Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 23 van 23
Pagina 23 van 23 • 1 ... 13 ... 21, 22, 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
Net zoals Desigual jurkjes met korte witte laarsjes._Chance schreef:Ik associeer kleine hakjes ook altijd met huismoeders met een makkelijk en praktisch kapsel die zo denken nog seks uit te stralen.
Gast- Gast
My god, ben ff een paar dagen het land uit en er zijn tien pagina's bij gekomen Volgens mij was ik degene die begon over knieën, excuses daarvoor Maar ik heb gewoon rare, dikke knieën ofzo, waardoor t lijkt alsof ik x-benen heb. Eerder droeg ik daarom nóóit een rokje of jurkje tot boven de knie, maar tegenwoordig heb ik er wat meer schijt aan (maar dan wél met panty/legging dus!).
Dan over de schoenen: ik heb ook wel wat schoenen in de categorie 'kleine hakjes'. Eigenlijk houd ik er ook niet echt van en heb ze daarom nooit aan. Heb ze gekocht omdat ik af en toe ook wel eens pumps aan wilde, maar niet op hoge hakken kan lopen én heel lang ben. Eigenlijk heb ik ze nu echt nooit meer aan (ga binnenkort maar eens wat proberen te verkopen denk ik) en draag ik alleen nog maar platte schoenen.
Edit: sleehakken vind ik trouwens ook spuuglelijk! (hoe hoger, hoe lelijker )
Dan over de schoenen: ik heb ook wel wat schoenen in de categorie 'kleine hakjes'. Eigenlijk houd ik er ook niet echt van en heb ze daarom nooit aan. Heb ze gekocht omdat ik af en toe ook wel eens pumps aan wilde, maar niet op hoge hakken kan lopen én heel lang ben. Eigenlijk heb ik ze nu echt nooit meer aan (ga binnenkort maar eens wat proberen te verkopen denk ik) en draag ik alleen nog maar platte schoenen.
Edit: sleehakken vind ik trouwens ook spuuglelijk! (hoe hoger, hoe lelijker )
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:
Ohh ja ik had ook al gegoogled maar kon ook niets vinden. Ben benieuwd of je vriend er nog een weet.. Ik wacht er met smart op 1tje namelijk al is het maar 10%.. alle kleine beetje zijn meegenomen haha
Sorry, het was een code van Topman, niet ASOS..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
TNMN schreef:Punk'd schreef:
Ohh ja ik had ook al gegoogled maar kon ook niets vinden. Ben benieuwd of je vriend er nog een weet.. Ik wacht er met smart op 1tje namelijk al is het maar 10%.. alle kleine beetje zijn meegenomen haha
Sorry, het was een code van Topman, niet ASOS..
Ik had al een vip code via de mail gekregen heb vandaag wat besteld maar toch maar niet de schoenen haha
Gast- Gast
Punk'd schreef:Sleehakken zijn mooi.. Maar dan wel van die dikke (niet van die dunnetjes)
Wat ik zelf ook ontzettend gaaf vind zijn deze hakken (net zoals vroeger )..
Dit vind ik dan weer vreselijke schoenen Maar ik heb sowieso niks met sleehakken, of ze nou laag of hoog zijn.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
www.she.be/nl/mode-en-beauty/aid1042472/legging-is-funest-voor-je-figuur.aspx
om de legging discussie nog even door te zetten
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:www.she.be/nl/mode-en-beauty/aid1042472/legging-is-funest-voor-je-figuur.aspx
Nouuu dit is wel een andere discussie, in het artikel gaat het erover dat een legging zo strak zit, dat ie de functie van de spieren overneemt en je benen en dijen verslappen. Lijkt me een beetje bullshit eerlijk gezegd en daarbij draag ik niet zúlke strakke leggings en ook niet met het doel om 'het overtollig vet in bedwang te houden'.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind er echt niets mis met een zwarte, lange legging. 's winters draag ik ze altijd onder een rokje of een jurkje. Als je maar zorgt dat je niet van die rimpelknieen krijgt omdat je leggging te groot is/afzakt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Gister kwam er een vriendin langs met een.. witte legging, en het stond haar fantastisch, het kan echt wel, het ligt er maar net aan, welke kwaliteit legging is het, welk figuur draagt het en met wat combineer je het.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
http://www.vd.nl/dames/jurken/soho-collection/jurk/g20833444.html?fhquery=omitxmldecl%3Dyes%26fh_secondid%3Dg20833444%26fh_lister_pos%3D11%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames_dames_jurken%257d%252fkleur_basis%253d%257bgeel%253brood%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Wat vinden jullie van dit jurkje? (rode versie)
Wat vinden jullie van dit jurkje? (rode versie)
Gast- Gast
Niet doen tenzij je echt zichtbaar zwanger bent (of wilt lijken)
Gast- Gast
Zolang de H&M nog witte leggings verkoopt vind ik ze nog gewoon kunnen :-)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Niet doen tenzij je echt zichtbaar zwanger bent (of wilt lijken)
Eens
Gast- Gast
Ik vind het een beetje een onvoordelig model....strak in de taille, dan uitlopen maar zo kort! Beetje voor kleine meisjes geloof ik!
Gast- Gast
Ik heb hem gisteren gepast, maar was in m'n eentje aan het shoppen dus ik twijfelde heel erg. Toch goed dat ik hem niet genomen heb denk ik :-)
Gast- Gast
Los van het model (waar je idd snel zwanger in lijkt), vind ik het heel goedkoop ogen doordat het zo snel rommelig wordt als je katoen draagt. Als je op de foto gaat staan zie je al dat het ontzettend kreukt (wat een raar woord is dat toch).
Gast- Gast
Ik denk dat dit je veel mooier staat, omdat jij ook mooi bruin wordt in de zomer. Bij een heel witte huid vind ik het teveel afsteken, maar bij jou staat het volgens mij wel heel stijlvol en vooral het stofje vind ik vele malen mooier ogen dan dat jurkje van de V&D. Voor Mexx trouwens heel goedkoop, maar 50 euro.
Plaatje lukt niet, de link dus maar even gekopieerd: http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_location%3D%2F%2Fnm%2Fnl_NL%26fh_secondid%3D152696086#NM_ComProductDetailTab
Plaatje lukt niet, de link dus maar even gekopieerd: http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_location%3D%2F%2Fnm%2Fnl_NL%26fh_secondid%3D152696086#NM_ComProductDetailTab
Gast- Gast
Dat is waarschijnlijk een jurkje waar ik heel erg aan zou moeten wennen, heb zelf het idee dat zo'n jurkje mijn buik en heupen juist op laat vallen i.p.v. camoufleert.
Gast- Gast
Birgit schreef:Dat is waarschijnlijk een jurkje waar ik heel erg aan zou moeten wennen, heb zelf het idee dat zo'n jurkje mijn buik en heupen juist op laat vallen i.p.v. camoufleert.
Kind, jij hoeft niets te camoufleren (tenzij je je er echt onprettig in voelt natuurlijk om iets te dragen wat anders is dan je bent gewend), maar ik heb genoeg foto's van jou voorbij zien komen op het forum, om te weten dat jij een heel normaal postuur hebt.
Gast- Gast
Het idee is leuk, maar het model is net te raar uitgevallen en de stof ziet er erg cheap uit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Guattari schreef:Ik denk dat dit je veel mooier staat, omdat jij ook mooi bruin wordt in de zomer. Bij een heel witte huid vind ik het teveel afsteken, maar bij jou staat het volgens mij wel heel stijlvol en vooral het stofje vind ik vele malen mooier ogen dan dat jurkje van de V&D. Voor Mexx trouwens heel goedkoop, maar 50 euro.
Wat een leuk jurkje! Eens even langs bij Mexx om te passen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 23 van 23 • 1 ... 13 ... 21, 22, 23
Pagina 23 van 23
Permissies van dit forum: