ontstoken ogen
+5
Flower_L
Thunder
Kat1980
ekjir@M
nillis
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
ontstoken ogen
Hallo allemaal
T had vorige week een dubbele oorontsteking en daar heeft ze t/m afgelopen donderdag AB voor gehad. Nu heeft ze sinds gisteren haar beide oogjes ontstoken en blijft ze nog steeds erg verkouden. Zit erover te denken om de HA post te bellen voor advies, maar wilde eerst jullie eens vragen wat je aan ontstoken oogjes kunt doen. Ze is wel vrolijk en gezellig aan het spelen. Ze lijkt er geen last van te hebben, ze heeft ook geen koorts.
T had vorige week een dubbele oorontsteking en daar heeft ze t/m afgelopen donderdag AB voor gehad. Nu heeft ze sinds gisteren haar beide oogjes ontstoken en blijft ze nog steeds erg verkouden. Zit erover te denken om de HA post te bellen voor advies, maar wilde eerst jullie eens vragen wat je aan ontstoken oogjes kunt doen. Ze is wel vrolijk en gezellig aan het spelen. Ze lijkt er geen last van te hebben, ze heeft ook geen koorts.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: ontstoken ogen
Ik heb voor ontstoken oogjes van die supranette doekjes in huis. Die werken heel goed.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Snoepy87 schreef:Of water koken af laten koelen en met van die watten schoonmaken.
+1
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Als het met een paar dagen niet weggaat met afgekoeld gekookt water kun je altijd even een oogzalfje vragen. Mijn kinderen hebben een hele periode constant ontstoken ogen gehad toen kreeg ik ook die oogzalf.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
+1Kat1980 schreef:Snoepy87 schreef:Of water koken af laten koelen en met van die watten schoonmaken.
+1
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:+1Kat1980 schreef:Snoepy87 schreef:Of water koken af laten koelen en met van die watten schoonmaken.
+1
+1
Toen het na een paar dagen nog niet weg was kreeg ik van de huisarts een zalfje. Alleen toen we het wilde gaan gebruiken was het die dag al over, dus het ligt hier nog ongebruikt in de kast
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
+ nog 1, hier heb ik het een paar dagen zo gedaan en toen was het overFlower_L schreef:+1Kat1980 schreef:Snoepy87 schreef:Of water koken af laten koelen en met van die watten schoonmaken.
+1
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Bedankt voor alle reactie, maak het nu met water en wattenschijfjes schoon en hopelijk is het snel over. Ze heeft nu helemaal dikke ooglidjes. Echt zielig
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
PapillonRose schreef:+ nog 1, hier heb ik het een paar dagen zo gedaan en toen was het overFlower_L schreef:+1Kat1980 schreef:Snoepy87 schreef:Of water koken af laten koelen en met van die watten schoonmaken.
+1
+1 wel de goede kant in poetsen, naar binnen toe.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
De kraamhulp zei hier: een drupje borstvoeding in het oog.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Hmm ik zie nu hoe oud je meisje is. Ik denk niet dat je nog borstvoeding geeft! Sorry.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: