Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.

+16
stargirl
Lilou
Roze Roos
FireButterfly
Pien
Jeanette
Caroow
TukTuk
Melis_je
BJA
Zwoesj
Snoes
nina
Susan
Tania
remover27
20 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen. - Pagina 4 Empty Re: Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 10:21

Ik wil als het even kan niet meer aan de hormonen, ik reageer daar niet echt lekker op. Wij doen het dus ook alleen met condooms, checken het achteraf en ontwijken de vruchtbare dagen een beetje. Maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik zwanger zou raken door het condoom heen (zeg nooit nooit). Ik bedoel, van een ivf poging raak ik niet eens zwanger..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen. - Pagina 4 Empty Re: Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.

Bericht  Puk zo 1 mei 2011 - 21:17

Noa en Maple, prima dat jullie het naïef van me vinden, ik heb hele andere ideeën bij naïef zijn, maar goed, dat kan natuurlijk!

En Noa, ik weet heus wel dat er nadelen zijn aan alleen het condoomgebruik, maar wij vertrouwen er wel op. Mocht ik zwanger worden door het condoom, dan heef het maar zo moeten zijn. Ik weet heus wel dat het KAN, maar ik acht de kans gewoon heel klein.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:46

Heb het ook weleens gehad hoor, een condoom wat scheurde. En zo gek waren we toch niet bezig :P
(En nee, dat had niet deze zwangerschap als gevolg Wink )

Een ongeluk zit in een klein hoekje!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: