Brrrr Koud
+14
Bosjesvrouw
Mermaid
Puk
Kaboutertje
Jade
SarahKey
Tinus
M@niek
Caroow
Ella
Rush
SparklingEyes
Marin
Lejow
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brrrr Koud
Ik vind het echt nog steeds zo koud.. Het wordt in huis ook gewoon nog niet echt warm. Het hangt nog steeds rond de 18,5/19 graden en zeker nu met B vind ik dat de koud, dus huppa gaat de verwarming maar weer aan...
Tis verdikkie begin mei!
Als het nou een week (of 2) een lekker temperatuurtje wordt, komt de warmte ook in huis en hoeft dat kreng niet meer aan.
Toen B thuis kwam hebben we het maandbedrag al met een tientje laten verhogen..
Ben benieuwd hoe onze afrekening er in juli uitziet!
Hoe zit t bij jullie?
Tis verdikkie begin mei!
Als het nou een week (of 2) een lekker temperatuurtje wordt, komt de warmte ook in huis en hoeft dat kreng niet meer aan.
Hoe zit t bij jullie?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Brrrr Koud
Ja he... Het is hier in huis ook maar 18 graden, maar ik weiger de verwarming nog aan te zetten. Maar lekker warm is anders.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lejow schreef:Ik vind het echt nog steeds zo koud.. Het wordt in huis ook gewoon nog niet echt warm. Het hangt nog steeds rond de 18,5/19 graden en zeker nu met B vind ik dat de koud, dus huppa gaat de verwarming maar weer aan...
Tis verdikkie begin mei!
Hoe zit t bij jullie?
Hier is het ook geregeld koud in huis... Nare is: hier warmt het snel op in huis door onze giga ramen, maar koelt ook snel weer af!
Herken het dus helemaal. ik vind het maar vies en koud vandaag.. zaterdag gaat de zon meer schijnen volgens weer.nl...
Daar hoop ik dan maar even op!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben de verwarming soms nog wel aan, als het onder de 17 graden zakt, dan zet ik 'm even op 18,5. Even in de warmte hoor!
Maar het is idd nog gewoon brrrrr!
Maar het is idd nog gewoon brrrrr!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier is rond de 18 graden in huis maar ik heb het niet koud dus ik laat de kachel uit. Ik kan me voorstellen dat je met een kleintje in huis wel moet stoken! Stom weer in Nederland
Gast- Gast
Ik heb het ook koud terwijl de termostaat 19.5 aangeeft. Dus valt wel mee zou je zeggen......
Wanneer komt de zomer????
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Het is dit weekend IJsheiligen, dan kan het zelfs nog gaan vriezen 's, nachts! Daarna zou er geen kans met op nachtvorst kunnen zijn en gaat het de andere, kant op met de temperatuur.
Gast- Gast
Hier in huis is het steeds tussen de 21 en 23 graden, dus dat is heel lekker, maar buiten vind ik het ook echt koud. Stom weer.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zet regelmatig de verwarming nog wel aan, ga niet in de kou zitten.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Hier staat de verwarming ook aan omdat ik niet ga zitten kouwkleumen.
Van mij mag het ook zomer gaan worden!
Van mij mag het ook zomer gaan worden!
Gast- Gast
Ik zet de verwarming ook gewoon aan hoor, lekker op 20/21 graden. Ga niet zitten kleumen voor die paar centen..
Gast- Gast
Ik ben sowieso een koukleum, en bij mij is de verwarming ook nog steeds aan. Loop in huis ook nog steeds met een fleecevest aan trouwens.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Hier is het meestal rond de 19 graden maar zet de kachel niet hoger. Pas als het echt koud aanvoelt. Maar heb het geluk dat ik een warmbloedig kind op de wereld heb gezet net als zijn moeder. Maar zodra papa thuis is gaat de kachel hoger want hij is zo'n koukleum.
Ben wel benieuwd naar de rekening want Siem is geboren in een tijd dat het echt stervenskoud was en toen stond de kachel dag en nacht te loeien. Al zit ik me wel te bedenken, december en januari waren niet echt koude maanden dus had overdag toen ik thuis was alsnog geen kachel aan.
Ben wel benieuwd naar de rekening want Siem is geboren in een tijd dat het echt stervenskoud was en toen stond de kachel dag en nacht te loeien. Al zit ik me wel te bedenken, december en januari waren niet echt koude maanden dus had overdag toen ik thuis was alsnog geen kachel aan.
Hier gaat de kachel 's avonds meestal ook nog eventjes aan! Ik ga ook niet zitten koukleumen
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Vind het ook maar niks warm hier.. Wordt echt eens tijd dat de zon meer gaat schijnen. Heb nog mooie sleekhakjes in de kast staan die eruit willen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Wij wonen in een nieuwbouwappartement wat keigoed geïsoleerd is, dus hier is het 20 graden zonder verwarming aan, ideaal! Onze energierekening is ook echt laag hierdoor, we hoeven de verwarming pas aan te doen als het buiten vriest, bij wijze van spreke. Maar ik vind het wel veel te koud voor de tijd van het jaar, de zomer moet nu wel echt super worden, dat verdienen we wel dan:)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Yvette schreef:Ik heb het ook koud terwijl de termostaat 19.5 aangeeft. Dus valt wel mee zou je zeggen......
Ja hoor dezelfde temperatuur.. dacht al dat het aan mij lag dat ik het toch zo koud had, ben niet helemaal fit vandaag maar t is ook gewoon veel te koud
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid schreef:Yvette schreef:Ik heb het ook koud terwijl de termostaat 19.5 aangeeft. Dus valt wel mee zou je zeggen......
Ja hoor dezelfde temperatuur.. dacht al dat het aan mij lag dat ik het toch zo koud had, ben niet helemaal fit vandaag maar t is ook gewoon veel te koud
Nee hoor ligt niet aan jouw..... Word wel moe van het weer hoor. Gisteren was het super lekker en had ik mijn omer jas aan en vandaag maar weer mijn winterjas
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hier brand s avonds de houtkachel nog.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Hier is het 17,5 graad in huis prima temperatuur in de winter hadden we hem ook niet hoger dan 18. Hier hoeft geen kachel meer aan .
Word trouwens nog kouder zag ik op het weerbericht
Word trouwens nog kouder zag ik op het weerbericht
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ben de kou echt zo zat
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bij ons in huis is het helemaal niet koud. Nu scheelt het ook dat het super goed geïsoleerd is en in een appartementencomplex woon dus van alle kanten warmte krijgt In de winter hebben we ook bijna niet hoeven stoken!
Ik ben ook echt een koukleum hoor, trek snel een vest aan, koppen thee vliegen mij om de oren. Maar het scheelt gewoon dat ik de verwarming niet aan hoef te zetten, mooi voor de kosten.
Ik ben ook echt een koukleum hoor, trek snel een vest aan, koppen thee vliegen mij om de oren. Maar het scheelt gewoon dat ik de verwarming niet aan hoef te zetten, mooi voor de kosten.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Amazzonia schreef:Ik zet de verwarming ook gewoon aan hoor, lekker op 20/21 graden. Ga niet zitten kleumen voor die paar centen..
+1
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: