Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind....

+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers

Pagina 9 van 21 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik vind.... - Pagina 9 Empty Re: Ik vind....

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:56

Nou, Guattari, het komt anders echt wel over alsof je Alex bedoelde. Volgens mij heeft dat niks met haar onzekerheid te maken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 7:56

Guattari schreef:
ProudMama schreef:
Guattari schreef:
Alex schreef:
Guattari schreef:
Alex schreef:
Guattari schreef:
Alex schreef:Sorry hoor, maar kotsneigingen omdat er zogenaamde koosnaampjes zijn? Het zijn gewoon verbasteringen van forumnamen. Lex of Lexie vind ik natuurlijk lief klinken, maar ik zie het niet als koosnaampje zum kotsen ofzo. Dat valt wat mij betreft ook onder de noemer overdrijven (en heus niet alleen omdat ik me aangesproken voel).

Waarom nog meer dan? Ik vind het idd echt om te kotsen, mag dat niet?

Natuurlijk mag dat, of ik dat snap is een tweede.

Het maakt me ook niet uit of anderen dat al dan niet snappen hoor. Ik snap immers ook niet waarom je als (zelfrespecterende) volwassen vrouw je uit als een kind van 4.

Doel je nu op mij? Ik heb echt geen idee waar je het over hebt en ik vind je opmerking ook niet bepaald getuigen van volwassen gedrag.

Als je even goed had gelezen, had je geweten dat ik niet eens kijk naar wie met koosnaampjes werkt, dus geen idee of je dat hier op het forum doet. Ik las net dat Dolores dat schijnt te doen. Verder kan ik er geen enkele andere forummer bij noemen, omdat ik daar niet eens naar kijk. Alleen het geslijm met die koosnaampjes is voor mij genoeg af te haken. Maar als je geen idee hebt waar ik het over heb, kan ik toch niet eens op jou doelen?
Zo komt het wel over omdat je Alex quotte vind ik...

Dat is dan haar onzekerheid.

Niet iets dat jij vindt op een ander projecteren. Het is jouw probleem
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:59

Omdat je mij quotte (is dat een woord?) dacht ik dat je op mij doelde. Dat heeft niets met onzekerheid te maken. Maar excuus, dan heb ik je verkeerd begrepen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:00

Storm schreef:Nou, Guattari, het komt anders echt wel over alsof je Alex bedoelde. Volgens mij heeft dat niks met haar onzekerheid te maken.
Ik kan Alex niet persoonlijk bedoelen lijkt me, als ik niet eens wist (totdat jij nota bene zelf de naam Dolores noemt) welke forummers die koosnaampjes gebruiken. Wil je dit nu alsnog blijven volhouden, be my guest. Het slaat alleen nergens op, aangezien ik nu toch echt al meerdere keren heb gezegd dat ik geen idee had welke forummers hier koosnaampjes gebruiken naar elkaar toe.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:00

Lejow schreef:

Daar ben ik het ook wel mee eens. Guat, had je het graag anders gezien dan? Heb je echt zoveel last van de koosnaampjes en zoetsappigheid in het dagcafé? Je komt er nooit... of stromen andere topics ook over van zoetsappigheid?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:02

Maple schreef:
Lejow schreef:

Daar ben ik het ook wel mee eens. Guat, had je het graag anders gezien dan? Heb je echt zoveel last van de koosnaampjes en zoetsappigheid in het dagcafé? Je komt er nooit... of stromen andere topics ook over van zoetsappigheid?

Lejow, ik snap dat je het voor Alex opneemt, aangezien jullie (forum)vriendinnen zijn. Maar ik ga met jou echt geen discussie aan over iets wat Alex zelf wel van me aanneemt. Daar heb ik geen zin in.

Maple, wie zegt dat ik nooit in het dagcafé kom? Ik post er amper tot nooit, maar dat is iets geheel anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:02

Ik vind het hier best leuk. Even snel douchen en dan ga ik me geloof ik echt vermaken! Ik ga vaker op het forum komen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:03

Alex schreef:Omdat je mij quotte (is dat een woord?) dacht ik dat je op mij doelde. Dat heeft niets met onzekerheid te maken. Maar excuus, dan heb ik je verkeerd begrepen.

Ook mijn excuses iig dat ik je het idee heb kunnen geven dat ik het persoonlijk tegen jou had of alleen op jou zou doelen. Dat was niet zo hoor. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:04

Francaise_ schreef:Ik vind het hier best leuk. Even snel douchen en dan ga ik me geloof ik echt vermaken! Ik ga vaker op het forum komen!
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 8:04

Francaise_ schreef:Ik vind het hier best leuk. Even snel douchen en dan ga ik me geloof ik echt vermaken! Ik ga vaker op het forum komen!

Ik vind.... - Pagina 9 100
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:04

Guattari schreef:
Maple schreef:
Lejow schreef:

Lejow, ik snap dat je het voor Alex opneemt, aangezien jullie (forum)vriendinnen zijn. Maar ik ga met jou echt geen discussie aan over iets wat Alex zelf wel van me aanneemt. Daar heb ik geen zin in.

Maple, wie zegt dat ik nooit in het dagcafé kom? Ik post er amper tot nooit, maar dat is iets geheel anders.
Dan nog snap ik het probleem niet. 't Zou ene beetje raar zijn om te verwachten dat mensen hun manier van elkaar aanspreken anapassen, alleen omdat één persoon die er zélden post, er hinder van zou ondervinden. Wat een gezeur Wink

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 8:06

Guattari schreef:
Maple schreef:
Lejow schreef:

Ook als het niet om Alex ging had ik me er mee bemoeit, ik vind het namelijk nog steeds nergens op slaan en vind echt dat je problemen zoekt die er niet zijn. Wellicht vind ik het zelfs neigen naar aanstelleritus...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:08

Maar zij mag dat toch overdreven vinden? Dat maakt toch niet uit of ze er aan meedoet of er veel is? Ik vind dat echt raar, dat heb ik hier al eerder gezegd, dat het dan zo'n kwestie wordt van "dan kijk je toch de andere kant op" of "dan lees je het toch niet". Dat is toch geen argument. Soms erger je je nou eenmaal aan iets, of je nou je hoofd kan omkeren of niet.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 8:08

Fauve schreef:Maar zij mag dat toch overdreven vinden? Dat maakt toch niet uit of ze er aan meedoet of er veel is? Ik vind dat echt raar, dat heb ik hier al eerder gezegd, dat het dan zo'n kwestie wordt van "dan kijk je toch de andere kant op" of "dan lees je het toch niet". Dat is toch geen argument. Soms erger je je nou eenmaal aan iets, of je nou je hoofd kan omkeren of niet.

Maar moet er dan gelijk gerefereerd worden aan een kleuter?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:09

Mijn reactie was op Maple.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:09

Je kunt het overdreven vinden én vervolgens de andere kant uitkijken. Het hoeft niet of/of.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 8:10

Fauve schreef:Mijn reactie was op Maple.

Oh, het spijt me dat ik reageer Rolling Eyes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:11

Maar... zullen we gewoon niet allemaal even lief en poepedoeperig zijn voor elkaar?

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 8:11

Maple schreef:Maar... zullen we gewoon niet allemaal even lief en poepedoeperig zijn voor elkaar?

Is goed lieve Meepelie!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:14

Lejow schreef:
Maple schreef:Maar... zullen we gewoon niet allemaal even lief en poepedoeperig zijn voor elkaar?

Is goed lieve Meepelie!
Goed! Ik ben weg! ;-)

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 8:14

Ik vind deze 'discussie' inmiddels eigenlijk wel best zinloos.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Zwoesj do 21 apr 2011 - 8:15

Vrede op aarde
In de mensen een welbehagen

Haleluja

En dat was weer mijn totaal niet nuttige bijdrage voor vandaag
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:16

Lejow schreef:
Fauve schreef:Mijn reactie was op Maple.

Oh, het spijt me dat ik reageer Rolling Eyes

Jemig Lejow, stel je niet zo aan. Ik zeg je alleen dat ik op Maple reageerde en dat ik verder niet doelde op de kleuteruitspraak.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:17

Oke... Dit is komisch. Het is nu ook echt het dagcafé tegen Guatarri. En ook al post ik niet heel vaak in het dagcafé. Ik kan het soms niet volgen. Maar de discussie over groepjes had ik ook al lichtelijk aangegeven in het dagcafé. Maar ik.begrijp het punt van Guattari. Ik ben het met haar eens. Moet ik nu van de meiden van het dagcafé op.de strafbank?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:17

Lejow schreef:
Guattari schreef:
Maple schreef:
Lejow schreef:

Ook als het niet om Alex ging had ik me er mee bemoeit, ik vind het namelijk nog steeds nergens op slaan en vind echt dat je problemen zoekt die er niet zijn. Wellicht vind ik het zelfs neigen naar aanstelleritus...

Je vindt iets aanstelleritus of je vindt iets geen aanstelleritus; make up your mind zou ik zeggen. Ik kom er amper tot nooit, mede door dat geslijm naar elkaar toe. Hoop dat het nu duidelijk genoeg is verwoord van mijn kant.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 21 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: