Vraag...zou jij dit doen?
+14
Mari
Caro
Lavendel
May
NoorA
Phileine
Melis_je
rapa nui
Susan
Sjors
Zwoesj
Joli86
Antibes
Pien
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vraag...zou jij dit doen?
Om je schoonouders te helpen 3 weekenden de zaterdag én de zondag van 9 tot 16 uur een cursus volgen die jou niet interesseert en waar je verder zelf niets aan hebt? En daarbij nog 2 woensdagavonden van 7 tot 10.
Gast- Gast
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Vraag...zou jij dit doen?
Als ik er zelf níets aan heb, niets mee ga doen en niets mee wil doen? Nee..
Waarom willen zij dat je een cursus doet, waar je toch niets aan hebt? Hebben zij er iets aan?
Waarom willen zij dat je een cursus doet, waar je toch niets aan hebt? Hebben zij er iets aan?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wow, wat voor cursus is het? En in welke zin zou je ze moeten helpen?
Gast- Gast
Denk het niet nee..... Zonde van mijn tijd
Wat voor cursus is het?
Wat voor cursus is het?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Hangt er vanaf waar je ze op die manier mee kunt helpen, hoe belangrijk het voor hen is. Zo op het eerste gezicht zeg ik nee, maar dat is ook omdat ik niet snap hoe je je schoonouders helpt door zelf een cursus te volgen.
Gast- Gast
Ja zij hebben er iets aan, en hebben jou de afgelopen maanden veel geholpen bij je verbouwing dus je zou in deze vorm iets terug kunnen doen.
Gast- Gast
Waar is die cursus voor en in welk opzicht help je ze ermee?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Uh nee, zeker niet!
Hoezo willen ze dat je dit doet dan en om wat voor cursus gaat het?
Hoezo willen ze dat je dit doet dan en om wat voor cursus gaat het?
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Nee, tenzij de uitkomst ervan heel zinvol zal zijn voor de gehele familie. Maar dan denk ik meer aan hoe ga je om met een drugs/gok etc verslaafde of iemand met een bepaalde ziekte waarbij er iemand op de hoogte moet zijn wat te doen als het fout gaat.
Gast- Gast
Alex schreef:Wow, wat voor cursus is het? En in welke zin zou je ze moeten helpen?
Het is een cursus tot jeugdleider. Schoonouders organiseren elke zomer een jeugdkamp voor arme zielige kinderen en het is tegenwoordig verplicht dat de leiders deze cursus hebben gedaan. Nu zijn wij geen leiders (we helpen wel eens een paar dagen mee) maar het minimale aantal om die cursus door te laten gaan is 7 en er komen dus 2 mensen te kort en nu hebben ze ons aangemeld.
Maar eerlijk gezegd vind ik het nogal wat...3 HELE weekenden...ik heb die tijd nodig om bij te komen en het huishouden en de was te doen.
Laatst aangepast door mozzarella op wo 4 mei 2011 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ja zij hebben er iets aan, en hebben jou de afgelopen maanden veel geholpen bij je verbouwing dus je zou in deze vorm iets terug kunnen doen.
Hmm, het is wel een flinke investering onder de noemer "iets terug doen". Het zou dan wel héél veel voor hen moeten betekenen. En zelfs dan, zou ik het waarschijnlijk doen als het voor mij mooi meegenomen is en ik er wellicht zelf ook maar ooit iets aan zou hebben. Als het echt 100% nutteloos is voor mij, dan zou ik het waarschijnlijk nog niets doen.
Dan neem ik ze liever mee uit eten als bedankje ofzo! =D
Antibes- Ratel
Dan zou ik toch overwegen het te doen, maar wel met frisse tegenzin...mozzarella schreef:Ja zij hebben er iets aan, en hebben jou de afgelopen maanden veel geholpen bij je verbouwing dus je zou in deze vorm iets terug kunnen doen.
Gast- Gast
Wat hebben zij er nou aan als jij die cursus gaat doen?
Ik vind het wel erg veel weekenden die je dan kwijt bent.
Ik vind het wel erg veel weekenden die je dan kwijt bent.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hangt er van af. Als het echt iets is wat nodig is om hun langdurig te helpen en het is zo'n beetje de enige oplossing dan zou ik het wel doen. Ik zou zo iets voor mijn ouders ook doen en als er bij mijn schoonouders geen andere mensen zijn die het kunnen doen en het is wel nodig dan moet het maar. Klinkt als heel veel vrije tijd en zal ook best wel balen zijn om al die tijd er in te steken maar als je het gedaan heb vergeet je zo iets ook wel weer snel en als ze er dan blij mee zijn/ mee zijn geholpen dan voel je je toch ook wel weer goed.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Moet er betaald worden per aanmelding? Je wil dus geen jeugdleider worden? Kunnen ze niet betalen voor lege stoelen, of aanmelden en ziekmelden?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Hmm, dat kamp heb je het wel vaker over gehad of niet. Dat draag je toch ook een warm hart bij? Vind het nog steeds lastig, weet ook niet of die cursus nog enigszins leuk zal zijn of vooral zwaar en echt een investering...
Neig nu toch iets meer naar wel..
Antibes- Ratel
Melis_je schreef:Moet er betaald worden per aanmelding? Je wil dus geen jeugdleider worden? Kunnen ze niet betalen voor lege stoelen, of aanmelden en ziekmelden?
Ik heb dus ook gezegd...ik betaal wel en kom niet...maar daar ging het blijkbaar niet om?
Het stoot mij eerlijk gezegd nogal tegen de borst dat ze ons zomaar hebben aangemeld voor zoiets. Ik vind het een enorme tijdsinvestering en heb er eerlijk gezegd geen bal zin in. Ik word al recalcitrant als ik een uur cursus moet volgen, laat staan van 9 tot 4.
Gast- Gast
Voor mijn schoonvader wel, voor mjn schoonmoeder niet
Nee serieus, ik zou het niet doen. Maar naast een full-time baan, druk leven vind ik drie hele weekenden veeeel te veeeel.
Nee serieus, ik zou het niet doen. Maar naast een full-time baan, druk leven vind ik drie hele weekenden veeeel te veeeel.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Dan zou ik toch overwegen het te doen, maar wel met frisse tegenzin...mozzarella schreef:Ja zij hebben er iets aan, en hebben jou de afgelopen maanden veel geholpen bij je verbouwing dus je zou in deze vorm iets terug kunnen doen.
+1.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Nu ik lees waarom ze willen dat je die cursus volgt, klinkt dat als behoorlijk zinloos en het lijkt me dat er vast nog wel andere oplossingen zijn.Melis_je schreef:Moet er betaald worden per aanmelding? Je wil dus geen jeugdleider worden? Kunnen ze niet betalen voor lege stoelen, of aanmelden en ziekmelden?
Gast- Gast
Echt niet en ik zou ook direct zeggen dat ik hun hulp niet meer nodig heb in het vervolg als ik, blijkt achteraf, zoiets zou moeten doen om iets terug te kunnen doen.
Ik wil best iets terug doen hoor, maar ik bepaal nog wel zelf wat.
Jammer voor hun dat ze dan aanmeldingen tekort komen, maar dit lijkt mij veel te intensief naast een fulltime baan.
Ik wil best iets terug doen hoor, maar ik bepaal nog wel zelf wat.
Jammer voor hun dat ze dan aanmeldingen tekort komen, maar dit lijkt mij veel te intensief naast een fulltime baan.
Gast- Gast
Antibes schreef:Hmm, dat kamp heb je het wel vaker over gehad of niet. Dat draag je toch ook een warm hart bij? Vind het nog steeds lastig, weet ook niet of die cursus nog enigszins leuk zal zijn of vooral zwaar en echt een investering...
Ik wil geen trut zijn en idd het kamp is iets moois maar ik heb er niks aan, waarschijnlijk is het op een vrij simpel niveau en de eerste dag zal wel lachen gieren brullen zijn samen met mijn man maar eigenlijk is dat me toch iets te zonde van de tijd.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat zou jij doen? vraag mbt slaapprobleem
» Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.
» Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?
» Ik vraag me af
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.
» Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?
» Ik vraag me af
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: