Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vader wil niet meer.....

+40
Silva
NerdChic
Vlinder83
Bolleke
Mermaid
Lejow
Zwoesj
Sweety
ijsjemeisje
Minx
sanne-84
bolus26
Toet
TGR
miss piggy
Poisongirl
Flinder
Xanna
xxDila
Ugly Betty
Tinkie
tess05
Lotus
Angela_1986
Alias
Sterre
Sjaantje
Dribbel
Susan
Arwyn
Zwerver
Merai
Oasis
Caro
Kabouter
Sugarfall
Petteflet
Caresses
VeryCherry
smooch
44 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Chocolate Cookie vr 7 jan 2011 - 7:59

Ik vind het echt verschrikkelijk voor je, volgens mij heb ik al eens iets gepost hier. Vind het echt moeilijk om iets zinnigs te zeggen. Ik wil je echt heel erg veel sterkte wensen en blijf inderdaad ook aan jezelf denken!!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Kabouter vr 7 jan 2011 - 8:17

hug
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:16

Leafje, je belt maar als we ergens mee kunnen helpen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Zwoesj za 8 jan 2011 - 4:52

Ah Leaf wat een **zooi allemaal... Het mag niet meezitten volgens mij.
Ben wel blij dat je zo reeel bent om eerst aan jezelf te denken en daarna pas aan de rest.
Hoe moeilijk het ook is, dat is wel enorm belangrijk. Fijn dat je ook (genoeg) steun hebt in je omgeving!

Ik kan en wil niet raden waar je vader zich nu mee in stand weet te houden, maar is het zo erg dat je je er niet in kunt vinden, zelfs niet als het hem beter doet (stomme vraag weet het antwoord toch al)..

Heel veel sterkte ermee. En ondanks dat we je niet echt kunnen helpen, we zijn er hier allemaal voor je, luisteren naar je en leven met je mee, vergeet dat niet hug
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:58

Zwoesj schreef:Ah Leaf wat een **zooi allemaal... Het mag niet meezitten volgens mij.
Ben wel blij dat je zo reeel bent om eerst aan jezelf te denken en daarna pas aan de rest.
Hoe moeilijk het ook is, dat is wel enorm belangrijk. Fijn dat je ook (genoeg) steun hebt in je omgeving!

Ik kan en wil niet raden waar je vader zich nu mee in stand weet te houden, maar is het zo erg dat je je er niet in kunt vinden, zelfs niet als het hem beter doet (stomme vraag weet het antwoord toch al)..
Heel veel sterkte ermee. En ondanks dat we je niet echt kunnen helpen, we zijn er hier allemaal voor je, luisteren naar je en leven met je mee, vergeet dat niet hug

"*weg*

Ik vind het wel heel fijn dat jullie met meeleven...Dankjewel.

Ik weet je te vinden hoor Wolletjes, echt smile

Voor mij is het nu vooral frustrerend dat er maar lijken uit de kast blijven komen. Iedere keer als ik denk dat ik het nu toch wel echt gehad moet hebben, komt er weer eentje uit de kast gedonderd. Dat is vermoeiend en ik merk ook dat het erover praten dan moeilijker wordt...Ik wil niet dat mensen denken: 'Komt zij weer aan hoor, met haar ellende'. Of dat ik wordt gezien als energievampier...

Ik blijf positief! Gelukkig ben ik het niet zelf, 'maar' is het mijn familie. Zelf ben ik wel weer op de rit namelijk en uit mijn depressie. En na 12 jaar voel je je dan zo enorm goed en sterk, dat ik daar op kan teren.


Laatst aangepast door _Leaf_ op za 8 jan 2011 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:09

Sterkte meid. Klinkt niet best. En daar is het forum toch voor, je hebt gelukkig genoeg mensen bij wie je je hart wel kan luchten en dat mag natuurlijk altijd. Het is niet makkelijk namelijk. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:21

Het is gewoon vervelend dat er telkens wat bij komt, maar ik denk echt niet daar heb je haar weer. Helemaal niet. Het is juist zo rot voor je dat je juist steun en een luisterend oor kan gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:35

Theedoosje schreef:Het is gewoon vervelend dat er telkens wat bij komt, maar ik denk echt niet daar heb je haar weer. Helemaal niet. Het is juist zo rot voor je dat je juist steun en een luisterend oor kan gebruiken.

Eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:21

Darcy schreef:
Theedoosje schreef:Het is gewoon vervelend dat er telkens wat bij komt, maar ik denk echt niet daar heb je haar weer. Helemaal niet. Het is juist zo rot voor je dat je juist steun en een luisterend oor kan gebruiken.

Eens!

Gelukkig maar smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:41

Ik wil je pa een klap voor z'n kop verkopen en jou een dikke knuffel geven! Echt snel weer meeten dus.... Weten we al een tijd voor die flashmob in Leiden? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader wil niet meer..... - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader wil niet meer.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum