiast. Ze noemde al een andere vriendin waarvan zij denkt dat die ook wat vermoed dus ik ga haar volgende week ook maar ff bellen! Tja smoesjes verzinnen daar moet ik dus nog op oefenen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 28 apr 2011 - 7:14

Ik kon vandaag helaas niet echt iets leuks vinden! Nou was ik ook wel echt ergens naar op zoek, naar de rest van de winkel heb ik niet zo goed gekeken. Hingen wel leuke jurkjes volgens mij! Helaas geen broek of blousje gevonden.. Morgen mss even bij de C&A kijken en anders is het pech hoor. Zou ook niet weten waar ik dan nog moet kijken! We gaan op de foto omdat schoonmama dat nog eens wou en we haar dat vorig jaar voor haar verjaardag hebben gegeven.

Leuk dat die vriendin zo goed reageerde! Very Happy Denk dat vriendinnen het sowieso wel snel vermoeden, je moet je er toch anders om gedragen! Ik drink wel vaker niet, dus bij mij zou het misschien nog niet eens zo snel opvallen, haha. Sommige vriendinnen drinken op feestjes altijd, dus als die dat opeens niet meer doen, zou ik er ook wel wat van gaan denken! Wink
En positief toch, dat je niet kan liegen? Goudeerlijk ben je! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 28 apr 2011 - 21:13

Nou dan heb je toch ook alles geprobeerd om een blouse te krijgen? En het word morgen mooi weer dus het kan ook wel met korte mouwen!

Jaa dat vriendinnetje was heel enthousiast. Nou ja weet je ik drink ook wel is niet, maar niet zo vaak achter elkaar Very Happy
Heb je nog leuke plannen dit weekend?? Gaan jullie nog wat doen met koninginnendag?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 29 apr 2011 - 3:55

Jah, ik doe gewoon die korte mouwen aan hoor, het is zomer immers!
Heb wel een nieuwe spijkerbroek gekocht bij de H&M, mooi donker en nog helemaal heel, haha. Zo maar eens kijken of ik die aan doe of toch een oude, dan kan deze weer terug Wink
Gewoon ballerina'tjes erbij aan, hoewel die zwart zijn en het streepje in het blousje en mijn riem grijs, maar ja. Ga maar niet op pumps, dan ben ik zo lang vergeleken met de rest! Vind ik normaal niet erg, maar toen we met mijn ouders foto's gingen maken had ik wel hakken aan en op eigenlijk alle foto's ben ik langer dan mijn vriend, dat vind ik toch iets minder leuk.. Wink

Wij hebben niet echt plannen. Vanavond na de foto met z'n allen uit eten en daarna denk ik nog even de stad in. Ga het niet te laat maken, want ik moet morgen de hele dag werken, bah! Beetje jammer wel, maar ja, dubbel loon he, dus ik ga toch maar!
Jullie nog leuke plannen? Lekker de rommelmarkt over morgen?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 30 apr 2011 - 0:01

En is de foto mooi geworden? En lekker gegeten daarna?
Ik ben de stad in geweest gisteren en heb het nog best lang volgehouden al zeg ik het zelf Very Happy Lag om 3 uur in mijn bed! Had smiddags wel een dutje gedaan maar ach dat hoeft niemand te weten!
Kreeg wel veel vragen waarom ik met de auto was en ik niet gewoon bleef slapen en dan kon ik ook drinken. Ik zo ach nee ik ben lekker met de auto! En toen snel maar over iets anders begonnen! Maar goed het was gezellig!
Weet nog niet wat ik vandaag ga doen ben wel moe nu namelijk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn za 30 apr 2011 - 8:06

Geen idee nog! Volgende week kunnen we ze afhalen, dus ben benieuwd.
Paar jaar geleden ook met mijn ouders gedaan, toen werden er toch veel meer verschillende soorten foto's gemaakt! Nu per groepje 1 of max 2 pose's (als de eerste niet werkte) en dat was het. Weet nog dat m'n vriend en ik en mijn ouders ook wel iets van 5 verschillende dingen hebben gedaan, haha.
Eten was wel lekker! Was alleen fout gegaan met mijn bestelling, dus dat moest nog gemaakt worden en toen was het helaas nog niet echt gaar (was kip, dus dan durf ik het niet aan). Hebben ze wel dubbel goed gemaakt, want kreeg twee keer zoveel vlees uiteindelijk, haha. Veels te veel dus :p

Dutje doen 's middags is ook lekker toch? Kon ik vanmiddag ook wel gebruiken, haha. Was super druk op het werk!
Denk dat die vrienden van jou het allemaal al wel vermoeden hoor Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 30 apr 2011 - 8:59

Haha jaa die vrouwen wel, die mannen weet ik niet. Die ben ik gisteravond/vannacht niet tegen gekomen maar vandaag wel. Meteen vragen of ik brak was, ik mooi mee ouwehoeren dat ik best wel redelijk brak was en dat ik daarom nu maar met de auto was enzo Very Happy
Was vandaag ook ff langs een andere vriendinnetje gegaan zij heeft ook al een kindje. Heb het haar ook vertelt en zij reageerde ook heel leuk! Maar zei ook meteen.. jaa zo'n idee had ik al. Een soort voor gevoel! Grappig toch!?

Wat jammer van je eten zeg! En groot gelijk dat je het niet aandurft hoor met kip, moet je ook mee oppassen! Wel fijn dat ze het serieus namen en dat je meer vlees kreeg! Ik voel me altijd zo snel bezwaard om er iets van te zeggen maar ja aan de andere kant je moet wel lekker eten hebben!

Gaan jullie nu nog de stad in? Ik ben dus weer thuis was er klaar mee, haha ontzettend moe lig al lekker in bed met de laptop!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 1 mei 2011 - 7:28

Haha, mannen zijn meestal wat trager in dat soort dingen Wink Maar je vriendinnen hebben het vast wel door!
Is je vriend nou weer weg trouwens? En lekker thuis gebleven dus gister, is ook heerlijk smile

Ach, dat met m'n eten was niet zo'n probleem. Ze hebben het super netjes opgelost! Restaurant was 6jaar verhuurd en de oude eigenaar is nu pas sinds een week weer bezig. Tsja, dan moet je weer even wennen aan alles, he. Ze deden er verder helemaal niet raar over of zo, dus verder ook geen probleem gelukkig smile

Wij zijn gister niet meer weg geweest. M'n vriend zat de hele avond achter de pc dus ik in m'n eentje op de bank en toen werd ik toch best dufjes! Had ook heel erg last van mijn voeten, net alsof ik blaren had of zo.. Kon er vanochtend nauwelijks meer op lopen, haha. Vandaag ook helemaal niks gedaan! Had ook maar 1 dag weekend, dus dan is het wel even lekker.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 2 mei 2011 - 3:24

Ik vind altijd op konginnedag zelf dat mensen savonds eerder afhaken, tja iedereen is toch al vanaf de middag aan de drank dan ben je dat om een uurtje of 8 wel zat. Daarom vind ik de nacht er voor ook altijd veel leuker Very Happy Snap ook goed dat jullie lekker thuis zijn gebleven ook wel fijn als je maar een dagje vrij bent toch! Het zal wel goed gaan deze maand met jouw bankrekening!

Haha tja die vriendinnen van me ik ben benieuwd hoor.. deze week zal ik het horen of ze het wisten of iets vermoeden.

Ja mijn vriend is weer weg, hij is de afgelopen weken steeds een beetje wisselend weggeweest, dan was hij weer een avond of een dag thuis en dan ging hij weer. Maar volgende week heeft hij een weeken vrij en dan in die week krijgen we ook de echo dus dat is leuk dat hij er dan ook is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 44 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: