Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

seks met condoom

+3
Caroow
Shisha
nina
7 plaatsers

Ga naar beneden

seks met condoom Empty seks met condoom

Bericht  nina do 23 dec 2010 - 9:47

Aan de mensen die alleen met condoom seks hebben (en dus niet de pil o.i.d. erbij gebruiken):

Zijn jullie nooit bang dat het condoom losraakt, afglijdt, knapt (of iets anders zodat hij niet meer werkt)?
En wat doe je hier tegen?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Shisha do 23 dec 2010 - 9:51

Ik ben al zo'n 7 jaar niet meer aan de pil en in al die tijd is er 1x een condoom geknapt. Dus ik maak mij er niet echt druk om nee. Destijds heb ik een map geslikt en als het nu zou gebeuren dan zie ik het wel. Een kindje zou niet ongewenst zijn. Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Caroow do 23 dec 2010 - 12:27

Een verzekering met gezinspakket, dat doe ik er tegen. Maar volgens mij moet je wel heel wild doen wil zo'n ding scheuren.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 12:40

Caroow schreef:Een verzekering met gezinspakket, dat doe ik er tegen. Maar volgens mij moet je wel heel wild doen wil zo'n ding scheuren.

Dat valt echt vies tegen. Mijn toenmalige vriend en ik hadden wroeging daar beneden en dat ding hield het echt nooit. (Even heel banaal; Hij was vrij fors geschapen en ik werd droog binnen no time. Dat werkt niet lekker voor een condoom.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Tania do 23 dec 2010 - 20:21

Ik zou het niet heel erg vinden als ik zwanger zou zijn. Iets vroeger dan we hadden bedacht maar zeker niet ongewenst, dus ik maak me er geen zorgen over.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  nina do 23 dec 2010 - 22:04

Niet raar bedoeld...
Maar ik heb niet zoveel aan antwoorden dat het mensen niet uitmaakt als ze zwanger worden.
Ik ben aan de medicijnen (bloedverdunners) dus mag beslist niet zwanger raken.
Vandaar dat ik zo huiverig ben dat het condoom scheurt!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 22:30

danielledeliefste schreef:Niet raar bedoeld...
Maar ik heb niet zoveel aan antwoorden dat het mensen niet uitmaakt als ze zwanger worden.
Ik ben aan de medicijnen (bloedverdunners) dus mag beslist niet zwanger raken.
Vandaar dat ik zo huiverig ben dat het condoom scheurt!
Dan gebruik je iets anders. Of je zorgt dat je een MAP in huis hebt, zodat je die kunt innemen als het tóch gebeurd.
Zó snel word je niet zwanger. Zelfs al zou je condoom scheuren dan moet je maar net vruchtbaar zijn (en dat is maar 1 of 2 dagen per maand) en dan nog is de kans maar 20 % ofzo.

Maar goed, met een MAP (kun je gewoon bij de kruidvat enzo kopen) beperkt je het risico tot nihil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Moon do 23 dec 2010 - 23:22

danielledeliefste schreef:Niet raar bedoeld...
Maar ik heb niet zoveel aan antwoorden dat het mensen niet uitmaakt als ze zwanger worden.
Ik ben aan de medicijnen (bloedverdunners) dus mag beslist niet zwanger raken.
Vandaar dat ik zo huiverig ben dat het condoom scheurt!

Als je beslist niet zwanger mag/kan/wil raken is het dan niet handig om aan de pil/spiraaltje .. etc. te gaan?
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  nina do 23 dec 2010 - 23:30

Ik snap de vorige twee reacties heel goed.
Maar ik heb net twee weken terug te horen gekregen dat ik een trombosebeen heb.
Dus moest ik met de pil stoppen... Natuurlijk ga ik opzoek naar een ander manier van anticonceptie maar ik wilde eerst weer kunnen lopen en verwerken dat me dit is overkomen. Dat klinkt heel zwaar maar mijn lichaam heeft me echt even in de steek gelaten, want ik pas juist heel goed op mijn lichaam.
Enfin, in de tussentijd moeten we het dus met condooms doen.
Vandaar mijn vraag...

Ook weet ik namelijk niet of ik helemaal geen hormonen meer mag of wel een beetje (zoals bij de nuvaring en mirena-spiraal)
En ook weet ik niet of ik de MAP wel mag slikken, maar kan wel even kijken of ik dat op internet kan vinden.

Ik heb namelijk niet zoveel ervaring met seks met condoom, heb veel vaste vriendjes gehad die getest waren.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:32

Moon schreef:
danielledeliefste schreef:Niet raar bedoeld...
Maar ik heb niet zoveel aan antwoorden dat het mensen niet uitmaakt als ze zwanger worden.
Ik ben aan de medicijnen (bloedverdunners) dus mag beslist niet zwanger raken.
Vandaar dat ik zo huiverig ben dat het condoom scheurt!

Als je beslist niet zwanger mag/kan/wil raken is het dan niet handig om aan de pil/spiraaltje .. etc. te gaan?

De pil mag ze nu niet niet ivm de hormomen die daar inzitten volgens mij. (trombose)

Ik weet ook nog niet wat wij straks voor anticonceptie gaan gebruiken, ik kan hierna beter geen kinderen meer krijgen vanwege mijn ziekte, maar alleen condooms vind ik ook geen prettig idee. Hebben we voor deze zwangerschap wel gedaan, maar prettig vind ik het niet. Ook wil ik liever geen hormonenzooi meer in mijn lijf, een spiraal liever ook niet, dus blijft er weinig over. En een knip oid zijn we ook nog steeds niet uit, we zijn beide nog maar 27, en dat vind ik dan wel een hele moeilijke beslissing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  nina do 23 dec 2010 - 23:34

_MamaRosa_ schreef:
Moon schreef:
danielledeliefste schreef:Niet raar bedoeld...
Maar ik heb niet zoveel aan antwoorden dat het mensen niet uitmaakt als ze zwanger worden.
Ik ben aan de medicijnen (bloedverdunners) dus mag beslist niet zwanger raken.
Vandaar dat ik zo huiverig ben dat het condoom scheurt!

Als je beslist niet zwanger mag/kan/wil raken is het dan niet handig om aan de pil/spiraaltje .. etc. te gaan?

De pil mag ze nu niet niet ivm de hormomen die daar inzitten volgens mij. (trombose)

Ik weet ook nog niet wat wij straks voor anticonceptie gaan gebruiken, ik kan hierna beter geen kinderen meer krijgen vanwege mijn ziekte, maar alleen condooms vind ik ook geen prettig idee. Hebben we voor deze zwangerschap wel gedaan, maar prettig vind ik het niet. Ook wil ik liever geen hormonenzooi meer in mijn lijf, een spiraal liever ook niet, dus blijft er weinig over. En een knip oid zijn we ook nog steeds niet uit, we zijn beide nog maar 27, en dat vind ik dan wel een hele moeilijke beslissing.
wow fijn dat je me zo goed begrijpt.
Ik zit met hetzelfde dilemma... (nou ja zo ongeveer)
Ik ga volgende week even met de huisarts overleggen...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:00

Ik gebruik alleen condooms, verder geen pil oid. Heb echt al heel veel condooms gebruikt en nog nooit is er iets misgegaan. Was wel 1 keer dat ik echt doodsbang was dat er toch iets gebeurd was, want was na 2 maanden nog niet ongesteld.. Bleek achteraf dat ik vitaminetekort had en dan stopt dus je menstruatie, en krijg je haaruitval etc.
Ik neem ook alleen maar Durex, omdat ik andere merken niet vertrouw op de 1 of andere manier(wat natuurlijk onzin is, ze worden allemaal getest voor ze in de winkel mogen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 19:56

Ik heb twee jaar voor het zingen de kerk uit gedaan, ging prima. Niet aan te raden als je absoluut niet zwanger mag worden natuurlijk haha! Na die relatie heb ik het alleen met condooms gedaan, al jaren en dat gaat ook prima. Ik ben eigenlijk nooit bang geweest dat hij zou kunnen scheuren ofzo, is ook nooit gebeurd. Je kunt niets extra doen om het niet te laten gebeuren. Je moet er gewoon voor zorgen dat je hem volgens de bekende regels gebruikt dan gaat er over het algemeen weinig fout. Je kunt een condoom daarna nog controleren door er wat water in te laten lopen om te checken of hij lekt. Mocht dat het geval zijn kun je een MAP nemen. Maar goed, als je echt zo bang bent kun je maandag beter je huisarts bellen en informeren over een andere manier van anticonceptie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 20:10

danielledeliefste schreef:Niet raar bedoeld...
Maar ik heb niet zoveel aan antwoorden dat het mensen niet uitmaakt als ze zwanger worden.
Ik ben aan de medicijnen (bloedverdunners) dus mag beslist niet zwanger raken.
Vandaar dat ik zo huiverig ben dat het condoom scheurt!

Ik heb ook trombose gehad, mag ook geen pil enzo en heb een spiraal. Klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 7:22

Nee, ik ben daar eigenlijk niet bang voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:56

Lagom schreef:Ik heb twee jaar voor het zingen de kerk uit gegaan, ging prima.
Je zat gewoon stiekem in de kerk natuurlijk.. Dus voordat ze gingen zingen ben jij snel weg gegaan omdat je anders opviel omdat je de liedjes niet kende Exclamation


Wij zijn ook vanaf de geboorte van ons zoontje voor het zingen de kerk uit gegaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Zwoesj zo 26 dec 2010 - 11:17

Gekje schreef:
Lagom schreef:Ik heb twee jaar voor het zingen de kerk uit gegaan, ging prima.
Je zat gewoon stiekem in de kerk natuurlijk.. Dus voordat ze gingen zingen ben jij snel weg gegaan omdat je anders opviel omdat je de liedjes niet kende Exclamation


Wij zijn ook vanaf de geboorte van ons zoontje voor het zingen de kerk uit gegaan..

OOOooooow dus jullie waren degene die ik snel de kerk uit zag sneaken! Busted! Twisted Evil

Wij doen het ook met condoom, wil de pil niet meer slikken, had teveel slechte bijwerkingen. Is nog nooit gescheurd, zolang je maar een beetje voorzichtig doet en de goeie maat pakt (dus niet zo'n XXL ding als zijn jonge heer maar een heertje is, want dan mag hij gaan hengelen bij je, heb er gelukkig geen ervaring mee maar lijkt me geen pretje!)


Laatst aangepast door Zwoesj op zo 26 dec 2010 - 11:19; in totaal 2 keer bewerkt
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  nina ma 27 dec 2010 - 0:31

mozzarella schreef:
Ik heb ook trombose gehad, mag ook geen pil enzo en heb een spiraal. Klaar.
Grappig dat je er 'klaar.' achter zet.. voor mij is dat namelijk niet zo: klaar.

Bedankt voor jullie reacties. Natuurlijk bel ik de huisarts voor wat anders.. maar zal in de tussentijd condooms moeten gebruiken en was benieuwd naar jullie ervaringen..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 1:19

Zwoesj schreef:


Wij doen het ook met condoom, wil de pil niet meer slikken, had teveel slechte bijwerkingen. Is nog nooit gescheurd, zolang je maar een beetje voorzichtig doet en de goeie maat pakt (dus niet zo'n XXL ding als zijn jonge heer maar een heertje is, want dan mag hij gaan hengelen bij je, heb er gelukkig geen ervaring mee maar lijkt me geen pretje!)

Hahahaha, hengelen kan ook leuk zijn! Vooral als je man van vissen houdt :P Maar is niet best als hij daar een vis vangt :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Poeke vr 7 jan 2011 - 7:50

Gekje schreef:
Lagom schreef:Ik heb twee jaar voor het zingen de kerk uit gegaan, ging prima.
Je zat gewoon stiekem in de kerk natuurlijk.. Dus voordat ze gingen zingen ben jij snel weg gegaan omdat je anders opviel omdat je de liedjes niet kende Exclamation


Wij zijn ook vanaf de geboorte van ons zoontje voor het zingen de kerk uit gegaan..

Ik dacht altijd dat in voorvocht ook zaadcellen zaten/zitten? Of zo minimaal dat het knap is als je dan zwanger word?

@TO in het koperspiraal zitten helemaal geen hormonen... is ook een optie misschien.
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 10:46

Ik vind voor het zingen de kerk uit nogal.. risicovol..?
Maar goed, dat hangt ook van je situatie af. Als je de eventuele gevolgen op je kunt nemen.. prima! Zo niet.. dan zou ik het er niet op wagen.

In het begin van mijn relatie, was ik nog niet aan de pil (wel zo snel mogelijk, maar moest inwerken) en toen hebben we eerst een maand condooms gebruikt. Wat een ondingen zeg Neutral Maar beter dat, dan een zwangerschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

seks met condoom Empty Re: seks met condoom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum