Doen jullie weleens dingen alleen?
+32
bolus26
Laquisia
M-G
Caroow
JD
Janelie
Suus
SleepingBeauty
Monte
M_as
Sarah1985
Arwyn
Roxi3
Melis_je
Rouge
Raindrop
Inge
Rouxxxe
Bliss
Elin
TGR
Lady4
Cheesegirl
_DoI
studiebol
Carra
Cow
May
Blond
Zora
BJA
Sweety
36 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Doen jullie weleens dingen alleen?
Ik zat gister te denken dat ik eigenlijk niet veel alleen doe. Ik ga bv niet alleen naar de bios, sportschool, musical.. Terwijl ik dit wel wil doen maar er een soort van drempel is. Alsof het raar is ( of misschien zelfs stom ) om alleen te gaan naar zoiets.
Ervaren jullie dit ook zo? En doen jullie dingen alleen?
Ervaren jullie dit ook zo? En doen jullie dingen alleen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Doen jullie weleens dingen alleen?
Ja hoor, ik heb daar helemaal geen moeite mee. Vind het vaak veel fijner.
Maar naar de bios of musical ga ik niet meer alleen, omdat het mij niet zo boeit. Ik ga alleen nog maar naar de bios als er echt een film is die ik per se in de bios wil zien, en dat zijn er niet meer zoveel.
Een jaar of 5-6 geleden ging ik bijna om de dag naar de bioscoop. Waarvan 1 a 2 keer per week alleen. Woonde er vrijwel naast.
Maar naar de bios of musical ga ik niet meer alleen, omdat het mij niet zo boeit. Ik ga alleen nog maar naar de bios als er echt een film is die ik per se in de bios wil zien, en dat zijn er niet meer zoveel.
Een jaar of 5-6 geleden ging ik bijna om de dag naar de bioscoop. Waarvan 1 a 2 keer per week alleen. Woonde er vrijwel naast.
Gast- Gast
Ik ben vaak alleen, maar naar de bios en zo gaan vind ik dan weer eng.
Ik zou wel willen dat ik het durfde zodat ik wat meer vrijheid had! Binnenkort moet ik het gewoon eens gaan doen, omdat ik alleen maar bang ben om raar aangekeken te worden en daar moet ik me gewoon niks van aantrekken.
Ik zou wel willen dat ik het durfde zodat ik wat meer vrijheid had! Binnenkort moet ik het gewoon eens gaan doen, omdat ik alleen maar bang ben om raar aangekeken te worden en daar moet ik me gewoon niks van aantrekken.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik doe eigenlijk niet vaak dingen alleen, meer omdat het er meestal gewoon niet van komt, of omdat ik er geen tijd voor heb. Shoppen doe ik wel het liefst alleen!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ging wel meestal alleen sporten, maar verder doe ik weinig alleen. Hoewel ik het wel heerlijk kan vinden om alleen door de stad te gaan, aan niemand verantwoording af te hoeven leggen, etc. Maar kleren kopen doe ik het liefste met mijn moeder (die is tenminste lekker eerlijk).
Alleen naar de bios durf ik niet..
Alleen naar de bios durf ik niet..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben vorige week voor het eerst alleen naar het theater geweest! En ik ga het zeker vaker doen, het geeft zoveel meer vrijheid. Anders blijf je toch maar weer alleen thuiszitten, en waarom dan niet gewoon een leuke avond hebben! Ik had eerst ook wel een drempel hoor, maar heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en toen kon ik niet meer terug!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ging weleens alleen naar de bios en op het terras een boek lezen, vind het heerlijk!!
Nu doe ik het samen met mn vriendje, ook op het terras een boek lezen ofzo......komt ook een beetje omdat ik geen balkon of tuin heb en als het dan 30graden is wil ik echt niet binnen zitten!!
Nu doe ik het samen met mn vriendje, ook op het terras een boek lezen ofzo......komt ook een beetje omdat ik geen balkon of tuin heb en als het dan 30graden is wil ik echt niet binnen zitten!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb niet veel moeite om dingen alleen te doen.
Ik winkel graag alleen, ga alleen naar concerten, en zou ook alleen op het terras gaan zitten. Alleen uit eten heb ik zelfs een keer gedaan op vakantie, maar dat is het toch niet echt.
Ik winkel graag alleen, ga alleen naar concerten, en zou ook alleen op het terras gaan zitten. Alleen uit eten heb ik zelfs een keer gedaan op vakantie, maar dat is het toch niet echt.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik doe niet anders dan dingen alleen doen. Nou ja, ook wel eens met vriendinnen, maar 80% van de tijd ben ik alleen en doe ik dingen alleen. Ga gerust naar de bios, of op reis in m'n eentje. En op reis dan dus ook gerust alleen uiteten enzo. Rondlopen met m'n camera werkt ook beter alleen. En winkelen is alleen maar fijner in je eentje!
Gast- Gast
In dit stukje kan ik me dus helemaal vindenBJA schreef:Ik ben vaak alleen, maar naar de bios en zo gaan vind ik dan weer eng.
Ik heb namelijk een pathe pas dus ik kan onbeperkt naar de bioscoop toe. En er zijn nog genoeg films die ik wel wil zien, heb toch zo'n pas denk ik dan. Maar ja ik maak er dan geen gebruik van als ik alleen ben. De drempel is nog zo hoog...
Sweety- Ratel
Ja dat weet ik nog! Je was naar Jurk gegaan he? Vond en vind het echt stoer van je dat je dat heb gedaan! Maar vond je het niet jammer dat je het niet met iemand kon bespreken hoe het was?May schreef:Ik ben vorige week voor het eerst alleen naar het theater geweest! En ik ga het zeker vaker doen, het geeft zoveel meer vrijheid. Anders blijf je toch maar weer alleen thuiszitten, en waarom dan niet gewoon een leuke avond hebben! Ik had eerst ook wel een drempel hoor, maar heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en toen kon ik niet meer terug!
Sweety- Ratel
Ik ben regelmatig alleen thuis, maar ik zou (behalve om te shoppen) niet zomaar alleen iets gaan doen.
Lijkt me ook helemaal niet gezellig.
Lijkt me ook helemaal niet gezellig.
Gast- Gast
Niet naar musical of bios of zo maar wel wandelen of naar de stad bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Shoppen doe ik wel graag alleen en ook sport ik vaak alleen...Maar alleen naar een bios of concert gaan doe ik niet. Niet omdat ik denk dat het raar is, ik zie wel eens mensen alleen zitten en daar denk ik dan niks van. Maar meer omdat ik dat soort dingen ook voor de gezelligheid doe, dus als ik alleen ben ervaar ik het toch als minder gezellig denk ik.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Shoppen en sporten doe ik vaak alleen, maar naar een concert ga ik toch liever samen met een vriend... Alleen naar de bios gaan vind ik dan weer geen probleem.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Sweety schreef:Ja dat weet ik nog! Je was naar Jurk gegaan he? Vond en vind het echt stoer van je dat je dat heb gedaan! Maar vond je het niet jammer dat je het niet met iemand kon bespreken hoe het was?May schreef:Ik ben vorige week voor het eerst alleen naar het theater geweest! En ik ga het zeker vaker doen, het geeft zoveel meer vrijheid. Anders blijf je toch maar weer alleen thuiszitten, en waarom dan niet gewoon een leuke avond hebben! Ik had eerst ook wel een drempel hoor, maar heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en toen kon ik niet meer terug!
Ja klopt dat was ik! Ja het nabespreken is het enige wat ik heb gemist, maar de show zien en genieten weegt er zoveel meer tegen op dat dat het al minder maakt. En ik heb gewoon daarna een vriendin gesmst met mijn verhaal hoe het was etc. Zo kon ik toch mijn verhaal kwijt. En waarschijnlijk ga ik in juni ook alleen naar Zorro(musical) toe want kan tot nu toe nog niemand vinden die met mij mee wil. En ik wil wel echt graag heen, dus dan maar alleen Mogen mijn ouders daarna lekker mijn verhaal van hoe het was aanhoren
May- Ratel
Dat lijkt me ook niks inderdaad om met het heerlijke weer binnen te zitten. Wel leuk dat je dan op een terrasje gaat zitten en gaat lezen. Vorige keer ging ik met mijn ex naar de musical toe, hij moest eerst nog naar huis toe dus ik ging alvast bij het cafe/restaurant zitten en ging ik ook even lezen. Vond het eigenlijk wel lekker en bedacht toen ook dat ik dit vaker moet doen.ILD schreef:Ik ging weleens alleen naar de bios en op het terras een boek lezen, vind het heerlijk!!
Echt knap dat je dat doet. Jij vind het misschien niet knap maar ik vind het zo goed dat mensen zichzelf weten te vermaken. Ik vermaak me thuis ook wel met mijn laptop, tv series kijken maar daarbuiten alleen vind ik toch wel eng. Had je geen drempel Marin?Marin schreef:Ik doe niet anders dan dingen alleen doen. Nou ja, ook wel eens met vriendinnen, maar 80% van de tijd ben ik alleen en doe ik dingen alleen. Ga gerust naar de bios, of op reis in m'n eentje. En op reis dan dus ook gerust alleen uiteten enzo. Rondlopen met m'n camera werkt ook beter alleen. En winkelen is alleen maar fijner in je eentje!
Sweety- Ratel
Ik doe regelmatig dingen alleen, ik sport sowieso alleen, shop alleen, lunch ook weleens ergens alleen. Soms vind ik het heerlijk om dingen alleen te doen, niet afhankelijk te zijn en doen waar je zelf zin in hebt. Maar ik merk dat het mij soms ook wel onzeker maakt dat ik dan alleen ben.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ga weleens alleen naar de sportschool en alleen shoppen vind ik ook geen probleem, maar voor de rest doe ik ook niet veel alleen hoor. Soms zou ik wel willen dat ik in mijn eentje naar de bios, kroeg, terras of op vakantie durf te gaan. Maar aan de andere kant denk in dat ik dat ook gewoon niet leuk zou vinden. Ik ben nou eenmaal een gezelschapsmens en wil mijn er ervaringen delen met anderen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ja, maar liever niet. Ik vind het leuk om dingen te delen. Anders voelt het zo betekenisloos. Naar de bios ga ik weleens alleen, of winkelen of een dagje op stap.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Waar draait hij? Ik wil hem namelijk ook wel zien. Dus misschien dat je die niet alleen hoef te doenMay schreef:
Ja klopt dat was ik! Ja het nabespreken is het enige wat ik heb gemist, maar de show zien en genieten weegt er zoveel meer tegen op dat dat het al minder maakt. En ik heb gewoon daarna een vriendin gesmst met mijn verhaal hoe het was etc. Zo kon ik toch mijn verhaal kwijt. En waarschijnlijk ga ik in juni ook alleen naar Zorro(musical) toe want kan tot nu toe nog niemand vinden die met mij mee wil. En ik wil wel echt graag heen, dus dan maar alleen Mogen mijn ouders daarna lekker mijn verhaal van hoe het was aanhoren
En dat is natuurlijk ook een idee om iemand daarna te smsen of bellen.
Morgenochtend draait er een film die ik nog wil zien. Dus ik twijfel of ik morgen alleen erheen zal gaan.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Waar draait hij? Ik wil hem namelijk ook wel zien. Dus misschien dat je die niet alleen hoef te doenMay schreef:
En dat is natuurlijk ook een idee om iemand daarna te smsen of bellen.
Morgenochtend draait er een film die ik nog wil zien. Dus ik twijfel of ik morgen alleen erheen zal gaan.
Dan draait hij in zwolle, maar hij draait op veel meer plekken. Dus wil ook best naar een andere plek hoor, als het voor mij enigszins te bereizen valt
http://www.musicals.nl/zorro/waar-en-wanneer.html
Daar staat waar ze wanneer spelen.
May- Ratel
Ik ben een keer alleen naar een concert geweest, omdat niemand mee kon of wilde. Ik wilde echt super graag dus ben alleen gegaan. Heb een geweldige avond gehad, vond het alleen vervelend dat ik weer alleen naar huis moest (moest nog met de trein enzo) en dat ik het met niemand kon delen. De volgende keer ga ik dan ook liever met iemand anders. Verder ga ik nooit alleen naar een terras, bios ofzo, dat durf ik niet. Alleen winkelen doe ik wel af en toe!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ik PM je anders wel even over waar je eventueel naartoe zou willen reizen. Ik kom namelijk uit RdamMay schreef:
Dan draait hij in zwolle, maar hij draait op veel meer plekken. Dus wil ook best naar een andere plek hoor, als het voor mij enigszins te bereizen valt
http://www.musicals.nl/zorro/waar-en-wanneer.html
Daar staat waar ze wanneer spelen.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Echt knap dat je dat doet. Jij vind het misschien niet knap maar ik vind het zo goed dat mensen zichzelf weten te vermaken. Ik vermaak me thuis ook wel met mijn laptop, tv series kijken maar daarbuiten alleen vind ik toch wel eng. Had je geen drempel Marin?Marin schreef:Ik doe niet anders dan dingen alleen doen. Nou ja, ook wel eens met vriendinnen, maar 80% van de tijd ben ik alleen en doe ik dingen alleen. Ga gerust naar de bios, of op reis in m'n eentje. En op reis dan dus ook gerust alleen uiteten enzo. Rondlopen met m'n camera werkt ook beter alleen. En winkelen is alleen maar fijner in je eentje!
Ik geloof dat ik vier jaar geleden voor 't eerst echt alleen op reis ging (ik vlieg al alleen sinds m'n 17e) en toen dacht ik de eerste keer dat ik op een terrasje ging zitten, wel even van 'ohjee'. Maar het is zo normaal in grote steden, het valt echt niemand op. Maar verder denk ik er niet echt meer over na dat ik dingen alleen doe. Ik denk altijd maar zo: Ik vind mezelf de leukste persoon om mee om te gaan,dus waarom zou ik daar niet tijd en energie in steken?
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Gebeuren deze dingen alleen in films of???
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Bizar...hebben jullie dit ook weleens?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Denken jullie dit weleens?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Bizar...hebben jullie dit ook weleens?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Denken jullie dit weleens?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: