Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 4 van 23
Pagina 4 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
Hé maar dan is dit topic sowieso ergens goed voor: jij zult nu geen witte legging meer kopen, toch?Marin schreef:Elodie schreef:Marin schreef:Ik draag een legging onder een rokje omdat mijn dikke bovenbenen anders tegen elkaar aan schuren in de warmte en ik grote bloedende 'schaafwonden' krijg zonder legging. En dat is echt niet overdreven. Dan draag ik liever een legging, dan blote benen onder een rokje.
Prima dat jij het geen porem vindt, maar je toon is wel echt heel denigrerend en oppervlakkig.
Begrijpelijk dat je dat dan doet en dat hoeft niet lelijk te zijn. Maar idd, een witte is gewoon niet zo charmant. Maar ik schat in dat jij dat ook niet doet
Ik heb twee grijze, een blauwe en een zwarte legging. En jeans leggings. Geen witte nee. Maar het is louter door dit topic dat ik weet dat een witte legging 'blijkbaar' heel erg lelijk is en dat je een modeflater slaat als ie dat weet. Serieus: hoe de freak zou ik dat zelf moeten weten als ik geen verstand daar van heb noch interesse in heb. Ik zou zelf denken: oh zwart is zo donker voor de zomer, wit oogt veel frisser. Dat zou mijn idee achter zijn, maar blijkbaar ben ik dan dus niet goed bezig?
(overigens werk ik niet in t zakenleven dus misschien werkt het buiten het zakenleven weer anders? You tell me, ik heb er geen verstand van)
Ik zit ook niet in het zakenleven en ging er ook eigenlijk wel vanuit dat de meeste mensen weten dat het niet mooi staat . En ik dacht altijd dat de mensen die het wel aantrokken, het gewoon geen bal uitmaakte.
Gast- Gast
Ik vind het trouwens ook best leuk om zo oppervlakkig te lullen en de discussi die er nu uit voort borduurt is best interessant, maar de beginnende insteek van je topic vind ik heel naar en vervelend omdat je toch op een negatieve manier je mening ventileert. Maar goed, oppervlakkigheid an sich moet natuurlijk kunnen, we zijn niet voor niets de yes :-)
Gast- Gast
Haha elodie ik kijk nu wel mooi uit ja. Ik kom ook wel eens op Utrecht centraal en ben veel te bang dat ik de kritische blik van guattari krijg ;-)
Haha nee serieus, WEET IK VEEL wat van mode en wat wel en niet kan en wat goed staat en wat niet. Hahaha. Ik ben echt een enorme sukkel daar in.
Haha nee serieus, WEET IK VEEL wat van mode en wat wel en niet kan en wat goed staat en wat niet. Hahaha. Ik ben echt een enorme sukkel daar in.
Gast- Gast
Tsja, persoonlijk kan ik wel ongeveer duizend dingen bedenken waar ik me eerder druk om zou gaan maken dan de niet-passende kleding van mensen die ik niet ken. Zelf volg ik de mode ook totaal niet, iets moet wel minstens drie jaar in het modebeeld voorkomen voordat ik uberhaupt doorkrijg dat het hip is. Ondanks dat ik niet zo modebewust ben, denk ik wel dat het lichtelijk overdreven is dat negen van de tien mensen er totaal onacceptabel bijloopt. Als zoveel mensen dat wel normaal vinden, is dat blijkbaar normaal en heb jij een nogal hoge standaard voor leuke kleding.
Gast- Gast
Soms zie ik vrouwen die niet snappen dat alleen maar omdat je in een kledingstuk past, dat niet automatisch betekent dat het jouw maat is.
Ik kan daar in sommige gevallen wel begrip voor opbrengen hoor, ik ben zelf totaal niet bezig met mijn figuur en heb ook wel eens niet doorgehad dat ik te dun was geworden voor mijn kleding. Dat ziet er ook niet mooi uit.
Verder kan ik er absoluut van genieten om in de zomer op het terras te zitten en mensen te kijken, maar het interesseert me echt niet of vrouwen zich stijlvol kleden of niet. Misselijk word ik er in ieder geval niet van.
Oh, en witte leggings vind ik ook lelijk.
Ik kan daar in sommige gevallen wel begrip voor opbrengen hoor, ik ben zelf totaal niet bezig met mijn figuur en heb ook wel eens niet doorgehad dat ik te dun was geworden voor mijn kleding. Dat ziet er ook niet mooi uit.
Verder kan ik er absoluut van genieten om in de zomer op het terras te zitten en mensen te kijken, maar het interesseert me echt niet of vrouwen zich stijlvol kleden of niet. Misselijk word ik er in ieder geval niet van.
Oh, en witte leggings vind ik ook lelijk.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Marin schreef:Maar dat is toch echt puur jouw mening dat dat niet staat? Wie weet hebben die vrouwen daar geen flauw benul van.
Andere vraag. Waarom erger je je daar aan? Vind jij dat je als vrouw zijnde (ten alle tijde) bewust met je kleding om moet gaan? Hoe doe je dat dan als je daar geen intrinsieke aanleg of interesse voor hebt?
Ik krijg van jou namelijk nu de indruk dat vrouwen er tiptop verzorgd uit moeten zien.
Maar het interesseert mij zelf namelijk echt negen van de tien keer echt niet hoe ik er uit zie qua kleding! Een enkele keer voor een date en feestje wel, en dan ben ik er super onzeker over, maar verder ga ik gerust in m'n joggingbroek boodschappen doen. Neem je daar ook 'aanstoot' aan en erger je je daar aan of niet? Ben ik echt benieuwd naar, je topic doet namelijk vermoeden van wel en in dat geval denk ik echt whoa waar maak je je druk om?!
Ja, het is puur mijn mening dat het niet staat, want mijn mening is niets meer waard dan van een ander. Als een vrouw wel een witte legging draagt, zal zij (neem ik aan) van mening zijn dat het wel mooi staat.
Maar nu gaat het opeens over wat iemand draagt, terwijl ik meer de focus probeerde te leggen op hoe iemand zich kleedt als in te krappe kleding kopen of schoeisel dat niet past bij die persoon, omdat diegene er heel wiebelig op loopt.
Ik vind uiterlijk belangrijk, net als dat jij fotografie belangrijk vindt en iemand anders weer alles over eten. Ik denk dat je altijd kritisch(er) bent over een onderwerp waar je geïnteresseerd in bent. Voornamelijk ben ik 'blij' dat ik zelf niet degene ben die net een maatje te klein heeft gekocht en daarin rondloopt, want kleding kopen kost altijd geld, dus heb ik liever iets wat goed zit.
Tja en over dat ik vervelend instak naar jouw mening, daar kan ik eerlijk gezegd nogal weinig mee. Ik draag bijv. kokerjurkjes naar m'n werk en dat zullen wellicht veel mensen tuttig vinden, maar dat boeit mij dan weer niet. Wanneer ik dat net een maatje te klein koop, ziet het er net zo goed niet uit, lijkt me. Dan gaat het dus niet om het item wat ik draag, maar domweg om hoe ik het draag: te klein.
Laatst aangepast door Guattari op do 21 apr 2011 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Twellie schreef:Tsja, persoonlijk kan ik wel ongeveer duizend dingen bedenken waar ik me eerder druk om zou gaan maken dan de niet-passende kleding van mensen die ik niet ken. Zelf volg ik de mode ook totaal niet, iets moet wel minstens drie jaar in het modebeeld voorkomen voordat ik uberhaupt doorkrijg dat het hip is. Ondanks dat ik niet zo modebewust ben, denk ik wel dat het lichtelijk overdreven is dat negen van de tien mensen er totaal onacceptabel bijloopt. Als zoveel mensen dat wel normaal vinden, is dat blijkbaar normaal en heb jij een nogal hoge standaard voor leuke kleding.
Maar nogmaals, die witte legging is een voorbeeld dat ik gaf, maar de focus wilde ik leggen op hoe mensen zich kleden wat betreft pasvorm. Net als dat veel vrouwen een onjuiste BH dragen qua maat, zijn er ook veel vrouwen die niet doorhebben dat een bepaalde broek of een bepaald truitje al heel anders lijkt als het net 1 maatje groter zou zijn gekocht. Ik vind zelden modetrends leuk, dus daar gaat het me niet eens om. Maar als je dus al ervoor kiest om 'hip' gekleed te willen gaan (of gewoon te dragen wat je mooi vindt), waarom er dan niet voor zorgen dat het de juiste maat is die je draagt. Dat was mijn punt in dit topic en daar is een voorbeeld van een witte legging door mij bijgehaald, omdat ik daar sowieso een hekel aan heb.
Gast- Gast
Guattari schreef:Twellie schreef:Tsja, persoonlijk kan ik wel ongeveer duizend dingen bedenken waar ik me eerder druk om zou gaan maken dan de niet-passende kleding van mensen die ik niet ken. Zelf volg ik de mode ook totaal niet, iets moet wel minstens drie jaar in het modebeeld voorkomen voordat ik uberhaupt doorkrijg dat het hip is. Ondanks dat ik niet zo modebewust ben, denk ik wel dat het lichtelijk overdreven is dat negen van de tien mensen er totaal onacceptabel bijloopt. Als zoveel mensen dat wel normaal vinden, is dat blijkbaar normaal en heb jij een nogal hoge standaard voor leuke kleding.
Maar nogmaals, die witte legging is een voorbeeld dat ik gaf, maar de focus wilde ik leggen op hoe mensen zich kleden wat betreft pasvorm. Net als dat veel vrouwen een onjuiste BH dragen qua maat, zijn er ook veel vrouwen die niet doorhebben dat een bepaalde broek of een bepaald truitje al heel anders lijkt als het net 1 maatje groter zou zijn gekocht. Ik vind zelden modetrends leuk, dus daar gaat het me niet eens om. Maar als je dus al ervoor kiest om 'hip' gekleed te willen gaan (of gewoon te dragen wat je mooi vindt), waarom er dan niet voor zorgen dat het de juiste maat is die je draagt. Dat was mijn punt in dit topic en daar is een voorbeeld van een witte legging door mij bijgehaald, omdat ik daar sowieso een hekel aan heb.
Het staat er inderdaad niet goed, maar wat ik bedoel is eigenlijk:
1. Waar maak je je druk om?
2. Als zoveel mensen die kleding blijkbaar wel leuk en passend vinden, ligt bij jou de lat qua leuke kleding waarschijnlijk erg hoog, in plaats van bij al die anderen erg laag. Als ik tien mensen op straat bekijk, vind ik waarschijnlijk dat van negen de kleding wel leuk is / past.
Gast- Gast
@Twellie: Ik geef hier gewoon heel ongenuanceerd (denk ik) mijn mening en daarmee kwets ik misschien forummers die bepaalde kledingstukken waar ik op afgeef zelf dragen. De enige standaard die ik hanteer, is dat de kleding die ik draag me past. Ik kan in een galajurk naar een feestje gaan (bij wijze van), maar het ziet er niet uit als ik maat XS koop terwijl ik eigenlijk een M qua kledingmaat zou moeten hebben voor een goede pasvorm, snap je wat ik bedoel? Waarom zou ik dan toch die 150 euro aan die galajurk uitgeven, maar niet de juiste maat kopen? Zelfde met lingerie: een te kleine bh betekent dat je bij je rug/bovenarmen van die vetrolletjes ziet en dat zie je vaak door je truitje heen. Dit voorkom je als je de goede maat zou dragen. Ligt mijn standaard dan hoog? Nee, volgens mij niet; tenzij je een te hoge standaard zou classificeren als zijnde de goede maat willen dragen, zodat het kledingstuk ook daadwerkelijk past bij het lichaam wat ik heb.
Gast- Gast
Gewichten van mensen variëren ook nog wel eens he..
Ik heb af en toe nog wel eens een spijkerbroek aan die te groot is, omdat ik in een jaar/anderhalf jaar 2 maten ben afgevallen en ik gewoon niet extreem vaak kleding koop + het zonde vind die broeken zomaar weg te doen (ken ook niemand die ze verder past ofzo)
En soms heb ik gewoon geen zin m'n best te doen alles mooi te laten matchen enzo, dan loop ik dr gewoon bij in m'n oude te grote spijkerbroek ofzo, boeiend!
Ik heb af en toe nog wel eens een spijkerbroek aan die te groot is, omdat ik in een jaar/anderhalf jaar 2 maten ben afgevallen en ik gewoon niet extreem vaak kleding koop + het zonde vind die broeken zomaar weg te doen (ken ook niemand die ze verder past ofzo)
En soms heb ik gewoon geen zin m'n best te doen alles mooi te laten matchen enzo, dan loop ik dr gewoon bij in m'n oude te grote spijkerbroek ofzo, boeiend!
Laatst aangepast door sonly op ma 25 apr 2011 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook zonde hoe mensen er soms bij lopen. Dan heb ik het niet alleen over tieten die er half uithangen, witte leggings en love handles die benadrukt worden door een knellende jeans, maar ook over die trieste zwarte hoofddoeken waaronder vrouwen schuilgaan die zich in trage tred kromlopend over straat bewegen. Ik snap nooit zo goed wat die houding met de islam te maken heeft. In het buitenland zie ik juist vaak kleurrijke hoofddoeken en daaronder lachende en stralende vrouwen die met opgeheven hoofd doorstappen.
Gast- Gast
Ik snap nog steeds niet wat er zo lelijk is aan een witte legging. Volgens mij is dat een beetje dezelfde meningvorming als meedoen aan de laatste mode; anderen qua mening opvolgen dus...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik heb nu ook best veel kleding die te groot zit. Ik heb die niet te groot gekocht, maar nu ik per ongeluk een paar kilo kwijt ben, ga ik niets vervangen. Maar er zijn zeker in de lente ook best veel vrouwen die proberen wat af te vallen, dan zou ik ook niet tussentijds kleding kopen.Guattari schreef:Waarom zou ik dan toch die 150 euro aan die galajurk uitgeven, maar niet de juiste maat kopen? Zelfde met lingerie: een te kleine bh betekent dat je bij je rug/bovenarmen van die vetrolletjes ziet en dat zie je vaak door je truitje heen. Dit voorkom je als je de goede maat zou dragen. Ligt mijn standaard dan hoog? Nee, volgens mij niet; tenzij je een te hoge standaard zou classificeren als zijnde de goede maat willen dragen, zodat het kledingstuk ook daadwerkelijk past bij het lichaam wat ik heb.
Bh's: ik heb een irritante tussenmaat. Ook bij speciaalzaken slaag ik daar al jaren niet meer voor. Zo'n lingeriemevrouw meet me, geeft me de hele zaak aan in drie maten en kijkt daarna moeilijk . Ik heb geen enkele die echt past.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Maar een witte legging, tot over je knieeen, met daarover een leuk zomers jurkje, wat is daar mis mee? Dan kan een legging niet lelijk aftekenen, want je hebt er een los jurkje overheen dus ik zie dan het probleem niet?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Gizmo schreef:Ik snap nog steeds niet wat er zo lelijk is aan een witte legging. Volgens mij is dat een beetje dezelfde meningvorming als meedoen aan de laatste mode; anderen qua mening opvolgen dus...
Volgens mij heb ik hier al meerdere malen op het forum laten weten dat ik het echt heel lelijk vind staan bij topics die gingen over wat jij echt niet mooi vind qua kleding.
Aan de laatste mode doe ik ook zelden of nooit mee, want dan zou ik me deze zomer in van die lange jurken moeten hijsen en dan loopt er een jurk met een meisje ipv omgekeerd, aangezien ik mezelf daar veel te klein voor vind, dus dat zou er bij mij iig niet uitzien.
Gast- Gast
Ik heb iets algemeens tegen wit. Ik vind witte broeken en jurken ook vrijwel altijd lelijk. En ik vind het ook niet mooi als je veel verschillende stukjes 'ziet': jurk (hemdje), legging, kuiten, schoenen. Zeker schoenen met een bandje om de enkel vind ik propperig maken.AngelNyn schreef:Maar een witte legging, tot over je knieeen, met daarover een leuk zomers jurkje, wat is daar mis mee? Dan kan een legging niet lelijk aftekenen, want je hebt er een los jurkje overheen dus ik zie dan het probleem niet?
Melis_je- Kletskop
Guattari schreef:Gizmo schreef:Ik snap nog steeds niet wat er zo lelijk is aan een witte legging. Volgens mij is dat een beetje dezelfde meningvorming als meedoen aan de laatste mode; anderen qua mening opvolgen dus...
Volgens mij heb ik hier al meerdere malen op het forum laten weten dat ik het echt heel lelijk vind staan bij topics die gingen over wat jij echt niet mooi vind qua kleding.
Aan de laatste mode doe ik ook zelden of nooit mee, want dan zou ik me deze zomer in van die lange jurken moeten hijsen en dan loopt er een jurk met een meisje ipv omgekeerd, aangezien ik mezelf daar veel te klein voor vind, dus dat zou er bij mij iig niet uitzien.
Jammer dat je in een discussie waar je dit punt naar voren haalt, niet je beargumentatie wilt benoemen. Alsof ik al je topics/reacties lees...
Ik vind het vaak kuddegedrag. Men neemt de mening over van anderen, dat merk ik hier ook al. Hetzelfde geldt voor dingen mooi vinden, zo werkt de mode nu eenmaal merk ik. Die lange jurken zijn toch ook in de mode... Nu is het blijkbaar niet in de mode om een witte legging te dragen, dus is het lelijk....
Gizmo- Prater
AngelNyn schreef:Maar een witte legging, tot over je knieeen, met daarover een leuk zomers jurkje, wat is daar mis mee? Dan kan een legging niet lelijk aftekenen, want je hebt er een los jurkje overheen dus ik zie dan het probleem niet?
Ik dus ook niet.
Als ik kijk naar mijn werkgeefster gisteren; Grijs los jurkje tot op de knie, witte bolero, witte legging. Zag er echt heel netjes en leuk uit. Moet ze daar dan maar een zwarte of grijze legging onder? Dat staat voor geen meter.
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:AngelNyn schreef:Maar een witte legging, tot over je knieeen, met daarover een leuk zomers jurkje, wat is daar mis mee? Dan kan een legging niet lelijk aftekenen, want je hebt er een los jurkje overheen dus ik zie dan het probleem niet?
Ik dus ook niet.
Als ik kijk naar mijn werkgeefster gisteren; Grijs los jurkje tot op de knie, witte bolero, witte legging. Zag er echt heel netjes en leuk uit. Moet ze daar dan maar een zwarte of grijze legging onder? Dat staat voor geen meter.
Idd, zoals je het zo beschrijft lijkt me idd erg leuk! Ik heb helaas ook geen goede foto op internet kunnen vinden van wat ik bedoel, alleen van een vriendin van mij maar die ga ik hier niet posten.
Maar iedereen moet gewoon aan doen waar ze zich prettig bij voelen en als iemand het niet mooi vind, en meent daar een mening over te kunnen geven omdat ze "daar tegen aan moet kijken", dan kijk je toch lekker de andere kant op?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Gizmo schreef:AngelNyn schreef:Maar een witte legging, tot over je knieeen, met daarover een leuk zomers jurkje, wat is daar mis mee? Dan kan een legging niet lelijk aftekenen, want je hebt er een los jurkje overheen dus ik zie dan het probleem niet?
Ik dus ook niet.
Idd, zoals je het zo beschrijft lijkt me idd erg leuk! Ik heb helaas ook geen goede foto op internet kunnen vinden van wat ik bedoel, alleen van een vriendin van mij maar die ga ik hier niet posten.
Maar iedereen moet gewoon aan doen waar ze zich prettig bij voelen en als iemand het niet mooi vind, en meent daar een mening over te kunnen geven omdat ze "daar tegen aan moet kijken", dan kijk je toch lekker de andere kant op?
Haha, inderdaad!
Natuurlijk zijn er wel dingen die echt niet kunnen. Te blote kleding, te kleine/grote kleding.... Maar verder moet iedereen toch dragen wat ze mooi vinden?
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:
Ik vind het vaak kuddegedrag. Men neemt de mening over van anderen, dat merk ik hier ook al. Hetzelfde geldt voor dingen mooi vinden, zo werkt de mode nu eenmaal merk ik. Die lange jurken zijn toch ook in de mode... Nu is het blijkbaar niet in de mode om een witte legging te dragen, dus is het lelijk....
Ik ga trends vaak leuk vinden omdat ik zie hoe leuk ze gecombineerd worden. Maar na een tijdje is het nieuwe eraf. Heb ik ook met muziek en woninginrichting, vind ik na een tijdje ook niet meer interessant. Qua mode ben ik een meeloper. De Uggs heb ik overgeslagen, maar leggings -goed voorbeeld- heb ik een tijdje leuk gevonden en nu al jaren niet meer. Twee jaar geleden ben ik aan de lange jurken gegaan en nu heb ik een jumpsuit. Ik ga wat ik leuk vind niet laten hangen om maar níet aan trends mee te doen, die recalcitrante periode heb ik inmiddels wel gehad. Lekker belangrijk dat kuddes anderen het ook leuk vinden.
Melis_je- Kletskop
Dat ik witte leggings mooi vind, vind ik echt niet omdat anderen dat ook vinden. Volgens mij is het juist wel in de mode om een witte legging te dragen, gezien het grote aantal mensen dat het doet.
Gast- Gast
Fauve schreef:Dat ik witte leggings mooi vind, vind ik echt niet omdat anderen dat ook vinden. Volgens mij is het juist wel in de mode om een witte legging te dragen, gezien het grote aantal mensen dat het doet.
Ik vind witte leggings ook leuk. Leuk jurkje of rokje er overheen, niets mis mee!
Mode of niet, dat zal me een worst wezen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen ook wel mijn ogen uitgekeken heb.
Van de week waren we aan het bbq-en in het park en lag er een mevrouw met een wijd fladder rokje met haar knieen opgetrokken en haar benen uit elkaar op een handdoek, gevolg: Vol uitzicht op haar knalrode onderbroek. Dat vond ik ook wel echt iets to much information!!!
En ik hou ook niet van witte leggings, ondergoed wat aan alle kanten zichtbaar is, te strakke kleding en ga zo maar door. Natuurlijk moeten mensen zelf weten wat ze dragen, maar dan kan ik het nog wel heel erg lelijk vinden!
Maar andere dingentjes begrijp ik ook wel weer, zo draag ik op mijn werk pumps met een hak van zo'n 10 cm, maar ik heb dan ook voornamelijk een zittend beroep en ik kan er prima op lopen. Maar van de week moest ik naar een ander pand en dat was op en neer eigenlijk net te ver. Dat ging nog wel maar aan het eind van de dag had ik serieus moeite om bij mijn fiets te komen, mijn enkels waren zo moe dat ik er gewoon doorheen zakte. Toen moesten mensen ook gedacht hebben van zie haar eens wankelen!
Ik denk ook dat er best wat mensen zijn die na de winter hun zomerkleren weer uit de kast trekken die het jaar ervoor nog prima paste maar die nu een aantal kilo zwaarder zijn waardoor het allemaal niet zo flateus meer is, maar ze zich dat wat minder realiseren!
Ik droeg eerst weleens een legging onder een rokje, maar ik vind dat nu wel een beetje geweest geloof ik, ik doe het niet meer. Mijn benen schuren ook tegen elkaar, dat heeft met de stand van mijn benen te maken want ook toen ik ondergewicht had, had ik daar last van. Maar ik knip dan gewoon een oude panty af op de lengte waardoor ik er geen last meer van heb! Ideaal want het kost niks, je ziet het niet en het zit heel lekker. Op die manier hoef ik dus geen legging aan onder mijn jurkjes en rokjes!
Van de week waren we aan het bbq-en in het park en lag er een mevrouw met een wijd fladder rokje met haar knieen opgetrokken en haar benen uit elkaar op een handdoek, gevolg: Vol uitzicht op haar knalrode onderbroek. Dat vond ik ook wel echt iets to much information!!!
En ik hou ook niet van witte leggings, ondergoed wat aan alle kanten zichtbaar is, te strakke kleding en ga zo maar door. Natuurlijk moeten mensen zelf weten wat ze dragen, maar dan kan ik het nog wel heel erg lelijk vinden!
Maar andere dingentjes begrijp ik ook wel weer, zo draag ik op mijn werk pumps met een hak van zo'n 10 cm, maar ik heb dan ook voornamelijk een zittend beroep en ik kan er prima op lopen. Maar van de week moest ik naar een ander pand en dat was op en neer eigenlijk net te ver. Dat ging nog wel maar aan het eind van de dag had ik serieus moeite om bij mijn fiets te komen, mijn enkels waren zo moe dat ik er gewoon doorheen zakte. Toen moesten mensen ook gedacht hebben van zie haar eens wankelen!
Ik denk ook dat er best wat mensen zijn die na de winter hun zomerkleren weer uit de kast trekken die het jaar ervoor nog prima paste maar die nu een aantal kilo zwaarder zijn waardoor het allemaal niet zo flateus meer is, maar ze zich dat wat minder realiseren!
Ik droeg eerst weleens een legging onder een rokje, maar ik vind dat nu wel een beetje geweest geloof ik, ik doe het niet meer. Mijn benen schuren ook tegen elkaar, dat heeft met de stand van mijn benen te maken want ook toen ik ondergewicht had, had ik daar last van. Maar ik knip dan gewoon een oude panty af op de lengte waardoor ik er geen last meer van heb! Ideaal want het kost niks, je ziet het niet en het zit heel lekker. Op die manier hoef ik dus geen legging aan onder mijn jurkjes en rokjes!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Gizmo schreef:Guattari schreef:Gizmo schreef:Ik snap nog steeds niet wat er zo lelijk is aan een witte legging. Volgens mij is dat een beetje dezelfde meningvorming als meedoen aan de laatste mode; anderen qua mening opvolgen dus...
Jammer dat je in een discussie waar je dit punt naar voren haalt, niet je beargumentatie wilt benoemen. Alsof ik al je topics/reacties lees...
Speciaal voor jou dan nog een keer: met een tuniekje tekent het vaak alsnog heel erg en dat vind ik niet mooi. Daarnaast vind ik geen enkele huidskleur mooi staan bij een witte legging, als je een lichte huidskleur hebt vind ik de verschillende 'wit'tinten niet mooi bij elkaar staan en als je donker bent vind ik het contrast te groot. De combinatie jurkje/tuniekje met witte legging vind ik tenslotte een beetje goedkoop eruitzien.
Witte leggings heb ik echt nooit mooi gevonden en zeg dat al vanaf het moment dat ik ze voor het eerst zag.
Gast- Gast
Pagina 4 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23
Pagina 4 van 23
Permissies van dit forum: