Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind....

+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers

Pagina 15 van 21 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik vind.... - Pagina 15 Empty Re: Ik vind....

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:20

Tea-Leaf schreef:
Fauve schreef:
Trisha schreef:Ik vind .. Dat men zich hier best wel heel erg veel en vaak moet verantwoorden eigenlijk..

Ik vind dat ook.

Hebben jullie voorbeelden dan?

lol!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:20

Trisha schreef:Nouja niet dat iemand een ander er direct op wijst, maar ik merk dat zóveel hier zich gaan verantwoorden of.. okee naja even nadenken hoe ik dit ga zeggen, I'll be back...

Misschien snap ik het wel een beetje. Ik noemde pas nog iemand een sterke vrouw en dat vonden een paar dames raar, toen had ik ook het gevoel dat ik enorm in de verdediging moest gaan omdat ik het goed bedoelde.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:21

Susan schreef:BTW, mijn reactie was niet serieus hoor. Ik wilde Trish even plagen.

Dat is altijd leuk natuurlijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:21

Lame Susan!:p

Ik wil 't wel uitleggen, want 't was een vrij kort postje. Maar Storm zegt net 'voor alle duidelijkheid..'

Ik vind niet dat je altijd maar duidelijkheid moet geven! Tenzij je Abe heet.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 22 apr 2011 - 9:22

Maple schreef:Ik vind dat dit een oeverloze discussie begint te worden. De ene sneer/irritatie is nog niet uitgesproken en de volgende irritatie verschijnt alweer. En ja, ik doe er zelf ook aan mee. Misschien tijd voor een slotje. Of misschien kunnen we maar beter het hele forum gelijk opdoeken.

NEEEEE! Wat moet ik dan met al mijn tijd doen? Sad
En dit is niet eens sarcastisch bedoeld...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:22

Lol, je hebt wel gelijk Trisha. Er bestaan zo vaak misverstanden over dingen en dingen worden vaak verkeer opgevat, dat ik haast wel de behoefte voel om me zo goed mogelijk uit te leggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:24

Ja nouja kijk, als je echt iets zegt wat zo onduidelijk als de pest is of op 6 verschillende manieren kan worden opgevat... Okee. Maar al zou je wel met anderen over Guat hebben gepraat.... Boehoe? Je bent vrouw, roddelen is part of your nature smile

Laatst aangepast door Trisha op vr 22 apr 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Trisha schreef:Lame Susan!:p

Ik wil 't wel uitleggen, want 't was een vrij kort postje. Maar Storm zegt net 'voor alle duidelijkheid..'

Woehahaha! Ik vind ABE soms best duidelijk minder vaag :P ABE is wel heel lief volgens mij.

Gast
Gast

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:25

Trisha schreef:

Duidelijk! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:26

Tea-Leaf schreef:

Woehahaha! Ik vind ABE soms best duidelijk minder vaag :P ABE is wel heel lief volgens mij.

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:28

Oei oei oei wat een drama-topic. Maar heb me wel weer kostelijk vermaakt Wink Bedankt dames, kan ik nu lekker rustig gaan slapen.

Wat anderen over Guat zeggen, kan ik me bij aansluiten. Mede door het topic over kleding (Ik heb alles pas vanavond gelezen, want ik kom echt nauwelijks meer op het forum, dus daarom ben ik hier niet eerder over begonnen. Ja, ik verantwoord mij! )

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:30

Wie is dan volgens jullie de oude Guattari?

Ik vind het wel vermakelijk om te lezen dat ABE dit met een aantal forummers heeft besproken. Ben blij dat ik toch wat eensgezindheid breng in de toch wel verdeeldheid op het forum.;-)

Storm, thnx voor je PM. Ik zal er nog op reageren. Ik had ook geheel niet de link gelegd hoor dat je gezellig met ABE en anderen gezellig een theekransje had bijgewoond. Lief iig van je dat je het hebt uitgelegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:30

ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:

Laughing

Knuffelen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:31

Tea-Leaf schreef:
Trisha schreef:Nouja niet dat iemand een ander er direct op wijst, maar ik merk dat zóveel hier zich gaan verantwoorden of.. okee naja even nadenken hoe ik dit ga zeggen, I'll be back...

Misschien snap ik het wel een beetje. Ik noemde pas nog iemand een sterke vrouw en dat vonden een paar dames raar, toen had ik ook het gevoel dat ik enorm in de verdediging moest gaan omdat ik het goed bedoelde.

Als ik hier iets op mag zeggen... Dat topic heb ik verder niet in gereageerd, staat me wel iets van bij. Veel mensen komen nu ook naar mijn moeder met deze opmerking maar hij is zo loos. Ik snap dat je het lief bedoelt maar soms heb je niet eens een keuze. Mijn moeder kan instorten maar ze moet voor mijn vader zorgen. Maar als hij er doordeweeks niet is huilt ze de hele tijd en is er weinig sterks aan haar. Ze wordt ook maar in deze situatie geduwd en wil dit gewoon niet. Ze kan die opmerking over 'sterke vrouw' dan ook niet verdragen. Nogmaals, ik snap dat je het goed bedoelt maar ik kan ook snappen dat mensen de opmerking compleet loos vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:32

Ik vind het gewoon ook gezeik hier de laatste tijd. Toppunt vond ik Guattari's topic waar ze zich moest verantwoorden omdat, ik geloof dat het was, dat een intelligent iemand als zij zich toch niet bezig moest/kon houden met iets oppervlakkigs als andermans kleding laughcry En voor iemand weer gaat roepen "dan ga je toch weg", dat vind ik een non-argument, zoals ik hier al vaker heb gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:34

Tea-Leaf schreef:
ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:

Laughing

Knuffelen?

Nee, laat maar. smile

Gast
Gast

ZvB, ik heb dat topic niet voor niks laten verwijderen en ik ga dus verder niet op je reactie in. Natuurlijk mag je zeggen wat je wil en je zal het vast goed bedoelen maar ik ga er niet op in. Sorry...

Gast
Gast

ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:
ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:

Laughing

Knuffelen?

Nee, laat maar. smile

Bitch.

Laatst aangepast door Trisha op vr 22 apr 2011 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:
ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:

Laughing

Knuffelen?

Nee, laat maar. smile

Haha. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:36

Guattari schreef:Wie is dan volgens jullie de oude Guattari?

Ik vind het wel vermakelijk om te lezen dat ABE dit met een aantal forummers heeft besproken. Ben blij dat ik toch wat eensgezindheid breng in de toch wel verdeeldheid op het forum.;-)

Storm, thnx voor je PM. Ik zal er nog op reageren. Ik had ook geheel niet de link gelegd hoor dat je gezellig met ABE en anderen gezellig een theekransje had bijgewoond. Lief iig van je dat je het hebt uitgelegd.

Toch fijn dat ik tot twee keer toe word benoemd. Volgens mij ben ik niet de enige die iets over jou zei. Maar nee, laten we dan gewoon ABE eruit halen. Dat is wel zo makkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:36

Fauve schreef:Ik vind het gewoon ook gezeik hier de laatste tijd. Toppunt vond ik Guattari's topic waar ze zich moest verantwoorden omdat, ik geloof dat het was, dat een intelligent iemand als zij zich toch niet bezig moest/kon houden met iets oppervlakkigs als andermans kleding laughcry En voor iemand weer gaat roepen "dan ga je toch weg", dat vind ik een non-argument, zoals ik hier al vaker heb gezegd.

Lieve reactie van je, FauvIe-pauvie. RYW en ik love you!Very Happy

Hersenen en kleding gaan prima samen, maar het zijn vooral anderen die mij hier op een voetstuk hebben gezet door de loop der jaren heen en nu ik daar klaarblijkelijk vanaf ben geflikkerd, wordt er impliciet verwacht dat ik dit imago bijstel, terwijl ik nooit heb gevraagd om intelligent gevonden te worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:37

Trisha, wil jij wil knuffelen dan? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:37

Tea-Leaf schreef:ZvB, ik heb dat topic niet voor niks laten verwijderen en ik ga dus verder niet op je reactie in. Natuurlijk mag je zeggen wat je wil en je zal het vast goed bedoelen maar ik ga er niet op in. Sorry...

Haal het dan ook niet aan? Je had het idee dat je je moest verdedigen maar ik kan me voorstellen dat zo'n opmerking verkeerd valt. Dat is wat ik je uit probeer te leggen want blijkbaar zie je niet wat mensen verkeerd kunnen opvatten aan de opmerking. Just a note dus, geen hele discussie voor nodig.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:38

Trisha schreef:
ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:
ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:

Laughing

Knuffelen?

Nee, laat maar. smile

Bitch.

Ik? Nou, nee. Ik ben vooral heel erg lief. angel

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 21 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: