Ik vind....
+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 14 van 21
Pagina 14 van 21 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21
Re: Ik vind....
Ik heb de vraag echt niet gelezen, maar waarom wil je dat zo graag weten eigenlijk? Je geeft zelf meerdere malen aan dat je er niets om geeft of mensen je zo over vinden komen, ik snap dan niet zo goed waarom je er op dit topic weer op terug komt.Guattari schreef:Storm schreef:Guattari, ik zie geen vraag van jou?
Dat was ook in de pijler Beauty & Mode. Ik zag je daar niet meer, dus vandaar dat ik het hier aan je vroeg, omdat ik zag dat je hier nog wat had gepost. Ik wil graag van je weten waarom je mij een kijk-mij-eens-slim-zijn houding vindt hebben? Je gaf dat gisteravond aan (je kreeg de kriebels ervan), maar toen ik vroeg wat je daarmee precies mee bedoelde als in een voorbeeld, reageerde je niet meer.
Ik voel ook niet echt de behoefte dat helemaal uit te gaan leggen wat ik gister zei, ik vond je gister gewoon zo'n air over je reacties hebben. Dat betekend niet dat ik vind dat je altijd zo doet, het viel me gister heel erg op en ik stoorde me daar een beetje aan.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb de vraag echt niet gelezen, maar waarom wil je dat zo graag weten eigenlijk? Je geeft zelf meerdere malen aan dat je er niets om geeft of mensen je zo over vinden komen, ik snap dan niet zo goed waarom je er op dit topic weer op terug komt.Guattari schreef:Storm schreef:Guattari, ik zie geen vraag van jou?
Dat was ook in de pijler Beauty & Mode. Ik zag je daar niet meer, dus vandaar dat ik het hier aan je vroeg, omdat ik zag dat je hier nog wat had gepost. Ik wil graag van je weten waarom je mij een kijk-mij-eens-slim-zijn houding vindt hebben? Je gaf dat gisteravond aan (je kreeg de kriebels ervan), maar toen ik vroeg wat je daarmee precies mee bedoelde als in een voorbeeld, reageerde je niet meer.
Ik voel ook niet echt de behoefte dat helemaal uit te gaan leggen wat ik gister zei, ik vond je gister gewoon zo'n air over je reacties hebben. Dat betekend niet dat ik vind dat je altijd zo doet, het viel me gister heel erg op en ik stoorde me daar een beetje aan.
Begrijp me niet verkeerd, ik werp mezelf niet krijsend op de grond van verdriet als jij een probleem met me zou hebben van welke aard dan ook. Ik had/heb alleen hierbij het idee dat je het niet kan onderbouwen. Je stelt een wedervraag, terwijl het me niet zo lastig lijkt om domweg de dingen op te sommen waar je je aan ergert bij mij als het zo overduidelijk aanwezig was in jouw optiek. Ik ga er dan maar vanuit dat je niet had verwacht dat ik je hierover uitleg zou vragen, want dit vind ik eerlijk gezegd een beetje slap overkomen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik snap best dat ik kattig kan overkomen hoor.Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik kan vrij direct zijn, ja. Maar ik ben wel heel lief in het echt hoorLize schreef:Ben jij in t echt ook zo kattig?!
Ik vind Storm helemaal niet kattig overkomen. Direct is ze wel zoals ze zelf zegt, maar dat is alleen maar een dikke plus.
Nou ja, dan kunnen forummers dat ook van mij vinden. Ik noem het liever direct. En daar is niks mis mee
Gast- Gast
Je mag van mij denken wat je wil, maar dat klopt niet. Ik wil je best vertellen waarom ik me gister stoorde aan jou, maar ik voel gewoon de behoefte niet + ik zie het nut er niet van in om daar nu over door te gaan. Dat heeft echt niks te maken met of ik al dan niet verwacht had dat je deze vraag zou gaan stellen.Guattari schreef:Storm schreef:Ik heb de vraag echt niet gelezen, maar waarom wil je dat zo graag weten eigenlijk? Je geeft zelf meerdere malen aan dat je er niets om geeft of mensen je zo over vinden komen, ik snap dan niet zo goed waarom je er op dit topic weer op terug komt.Guattari schreef:Storm schreef:Guattari, ik zie geen vraag van jou?
Begrijp me niet verkeerd, ik werp mezelf niet krijsend op de grond van verdriet als jij een probleem met me zou hebben van welke aard dan ook. Ik had/heb alleen hierbij het idee dat je het niet kan onderbouwen. Je stelt een wedervraag, terwijl het me niet zo lastig lijkt om domweg de dingen op te sommen waar je je aan ergert bij mij als het zo overduidelijk aanwezig was in jouw optiek. Ik ga er dan maar vanuit dat je niet had verwacht dat ik je hierover uitleg zou vragen, want dit vind ik eerlijk gezegd een beetje slap overkomen.
Gast- Gast
Storm, ik vind dit echt een beetje eromheen lullen, je besteedt nu nog meer tijd aan reageren met ontwijkende antwoorden dan gewoon even benoemen wat je gisteren eigenlijk probeerde te zeggen. Beetje jammer dat je wel A durft te zeggen maar geen B als ik je daarover opheldering vraag. Ja, ik kom er nu op terug, aangezien dit gisteravond jouw laatste post was in dat topic.
Gast- Gast
Ok, als je het er echt over wil hebben wil ik het je best vertellen, maar dan wel via PM. Ik ga niet dit topic ermee vervuilen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ok, als je het er echt over wil hebben wil ik het je best vertellen, maar dan wel via PM. Ik ga niet dit topic ermee vervuilen.
Be my guest, ik zie je PM wel tegemoet dan.
Gast- Gast
Guattari schreef:Storm, ik vind dit echt een beetje eromheen lullen, je besteedt nu nog meer tijd aan reageren met ontwijkende antwoorden dan gewoon even benoemen wat je gisteren eigenlijk probeerde te zeggen. Beetje jammer dat je wel A durft te zeggen maar geen B als ik je daarover opheldering vraag. Ja, ik kom er nu op terug, aangezien dit gisteravond jouw laatste post was in dat topic.
Ik vraag me af wat er met de Guattari die ik kende is gebeurd. Bedoel dit niet vervelend, maar je bent zo anders op het forum de laatste tijd. Wij hadden laatst al onenigheid en nu lig je weer in de clinch met Storm.
Wat is dat? Of ligt het aan mij?
Gast- Gast
TeaLeaf, je bent niet de enige die zich dat afvraagt. Er zijn een paar forummers, waarmee ik heb gesproken, die zich hetzelfde afvragen. En ik ontken niet dat ik me hetzelfde afvraag.
Laatst aangepast door ABE op vr 22 apr 2011 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Dan moet je wel onderbouwen wát er anders is, Tea-leaf. Foei.
Oh ik schaam me diep. Onderbouwen ja, ik zal er aan werken
Gast- Gast
ABE schreef:TeaLeaf, je bent niet de enige die zich dat afvraagt. Er zijn een paar forummers, waarmee ik heb gesproken, die zich hetzelfde afvragen. En ik ontken niet dat ik me hetzelfde afvraag.
Dus ik draai niet door? Ha fijn! Ik dacht al, als ik al gek word van twee koppen thee? De fles wijn zit nog dicht.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:ABE schreef:TeaLeaf, je bent niet de enige die zich dat afvraagt. Er zijn een paar forummers, waarmee ik heb gesproken, die zich hetzelfde afvragen. En ik ontken niet dat ik me hetzelfde afvraag.
Dus ik draai niet door? Ha fijn! Ik dacht al, als ik al gek word van twee koppen thee? De fles wijn zit nog dicht.
Die zou ik dichtlaten als je het toch niet vertrouwd.
Gast- Gast
Even voor de duidelijkheid, ik heb niet met andere forummers gesproken over Guattari, dit is iets wat mij zelf opvalt. Voor daar dadelijk weer misverstanden over ontstaan.
Gast- Gast
Ik ook. Maar ik merk dat eigenlijk pas de laatste week.Reva schreef:Ik sluit me trouwens wel aan bij de 'air' waar Storm het over heeft.
Gast- Gast
Ik vind .. Dat men zich hier best wel heel erg veel en vaak moet verantwoorden eigenlijk..
Gast- Gast
Ik vind dat dit een oeverloze discussie begint te worden. De ene sneer/irritatie is nog niet uitgesproken en de volgende irritatie verschijnt alweer. En ja, ik doe er zelf ook aan mee. Misschien tijd voor een slotje. Of misschien kunnen we maar beter het hele forum gelijk opdoeken.
Gast- Gast
Trisha schreef:Ik vind .. Dat men zich hier best wel heel erg veel en vaak moet verantwoorden eigenlijk..
Hoe komt het dat jij dat vindt?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Trisha schreef:Ik vind .. Dat men zich hier best wel heel erg veel en vaak moet verantwoorden eigenlijk..
Hoe komt het dat jij dat vindt?
Dat vraag ik me ook af, en wie roept wie ter veranwoording dan? Dat zie ik echt niet, of ben ik nu ook nog kippig?
Gast- Gast
ABE schreef:Tea-Leaf schreef:ABE schreef:TeaLeaf, je bent niet de enige die zich dat afvraagt. Er zijn een paar forummers, waarmee ik heb gesproken, die zich hetzelfde afvragen. En ik ontken niet dat ik me hetzelfde afvraag.
Die zou ik dichtlaten als je het toch niet vertrouwd.
Ik laat 'm ook dicht. Heb ik morgenavond iets om naar uit te kijken haha.
Gast- Gast
Trisha schreef:Ik vind .. Dat men zich hier best wel heel erg veel en vaak moet verantwoorden eigenlijk..
Ik vind dat ook.
Gast- Gast
Nouja niet dat iemand een ander er direct op wijst, maar ik merk dat zóveel hier zich gaan verantwoorden of.. okee naja even nadenken hoe ik dit ga zeggen, I'll be back...
Gast- Gast
Fauve schreef:Trisha schreef:Ik vind .. Dat men zich hier best wel heel erg veel en vaak moet verantwoorden eigenlijk..
Ik vind dat ook.
Hebben jullie voorbeelden dan?
Gast- Gast
BTW, mijn reactie was niet serieus hoor. Ik wilde Trish even plagen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 14 van 21 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21
Pagina 14 van 21
Permissies van dit forum: