Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.
+16
stargirl
Lilou
Roze Roos
FireButterfly
Pien
Jeanette
Caroow
TukTuk
Melis_je
BJA
Zwoesj
Snoes
nina
Susan
Tania
remover27
20 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.
En als er dan eens wat gebeurd zoals het scheuren van een condoom of lekken de morning after pil te nemen.
Ik heb zo genoeg van die rotzooi (hormonen in mijn lichaam) kan er gewoon niet meer tegen. + mijn libido is ver onder de 0.
Een spiraaltje wil ik niet heb ik weleens gehad en is ook niks voor mij net zoals de prik pil.
Ook willen wij absoluut GEEN kinderen daar ben ik dan weer zo bang voor want dat zou ik echt niet willen.
Doet er iemand van jullie het op deze manier?
Ik heb zo genoeg van die rotzooi (hormonen in mijn lichaam) kan er gewoon niet meer tegen. + mijn libido is ver onder de 0.
Een spiraaltje wil ik niet heb ik weleens gehad en is ook niks voor mij net zoals de prik pil.
Ook willen wij absoluut GEEN kinderen daar ben ik dan weer zo bang voor want dat zou ik echt niet willen.
Doet er iemand van jullie het op deze manier?
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Re: Vraag me af of het veilig is alleen met condoom te doen.
Wij gebruiken ook alleen condooms, maar omdat wij in de toekomst nog een kindje willen zou het geen groot probleem zijn als ik zanger zou raken. Als ik echt niet zwanger zou willen worden zou ik iets anders gebruiken.
Misschien kun je is kijken naar de nuvaring of implanon?
Misschien kun je is kijken naar de nuvaring of implanon?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
De kans op zwangerschap is met alleen condooms groter dan bijvoorbeeld met de pil, dat moet je je zeker realiseren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het er vanmorgen nog met de HA over gehad en condoom heeft echt, ook al gebruik je m goed, een zwangerschapspercentage van 5%. Dus 5% van de vrouwen die condooms gebruiken zijn binnen een jaar zwanger. Ik ben daar een goed voorbeeld van, vandaar dat we het erover hadden maar wij hebben niet in de gaten gehad dat er iets mis is gegaan, dus dan ben je al te laat met de morning after pil. Ik kwam erachter toen ik 5 weken zwanger was.
Gast- Gast
Oh lekker dan.. Ik ben ook gestopt met alles, kon ook niet meer tegen die hormonen. Gebruik nu alleen condooms nog, ik zie net op internet dat de betrouwbaarheid tussen de 2 en 15% ligt..
Gast- Gast
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Wij doen het nu ook alleen met condooms. Ik heb jarenlang de pil genomen en ik wil nu gewoon weten hoe mijn cyclus is, voor als we over een tijd aan kinderen willen beginnen. Het zou voor ons echt geen ramp zijn om nu zwanger te raken, maar dat proberen we alsnog wel te vermijden
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Yasmin schreef:Oh lekker dan.. Ik ben ook gestopt met alles, kon ook niet meer tegen die hormonen. Gebruik nu alleen condooms nog, ik zie net op internet dat de betrouwbaarheid tussen de 2 en 15% ligt..
de betrouwbaarheid van een condoom tussen de 2 en 15%? Daar geloof ik echt niks van. Dat zou betekenen dat 85 tot 98% Van de mensen die het alleen met condoom doet toch zwanger wordt?
Ik gebruik ook geen pil meer. Wij gebruiken alleen condooms i.c.m. natuurlijke geboortebeperking
Gast- Gast
Dromertje schreef:
de betrouwbaarheid van een condoom tussen de 2 en 15%? Daar geloof ik echt niks van. Dat zou betekenen dat 85 tot 98% Van de mensen die het alleen met condoom doet toch zwanger wordt?
Ik gebruik ook geen pil meer. Wij gebruiken alleen condooms i.c.m. natuurlijke geboortebeperking
Ik neem aan dat ze bedoelt dat het risico tussen de 2 en 15% ligt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik gebruik nu sinds een jaar alleen het condoom. Wil geen extra hormonen meer, voel me een stuk beter zonder de pil. En tot nu toe (afkloppen) is het goed gegaan. Het liefst gebruik ik beiden, want ik wil echt nog niet zwanger worden, maar ja..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn libido is ook veel lager met de pil.
Ben al even gestopt en heb geen relatie, maar ik weet niet of ik het durf alleen met condoom, als het eens mocht gebeuren.
Ben al even gestopt en heb geen relatie, maar ik weet niet of ik het durf alleen met condoom, als het eens mocht gebeuren.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ja dat bedoel ik idd! 15% is toch veel? Zou het ook nog uitmaken per merk? Het ene merk is wat droger dan het andere dat het daarom sneller scheurt?Susan schreef:Dromertje schreef:
Ik neem aan dat ze bedoelt dat het risico tussen de 2 en 15% ligt.
Gast- Gast
Volgens mij scheelt gebruik volgens de gebruiksaanwijzing al heel veel. Let op de houdbaarheidsdatum, vervang hem elk kwartier, zorg voor korte, gevijlde nagels en koop de juiste maat. Laatste keer dat ik gepeild heb, wist vrijwel niemand dat je hem ieder kwartier moet vervangen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik kom ook uit de lucht vallen hoor: ieder kwartier vervangen?
Jeetje zeg, dat is ook een gedoe als je lekker bezig bent en moet stoppen omdat je de condoom moet vervangen.
Jeetje zeg, dat is ook een gedoe als je lekker bezig bent en moet stoppen omdat je de condoom moet vervangen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik kom ook uit de lucht vallen hoor: ieder kwartier vervangen?
En wordt ook duur grapje dan
Ik zou overigs nooit alleen op condooms vertrouwen, heb dat in het begin van mijn relatie 1 maand gedaan, en daarna héél snel aan de pil, vond het helemaal niks om alleen op het condoom te moeten vertrouwen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Helaas niks voor mij dan want wil echt absoluut geen kind.
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Elk kwartier vervangen? Dat heb ik nooit gedaan, en ik ben het eigenlijk ook niet van plan. Maar, een eventuele zwangerschap zouden we dan ook niet erg vinden.. Als ik écht écht écht niet zwanger zou willen worden, dan zou ik niet alleen condooms gebruiken. Maar ook niet alleen de pil oid..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
AngelNyn schreef:En wordt ook duur grapje dan
Luiers (....) duurder.
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:AngelNyn schreef:En wordt ook duur grapje dan
Luiers (....) duurder.
Ja natuurlijk, maar daarom gebruik ik dus ook niet alleen condooms Maar idd, als je niet anders kan, zou het misschien wel de moeite waard zijn. Overigs heb ik nog nooit in de gebruiksaanwijzing gelezen dat je ze iedere 15 min moet vernieuwen?
TukTuk- Ratel
Elk kwartier vervangen?! Wat een onzin!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
wij hebben het 4 jaar lang met alleen condooms als bescherming gedaan, nooit problemen gehad om kapotte condooms. we hebben altijd erg voorzichtig gedaan en dat zullen we in de toekomst weer doen. voor mij nooit meer de pil!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Jeanette schreef:Elk kwartier vervangen?! Wat een onzin!
Gebruiksaanwijzing.
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:Jeanette schreef:Elk kwartier vervangen?! Wat een onzin!
Gebruiksaanwijzing.
Nou daarin staat het volgens mij niet hoor, en als je googled er op, kom je alleen informatie tegen dat als je anale seks hebt, je het condoom iedere 15 minuten moet vernieuwen. Dus niet bij gewone seks.
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Melis_je schreef:Jeanette schreef:Elk kwartier vervangen?! Wat een onzin!
Gebruiksaanwijzing.
Nou daarin staat het volgens mij niet hoor, en als je googled er op, kom je alleen informatie tegen dat als je anale seks hebt, je het condoom iedere 15 minuten moet vernieuwen. Dus niet bij gewone seks.
Anale seks wil ik niet. Dat lijkt me veel te pijnlijk. Waarom moet een condoom met anale seks zo vaak vervangen worden? Ik ben toch wel nieuwsgierig.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Meer slijtage in zo`n strakke aars.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Condooms alleen zonder pil veilig genoeg?
» Doen jullie weleens dingen alleen?
» seks met condoom
» Vraag...zou jij dit doen?
» wat zou jij doen? vraag mbt slaapprobleem
» Doen jullie weleens dingen alleen?
» seks met condoom
» Vraag...zou jij dit doen?
» wat zou jij doen? vraag mbt slaapprobleem
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: