Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers

Pagina 1 van 23 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr Empty Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:39

Ik moest een halfuur wachten op het station in Utrecht en heb me weer onaangenaam verbaasd over hetgeen ik het minst leuk vind aan het mooie weer: de kledingstijl van veel vrouwen. Serieus, 1 op de 10 vrouwen die ik zag, draagt kleding die ook echt niet past bij hun lichaam. Vooral heel veel vrouwen gezien die vermoedelijk een vrouwelijke look wilde creëren door pumps te dragen, maar dan zou ik ze nog liever die graflelijke birkenstocks aanraden, want dat ziet er bij sommigen echt nog vrouwelijker uit dan dat gewiebel op hakken.

Ik snap dan domweg niet hoe het kan dat ik meteen zie dat kleding niet past, terwijl ik toch mag aannemen dat zo'n vrouw zelf die ochtend ook nog een spiegelcheck heeft gedaan? Misschien ben ik extreem ijdel, maar het valt me zo op zodra je meer van iemands lichaamsvormen ziet, zoals nu met dit lekkere weertje. Ik vind het echt heel lelijk en zonde, want het ziet er vaak al zo anders uit als deze vrouwen wel de goede kledingmaat dragen, om maar eens wat te noemen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr Empty Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:42

Ik ben het met je eens, maar bijv ook hier in het topic over nieuwe spullen, zie ik ook regelmatig dingen van: hoe kun je dat mooi vinden..
Ergste wat ik vind als je dik bent en dan toch in skinnyjeans probeert te proppen met een strak shirtje. Dat snap ik gewoon echt niet..

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 21 apr 2011 - 6:45

Ojee, ik zat vandaag op het terras en ik had precies hetzelfde als jij. Ineens komen de meerst oerlelijke tatoeages tevoorschijn, doorzichtige witte (brr) leggings, te kleine/grote Bh's en onverzorgde voeten voorbij. Werd er niet vrolijk van!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:47

Nou ja niet iedereen heeft er even goede kijk op als een ander. Soms denk je dat iets wel goed staat. Zo ben ik ook vaak onzeker of het wel goed staat.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:48

Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:49

Theedoosje schreef:Nou ja niet iedereen heeft er even goede kijk op als een ander. Soms denk je dat iets wel goed staat. Zo ben ik ook vaak onzeker of het wel goed staat.

Nou sorry, maar 9 vd 10 mensen die geen goede kijk hebben op of iets al dan niet past vind ik ongeloofwaardig. Het gaat me puur om de pasvorm, nog niet eens zozeer om smaak.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 6:51

Tja niet iedereen heeft daar nou eenmaal zoveel kijk op, of het boeit ze niet erg.. Lekker makkelijk om zo over mensen te oordelen, maar het is maar kleding..

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:54

AngelNyn schreef:Tja niet iedereen heeft daar nou eenmaal zoveel kijk op, of het boeit ze niet erg.. Lekker makkelijk om zo over mensen te oordelen, maar het is maar kleding..

Hoezo, het is toch de eerste indruk die een ieder van zichzelf afgeeft; je visitekaartje. Ik kan niet bij mensen in hun hoofd of hart kijken hoor als ik ze voor het eerst zie. In die zin vind ik het dus niet oppervlakkig en het zal me met name opvallen denk ik, doordat ik me wel interesseer voor mode en wel bij mezelf kan zien of iets me past (en staat).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:55

AngelNyn schreef:Tja niet iedereen heeft daar nou eenmaal zoveel kijk op, of het boeit ze niet erg.. Lekker makkelijk om zo over mensen te oordelen, maar het is maar kleding..

Precies.

En ja oke ik vind mensen in net te kleine kleding ook niet kunnen da je de vetrollen heel erg goed ziet. En meiden die denken te kunnen lopen op hakken maar zo erg wiebelen dat ze bijna hun enkels zwikken. Maar verder vind ik mensen er niet gauw stom uitzien eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  nina do 21 apr 2011 - 6:56

Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!
Zijn leggingen per definitie not done?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:56

Theedoosje schreef:

Precies.

En ja oke ik vind mensen in net te kleine kleding ook niet kunnen da je de vetrollen heel erg goed ziet. En meiden die denken te kunnen lopen op hakken maar zo erg wiebelen dat ze bijna hun enkels zwikken. Maar verder vind ik mensen er niet gauw stom uitzien eigenlijk.

Dus eigenlijk denken we wel precies hetzelfde.smile

Gast
Gast

Bericht  Tania do 21 apr 2011 - 6:56

Ik snap ook nooit waarom mensen toch te kleine kleding aan willen trekken. Als je het al niet ziet dan voel je het toch. Zelf ben ik ook niet de slankste en sommige dingen moet je gewoon niet aan willen trekken als je wat dikker bent.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monte do 21 apr 2011 - 6:56

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr 2m603ug
Ik kwam deze tegen op internet, lijkt me nou ook niet de beste jurk met al die plooien als je dit figuur hebt. ( het is trouwens nigella lawson)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:57

nina schreef:
Guattari schreef:Ik word er bijna depressief van, soms vind ik het namelijk echt onsmakelijk eruitzien. Vooral de bus die ik moet hebben naar mijn werk; de bestemming is een industriegebied met alleen maar grote bedrijven. Hoe haal je het dan in godsnaam, als vrouw zijnde, in je hoofd om een nette rok of jurk te dragen, met een witte legging eronder? Verbied die dingen, want het kan al niet buiten je werk om, laat staan naar je werk toe!

Ik vind witte leggings echt verschrikkelijk, ze tekenen zo. Maar ik vind het voor een zakelijke look niet kunnen idd dat je een jurkje draagt van een mooie stof en daaronder zo'n katoenen legging die net over je knie valt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:58

Maar sommige mensen kunnen dingen écht niet hebben en ik snap niet dat je dat niet ziet. Tieten die onwijs hangen omdat ze in een strapless top gepropt zijn zonder bh; vet dat overal verschijnt, koop dat een maat groter en wat verhullender, dan zie je er gewoonweg stukken mooier uit.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 7:00

Guattari schreef:

Hoezo, het is toch de eerste indruk die een ieder van zichzelf afgeeft; je visitekaartje. Ik kan niet bij mensen in hun hoofd of hart kijken hoor als ik ze voor het eerst zie. In die zin vind ik het dus niet oppervlakkig en het zal me met name opvallen denk ik, doordat ik me wel interesseer voor mode en wel bij mezelf kan zien of iets me past (en staat).

Nogmaals, ik vind het maar kleding.. Natuurlijk heb je altijd een eerste indruk, maar wat is jou indruk dan van mensen die van zichzelf niet zo knap zijn, of een duidelijke afwijking hebben, en dus volgens de norm "lelijk" zijn? (Even tussen aanhalings tekens, want dat is dus niet hoe ik er over denk he!)
Dan zeg je toch ook niet "ja ik heb een slechte eerste indruk van die mensen hoor!" , waarom zou dat met kleding heel veel anders zijn?
Ok als je smerige kleding aan hebt, haren zijn vettig etc, ok dan kan ik dat oordelen voorstellen.. Maar er zelfs depressief van worden als iemand zich niet zo gestyled kleedt zoals jij wel doet?

Misschien heeft iemand niet genoeg geld om leuke kleding te kopen en moet zij het doet met wat ze heeft? Of wat dan ook?

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  nina do 21 apr 2011 - 7:02

Guattari schreef:
nina schreef:

Ik vind witte leggings echt verschrikkelijk, ze tekenen zo. Maar ik vind het voor een zakelijke look niet kunnen idd dat je een jurkje draagt van een mooie stof en daaronder zo'n katoenen legging die net over je knie valt.
Oké.. Ik draag deze zomer wel leggings.. want ik moet een steunkous dragen die tot mijn knie komt en een legging valt er dan mooi een stukje overheen. Ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen, iemand tips?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:02

Isabella schreef:Maar sommige mensen kunnen dingen écht niet hebben en ik snap niet dat je dat niet ziet. Tieten die onwijs hangen omdat ze in een strapless top gepropt zijn zonder bh; vet dat overal verschijnt, koop dat een maat groter en wat verhullender, dan zie je er gewoonweg stukken mooier uit.

Er liep een vrouw heel snel over straat met grote borsten en ik durf te zweren dat ze geen bh droeg. Horror! Ze sloeg zichzelf bijna in d'r gezicht. Ik dacht echt: "Die slaat zichzelf zo nog knock-out."

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:03

Guattari schreef:
Isabella schreef:Maar sommige mensen kunnen dingen écht niet hebben en ik snap niet dat je dat niet ziet. Tieten die onwijs hangen omdat ze in een strapless top gepropt zijn zonder bh; vet dat overal verschijnt, koop dat een maat groter en wat verhullender, dan zie je er gewoonweg stukken mooier uit.

Er liep een vrouw heel snel over straat met grote borsten en ik durf te zweren dat ze geen bh droeg. Horror! Ze sloeg zichzelf bijna in d'r gezicht. Ik dacht echt: "Die slaat zichzelf zo nog knock-out."

Haha zo iemand zat op het terras tegenover mij gisteren; en haar man droeg witte sokken in jawel, sandalen! bounce

Gast
Gast

Bericht  Tania do 21 apr 2011 - 7:05

Isabella schreef:
Guattari schreef:

Haha zo iemand zat op het terras tegenover mij gisteren; en haar man droeg witte sokken in jawel, sandalen! bounce

Dat doet mijn vader ook wel is laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:06

Guattari schreef:
Theedoosje schreef:

Precies.

Dus eigenlijk denken we wel precies hetzelfde.smile

haha oow toch wel? Het kwam anders over van jou bij mij Wink Maar ik bescherm meer mij er mee denk ik omdat ik het gevoel soms heb ook niet helemaal de juiste kleding te hebben. Maar de eerder beschreven dingen van mij zou ik iig niet doen :P

Gast
Gast

Bericht  BJA do 21 apr 2011 - 7:08

Jaah! Ook ik zag in mijn lunchpauze weer opvallende mensen voorbij lopen.
Veel jongens die hun broek onder hun billen dragen haha!
En voor de rest inderdaad veel vrouwen op pumps, maar die pumps houden niet van de vrouwen want ze gaan er onzeker van lopen. Wink
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Kqip do 21 apr 2011 - 7:11

Ik heb vandaag vooral teveel vrouwen gezien in een te klein zomerjurkje..dus gewoon te strak om alles heen. Zegmaar maatje m aandoen terwijl je eigenlijk L of XL nodig hebt dat idee
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:15

AngelNyn schreef:
Guattari schreef:

Nogmaals, ik vind het maar kleding.. Natuurlijk heb je altijd een eerste indruk, maar wat is jou indruk dan van mensen die van zichzelf niet zo knap zijn, of een duidelijke afwijking hebben, en dus volgens de norm "lelijk" zijn? (Even tussen aanhalings tekens, want dat is dus niet hoe ik er over denk he!)
Dan zeg je toch ook niet "ja ik heb een slechte eerste indruk van die mensen hoor!" , waarom zou dat met kleding heel veel anders zijn?
Ok als je smerige kleding aan hebt, haren zijn vettig etc, ok dan kan ik dat oordelen voorstellen.. Maar er zelfs depressief van worden als iemand zich niet zo gestyled kleedt zoals jij wel doet?

Misschien heeft iemand niet genoeg geld om leuke kleding te kopen en moet zij het doet met wat ze heeft? Of wat dan ook?

Ik vind iedereen op zijn/haar manier mooi en schrik dus niet af van afwijkingen op welke manier dan ook. Maar dat is iets wat je zelf niet in de hand hebt, een goede pasvorm van je kleding wel. Dus het is nu appels met peren vergelijken wat je doet.

Los daarvan heb ik het geheel niet gehad over het kostenplaatje en suggereer ik niet dat je er per definitie mooier uitziet in een jurkje van 200 euro ipv 50 euro (bij wijze van); het gaat om de pasvorm en ik vind overigens wel vaak dat hoe voller een vrouw is, des te minder goed ze van die flubberstofjes kan hebben zoals van de markt of zoiets. Maar als je domweg de goede maat aantrekt, lijkt het vaak al stukken beter.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 21 apr 2011 - 7:20

Dat zie je idd vaak dat vrouwen op pumps zwalken alsof ze een glaasje teveel op hebben. En vrouwen die zich in te strakke en te kleine kleding hijsen ook. Maar veel meiden kunnen maar moeilijk accepteren dat ze geen maatje zero hebben. Dat heb ik wel flink gemerkt toen ik nog in een kledingzaak werkte. Echt dieptriest!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud