Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 2 van 23
Pagina 2 van 23 • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
Tania schreef:Isabella schreef:Guattari schreef:Isabella schreef:Maar sommige mensen kunnen dingen écht niet hebben en ik snap niet dat je dat niet ziet. Tieten die onwijs hangen omdat ze in een strapless top gepropt zijn zonder bh; vet dat overal verschijnt, koop dat een maat groter en wat verhullender, dan zie je er gewoonweg stukken mooier uit.
Er liep een vrouw heel snel over straat met grote borsten en ik durf te zweren dat ze geen bh droeg. Horror! Ze sloeg zichzelf bijna in d'r gezicht. Ik dacht echt: "Die slaat zichzelf zo nog knock-out."
Haha zo iemand zat op het terras tegenover mij gisteren; en haar man droeg witte sokken in jawel, sandalen!
Dat doet mijn vader ook wel is
Mijn opa ook
Gast- Gast
Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Sorry hoor, volgens mij ben jij echt een intelligente vrouw, gezien je 'normale' posts. Maar ik vind dit topic en dan met name bovenstaande opmerking heel triest.
Waar maak je je druk om joh? Je wordt depressief van mensen die hun kleding in de verkeerde maat kopen? En dat JIJ zo'n legging walgelijk vindt, is toch niet meer dan JOUW probleem?
Gast- Gast
Ik ben ook helemaal niet zo met anderen bezig eigenlijk Dus maak mij ook niet zo druk als Guattari
Gast- Gast
Het zal mij echt een biet zijn wat anderen dragen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Minneke schreef:Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Sorry hoor, volgens mij ben jij echt een intelligente vrouw, gezien je 'normale' posts. Maar ik vind dit topic en dan met name bovenstaande opmerking heel triest.
Waar maak je je druk om joh? Je wordt depressief van mensen die hun kleding in de verkeerde maat kopen? En dat JIJ zo'n legging walgelijk vindt, is toch niet meer dan JOUW probleem?
Nee hoor, zo intelligent ben ik niet, dat is hoe anderen mij graag willen zien. Dat is iets heel anders. Ik hou van oppervlakkigheid, maar ik vind het wel degelijk mijn probleem als ik er tegenaan moet kijken.;-)
Gast- Gast
Guattari schreef:Minneke schreef:Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Nee hoor, zo intelligent ben ik niet, dat is hoe anderen mij graag willen zien. Dat is iets heel anders. Ik hou van oppervlakkigheid, maar ik vind het wel degelijk mijn probleem als ik er tegenaan moet kijken.;-)
Daarom zeg ik ook dat het JOUW probleem is
Persoonlijk kan ik mij echt niet druk om 'verkeerde kleding' maken. Maar het toontje dat ik in je posts hier teruglees vind ik ontzettend denigrerend. En daar kan ik me dan wél weer druk om maken.
Gast- Gast
Ik vind dat ze het uitstekend kan hebben, maar ik hou niet zo van slank.Monte schreef:
Ik kwam deze tegen op internet, lijkt me nou ook niet de beste jurk met al die plooien als je dit figuur hebt. ( het is trouwens nigella lawson)
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Jeanette schreef:Dat zie je idd vaak dat vrouwen op pumps zwalken alsof ze een glaasje teveel op hebben. En vrouwen die zich in te strakke en te kleine kleding hijsen ook. Maar veel meiden kunnen maar moeilijk accepteren dat ze geen maatje zero hebben. Dat heb ik wel flink gemerkt toen ik nog in een kledingzaak werkte. Echt dieptriest!
Vind je dat serieus dieptriest? Ik vind het namelijk eerder heel erg voor die vrouwen in kwestie. Zelf heb ik er ook een tijdlang last van gehad en dat lag in mijn geval best diep geworteld. Verder ben ik het met Susan eens. Ik doe zelf altijd wel mijn best om er een beetje leuk uit te zien, maar wat anderen dragen, zal mij een worst wezen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
nina schreef:Oké.. Ik draag deze zomer wel leggings.. want ik moet een steunkous dragen die tot mijn knie komt en een legging valt er dan mooi een stukje overheen. Ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen, iemand tips?Guattari schreef:nina schreef:Zijn leggingen per definitie not done?Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Ik vind witte leggings echt verschrikkelijk, ze tekenen zo. Maar ik vind het voor een zakelijke look niet kunnen idd dat je een jurkje draagt van een mooie stof en daaronder zo'n katoenen legging die net over je knie valt.
Er is toch niks mis met leggings in de zomer. Als jij het er niet te warm in hebt, gewoon dragen. Al zou ik niet zo snel voor een witte legging kiezen, maar goed, dat is een persoonlijke kwestie. Ik draag overigens nooit witte kleding bedenk ik mij nu. Heb echt niks wits in mijn kast hangen.
Phileine- Kletskop
Bovendien, wat moet zo'n vrouw dan wel aantrekken? Ze gaat er echt niet slank uitzien. Echt niet. Dan kan ze beter tonen dat ze blij is met haar lijf dan toch proberen zo skinny mogelijk over te komen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Vilein schreef:Jeanette schreef:Dat zie je idd vaak dat vrouwen op pumps zwalken alsof ze een glaasje teveel op hebben. En vrouwen die zich in te strakke en te kleine kleding hijsen ook. Maar veel meiden kunnen maar moeilijk accepteren dat ze geen maatje zero hebben. Dat heb ik wel flink gemerkt toen ik nog in een kledingzaak werkte. Echt dieptriest!
Vind je dat serieus dieptriest? Ik vind het namelijk eerder heel erg voor die vrouwen in kwestie. Zelf heb ik er ook een tijdlang last van gehad en dat lag in mijn geval best diep geworteld. Verder ben ik het met Susan eens. Ik doe zelf altijd wel mijn best om er een beetje leuk uit te zien, maar wat anderen dragen, zal mij een worst wezen.
Wat vind je dan precies erg, Vilein? Dat hun zelfbeeld zo verwrongen is, bedoel je dat misschien? Ik snap anders niet goed hoe ik het moet opvatten. Kijk, als je zelf weinig inzicht hebt over wat wel of niet goed past, kan dat gebeuren. Maar ik zou het wel rot vinden als mijn directe omgeving me daar niet op wijst als ik daar bijvoorbeeld om zou vragen.
Gast- Gast
Zomer of winter, wat ik inderdaad wel raar vind is als mensen zich in te kleine kleding wurmen. Soms heeft een meisje zo'n strakke broek aan, dat het mij bijna al pijn doet bij wijze van. Koop die broek dan gewoon een maatje (of 2) groter, dan is het helemaal prima.
Verder kan ik me er niet zo druk over maken eigenlijk. Iedereen vind nou eenmaal andere dingen mooi. Misschien heeft TS wel kleding aan die anderen dan weer heel lelijk vinden. Jij moet er in lopen, dus als jij het maar mooi vind en je er lekker in voelt, dat lijkt mij het belangrijkst.
Verder kan ik me er niet zo druk over maken eigenlijk. Iedereen vind nou eenmaal andere dingen mooi. Misschien heeft TS wel kleding aan die anderen dan weer heel lelijk vinden. Jij moet er in lopen, dus als jij het maar mooi vind en je er lekker in voelt, dat lijkt mij het belangrijkst.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Minneke schreef:Guattari schreef:Minneke schreef:Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Persoonlijk kan ik mij echt niet druk om 'verkeerde kleding' maken. Maar het toontje dat ik in je posts hier teruglees vind ik ontzettend denigrerend. En daar kan ik me dan wél weer druk om maken.
Ik zou me niet druk gaan maken om mijn toontje, het verandert er namelijk daardoor niet van.
Gast- Gast
Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Wat een neerbuigende en nare toon heb jij in dit topic zeg!
Dat je het niet vindt kunnen dat mensen te kleine maten dragen, is nog tot daar aan toe. Kan ik me overigens echt niet aan storen en dat jij er misselijk van wordt, nou dan heb je toch wel een probleem als andere mensen zo'n uitwerking op je hebben!
maar hierboven heb je het bijvoorbeeld over een witte legging, en je doet net alsof het een doodzonde is om zo'n ding te dragen. Smaken verschillen hoor!
Ik heb bijvoorbeeld een aantal jurkjes die ik zomers aan doe maar die net iets te kort zijn voor naar m'n werk en dan doe ik er een witte legging tot iets over de knie onder. Staat hartstikke leuk en zomers.
En dan ga jij ff vertellen dat het verboden moet worden en hoe iemand zoiets in godsnaam in haar hoofd haalt.
Alsof jij zo'n fantastische kijk op mode hebt dat jij wel even kunt vertellen wat wel en wat niet kan.
Laat iedereen even lekker in z'n waarde en ga je over andere dingen druk maken zeg.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Guattari schreef:Minneke schreef:Guattari schreef:Minneke schreef:Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Ik zou me niet druk gaan maken om mijn toontje, het verandert er namelijk daardoor niet van.
In een recalcitrante bui vanavond?
Gast- Gast
+1! Goed verwoordboekenwurm83 schreef:Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Wat een neerbuigende en nare toon heb jij in dit topic zeg!
Dat je het niet vindt kunnen dat mensen te kleine maten dragen, is nog tot daar aan toe. Kan ik me overigens echt niet aan storen en dat jij er misselijk van wordt, nou dan heb je toch wel een probleem als andere mensen zo'n uitwerking op je hebben!
maar hierboven heb je het bijvoorbeeld over een witte legging, en je doet net alsof het een doodzonde is om zo'n ding te dragen. Smaken verschillen hoor!
Ik heb bijvoorbeeld een aantal jurkjes die ik zomers aan doe maar die net iets te kort zijn voor naar m'n werk en dan doe ik er een witte legging tot iets over de knie onder. Staat hartstikke leuk en zomers.
En dan ga jij ff vertellen dat het verboden moet worden en hoe iemand zoiets in godsnaam in haar hoofd haalt.
Alsof jij zo'n fantastische kijk op mode hebt dat jij wel even kunt vertellen wat wel en wat niet kan.
Laat iedereen even lekker in z'n waarde en ga je over andere dingen druk maken zeg.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Guattari schreef:Vilein schreef:Jeanette schreef:Dat zie je idd vaak dat vrouwen op pumps zwalken alsof ze een glaasje teveel op hebben. En vrouwen die zich in te strakke en te kleine kleding hijsen ook. Maar veel meiden kunnen maar moeilijk accepteren dat ze geen maatje zero hebben. Dat heb ik wel flink gemerkt toen ik nog in een kledingzaak werkte. Echt dieptriest!
Wat vind je dan precies erg, Vilein? Dat hun zelfbeeld zo verwrongen is, bedoel je dat misschien? Ik snap anders niet goed hoe ik het moet opvatten. Kijk, als je zelf weinig inzicht hebt over wat wel of niet goed past, kan dat gebeuren. Maar ik zou het wel rot vinden als mijn directe omgeving me daar niet op wijst als ik daar bijvoorbeeld om zou vragen.
Inderdaad, dat ze een negatief zelfbeeld hebben. Ik bedoel ermee te zeggen dat het een heel vervelend probleem kan zijn en je daar heel verdrietig van kan worden. Ik vind dieptriest heel naar klinken. En ik zou het ook vervelend vinden als mijn omgeving mij niet op een verkeerde kledingkeuze zou durven wijzen.
Phileine- Kletskop
Guat, ik vind je niet op je gezelligst vandaag. Volgens mij heb je iets teveel naar Trisha geluisterd, die zo graag meer spicy opmerkingen wilde.
Gast- Gast
Nou ik had afgelopen week toch wat....
Was in de supermarkt hier in de buurt, komt er zn vrouw ( best wel gezet) met alleen tijgerjurkje aan...
Borsten vielen bijna dr uit, en elke keer overal overdreven bukken dat je zo alles zag... (geen slip aan dus) ik had spontaan geen trek meer .... Mensen in de supermarkt hadden echt zowiets van wat gebeurt hier...
Was in de supermarkt hier in de buurt, komt er zn vrouw ( best wel gezet) met alleen tijgerjurkje aan...
Borsten vielen bijna dr uit, en elke keer overal overdreven bukken dat je zo alles zag... (geen slip aan dus) ik had spontaan geen trek meer .... Mensen in de supermarkt hadden echt zowiets van wat gebeurt hier...
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Vilein schreef:Guattari schreef:Vilein schreef:Jeanette schreef:Dat zie je idd vaak dat vrouwen op pumps zwalken alsof ze een glaasje teveel op hebben. En vrouwen die zich in te strakke en te kleine kleding hijsen ook. Maar veel meiden kunnen maar moeilijk accepteren dat ze geen maatje zero hebben. Dat heb ik wel flink gemerkt toen ik nog in een kledingzaak werkte. Echt dieptriest!
Inderdaad, dat ze een negatief zelfbeeld hebben. Ik bedoel ermee te zeggen dat het een heel vervelend probleem kan zijn en je daar heel verdrietig van kan worden. Ik vind dieptriest heel naar klinken. En ik zou het ook vervelend vinden als mijn omgeving mij niet op een verkeerde kledingkeuze zou durven wijzen.
Maar betekende/betekent dit voor jou dan bijvoorbeeld ook dat je het liefst niet een grotere maat wil dan maat M terwijl je stiekem wel doorhebt dat L je beter zou staan, bij wijze van spreken dan hè. Winkelde jij dan bijvoorbeeld alleen? Ik zou zelf namelijk niet snel vertrouwen op het oordeel van een verkoopster. Een negatief zelfbeeld hebben is verschrikkelijk naar, maar eigenlijk zou dat zelfbeeld niet af mogen hangen van een maatlabel in een kledingstuk. Ik vind het verdrietig voor jou om te lezen dat het zoveel invloed op je heeft (gehad), want persoonlijk vermoed ik dat zo'n zelfbeeld al heel wat positiever zou zijn (geweest) als jij kleding droeg waarin je je oprecht prettig voelde.
Gast- Gast
Maple schreef:Guat, ik vind je niet op je gezelligst vandaag. Volgens mij heb je iets teveel naar Trisha geluisterd, die zo graag meer spicy opmerkingen wilde.
Nee joh, ik lag zelfs laatst met haar in de clinch.;-)
Gast- Gast
Ik vind Nigella een prachtige vrouw, maar die jurk accentueert haar buikje enorm. Ze kan dat veel beter verhullen dan dit en ik heb genoeg foto's van haar gezien waar ze dat ook doet.
Gast- Gast
@Minneke: nee hoor, geen last van recalcitrante buien vandaag. Het is een stukje eerlijkheid die ik voor de verandering eens niet politiek correct heb verwoord.
Gast- Gast
Guattari schreef:@Minneke: nee hoor, geen last van recalcitrante buien vandaag. Het is een stukje eerlijkheid die ik voor de verandering eens niet politiek correct heb verwoord.
En, voelt het fijn?
Gast- Gast
Guattari schreef:Maar betekende/betekent dit voor jou dan bijvoorbeeld ook dat je het liefst niet een grotere maat wil dan maat M terwijl je stiekem wel doorhebt dat L je beter zou staan, bij wijze van spreken dan hè. Winkelde jij dan bijvoorbeeld alleen? Ik zou zelf namelijk niet snel vertrouwen op het oordeel van een verkoopster. Een negatief zelfbeeld hebben is verschrikkelijk naar, maar eigenlijk zou dat zelfbeeld niet af mogen hangen van een maatlabel in een kledingstuk. Ik vind het verdrietig voor jou om te lezen dat het zoveel invloed op je heeft (gehad), want persoonlijk vermoed ik dat zo'n zelfbeeld al heel wat positiever zou zijn (geweest) als jij kleding droeg waarin je je oprecht prettig voelde.
Het is nooit zover gekomen dat ik echt veel te strakke kleding heb gedragen, maar wel dat ik kleding kocht die ik alleen kocht omdat ik het mooi vond & er vast wel in zou groeien. Ik wilde wel graag maat XS/S, terwijl ik toen misschien een kleine M had, maar mezelf als een walgelijk dik varken zag.
Phileine- Kletskop
Pagina 2 van 23 • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Pagina 2 van 23
Permissies van dit forum: