Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 3 van 23
Pagina 3 van 23 • 1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
Minneke schreef:Guattari schreef:@Minneke: nee hoor, geen last van recalcitrante buien vandaag. Het is een stukje eerlijkheid die ik voor de verandering eens niet politiek correct heb verwoord.
En, voelt het fijn?
Ja hoor, prima. Dank je voor de belangstelling.
Gast- Gast
Toch maar even weggehaald ivm eventuele herkenbaarheid
Laatst aangepast door BJA op do 21 apr 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Vilein schreef:Guattari schreef:Maar betekende/betekent dit voor jou dan bijvoorbeeld ook dat je het liefst niet een grotere maat wil dan maat M terwijl je stiekem wel doorhebt dat L je beter zou staan, bij wijze van spreken dan hè. Winkelde jij dan bijvoorbeeld alleen? Ik zou zelf namelijk niet snel vertrouwen op het oordeel van een verkoopster. Een negatief zelfbeeld hebben is verschrikkelijk naar, maar eigenlijk zou dat zelfbeeld niet af mogen hangen van een maatlabel in een kledingstuk. Ik vind het verdrietig voor jou om te lezen dat het zoveel invloed op je heeft (gehad), want persoonlijk vermoed ik dat zo'n zelfbeeld al heel wat positiever zou zijn (geweest) als jij kleding droeg waarin je je oprecht prettig voelde.
Het is nooit zover gekomen dat ik echt veel te strakke kleding heb gedragen, maar wel dat ik kleding kocht die ik alleen kocht omdat ik het mooi vond & er vast wel in zou groeien. Ik wilde wel graag maat XS/S, terwijl ik toen misschien een kleine M had, maar mezelf als een walgelijk dik varken zag.
Jeetje Vilein, wat ontzettend rot zal jij je dan hebben gevoeld. Een soort van 'de wens van de gedachte' dus wat betreft een kleinere maat kopen dan je feitelijk had. Vooral hoe je jezelf in de laatste zin omschrijft vind ik heel naar om te lezen, laat staan hoe het voor jou zou voelen. Is het inmiddels minder negatief voor jezelf?
Gast- Gast
Ik ben het volkomen met je eens
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Guattari schreef:Vilein schreef:Guattari schreef:Maar betekende/betekent dit voor jou dan bijvoorbeeld ook dat je het liefst niet een grotere maat wil dan maat M terwijl je stiekem wel doorhebt dat L je beter zou staan, bij wijze van spreken dan hè. Winkelde jij dan bijvoorbeeld alleen? Ik zou zelf namelijk niet snel vertrouwen op het oordeel van een verkoopster. Een negatief zelfbeeld hebben is verschrikkelijk naar, maar eigenlijk zou dat zelfbeeld niet af mogen hangen van een maatlabel in een kledingstuk. Ik vind het verdrietig voor jou om te lezen dat het zoveel invloed op je heeft (gehad), want persoonlijk vermoed ik dat zo'n zelfbeeld al heel wat positiever zou zijn (geweest) als jij kleding droeg waarin je je oprecht prettig voelde.
Het is nooit zover gekomen dat ik echt veel te strakke kleding heb gedragen, maar wel dat ik kleding kocht die ik alleen kocht omdat ik het mooi vond & er vast wel in zou groeien. Ik wilde wel graag maat XS/S, terwijl ik toen misschien een kleine M had, maar mezelf als een walgelijk dik varken zag.
Jeetje Vilein, wat ontzettend rot zal jij je dan hebben gevoeld. Een soort van 'de wens van de gedachte' dus wat betreft een kleinere maat kopen dan je feitelijk had. Vooral hoe je jezelf in de laatste zin omschrijft vind ik heel naar om te lezen, laat staan hoe het voor jou zou voelen. Is het inmiddels minder negatief voor jezelf?
Het is al een heel stuk verminderd, maar geheel positief is het ook nog niet. Ik vind het wel zonde dat ik vroeger zo ontzettend negatief was, terwijl ik toen een prima gewicht had. Nu hoop ik weer op een gezond gewicht te komen en hopelijk lukt het mij dan wel om positief naar mezelf te kijken.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dat hoop ik ook oprecht voor je Vilein, dat je je weer geheel gelukkig gaat voelen met jezelf. Negatieve gedachten kosten vaak zoveel energie en ergens is dat zo zonde. Met een kleine maat M ben je net als met een XXL geen dik varken. Maar dit is natuurlijk gevoel en ratio wat botst met elkaar in jouw belevingswereld en het idee dat de spiegel niet liegt, terwijl jij iets heel anders ziet dan iedereen in je omgeving.
Gast- Gast
Ik heb het even heel snel doorgelezen en ben het volledig met je eens, Guat. Haha ik lach nu de eerste keer om een topic dankje!
Op school zag ik een meisje met een Heineken tattoo. Daar moest ik ook wel om lachen.
Op school zag ik een meisje met een Heineken tattoo. Daar moest ik ook wel om lachen.
Gast- Gast
Ik draag een legging onder een rokje omdat mijn dikke bovenbenen anders tegen elkaar aan schuren in de warmte en ik grote bloedende 'schaafwonden' krijg zonder legging. En dat is echt niet overdreven. Dan draag ik liever een legging, dan blote benen onder een rokje.
Prima dat jij het geen porem vindt, maar je toon is wel echt heel denigrerend en oppervlakkig.
Prima dat jij het geen porem vindt, maar je toon is wel echt heel denigrerend en oppervlakkig.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik draag een legging onder een rokje omdat mijn dikke bovenbenen anders tegen elkaar aan schuren in de warmte en ik grote bloedende 'schaafwonden' krijg zonder legging. En dat is echt niet overdreven. Dan draag ik liever een legging, dan blote benen onder een rokje.
Ik heb mijn visie op leggings gelinkt aan werkzaam zijn in het bedrijfsleven en dat ik het dan echt niet vind kunnen om in een witte legging op je werk te verschijnen, omdat ik dit sowieso een erg lelijke kleur vind voor een legging. Het ziet er niet netjes uit in een professionele omgeving, dus dat staat geheel los van de klachten die jij hebt benoemd. Natuurlijk vind ik dat rot voor je, ook al kan ik herinneren dat minoessepoes onlangs een heel goede tip gaf over schurende bovenbenen (panty afknippen).
Ik heb al gezegd dat ik echt niet zo intelligent ben als mensen hier over me (willen) denken en dat ik hou van oppervlakkigheid (op z'n tijd dan hè). Denigrerend vind ik het echter niet, want het is bijv. toch echt AngelNyn zelf die begint over budget etc etc. Het gaat mij puur om kleding dragen die domweg niet geschikt is voor het figuur dat diegene heeft, wat al heel anders zou lijken als diegene de juiste maat koopt.
Ik zeg letterlijk dat ik iedereen iets moois vind hebben, maar ik vind het idd tegelijkertijd wel heel opvallend om te zien hoeveel mensen zichzelf veel minder voordelig aan de buitenwereld 'showen' door gewoon domweg niet de juiste kleding(maat) te dragen.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik draag een legging onder een rokje omdat mijn dikke bovenbenen anders tegen elkaar aan schuren in de warmte en ik grote bloedende 'schaafwonden' krijg zonder legging. En dat is echt niet overdreven. Dan draag ik liever een legging, dan blote benen onder een rokje.
Begrijpelijk dat je dat dan doet en dat hoeft niet lelijk te zijn. Maar idd, een witte is gewoon niet zo charmant. Maar ik schat in dat jij dat ook niet doet
Gast- Gast
Ik vind de mensen mooier in de zomer dan in de winter. Natuurlijk zijn er zomermissers en denk ik weleens; Trek dat nu niet aan. Maar over het algemeen vind ik het donders meevallen.
Gast- Gast
Eens. Behalve met die schurende, bloedende schaafwonden dan.Marin schreef:Ik draag een legging onder een rokje omdat mijn dikke bovenbenen anders tegen elkaar aan schuren in de warmte en ik grote bloedende 'schaafwonden' krijg zonder legging. En dat is echt niet overdreven. Dan draag ik liever een legging, dan blote benen onder een rokje.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik heb het even heel snel doorgelezen en ben het volledig met je eens, Guat. Haha ik lach nu de eerste keer om een topic dankje!
You're welcome.;-) Haha, een Heineken tattoo? Oh mijn God, ik zie nu meteen een oude, lieve oma voor me (wat dit meisje waarschijnlijk ooit wordt) met zo'n tattoo.
Gast- Gast
Storm schreef:Eens. Behalve met die schurende, bloedende schaafwonden dan.Marin schreef:Ik draag een legging onder een rokje omdat mijn dikke bovenbenen anders tegen elkaar aan schuren in de warmte en ik grote bloedende 'schaafwonden' krijg zonder legging. En dat is echt niet overdreven. Dan draag ik liever een legging, dan blote benen onder een rokje.
Huh? Gewoon alleen de laatste zin dus...?
Gast- Gast
Ja, eigenlijk wel. Ik vind je toon ook behoorlijk naar in dit topic.
Gast- Gast
Maar hoe weet jij dat degene met een witte legging aan niet zorgvuldig veel tijd aan haar outfit heeft besteed en het zelf wél leuk vindt staan? Dat jij het lelijk vindt kan ik begrijpen maar het komt zo hard oordelend over op meiden die óf misschien er niet zo veel verstand van hebben wat wel of niet staat, óf het gewoon echt mooi vinden. Want ik denk dat er genoeg van dat soort meiden rondlopen. En lijkt me niets mis me. Ik vind zelf kleding zo'n onbelangrijk onderdeel van m'n leven. Het lijkt mij nou echt zonde van m'n energie om me druk te gaan maken om de witte leggings van anderen, of je nou intellectueel bent of niet. Prima als je zelf een vrouw ben die veel moeite besteed aan haar uiterlijk, maar dit topic komt zo negatief over naar de meiden die minder daar mee hebben.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, eigenlijk wel. Ik vind je toon ook behoorlijk naar in dit topic.
Terwijl ik toch echt uitleg wat ik bedoel naar mijn weten. Maar goed, je vond de toon in je eigen topic ook naar van mij, dus onze manier van communiceren ligt misschien wel gewoon heel ver uit elkaar. Dat kan natuurlijk ook.
Gast- Gast
Misschien, maar ik vind je vooral vandaag zo'n air over je heen hebben, zo'n 'kijk-mij-nou-eens-slim-zijn' toon. Daar krijg ik persoonlijk de kriebels van.
Gast- Gast
Marin schreef:Maar hoe weet jij dat degene met een witte legging aan niet zorgvuldig veel tijd aan haar outfit heeft besteed en het zelf wél leuk vindt staan? Dat jij het lelijk vindt kan ik begrijpen maar het komt zo hard oordelend over op meiden die óf misschien er niet zo veel verstand van hebben wat wel of niet staat, óf het gewoon echt mooi vinden. Want ik denk dat er genoeg van dat soort meiden rondlopen. En lijkt me niets mis me. Ik vind zelf kleding zo'n onbelangrijk onderdeel van m'n leven. Het lijkt mij nou echt zonde van m'n energie om me druk te gaan maken om de witte leggings van anderen, of je nou intellectueel bent of niet. Prima als je zelf een vrouw ben die veel moeite besteed aan haar uiterlijk, maar dit topic komt zo negatief over naar de meiden die minder daar mee hebben.
Maar Marin, echt waar; het zal me echt m'n reet roesten hoe anderen mijn kledingstijl zouden beoordelen. Ik hou van op en top vrouwelijk eruitzien, maar dat zal door velen ook betiteld kunnen worden als tutje. Het beeld van een witte legging vind ik zelf gewoon heel lelijk, omdat het vaak heel erg tekent (bij ieder denkbaar figuur). Daarnaast stel ik me dan voor hoe het eruitziet bij mij op m'n werk. In die setting past het domweg niet en toch zie ik genoeg vrouwen 's ochtends naar het bedrijventerrein gaan met een witte legging onder hun rok.
Gast- Gast
Elodie schreef:Marin schreef:Ik draag een legging onder een rokje omdat mijn dikke bovenbenen anders tegen elkaar aan schuren in de warmte en ik grote bloedende 'schaafwonden' krijg zonder legging. En dat is echt niet overdreven. Dan draag ik liever een legging, dan blote benen onder een rokje.
Begrijpelijk dat je dat dan doet en dat hoeft niet lelijk te zijn. Maar idd, een witte is gewoon niet zo charmant. Maar ik schat in dat jij dat ook niet doet
Ik heb twee grijze, een blauwe en een zwarte legging. En jeans leggings. Geen witte nee. Maar het is louter door dit topic dat ik weet dat een witte legging 'blijkbaar' heel erg lelijk is en dat je een modeflater slaat als ie dat weet. Serieus: hoe de freak zou ik dat zelf moeten weten als ik geen verstand daar van heb noch interesse in heb. Ik zou zelf denken: oh zwart is zo donker voor de zomer, wit oogt veel frisser. Dat zou mijn idee achter zijn, maar blijkbaar ben ik dan dus niet goed bezig?
(overigens werk ik niet in t zakenleven dus misschien werkt het buiten het zakenleven weer anders? You tell me, ik heb er geen verstand van)
Gast- Gast
Storm schreef:Misschien, maar ik vind je vooral vandaag zo'n air over je heen hebben, zo'n 'kijk-mij-nou-eens-slim-zijn' toon. Daar krijg ik persoonlijk de kriebels van.
Dat is dan wel heel erg in contrast met wat ik juist al vaker heb aan gegeven vandaag: jullie zijn zelf degenen die mij betitelen als intelligent. Kom op, zo zie ik mezelf echt niet hoor. Ik ben gewoon wie ik ben en dat kan soms heel serieus zijn in topics, maar ik vind oppervlakkigheid minimaal net zo leuk. Waar doe ik in dit topic of ik zo slim ben? Lijkt me trouwens praktisch onmogelijk om dat in een topic te doen waar het gaat over kledingkeuze, maar goed. Misschien zie jij dat anders.
Gast- Gast
Marin schreef:Elodie schreef:Marin schreef:Ik draag een legging onder een rokje omdat mijn dikke bovenbenen anders tegen elkaar aan schuren in de warmte en ik grote bloedende 'schaafwonden' krijg zonder legging. En dat is echt niet overdreven. Dan draag ik liever een legging, dan blote benen onder een rokje.
Ik heb twee grijze, een blauwe en een zwarte legging. En jeans leggings. Geen witte nee. Maar het is louter door dit topic dat ik weet dat een witte legging 'blijkbaar' heel erg lelijk is en dat je een modeflater slaat als ie dat weet. Serieus: hoe de freak zou ik dat zelf moeten weten als ik geen verstand daar van heb noch interesse in heb. Ik zou zelf denken: oh zwart is zo donker voor de zomer, wit oogt veel frisser. Dat zou mijn idee achter zijn, maar blijkbaar ben ik dan dus niet goed bezig?
(overigens werk ik niet in t zakenleven dus misschien werkt het buiten het zakenleven weer anders? You tell me, ik heb er geen verstand van)
Je slaat geen modeflater hoor, want daarmee stel je mijn mening gelijk aan feiten en dat is natuurlijk onzin. Als ik zo'n modetypetje was liep ik nu wel in zo'n chino-ding en ook dat vind ik gruwelijk lelijk.;-)
Gast- Gast
Guattari schreef:Elodie schreef:Ik heb het even heel snel doorgelezen en ben het volledig met je eens, Guat. Haha ik lach nu de eerste keer om een topic dankje!
You're welcome.;-) Haha, een Heineken tattoo? Oh mijn God, ik zie nu meteen een oude, lieve oma voor me (wat dit meisje waarschijnlijk ooit wordt) met zo'n tattoo.
Ja erg he. En nog eentje.. vandaag bij het reisbureau keek er even een stagiaire mee... ze hing voorover met haar dikke tieten en keek ik, ongevraagd en ongewild, uit op zo'n nep marlies dekkerd. Bah bah.
Soms is 'zeiken' over oppervlakkige dingen toch best leuk?! Kom op.
Gast- Gast
Elodie schreef:Guattari schreef:Elodie schreef:Ik heb het even heel snel doorgelezen en ben het volledig met je eens, Guat. Haha ik lach nu de eerste keer om een topic dankje!
Ja erg he. En nog eentje.. vandaag bij het reisbureau keek er even een stagiaire mee... ze hing voorover met haar dikke tieten en keek ik, ongevraagd en ongewild, uit op zo'n nep marlies dekkerd. Bah bah.
Soms is 'zeiken' over oppervlakkige dingen toch best leuk?! Kom op.
Bij dit topic zal het wellicht het probleem zijn dat ik het heb geopend en dit niet achter me wordt gezocht, omdat ik doorgaans wel serieus reageer en meestal heel netjes verwoord wat ik denk; op het oude forum was ik ook politiek correcte Guattari.
Gast- Gast
Maar dat is toch echt puur jouw mening dat dat niet staat? Wie weet hebben die vrouwen daar geen flauw benul van.
Andere vraag. Waarom erger je je daar aan? Vind jij dat je als vrouw zijnde (ten alle tijde) bewust met je kleding om moet gaan? Hoe doe je dat dan als je daar geen intrinsieke aanleg of interesse voor hebt?
Ik krijg van jou namelijk nu de indruk dat vrouwen er tiptop verzorgd uit moeten zien.
Maar het interesseert mij zelf namelijk echt negen van de tien keer echt niet hoe ik er uit zie qua kleding! Een enkele keer voor een date en feestje wel, en dan ben ik er super onzeker over, maar verder ga ik gerust in m'n joggingbroek boodschappen doen. Neem je daar ook 'aanstoot' aan en erger je je daar aan of niet? Ben ik echt benieuwd naar, je topic doet namelijk vermoeden van wel en in dat geval denk ik echt whoa waar maak je je druk om?!
Andere vraag. Waarom erger je je daar aan? Vind jij dat je als vrouw zijnde (ten alle tijde) bewust met je kleding om moet gaan? Hoe doe je dat dan als je daar geen intrinsieke aanleg of interesse voor hebt?
Ik krijg van jou namelijk nu de indruk dat vrouwen er tiptop verzorgd uit moeten zien.
Maar het interesseert mij zelf namelijk echt negen van de tien keer echt niet hoe ik er uit zie qua kleding! Een enkele keer voor een date en feestje wel, en dan ben ik er super onzeker over, maar verder ga ik gerust in m'n joggingbroek boodschappen doen. Neem je daar ook 'aanstoot' aan en erger je je daar aan of niet? Ben ik echt benieuwd naar, je topic doet namelijk vermoeden van wel en in dat geval denk ik echt whoa waar maak je je druk om?!
Gast- Gast
Pagina 3 van 23 • 1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23
Pagina 3 van 23
Permissies van dit forum: