Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers

Pagina 13 van 23 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 13 Empty Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 20:46

Alex schreef:
AngelNyn schreef:
Alex schreef:Wat is er mis met de kleur dan? Waarom vind je het niet geschikt voor een bruiloft?
Ja dat is puur persoonlijk hoor, maar ik vind rood altijd zo "hard" en snel vloeken met andere kleuren, vind kleuren als roze etc altijd wat geschikter voor een bruiloft.

Ah oké ik ben het daar niet mee eens, maar meningen kunnen nu eenmaal verschillen. Roze is niet mijn kleur, dus dan maar rood.

Nee daarom zeg ik ook dat het puur persoonlijk is, want ik vind het wel een super leuk jurkje namelijk, die heel goed staat! Je hoeft je in ieder geval nergens voor de schamen Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 13 Empty Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 21:29

Alex schreef:Dan hebben we in ieder geval niet dezelfde smaak. En hoop ik dat het puur over het jurkje gaat en niet over mij in het jurkje.
Kijk, goeie reactie. Het was maar een test of je je uit het veld zou laten slaan als iemand níet positief zou zijn. Maar wat nu als ik wél iets had gezegd over jou in het jurkje?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 21:35

Zora schreef:
Guattari schreef:

Heb jij nou voor het eerst sinds ever een nieuwe avatar??? :shock: Dude, ga eens terug naar die gekke bakken met rijst, die ik stiekem toch nog steeds een waaier vind!

Was het rijst? Het waren toch kruiden? Kleuren? Aah stomme avatar. Maar wel herkenbaarder! Zwart wit heeft iedereen al, ZORA.

(wel prachtige foto, die van Zora)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 21:50

Gloria schreef:
Alex schreef:Dan hebben we in ieder geval niet dezelfde smaak. En hoop ik dat het puur over het jurkje gaat en niet over mij in het jurkje.
Kijk, goeie reactie. Het was maar een test of je je uit het veld zou laten slaan als iemand níet positief zou zijn. Maar wat nu als ik wél iets had gezegd over jou in het jurkje?

Dan had ik me daar rot over gevoeld, omdat het een soort bevestiging is van wat ik zelf vind. Als je had gezegd dat je mijn heupen te breed vindt (lijken) in het jurkje zou ik denken: zie je wel, het is zo, want zij vindt het ook. Ondanks alle positieve reacties.

En vind je het jurkje nou wel of niet leuk? :P

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 22 apr 2011 - 22:00

Marin schreef:
Zora schreef:
Guattari schreef:

Heb jij nou voor het eerst sinds ever een nieuwe avatar??? :shock: Dude, ga eens terug naar die gekke bakken met rijst, die ik stiekem toch nog steeds een waaier vind!

Was het rijst? Het waren toch kruiden? Kleuren? Aah stomme avatar. Maar wel herkenbaarder! Zwart wit heeft iedereen al, ZORA.

Ik vind die van G ook wel beeldig Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:06

Alex schreef:Dan had ik me daar rot over gevoeld, omdat het een soort bevestiging is van wat ik zelf vind. Als je had gezegd dat je mijn heupen te breed vindt (lijken) in het jurkje zou ik denken: zie je wel, het is zo, want zij vindt het ook. Ondanks alle positieve reacties.
Dat laatste hoor je dus wel. En dan zou je het beeld in je hoofd laten bevestigen door één iemand, terwijl de rest dat beeld juist ontkent. Best herkenbaar, maar van de zotten natuurlijk.

Alex schreef:En vind je het jurkje nou wel of niet leuk?:P
Ik vind het jurkje op zich wel leuk, maar de hals is niet helemaal mijn smaak. Maar ik houd ook wat meer van klassiekere outfits, dus da's gewoon een verschil in stijl. Verder vind ik dat je een prachtig figuur hebt. Helemaal in verhouding en ik vind vooral dat je erg welgevormde benen en knieën hebt. Ik ben wel benieuwd naar hoe de jurk bij je gezicht kleurt, maar dat komt omdat ik een kleurenfreak ben.

Als ik jou zo zie, dan denk ik: als je straks veertig bent en gaat verzakken, ga je zo balen dat je nu niet van je slanke figuur hebt genoten...

Gast
Gast

Bericht  Zora vr 22 apr 2011 - 22:07

Marin schreef:
Zora schreef:
Guattari schreef:

Ohja het waren kleurendingen idd Very Happy Haha, en ja, ik was wel weer toe aan iets nieuws. Binnenkort speciaal voor jou maar even een kleurrijke opzoeken Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:08

Alex, meisje meisje meisje, jouw denkwijze is niet gezond als in: 100 forummers kunnen zeggen dat je een prachtig figuurtje hebt en 1 forummer kan iets anders zeggen en dat is dan het enige wat blijft hangen. Daarmee doe je jezelf tekort, want staat en valt jouw gemoedstoestand met wat anderen vinden of denken.

Ik vind dat Gloria goede vragen stelt, doordat ze je confronteert met je pijnpunt (wat een kutwoord is dat toch). Zolang je dit negatieve zelfbeeld houdt, zal jij je nergens echt comfortabel in voelen, dus ligt het niet aan je kleding, maar aan hoe jij over jezelf denkt. Probeer daar aan te werken, want mocht je in de toekomst weer zwanger worden; dan kan ik je bijna garanderen dat je figuur daarna pas voller zou worden. Dit bedoel ik echt alleen maar goed, maar ik zeg dit puur om je zelfbeeld wat meer in perspectief te plaatsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:10

RYW schreef:
Marin schreef:
Zora schreef:
Guattari schreef:

Ik vind die van G ook wel beeldig Wink

Het was kleurenpoeder!
RYW, je moet opstaan!

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 22 apr 2011 - 22:15

Kan je me even een theezakje aangeven?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:16

RYW schreef:Kan je me even een theezakje aangeven?

Nee. Tenzij je nog een kop koffie voor me maakt. Voor wat hoort wat!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:17

Nog een tip, maar wel ff checken of Melis het ermee eens is: ik zou qua accessoires gaan werken met de grijstinten die in dat jurkje zitten. Je schoenen zijn nu zwart, maar dat maakt het geheel harder. Stevig zwart en rood zijn moeilijke kleuren om mee te werken; ze kunnen eigenlijk alleen bij wintertypes en volgens mij ben jij geen wintertype. Om het dus wat zachter (en zomerser!) voor je te maken, zou ik dus de pasteltinten in het jurkje uitzoeken (niet allemaal verschillende, maar kies er 1) en in die kleur je schoenen, tas, sieraden en evt. vestje/jasje uitzoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:27

Zora schreef:
Marin schreef:
Zora schreef:
Guattari schreef:

Ohja het waren kleurendingen idd Very Happy Haha, en ja, ik was wel weer toe aan iets nieuws. Binnenkort speciaal voor jou maar even een kleurrijke opzoeken Very Happy

Nee nee nee jij moet deze houden, deze is mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:47

Gloria schreef:Nog een tip, maar wel ff checken of Melis het ermee eens is: ik zou qua accessoires gaan werken met de grijstinten die in dat jurkje zitten. Je schoenen zijn nu zwart, maar dat maakt het geheel harder. Stevig zwart en rood zijn moeilijke kleuren om mee te werken; ze kunnen eigenlijk alleen bij wintertypes en volgens mij ben jij geen wintertype. Om het dus wat zachter (en zomerser!) voor je te maken, zou ik dus de pasteltinten in het jurkje uitzoeken (niet allemaal verschillende, maar kies er 1) en in die kleur je schoenen, tas, sieraden en evt. vestje/jasje uitzoeken.

Dank je wel voor de tip! Ik wilde het inderdaad nog vragen, deze schoenen zijn het inderdaad net niet volgens mij. Ik zal eens kijken wat voor schoenen er beter onder staan. Geen rood, he? Ik weet niet of ik een wintertype ben, hoe weet ik dat?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:50

Guattari schreef:Alex, meisje meisje meisje, jouw denkwijze is niet gezond als in: 100 forummers kunnen zeggen dat je een prachtig figuurtje hebt en 1 forummer kan iets anders zeggen en dat is dan het enige wat blijft hangen. Daarmee doe je jezelf tekort, want staat en valt jouw gemoedstoestand met wat anderen vinden of denken.

Ik vind dat Gloria goede vragen stelt, doordat ze je confronteert met je pijnpunt (wat een kutwoord is dat toch). Zolang je dit negatieve zelfbeeld houdt, zal jij je nergens echt comfortabel in voelen, dus ligt het niet aan je kleding, maar aan hoe jij over jezelf denkt. Probeer daar aan te werken, want mocht je in de toekomst weer zwanger worden; dan kan ik je bijna garanderen dat je figuur daarna pas voller zou worden. Dit bedoel ik echt alleen maar goed, maar ik zeg dit puur om je zelfbeeld wat meer in perspectief te plaatsen.

Het klopt wat je in je eerste alinea zegt. Ik kan me echt klote voelen als maar 1 iemand iets negatiefs tegen mij (over mij) zegt. Momenteel sta ik op de wachtlijst om in behandeling te gaan voor boulimia. Om even aan te geven hoe ernstig mijn zelfbeeld (mijn lichaamsbeeld) is. Ik hoop echt dat ik beter word en op een dag naar mezelf kan kijken en blij ben met mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 22 apr 2011 - 22:55

Alex, ik vind de jurk je prachtig staan!! Een supermooie jurk voor een bruiloft...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:57

Lijkt me heel moeilijk, Alex. Iedereen kan nog zo vaak zeggen dat je een prachtfiguurtje hebt, maar als je dat zelf niet zo ziet is dat gewoon klote. Sterkte ermee hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 23:03

Alex schreef:Dank je wel voor de tip! Ik wilde het inderdaad nog vragen, deze schoenen zijn het inderdaad net niet volgens mij. Ik zal eens kijken wat voor schoenen er beter onder staan. Geen rood, he? Ik weet niet of ik een wintertype ben, hoe weet ik dat?
Rood zou an sich wel kunnen, dat je al je accessoires rood maakt en dat het zo één geheel wordt. Maar dat moet je maar net staan (kleurtype). Vraagjes:

- heb je helder oogwit of een tikkie gelig?
- heb je sproeten?
- wat zijn je kleur ogen?
- word je snel bruin?
- wat is je haarkleur?

Anders kun je me ook een foto pm'en, dan kan ik een inschatting (!) maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 23:28

Gloria schreef:
Alex schreef:Dank je wel voor de tip! Ik wilde het inderdaad nog vragen, deze schoenen zijn het inderdaad net niet volgens mij. Ik zal eens kijken wat voor schoenen er beter onder staan. Geen rood, he? Ik weet niet of ik een wintertype ben, hoe weet ik dat?
Rood zou an sich wel kunnen, dat je al je accessoires rood maakt en dat het zo één geheel wordt. Maar dat moet je maar net staan (kleurtype). Vraagjes:

- heb je helder oogwit of een tikkie gelig? Helder
- heb je sproeten? Normaal niet, toevallig nu wel een paar voor het eerst in mijn leven
- wat zijn je kleur ogen? Groen
- word je snel bruin? Nee
- wat is je haarkleur? Donkerblond.

Anders kun je me ook een foto pm'en, dan kan ik een inschatting (!) maken.

Volgens mij weet jij wel hoe ik eruit zie, ik plaats hier wel gewoon even een foto smile haal ik 'm zo weer weg. Dit is een 'even-checken-of-mijn-lipgloss-goed-zit-foto' Wink

Laatst aangepast door Alex op za 23 apr 2011 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 22 apr 2011 - 23:58

Leuk topic dit! Vind ht een interessant discussie wat je aan 'moet' trekken volgens de algemene normen. Ik denk dat iedereen het er wel overeens is dat je gewoon kleding moet kopen die goed bij je figuur past, desnoods knip je de prijskaartjes er maar uit.

Ik heb zelf een hekel aan witte benen (bij mezelf).. maar ja je wilt ook wel blote benen met dit weer.. nou ben ik gezegend met een redelijk makkelijk kleurende huid, en ga ik vaak op vakantie naar de zon, dus witte benen zal ik nooit hebben. Maar vind het nooit zo mooi staan :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 0:16

Alex schreef:Volgens mij weet jij wel hoe ik eruit zie, ik plaats hier wel gewoon even een foto smile haal ik 'm zo weer weg. Dit is een 'even-checken-of-mijn-lipgloss-goed-zit-foto' Wink
Ja, ik heb ooit weleens een foto gezien, maar heb toen niet goed naar je kleuren gekeken. Op deze foto kan ik het ook niet zo goed zien, door het licht, maar ik denk dat je geen wintertype bent (en eigenlijk is dat het enige type waar ik 'verstand' van heb, omdat ik het zelf ben Very Happy). Volgens mij zijn je ogen daar niet helder genoeg voor. Maar nogmaals, door het licht kan ik dat niet goed genoeg inschatten.

Waar is Melisje als je 'r nodig hebt?

Ik zou je jurk in ieder geval NIET combineren met zwart, dat maakt je bleker doordat het te hard voor je is. Ik zou goed naar de kleurtjes in de bloem op je jurk kijken en daar accessoires bij zoeken. Heel veel succes!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 23 apr 2011 - 1:09

Nog even een vraagje dan, kan een blauw jurkje met witte stippen? En nog beter, kan het met mijn figuur? Ik neig er heel erg naar om hem terug te brengen, maar het is een fijne stof voor van de zomer..

Ik heb even snel een foto gemaakt, ik bewoog mijn armen, daarom lijkt t alsof ik geen linkerarm heb.
Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 13 8wcqvo

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 13 25flysx

Gewoon eerlijk zijn hoor, ben wel wat gewend smile Heb liever dat dan voor lul te lopen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 1:14

Ik vind 'm bij jou eigenlijk niet zo leuk staan, hij legt 't accent teveel op je middel.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 23 apr 2011 - 1:16

Maple schreef:Ik vind 'm bij jou eigenlijk niet zo leuk staan, hij legt 't accent teveel op je middel.

Ja dat dacht ik idd ook al.. Alhoewel het in de spiegel er beter uit ziet dan de foto haha :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 1:21

Hahahaha, dat ken ik! M'n spiegelbeeld in de paskamer doet soms vermoeden dat ik iets héééél leuks heb gekocht, en als ik het dan thuis aan m'n man laat zien en zijn mening vraag: 'Ehhh... schat... nou... ehh.... nee.'

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 23 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: