Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.

+16
stargirl
Lilou
Roze Roos
FireButterfly
Pien
Jeanette
Caroow
TukTuk
Melis_je
BJA
Zwoesj
Snoes
nina
Susan
Tania
remover27
20 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen. - Pagina 2 Empty Re: Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.

Bericht  Jeanette vr 22 apr 2011 - 11:14

Melis_je schreef:
Jeanette schreef:Elk kwartier vervangen?! Wat een onzin!

Gebruiksaanwijzing.

Ik weet niet welk merk jij dan gebruikt?! Maar om nou elk kwartier te verwisselen, lijkt me nou niet bepaald opwindend. En als je het daarnaast in de haast om de 15 minuten zou moeten verwisselen omdat je zin hebt, kan dat ding sneller gaan scheuren ofzo.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen. - Pagina 2 Empty Re: Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 11:21

Net alsof je op de klok kijkt tijdens seks..

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 22 apr 2011 - 11:32

_Donnaa schreef:Net alsof je op de klok kijkt tijdens seks..

Whahahahaha idd.. lol!

Schaaat...ik kom.. Nee sorry, even geduld, moet hem over 15 seconden verwisselen

Rolling Eyes
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 11:35

FireButterfly schreef:
AngelNyn schreef:
Melis_je schreef:
Jeanette schreef:Elk kwartier vervangen?! Wat een onzin!

Gebruiksaanwijzing.

Nou daarin staat het volgens mij niet hoor, en als je googled er op, kom je alleen informatie tegen dat als je anale seks hebt, je het condoom iedere 15 minuten moet vernieuwen. Dus niet bij gewone seks.

Anale seks wil ik niet. Dat lijkt me veel te pijnlijk. Waarom moet een condoom met anale seks zo vaak vervangen worden? Ik ben toch wel nieuwsgierig.
Probeer het dan toch eens uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 19:45

Wij gebruiken al sinds de bevalling van mijn zoon alleen condooms. De pil vind ik echt niks en zulke konijnen zijn wij nou ook weer niet dat de pil dan handiger zou zijn.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos vr 22 apr 2011 - 19:56

Ik heb al jaren seks met alleen condooms(samen met vriendjes dan haha :P ) en ben nog nooit zwanger geweest. Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je ermee om gaat, ik koop bijvoorbeeld alleen Durex omdat ik de illussie heb dat die beter zijn en altijd ff checken of ie niet gescheurd is. Maar goed, moet ik er wel bij zeggen dat ik het ook niet vervelend zou vinden als ik zwanger bleek te zijn, ben ik nooit bang voor geweest.
Als je het persee niet wil dan zou ik dubbele maatregelen nemen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Snoes vr 22 apr 2011 - 20:56

Wij gebruiken ook altijd Durex inderdaad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  remover27 vr 22 apr 2011 - 21:46

Toch een te groot risico en dat vind ik heeeel jammer.

Want wil zo graag van die k*t hormonen af. Ik denk dat mijn 'ik' daar een heeeel stuk op vooruit zal gaan.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 1:53

Ik gebruikte ook Durex. En toch zwanger.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 23 apr 2011 - 4:38

Ik denk dat het voor de veiligheid weinig uitmaakt of je Durex gebruikt of Etos huismerk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 9:24

Susan schreef:Ik denk dat het voor de veiligheid weinig uitmaakt of je Durex gebruikt of Etos huismerk.

Inderdaad, zolang het keurmerk er maar op staat, dan zijn ze gewoon van goede kwaliteit.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 9:31

Ik zou dat dus echt niet durven he, alleen condooms... ongeveer 1 van de 50 x gebeurt er iets met dat ding... En ik ben al zwanger als er alleen iemand naar me kijkt, dus dat risico ga ik niet nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:47

Wij hebben het na de geboorte van H. ook alleen met condooms gedaan. Ik wilde voor dat even echt niet al die troep in mijn lijf.
Maar als je echt never nooit kinderen wil, dan zou ik er niet op gokken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:15

Hazeltje schreef:Wij hebben het na de geboorte van H. ook alleen met condooms gedaan. Ik wilde voor dat even echt niet al die troep in mijn lijf.
Nouja, als je op dat moment geen kinderen wil is het ook voldoende toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:15

Hazeltje schreef:Wij hebben het na de geboorte van H. ook alleen met condooms gedaan. Ik wilde voor dat even echt niet al die troep in mijn lijf.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:25

Noa schreef:

klopt, maar ik doelde op de post van de TO.
En zij wil echt NOOIT kinderen :P

Gast
Gast

Bericht  Lilou wo 27 apr 2011 - 11:08

Wij gebruiken al 7 jaar alleen condooms, heb trombose gehad dus mag niets met hormonen en mag nu ook nog niet zwanger raken vanwege medicatie.
Nooit een probleem geweest, behalve dat we na verloop van tijd niet altijd meer even consequent zijn met er (direct) 1 omdoen Very Happy.
Oh trouwens, voor iemand met een trombose-geschiedenis die geen hormonale anticonceptiemiddelen mag is een morning-afterpil meestal ook geen optie... (zo is mij in elk geval verteld). Ik hoop dat die dingen hier binnenkort toch echt de deur uit mogen, nog heel even geduld.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  nina do 28 apr 2011 - 1:50

Lilou schreef:Wij gebruiken al 7 jaar alleen condooms, heb trombose gehad dus mag niets met hormonen en mag nu ook nog niet zwanger raken vanwege medicatie.
Nooit een probleem geweest, behalve dat we na verloop van tijd niet altijd meer even consequent zijn met er (direct) 1 omdoen Very Happy.
Oh trouwens, voor iemand met een trombose-geschiedenis die geen hormonale anticonceptiemiddelen mag is een morning-afterpil meestal ook geen optie... (zo is mij in elk geval verteld). Ik hoop dat die dingen hier binnenkort toch echt de deur uit mogen, nog heel even geduld.
Ik heb ook trombose gehad maar mocht wel een mirena-spiraaltje. Best gek dat het bij iedereen anders is.. Ik sprak laatst ook iemand die mocht weer geen mirena..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 19:12

Ik gebruik ook alleen condooms, nu ruim een jaar. (was de pil ook zat) Oja, ik ben nog steeds niet zwanger!

Gast
Gast

Bericht  stargirl vr 29 apr 2011 - 21:15

Mijn vriend en ik zijn er ook over uit dat we geen kinderen willen. Na lang wikken en wegen heeft hij zich laten steriliseren. Binnenkort kan ik dus lekker stoppen met de pil en kunnen we zonder anticonceptie verder, heerlijk!
Dus als je het heel heel zeker weet, kun je ook nog kiezen voor een definitieve "oplossing".

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 21:18

Ik vind dat een beetje irritant moet ik zeggen, dat mensen hier triomfantelijk reageren dat ze al zolang condooms gebruiken en nog niet zwanger zijn. Want óók als je het altijd goed gebruikt kun jij net die ene zijn waarbij het wel misgaat, en dat je nu nog niet zwanger bent zegt niks over de toekomst. Het is gewoon bewezen niet zo effectief als bepaalde andere voorbehoedsmiddelen.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 29 apr 2011 - 21:26

Arden schreef:Ik vind dat een beetje irritant moet ik zeggen, dat mensen hier triomfantelijk reageren dat ze al zolang condooms gebruiken en nog niet zwanger zijn. Want óók als je het altijd goed gebruikt kun jij net die ene zijn waarbij het wel misgaat, en dat je nu nog niet zwanger bent zegt niks over de toekomst. Het is gewoon bewezen niet zo effectief als bepaalde andere voorbehoedsmiddelen.

Eens. Een paar individuele voorbeelden zeggen niets over de veiligheid van condooms in het algemeen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  nina vr 29 apr 2011 - 21:30

Arden schreef:Ik vind dat een beetje irritant moet ik zeggen, dat mensen hier triomfantelijk reageren dat ze al zolang condooms gebruiken en nog niet zwanger zijn. Want óók als je het altijd goed gebruikt kun jij net die ene zijn waarbij het wel misgaat, en dat je nu nog niet zwanger bent zegt niks over de toekomst. Het is gewoon bewezen niet zo effectief als bepaalde andere voorbehoedsmiddelen.
Ik ben het ook met je eens.
(en ik wilde even zeggen dat ik je avatar leuk vindt smile)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Puk vr 29 apr 2011 - 21:32

Wij gebruiken ook alleen condooms en dat gaat prima. Nog nooit is er een gescheurd/gelekt o.i.d. Ik snap het gedoe om condooms ook niet zo, het werkt toch prima? Aan alle voorbehoedsmiddelen zitten voor en nadelen. Ik heb een 8 jaar jonger broertje, omdat het spiraaltje bij mijn moeder niet werkte, tja, en ik ken ook mensen waarbij de pil niet goed werkt. Er zijn altijd de uitzonderingen toch?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  loesje vr 29 apr 2011 - 21:47

ik vind condooms maar onhandige dingen en ze knappen makkelijk is mijn ervaring en vind ze daarom niet echt veilig
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: